MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 58 z 484

Autor:  Enhu [ 1 kwi 2011, 20:26 ]
Tytuł: 

brakuje mi takiej gry w której były by smoki, gobliny, chodzące szkielety, orki i... marines

Autor:  Dana [ 1 kwi 2011, 20:55 ]
Tytuł: 

You forgot Warhammer Dark Millennium.

Autor:  Enhu [ 1 kwi 2011, 21:44 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
You forgot Warhammer Dark Millennium.


niby tak, ale chodzi mi o takie bardziej orki/gobliny/smoki/szkielety a'la vanguard/aoc/lotro w zestawieniu z takimi marines jak w cod/bf

Autor:  wodny [ 7 kwi 2011, 18:20 ]
Tytuł: 

Czy jak wyjdzie "GW2" to będzie miało jakieś szanse na własny dział na forum? :)

Autor:  Niah [ 7 kwi 2011, 18:21 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
Czy jak wyjdzie "GW2" to będzie miało jakieś szanse na własny dział na forum? :)


no jak rift ma to gw2 będzie miało tym bardziej

Autor:  Huragan [ 7 kwi 2011, 18:24 ]
Tytuł: 

No nie wiem, bo niektorzy tutaj nie uznaja GW jako gry mmorpg :)

Ale fakt, jesli Rift ma swoj dzial to juz nawet Perfect World i reszta koreanskich gierek powinna tez miec swoje dzialy.

Autor:  Bloodleaf [ 7 kwi 2011, 18:28 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
reszta koreanskich gierek powinna tez miec swoje dzialy.


Walka Huragana o miejsce na zaparkowanie swojego statku, wiekopomna chwila.

Autor:  wodny [ 16 kwi 2011, 15:49 ]
Tytuł: 

Następny tydzień będzie poświęcony rasie charr. :)

Autor:  zax [ 4 maja 2011, 00:37 ]
Tytuł: 

Panowie, wyczytalem o jakims real time dodging, jak to ma dzialac? Real time aiming tez ma byc jak w Tera czy wtf, bo troche nie w temacie jestem?

Autor:  Karioker [ 4 maja 2011, 10:24 ]
Tytuł: 

zax napisał(a):
Panowie, wyczytalem o jakims real time dodging, jak to ma dzialac? Real time aiming tez ma byc jak w Tera czy wtf, bo troche nie w temacie jestem?


leci w ciebie strzala, wystrzelona auto attackiem, naciskasz tam skok i w prawo i dodgujac strzle tracąc troche many. IMO super urozmaicenie.

Autor:  tomugeen [ 4 maja 2011, 10:57 ]
Tytuł: 

Czyli to spell ktory daje ci dodge przy odpowiedniej kombinacji przyciskow. Nie rzeczywiste omijanie.

No ale ladna nazwe wymyslili.

Autor:  Quetzacotl [ 4 maja 2011, 11:21 ]
Tytuł: 

to jest rzeczywiste omijanie i była już mowa, że w pierwszym GW również to było, tyle, że bez specjalnego dodga. Skille, które strzelały projectiles można było ominąć strefując, poza tym można było się chować za elementami mapy (ściany, skały itp). Dlatego np. Lighting orb, który w pierwszym miesiącu siał spustoszenie (pięciu elemów jednocześnie waliło tym w ciebie i padałeś w 0.1s) później był bezużyteczny, bo ludzie nauczyli się to omijać.

Autor:  Teo [ 4 maja 2011, 11:36 ]
Tytuł: 

Czyli jak w większości crapów czy nawet w WoW jak się chowasz za rogiem to nie oberwiesz, kwestia tylko ustalenia czy liczy się moment strzału czy trafienia w cel.

Autor:  iniside [ 4 maja 2011, 11:37 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Czyli jak w większości crapów czy nawet w WoW jak się chowasz za rogiem to nie oberwiesz, kwestia tylko ustalenia czy liczy się moment strzału czy trafienia w cel.

Trafienia w cel.
W GW jak cos w ciebie leci, to mozesz to wyminac.
W innych mmo, jak cos w ciebie leci to trafi. Nawet jak sie zapadniesz pod mape.

Autor:  tomugeen [ 4 maja 2011, 13:49 ]
Tytuł: 

No tak, ale strzelajacy nie moze na to zareagowac. bo automatem leci w ciebie. Ergo, pod pszyciskiem masz wymijaczke. Rownie dobrze moglby to byc reactive spell shield, albo czasowa przenikalnosc etc.

Autor:  zax [ 4 maja 2011, 18:06 ]
Tytuł: 

Takie coś już było, w takim razie, w AoCu - double tap strzałka w tył daje dodge. Już się napaliłem na aiming a tu kaszanka, widzę, tab 1,2,3 jak zawsze, fail. :(

Autor:  Kole0 [ 4 maja 2011, 18:59 ]
Tytuł: 

niedlugo bedzie whine cos czuje na brak rtow bez free targetowania.
-phi, znowu zaznacz jednostke, right click i win = NUUUDA

ja rozumiem, ze fajnie jak jeden czy dwa tytuly maja inne rozwiazania i troche finezji ale nie wymagajmy teraz od kazdego tytulu jakis cudow.

Autor:  iniside [ 4 maja 2011, 19:17 ]
Tytuł: 

W GW2 nie ma celowania tabem. JEst tylko autotarget na cele bedacy w srodku ekranu.

Cytuj:
No tak, ale strzelajacy nie moze na to zareagowac. bo automatem leci w ciebie. Ergo, pod pszyciskiem masz wymijaczke. Rownie dobrze moglby to byc reactive spell shield, albo czasowa przenikalnosc etc.

Tylko ze, jak zaczniesz unikac do przodu albo do tylu do moze cie trafic.

Autor:  Lorath [ 5 maja 2011, 06:20 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
W GW2 nie ma celowania tabem. JEst tylko autotarget na cele bedacy w srodku ekranu.


Skad takie info wytrzasnales? Bo dla mnie to nowosc :o

Autor:  Prot [ 5 maja 2011, 06:28 ]
Tytuł: 

http://gw2.variance.hu/2011/05/04/varia ... interview/

Strona 58 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team