Powinni to przepisać silnik na DirectX11 ;p. Natywnie, a nie jakieś "patche" które dodaja "support" (czyt. dwa nic nie wnoszące efekty graficzne ;p).
Na tym by GW2 najwięcej skorzystało. A moja karta graficzna by sie nie nudziła.
Ale to przypuszczam, że gdzieś tak za rok/dwa. I to przy zalożeniu że zaczęli nad tym pracować rok temu ;p.
Cytuj:
Jakosc tekstur otoczenia i gearu, jakosc cieni, ssao, jakosc particles,
Absolutnie sie nie zgadzam, co do tekstur, modeli i particles. To jest światowa czołówka.
Z tym, że w przypadku tekstur mają one karygodnie niską rozdzielczość. Co jest dla mnie osobiscie nie zrozumiałe. Powinni dać jako opcje, pobranie high-res tekstur, albo nawet ultra high res (w rodzielczosciach jaki graficy przygotowali oryginalnie), co prawda klient z 16GB urósłby pewnie do 40 no ale who cares..
RIFT to była świetna rzemieślnicza robota, ale niczym nie porywająca jeśli chodzi o sam art.