mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 11 cze 2012, 17:39 
Cytuj  
z 1111111111111,2,31111111 mialem na mysli fun z downed state.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 cze 2012, 17:40 
Cytuj  
No, to juz jest twoj problem ;/


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 11 cze 2012, 19:04 
Cytuj  
Kole0 napisał(a):
Arturnik napisał(a):
przynajmniej dla mnie w tej walce czegos brakuje.


satysfakcji z dobrej decyzji/zagrania?


nie wiem, w ogole raczej tej satysfakcji nie mam, bo uciec moge w kazdym momencie jak tylko chce, zabic tez zabije jak ktos sie ewidentnie podlozy (no chyba ze nagle wyloni sie 40 osob z zergu), czegos jak dla mnie i tak brakuje, nie wiem czy nie przypadkiem jakiegos pierdolniecia.

*
Avatar użytkownika

Posty: 124
Dołączył(a): 10.04.2012
Offline
PostNapisane: 11 cze 2012, 20:07 
Cytuj  
Kole0 napisał(a):
a jak to wyglada w gw2? wszyscy sie ochoczo napierdalaja i turlaja po polu bitwy, a jak spotkasz solo 2-3 kolesi to jedyne co mozesz zrobic to spierdolic, bo nie dosc, ze w gw2 wiekszoscia klas nie da sie outplayowac w walce, to na dodatek masz jebane FIGHT TO SURVIVE, gdzie nawet jak zabijesz jednego to ktorys z pozostalych dwoch go podniesie.


taaaa bo GW2 jest na rynku juz kilka lat i kazdy zapoznal sie doskonale ze skillami i profesjami... Po pierwsze mapki to conquest, gdzie chodzi zupelnie o co innego niz w deathmatchu. Bez problemu da sie outplayowac, a przynajmniej na tyle dlugo zatrzymac przeciwnika zeby nie przejal punktu (nawet jak jest ich wiecej). Mi osobiscie mechanika unikow i "fight to survive" jak najbardziej odpowiada. W GW2 nie chodzi o to zeby zabic jak najwiecej i cieszyc sie z fragow. Mapy maja inne cele ale malo ludzi to rozumie napierdzielajac sie na srodku mapy kiedy przeciwnicy przejmuja wszystkie punkty i wygrywaja 500-100. Moze to po prostu nie jest gra dla ciebie?
W ogole po twoich wypowiedziach nasuwa sie pytanie czy w ogole grales pvp w GW2 czy tylko ogladales filmiki na youtubie...

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 11 cze 2012, 21:32 
Cytuj  
Przegralem jakies 50h na pvp, z czego 8-10h na ostatnim beta evencie grajac te in-game turnieje z pseudo zorganizowanymi grupami. gra sie fajnie, ale ot to takie Arathi Basin - im lepiej unikasz walki tym szybciej wygrywasz. tryb deathmatch, czy capture cos ze srodka mapy do bazy by dawal wiecej emocji bo by wymuszal walke.

Tutaj z porownan to mi przychodzi na mysl League of Legends i ten caly twist, pomiedzy normalnym trybem, a Dominionem, ktorego robili kilka miesiecy i okazal sie mega failem - w normalnym trybie znanym z innych MOBA walki sa wymuszane bo musimy pushowac baze przeciwnika, wiec chcac niechcac wkoncu dojdzie do momentum, gdzie jedna walka rozstrzygnie wszystko. Natomiast w Dominion mamy typowy conquest fest, gdzie punkty leca za posiadanie objective'ow i walka jest poporstu nie oplacalna i wogle nie wymuszana - szykuje sie walka na jednym punkcie kontrolnym? ot, przejmiemy 2 pozostale i lepiej na tym wyjdziemy.


To co jest atm w GW2, jest w WoWie jako Rate Battlegroundy juz od sporej ilosci czasu, i tak wiem ze WoW to zupelnie co innego i combat tam tez jest inny, ale zalozenia conquestu sa takie same wszedzie - posiadanie punktow = win.
I jak to wyglada w WoWie? kto pierwszy przejmie 2 lub 3 punkty kontrolne(2 w przypadku mapy z trzema punktami, i 3 w przypadku mapy z piecioma punktami) ten zaczyna turtlefest i w 95% wygrywa mape, i warto miec na wzgledzie to, ze tam gra sie 10v10, a nie 5v5 wiec mozliwosci zergowania sa teoretycznie wieksze.



PS. Nie mowie, ze to jest zle i do dupy, bo sam w to bede gral i mi sie podoba. Mysle natomiast, ze mozna to zrobic lepiej, i troche serce mi sie kraje, ze gra idzie w taka, a nie inna strone, bo powiem to po raz nty - cala otoczka i pomysl na pvp sa tak zajebiste, ze glowa mala.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2012, 05:38 
Cytuj  
Kole0 napisał(a):
I jak to wyglada w WoWie? kto pierwszy przejmie 2 lub 3 punkty kontrolne(2 w przypadku mapy z trzema punktami, i 3 w przypadku mapy z piecioma punktami) ten zaczyna turtlefest i w 95% wygrywa mape,


I tu się z Tobą nie zgodzę, przynajmniej jeżeli idzie o WoW'a. Grałem PvP w WoW, gdy były jeszcze rangi (robiłem high warlorda, i zrobiłem - shaman Tarhunt, to tak nie chwaląc się :P Nieprawdą jest, że kto pierwszy przejął 2 czy 3 punkty ten wygrywa. Wszystko zależało od taktyki i umiejętności zespołu. I jeżeli nie trafiało się na noobów (miałem tzw. A-team, to w przypadku noobów jechało się na 5 punktów i wygrywało w parę sekund), to zacięta walka trwała do samego końca, nie raz różnica wygranej / przegranej wynosiła zaledwie 10 punktów.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2012, 08:25 
Cytuj  
Trochę o farbkach.

http://cirlonde.imgur.com/all/

http://i.imgur.com/xkkFk.jpg


_________________
Mam leniwe szare komórki.

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 12 cze 2012, 09:10 
Cytuj  
jak to jest z tymi skinami na itemy pvp? w weekend bawilem sie w te turnieje, kupilem sobie troche tych paczek ze skinami, cos tam ubralem, ale chcialbym wiedziec jak to jest outside the mist.
czy na przyklad w miescie/podczas wvw bedzie mozna flexowac skinami pvp, badz nakladac je na pve itemy, czy ograniczaja sie one tylko do instancji pvp i the mist?
bo atm na niskim lvlu jest tak, ze wchodzisz na mist i masz full pvp gear, ktoremu mozesz nadac inny wyglad, ale jak wrocisz na mape to ofc wszystko znika i ubierasz lowlvl gear

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2012, 10:18 
Cytuj  
PvP skiny działają tylko w sPvP i nigdzie indziej, na resztę musisz zbierać sety z DE/Karma/Craft itd.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 12 cze 2012, 11:34 
Cytuj  
Mam inne pytanie. Nie miałem czasu tego rozkminiać podczas BWE, ale może ktoś wie.

Jest coś takiego jak "town outfit" czy zbliżone. Osobne sloty na nie-combat ubiór.

Jednak chyba, on chyba automatycznie znika jak postać wyciąga broń. (lub zostaje uderzona, etc ) Nie miałem czasu potestować czy da się to wyłączyć.

Nie ma możliwości walczyć w town ciuszkach?

Mniejsza chwilowo o sensowność takiej opcji, pytam z ciekawości.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2012, 13:07 
Cytuj  
Są osobne sloty na town outfit i jest taki dostępny, każda rasa ma inny, czy znika automatycznie i czy można w nim walczyć nie wiem.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2012, 17:59 
Cytuj  
Obrazek

Sprawdzal ktos czy na PvP itemach mozna transmutation stone uzywac, tak zeby np. itemom pve nadac wyglad tych z pvp ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2012, 20:17 
Cytuj  
Cytuj:
The way leveling XP gain works in crafting is this: For leveling a discipline from 0-400, you will gain 10 levels along the way. By maxing out all 8 disciplines, you will gain 80 levels. That means you could dedicate a character to crafting, feed it all the mats you get on other characters and level it all the way to 80 without ever needing to kill a thing. As hardcore crafters, we think that is pretty cool.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 15 cze 2012, 15:15 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Cytuj:
The way leveling XP gain works in crafting is this: For leveling a discipline from 0-400, you will gain 10 levels along the way. By maxing out all 8 disciplines, you will gain 80 levels. That means you could dedicate a character to crafting, feed it all the mats you get on other characters and level it all the way to 80 without ever needing to kill a thing. As hardcore crafters, we think that is pretty cool.



Zajebista sprawa moim zdaniem.


_________________
https://www.twitch.tv/kaczy_

**

Posty: 488
Dołączył(a): 16.01.2011
Offline
PostNapisane: 15 cze 2012, 16:05 
Cytuj  
Fajny pomysl. Mozna miec w miescie craftera (poruszanie sie po mapie jest szybkie i banalne, ale zalozmy jest wygodniej miec postac w miescie), mainem grac i wszystkie matsy wysylac do collectible, ktore potem w banku crafter sobie wyjmuje.

Kiedy ta cholerna premiera!?


_________________
BF3: hungrymumin

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 cze 2012, 16:16 
Cytuj  
[quote="anastol"Kiedy ta cholerna premiera!?[/quote]

W lipcu 2012...


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 cze 2012, 19:42 
Cytuj  
1Q 2013.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 cze 2012, 20:38 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
1Q 2013.


No teraz to chyba żartujesz.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 cze 2012, 21:22 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
1Q 2013.


No teraz to chyba żartujesz.

No raczej. Sami twórcy w jednym z wywiadów wspominali, że gra na pewno wyjdzie w tym roku. Zresztą 2012 ma być Rokiem Smoka. ;)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 16 cze 2012, 09:05 
Cytuj  
Wspominali też że data wydania to "subject to change" , pożyjemy, zobaczymy, jak będzie gotowa to wyjdzie, a jak nie będzie gotowa w tym roku to wyjdzie kiedyś tam.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.