mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 488
Dołączył(a): 16.01.2011
Offline
PostNapisane: 9 sie 2012, 11:09 
Cytuj  
Moderator to nie redaktor, nie musi pisac tekstow.


_________________
BF3: hungrymumin

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 sie 2012, 11:30 
Cytuj  
anastol napisał(a):
Moderator to nie redaktor, nie musi pisac tekstow.

Dokladnie. To nie blog.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2012, 19:11 
Cytuj  
Szamotula napisał(a):
To sa rzeczy, ktore po 10min grania mozna wylapac, ze sa zle.
Nie trzeba rozpracowac gry na czynniki pierwsze, zeby widziec ze dane rozwiazania sa broken.

Oczywiscie ze trzeba. Bo mechanika gry dziala w kontekscie calosci a nie na wyrywki. (to jest zaleznie jakie popelnia jakies 95% ludzi, mysli, ze elementy gry to sa male oddzielne subsystemy ktore powinny dzialac dobrze w oderwaniu od reszty - blad - one maja dziala w harmonii z reszta).
Blizzard wlasnie balansował gre w kontekscie pojedynczych przypadkow i teraz wychodza lolpatche +20 - 30.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 9 sie 2012, 20:14 
Cytuj  
Jak ktoś się próbuje dobić, to niech się nie trudzi.

We are restarting the servers. The stress test will restart at 12:30. (20 minutes from now.) ~RB2

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 9 sie 2012, 20:17 
Cytuj  
Juz sie balem ze sobie nie pobiegam


_________________
Turbot

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2012, 20:41 
Cytuj  
Mam 60 klatek w menu wyboru postaci. Podejrzane. :D :D :D


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2012, 20:53 
Cytuj  
"W przeciwieństwie do poprzednich testów, będziemy aktywnie pracować nad grą w trakcie imprezy, więc mogą wystąpić problemy z połączeniem lub pojawić się rzeczy nie działające zgodnie z przeznaczeniem. Wszelkie te kwestie są wynikiem rygorystycznych warunków Stress Testu i w żaden sposób nie są reprezentatywne dla stanu gry w momencie jej wejścia na rynek. Biorąc udział w tym teście pomagasz nam stworzyć Guild Wars 2 jako lepszą grę. Dziękujemy za współpracę i do zobaczenia w grze!"


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2012, 20:54 
Cytuj  
U mnie wydajność się poprawiła. Klatki czasami skaczą z 58 na 39 i tak dalej, ale ogólnie trzyma 50-60. :D


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 9 sie 2012, 20:56 
Cytuj  
Szukam grupy na dynamic event - login screen boss, bo sam nie daje rady.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2012, 20:59 
Cytuj  
Zdazylem sobie chociaz armory. Jesli kogos to interesuje to:
1. Nie sa przerysowane z naramiennikami wielkimi na pol ekranu.
2. Generalnie nie trzymaja sie jednego stylu. Sa rozne. Realistyczne i bardzo fantasy, ale zawsze wygladaja tak jakby dalo sie w tym normalnie chodzic.
3. Setow jest bardzo duzo. Ponad 100 spokojnie.
4. Armory PvP i PvE sa takie same.
5. Generalnie rozne sety pasuja do siebie, wiec jak ktoś ma zaciecie to na samym transmutowaniu i malowaniu mozna utopic pare tygodni ;o.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2012, 21:03 
Cytuj  
Chyba dzisiaj nie pogramy dłużej. :(


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2012, 21:12 
Cytuj  
Ja sie zalogowalem i w sumie stoje i sie patrze. Jestem uzalezniony ;/.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2012, 21:14 
Cytuj  
Ja pierdylę!!! Działa u mnie jak marzenie. No prawie jak marzenie. Poprawa jest znaczna. Cieszę się jak cholera!!! :D :D :D


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 9 sie 2012, 21:19 
Cytuj  
iniside napisał(a):
1. Nie sa przerysowane z naramiennikami wielkimi na pol ekranu.
2. Generalnie nie trzymaja sie jednego stylu. Sa rozne. Realistyczne i bardzo fantasy, ale zawsze wygladaja tak jakby dalo sie w tym normalnie chodzic.


http://dulfy.net/wp-content/uploads/201 ... ge1098.png
http://dulfy.net/wp-content/uploads/201 ... ge1113.png
http://dulfy.net/wp-content/uploads/201 ... age699.png
http://dulfy.net/wp-content/uploads/201 ... age865.png

;>


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2012, 21:27 
Cytuj  
Wiedzialem ze ktos wyciagnie jakieś extremalne przyklady. NA najwiekszym modelu w grze, zeby przypadkiem nie bylo za male.

Co nie zmienia faktu, ze miesci sie to ramach normalnosci. W porownaniu z tym co serwuja inne gry.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 sie 2012, 21:31 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Ja pierdylę!!! Działa u mnie jak marzenie. No prawie jak marzenie. Poprawa jest znaczna. Cieszę się jak cholera!!! :D :D :D


Na jakim kompie, ustawieniach?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 9 sie 2012, 21:32 
Cytuj  
Oj oj inside. Podpuszczam Cie. Mnie tez sie podobaja bardzo sety w gw2.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2012, 21:36 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
wodny napisał(a):
Ja pierdylę!!! Działa u mnie jak marzenie. No prawie jak marzenie. Poprawa jest znaczna. Cieszę się jak cholera!!! :D :D :D


Na jakim kompie, ustawieniach?

Komp:
Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 3.30GHz
4 GB RAM
AMD Radeon HD 6950

Ustawienia:
1920x1080
FXAA
Render Sampling - Default
Pozostałe opcje - High
Reflections - All
Vertical Sync
High-Res Character Textures

Działa tak przeważnie między 50 a 60 klatkami. W czasie walki i w mieście czasem przytnie. W czasie obrotów postaci zauważyłem największe spadki. Jak biegam postacią i się obracam w biegu to czasem są i skoki 20 klatkowe. Dziwne. :)

Śmieszne jest to, że jak włączę takie "D3" czy "RIFT" to komputer głośniej chodzi i słychać, że pracuje. W "GW2" tego nigdy nie zauważyłem. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.


Ostatnio edytowano 9 sie 2012, 21:39 przez wodny, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 9 sie 2012, 21:39 
Cytuj  
Ja nadal mam tak, że przez 5-10 minut gra działa płynnie i nagle spadek do 10 fps, wszędzie. Podejrzewam, że laptop nie daje rady i się przegrzewa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2012, 21:43 
Cytuj  
wodny napisał(a):
raggnarok napisał(a):
wodny napisał(a):
Ja pierdylę!!! Działa u mnie jak marzenie. No prawie jak marzenie. Poprawa jest znaczna. Cieszę się jak cholera!!! :D :D :D


Na jakim kompie, ustawieniach?

Komp:
Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 3.30GHz
4 GB RAM
AMD Radeon HD 6950

Ustawienia:
1920x1080
FXAA
Render Sampling - Default
Pozostałe opcje - High
Reflections - All
Vertical Sync
High-Res Character Textures

Działa tak przeważnie między 50 a 60 klatkami. W czasie walki i w mieście czasem przytnie. W czasie obrotów postaci zauważyłem największe spadki. Jak biegam postacią i się obracam w biegu to czasem są i skoki 20 klatkowe. Dziwne. :)

Śmieszne jest to, że jak włączę takie "D3" czy "RIFT" to komputer głośniej chodzi i słychać, że pracuje. W "GW2" tego nigdy nie zauważyłem. :)

W czasie obrotow postaci nie ma zadnych spadkow. Sprawdzalem frapsem o czym wy mowicie. Tak poprostu dziala kamera. Ma zaimplenetowany jakis dampening ktory spowalnia oboroty do jakiejs maksymalnej wartosci.

Jak macie w miare konkretne karty grafczne to wlaczcie Supersampling. Graficznie to nic chyba nie poprawia, ale FPS jest jakby stabilniejszy ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.