mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 9 cze 2012, 01:27 
reasumujac. Pandalandia czeka.

PostNapisane: 9 cze 2012, 09:10 
iniside napisał(a):
reasumujac. Pandalandia czeka.

+1, to raczej nie jest gra dla ciebie, Kole0.

PostNapisane: 9 cze 2012, 14:03 
Robo napisał(a):
Trochę dupa, bo nastawiłem się jakiś czas temu na GW2, a tymczasem trzeci beta event z rzędu nie potrafię w to pograć dłużej, niż kilka minut.

A ja mam w drugą stronę :) Nie mogę się już doczekać premiery.

PostNapisane: 9 cze 2012, 14:30 
TobiAlex napisał(a):
A ja mam w drugą stronę :) Nie mogę się już doczekać premiery.

+1 +1 +1 +1 +1 itd

PostNapisane: 9 cze 2012, 21:45 
i jak tam bwe?
wszyscy graja i nikt nie ma czasu pisac, czy jak jest?

szkoda ze zjebali dobor serwerow w wvw, najbardziej zaludnione serwery dobrane zostaly z jakimis kompletnie niezaludnionymi - jak dzis chwile gralem to zarowno Vabbi jak i Blacktide mialy wszystkie mozliwe outposty pozajmowane.

jak ktos zna/gra na serwerach gdzie wvw jest w miare rowne to dajcie nazwe, przeniose sie, bo atm gram na jakims niezaludnionym (juz 2x sie przetransferowalem), ale siedzenie na spawnie i bronienie sie jest weak.

PostNapisane: 10 cze 2012, 00:37 
Nexon invests $687M in NCsoft, becomes largest shareholder

http://massively.joystiq.com/2012/06/08 ... areholder/ :-?

PostNapisane: 10 cze 2012, 00:56 
Kurwa mać. Ciekawie.

PostNapisane: 10 cze 2012, 08:12 
Wszystkie serwery mają tak że jest zawsze dominacja jednego w 100%, powinni teraz imo te 100% połączyc razem.

PostNapisane: 10 cze 2012, 09:37 
14.7% ciężko nazwać większością.

PostNapisane: 10 cze 2012, 09:53 
no niestety na vabbi nuda straszna ;/
a pve odpuszczam sobie do czasu premiery zeby mi sie nie znudzilo zbyt szybko :)

PostNapisane: 10 cze 2012, 10:04 
sula napisał(a):
Nexon invests $687M in NCsoft, becomes largest shareholder

http://massively.joystiq.com/2012/06/08 ... areholder/ :-?

Hmm, Nexon to ci m.in. od Vindictusa. Akurat nie wiem czy mi się to podoba :/

PostNapisane: 10 cze 2012, 10:18 
No. Jak przyjdzie im do glowy zrobić z GW2 p2w to przypuszczam, ze miliony zainwestowane w gre pozostaną w czarnej dziurze.
Ale będzie pozew zbiorowy z USA, za niespełnienie obietnic marketingowych. Oni tam lubia po sądach chodzić ;p.

PostNapisane: 10 cze 2012, 14:39 
Te 14.7 to nie duzo, ale to moze byc pakiet wiekszosciowy, a na pewno gwarantuje im to glos w radzie nadzorczej.

Mam nadzieje, ze nie sa tacy glupi zeby zjebac GW2, byc moze jednak sa na tyle chciwy by sprobowac to zrobic.

Nexon ma podobna opinie w Azji jak Blizz-Activision/ EA w zachodnium swiecie.

PostNapisane: 10 cze 2012, 21:50 
http://www.twitch.tv/guildwars2

PostNapisane: 11 cze 2012, 06:39 
Cytuj:
==GENERAL PROBLEMS I HAVE WITH THE GAME SO FAR==

- nothing is important, spells are rather weak and most of the spells are glorified damage dealing spells with secondary cc effects taged on. they often are just the same spell with a dif name
- bg style gaming never stressed the importance of real real hardcore talent and is far less punishing then a format where you get one death. you must have a hardcore mode for hardcore players and esports
- spell animations are not clear enough. they are “skinny”. when i say skinny they are too short or too scattered. when i cast a lightning ball i dont need the entire screen to be lightning and it doesnt need to be a jumble of lines going everywhere
- keybinds are terrible. fix them. the spell system with the current keybinds are clunky and lack fluidity. remove cooldowns of swapping between dif wep spells so we can be more “clutch”
- no modifiers. this is similar to keybinds only rather then talking about how they are set up im talking about just allowing us to use modifiers
- lack of individual impressive play. the spells are boring and you lack control. classes are too slow and without cc you are unable to be a massive presence on the field when fighting someone of equal skill. your cc spells last so little time you are unable to get anything done in between the time it takes for the cc to wear off other then just keep attacking the same target.
- lack of multitask ability. this goes a bit about the problem above in a dif set of detail. your effect on the overall game is tiny. for an MMORPG where you should have upwards of 20 active pvp spells you cannot handle more then one person
in wow a mage can frost nova one melee and sheep another while dpsing a third. the other team can dispell those novas/cc’s and heal the person the mage is attacking
this is skilled back and forth.
- clunky spells and lack of fluidity. the game is not crisp. yes its beta but lets be honest this combat will not drastically change
- cast times are too long. shorter cast times = more things done, more things done = slightly higher skillcap. we need everything to add up to a massive skill dif

=CASUAL GAMERS VS HARDCORE GAMERS===

we have 2 types of pvp/2 types of gamers. casual and hardcore.
a game will generate more players if it is casual.
hardcore gamers people like me? im SUCH a small portion of the game. Gw2 could tell people like me to go eat a bag of d’s and they will make a bunch of money even if all of us went and grabbed another friend who currently plays the game and made them quit.
it wouldnt phase them in the slightest

for people like me, i can only enjoy things that have a huge learning curve. the thrill of being impressed by someone who is already at the top of the game and then learning myself as i try to become as good if not better then them. casual gamers get frustrated before this point in time and generally play games to escape stress and thus quit this aspect of the game (some quit because they are bitter they were bad).

most people think this is stressful. they would rather enter a game, be realtively good at it, succeed on some level and then walk away with a feeling of self satisfaction/enjoyment that they just did good even if they are not good WHATSOEVER. furthermore they do not care. they just want to laugh and have a good time, competition is the last thing they are thinking about
Bgs are for casual gamers. casual gamers are not gamers who put less time into games. casual gamers are gamers who are generally lower on the skill totem poll. the more casual a gamer is the easier he wants the game to be. the more casual a game is the less stressful it is
the problem is that games can create environments for casual and hardcore gamers but they generally up untill now have not done so. im glad you guys enjoy the BG style of Gw2 really i do. I want to see a SUPER hardcore version of this that you all will hate. its FINE we dont like each others chosen aspects of the game, that doesnt mean we cannot coexist in dif formats

kawalek wypowiedzi 'dobrego gracza w gry'(topowy gracz ET, wow, hon, sc2), ktora bardziej obszernie mowi o tym o czym ja wczoraj wspominalem.

PostNapisane: 11 cze 2012, 07:17 
Topowy gracz WoW. Pandalandia czeka.

Cytuj:
- lack of individual impressive play. the spells are boring and you lack control. classes are too slow and without cc you are unable to be a massive presence on the field when fighting someone of equal skill. your cc spells last so little time you are unable to get anything done in between the time it takes for the cc to wear off other then just keep attacking the same target.

Nie ma CC ?
LOL. To ciekawe dlaczego wczoraj ciagle go ktos na mnie uzywal...

tl:dr
Wasz problem polega na tym ze traktujecie GW2 jak zwykle semi-turn based mmorpg.
To jest mmo-ACTION rpg. Wbijcie sobie do lbow, ze mechanika z z tradycjnych gier MMO nie będzie działać w Action RPG. Get Over It.

PostNapisane: 11 cze 2012, 07:23 
Cytuj:
in wow a mage can frost nova one melee and sheep another while dpsing a third. the other team can dispell those novas/cc’s and heal the person the mage is attacking
this is skilled back and forth.

Podsumowując pandalandia czeka, jak na razie większość z tych narzekań co widzę to to że GW2 to nie drugi WoW i którzy nie grali w GW1 na którym dwójka jest wzorowana, jak pisaliśmy wcześniej, tacy ludzie się zawiodą na GW2.

Cytuj:
you must have a hardcore mode for hardcore players

Którzy jak producenci dawno się przekonali stanowią mały wycinek playerbase danej gry co zresztą sam napisał, to nie jest gra dla niego to że on pisze że ON chce to i tamto nie zmieni mu GW2 w drugiego wowa.

@Inside przestań pisać w tym samym czasie co ja :P

Gostek nie napisał że brak cc tylko że za krótko trwa i że nie jest w stanie nic zrobić podczas jego trwania, czyt. zabić przeciwnika podczas kiedy on nie jest w stanie nic zrobić = skill.

PostNapisane: 11 cze 2012, 07:33 
O ile dobrze pamietam, w innych grach CC w pvp też nie trwa dłużej niż 5s. Warrior ma CC które trwa 4s.

Jedne z czym sie zgodze i co jest na beta forum, to to, ze powinno byc wiecej mozliwosci zmiany skili.
Ja bym osobiscie chcial zeby kazda bron miala jakas pule skili z ktorej bedzie sie wybierac dla niej co sie chce.
Niestety, dobrze wiem, ze zwyczajnie nie ma szans na zrobienie tego w realnym okresie czasu (bez przesuwania premiery o przynajmniej następny rok).

PostNapisane: 11 cze 2012, 08:31 
Wogóle to:
Cytuj:
For the first time I had to rely on my party to think for themselves or I fail.

Od goscia ktoremu nie podoba sie brak trinity.

NO KURWA CO PECH. LUDZIE MUSZA MYSLEC I WSPOLPRACOWAC.
ALE PRZECIEZ BRAK TROJCY OZNACZA BRAK WSPOLPRACY!!!!!!!

PostNapisane: 11 cze 2012, 08:47 
system z darkfalla + skillcap i jest win

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341 ... 484  Następna strona