MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 64 z 484

Autor:  Igorwer [ 26 cze 2011, 08:49 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Kolejna podnieta na wtorny tytul. Mnie sie juz nie chce kolejnego levelingu w jakims weak fantasy swiecie. Star Warsy czy Warhammer beda mialy fajny setting przynajmniej.


Aha.

Autor:  wodny [ 26 cze 2011, 17:35 ]
Tytuł: 

Nowy filmik, 2 minuty - walka na lądzie i w wodzie:
http://youtu.be/Fy-S0LkA4Bo

Do poczytania:
http://www.killtenrats.com/2011/06/26/t ... -arenanet/

Autor:  Mendol [ 26 cze 2011, 17:43 ]
Tytuł: 

noo wyglada to przecietnie ;/
moze i faktycznie dodadza 'nie wiadomo co' ale combat dalej bez zmian - jak w kazdym mmo.

Autor:  raggnarok [ 26 cze 2011, 18:00 ]
Tytuł: 

To bylo przeciez wiadomo juz od poczatku. W tym temacie nic nowego wymyslic sie chyba nie da, przynajmniej jesli robi sie MMORPG. Pytanie czy reszta obiecywanych ficzersow sie sprawdzi...

Autor:  goompas [ 26 cze 2011, 18:04 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
noo wyglada to przecietnie ;/
moze i faktycznie dodadza 'nie wiadomo co' ale combat dalej bez zmian - jak w kazdym mmo.

A co, chciałbyś się napitalać jajami?

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 26 cze 2011, 18:05 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
noo wyglada to przecietnie ;/
moze i faktycznie dodadza 'nie wiadomo co' ale combat dalej bez zmian - jak w kazdym mmo.

Darmowka, gimbusom sie spodoba kolorowy swiat, zwierzaki-postacie.

Autor:  Mendol [ 26 cze 2011, 18:10 ]
Tytuł: 

goompas napisał(a):
A co, chciałbyś się napitalać jajami?


szkoda jaj, na takich jak ty.

Autor:  iniside [ 26 cze 2011, 18:13 ]
Tytuł: 

Ja tam nie wiem o co chodzi. skile dzialaj tak, ze moga trafic wszystko dookola. A przynajmniej duza czesc z nich.
Cele zaznacza automatycznie poprzez patrzenie w srodek ekranu.
Kazda postac moze sie turlac (celem ominiecia ataku).
Mozna akakac, plywac i walczyc pod woda.
Kiedy leci w ciebie jakas kupa gowna to mozna wbiec za skale i cie nie trafi.
W zasadzie jedynce czego tu brakuje do celownika.
Bo jakos nie zauwazylem zebym w innych MMO mozna bylo uciec przed lecacym fireballem chowajac sie za drzewem. Cholera i tak cie trafila, nawet jak musiala przleciec przez 20m sciane.

Autor:  goompas [ 26 cze 2011, 19:37 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Bo jakos nie zauwazylem zebym w innych MMO mozna bylo uciec przed lecacym fireballem chowajac sie za drzewem. Cholera i tak cie trafila, nawet jak musiala przleciec przez 20m sciane.

To slabo szukales.

Autor:  candidoser [ 26 cze 2011, 19:43 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
To bylo przeciez wiadomo juz od poczatku. W tym temacie nic nowego wymyslic sie chyba nie da, przynajmniej jesli robi sie MMORPG. Pytanie czy reszta obiecywanych ficzersow sie sprawdzi...


IMO powinni popracowac nad AI mobow. Np. mobki castujace powinni rzucac spowolnienia, zamrazania i odbiegac i castowac spelle z daleka. Do tego jakies pozycjonowanie wzgledem gracza i gra nabralaby troche dynamiki. A tak mob stoi w miejscu, player tez, bo po cholere ma sie ruszac i klika se te skille po kolei.

Autor:  iniside [ 26 cze 2011, 19:50 ]
Tytuł: 

goompas napisał(a):
iniside napisał(a):
Bo jakos nie zauwazylem zebym w innych MMO mozna bylo uciec przed lecacym fireballem chowajac sie za drzewem. Cholera i tak cie trafila, nawet jak musiala przleciec przez 20m sciane.

To slabo szukales.

aha. Oswiec miec ktore mainstreamowe tytuly tak maja. Podkreslam. Mainstreamowe, a nie takie w ktore graja same napalone nerdy.

Autor:  wodny [ 26 cze 2011, 20:43 ]
Tytuł: 

Przecież osoba, która gra na tym filmiku to pewnie ktoś z prasy lub jakiś fan zaproszony na ten dzień otwarty. Niektórzy tutaj chyba oczekują, że ktoś usiądzie do "GW2" i po 10 minutach będzie turlał się na boki i unikał ataków jak dzika koza. Stare nawyki z innych MMORPG dają o sobie znać. Trzeba po prostu trochę czasu by przyzwyczaić się do nowego podejścia do walki. Większość skilli można używać w czasie ruchu. Tak jak napisał inside - można się też turlać i nie tylko. Wystarczy sobie poszperać na YouTube i pooglądać filmiki nagrane na różnych targach. Na niektórych widać osoby, które stoją w miejscu swoją postacią i walą umiejętnościami bez głowy. Są też filmiki, na których widać, że osoba prowadząca postać wie o co biega, turla się często na boki, używa umiejętności w ruchu i stara się wykorzystywać umiejętności tworząc widowiskowe i skuteczne kombinacje. Chociażby taki złodziej z dwoma pistoletami. Na niektórych filmikach z udziałem złodzieja walka przypomina tą z gier akcji. Jest dynamiczne, jest dużo ruchu, postać turla się na boki. Na dodatek niektóre umiejętności mają wbudowany ruch - strzał z pistoletu i daleki odskok w tył. Zależy to od gracza. Jak ktoś połapie o co chodzi to walka i jej wygląd nabierają rumieńców.

AI przeciwników na pewno zostanie poprawione. Twórcy wiedzą, że obecnie nie jest to jakiś cud. Tak samo zostanie poprawiona sztuczna inteligencja petów rangera, którzy obecnie są najmniej popularną profesją ze wszystkich ujawnionych. Ich unikalna mechanika - pety - wzbudza wiele obaw u graczy i na pewno szykują się tutaj jakieś zmiany.

Gra jest obecnie w fazie alpha i co chwilę coś ulega zmianie. Już na tym filmiku 2minutowym z elementalistką widać, że niektóre skille przypisane do broni się zmieniły, doszły nowe. Na przykład pierwszy skill - 3 ścieżki ognia - ma dużo krótszy zasięg niż na filmikach z PAX East. Tej tarczy energetycznej przedtem nie było wśród umiejętności związanych z zestrojeniem z ogniem.

21-24 lipca odbędą się targi Comic-Con. Znowu będzie można oczekiwać wysypu informacji i filmików. No i inżynier w końcu zostanie zaprezentowany w akcji. Bo te urywki pokazane teraz to zdecydowanie za mało.

Autor:  Arturnik [ 26 cze 2011, 20:58 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Mendol napisał(a):
noo wyglada to przecietnie ;/
moze i faktycznie dodadza 'nie wiadomo co' ale combat dalej bez zmian - jak w kazdym mmo.

Darmowka, gimbusom sie spodoba kolorowy swiat, zwierzaki-postacie.

nie zapominaj o braku abonamentu i turlaniu sie na boki, hehe.

Autor:  wodny [ 26 cze 2011, 21:48 ]
Tytuł: 

Arturnik napisał(a):
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Mendol napisał(a):
noo wyglada to przecietnie ;/
moze i faktycznie dodadza 'nie wiadomo co' ale combat dalej bez zmian - jak w kazdym mmo.

Darmowka, gimbusom sie spodoba kolorowy swiat, zwierzaki-postacie.

nie zapominaj o braku abonamentu i turlaniu sie na boki, hehe.

Do przodu i do tyłu też można. :roll:

Autor:  Bloodleaf [ 27 cze 2011, 07:32 ]
Tytuł: 

Aj tam, mi się podoba i se gadajcie co chcecie, nie wiem o co kaman z tymi mobami bo w GW mobki nie stały w miejscu szczególnie jak robiłeś vanquishing :P i tak GW2 nie wyjdzie przed 2014 więc na pewno dopracują.

Co do PvP to mi wystarczy żeby było tak dobre GvG jak w jedynce i jak dla mnie będzie si.

Autor:  candidoser [ 27 cze 2011, 09:02 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
i tak GW2 nie wyjdzie przed 2014 więc na pewno dopracują.


Jak cos wiesz, to sie podziel;)

Autor:  Mendol [ 27 cze 2011, 09:59 ]
Tytuł: 

ty lepiej blood komputer napraw bo tanka do ddo nie mamy.

Autor:  Bloodleaf [ 27 cze 2011, 10:00 ]
Tytuł: 

Wróżę na podstawie migracji szlamników.

Autor:  wodny [ 27 cze 2011, 20:17 ]
Tytuł: 

O lochach:
http://www.g4tv.com/games/pc/45299/guil ... catacombs/

Najpierw loch jest dostępny w wersji story. Po jego przejściu pojawia się dużo trudniejsza wersja explorable, w której dostępne są 3 różne ścieżki. W powyższym artykule są przedstawieni bossowie jacy czekali na graczy i różne eventy jakim musieli stawić czoła. :D


Różne takie:
http://www.massiveonlinegamer.com/previ ... -up-part-2

http://www.g4tv.com/games/pc/45299/guil ... us-report/

Autor:  wodny [ 29 cze 2011, 18:56 ]
Tytuł: 

Obrazki, obrazki, obrazki, obrazków moc:
http://www.gamers.at/games/screenshots? ... tchID=4872

http://www.gamers.at/games/screenshots? ... tchID=4871

http://www.gamers.at/games/screenshots? ... tchID=4870

http://www.gamers.at/games/screenshots? ... tchID=4869


Do poczytania:
http://www.arena.net/blog/william-fairf ... e-dungeons

http://www.guildmag.com/watery-depths-a ... gs-to-come

http://translate.google.com/translate?j ... %26pos%3D0

http://guildcast.wordpress.com/2011/06/ ... d-kegball/

http://www.killtenrats.com/2011/06/29/g ... ngeon-gel/

http://translate.google.it/translate?js ... tyria.html

Strona 64 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team