mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 cze 2011, 19:21 
Cytuj  
te obrazki są na 100% z guild wars 2 ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 cze 2011, 19:37 
Cytuj  
embe napisał(a):
te obrazki są na 100% z guild wars 2 ?

Jakby nie były z "GW2" to bym ich tutaj nie postował. :o


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 cze 2011, 20:29 
Cytuj  
Wygląda zupełnie jak GW 1.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 29 cze 2011, 20:54 
Cytuj  
Ten sam engine nie? Tylko lekki upgrade, zeby gra moze nie miala wypasionej grafiki, ale fajny styl (ta ich pastelowosc) no i miala przyjemne wymagania.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 cze 2011, 21:06 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Wygląda zupełnie jak GW 1.

http://www.arena.net/blog/wp-content/up ... 1vsGW2.jpg

Tja. :lol:


Tak, silnik ten sam tylko odpowiednio ulepszony:
"Guild Wars 2 uses a heavily modified Guild Wars game engine which includes support for true 3D environments, more detailed environments and models, better lighting and shadows, new animation and effects systems, plus new audio and cinematics engines and a more flexible combat and skill-casting system. It uses Havok to provide destructible environment and ragdoll animation of creatures and Umbra's occlusion culling technology."


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 cze 2011, 21:12 
Cytuj  
Silnik graficzny jest mało istotny. Bardziej mnie ciekawi, jak sobie będą servery radzic ze skalowaniem wydajnosci, pod duzym natezeniem graczy na na jeden pixel.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 cze 2011, 21:27 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Silnik graficzny jest mało istotny. Bardziej mnie ciekawi, jak sobie będą servery radzic ze skalowaniem wydajnosci, pod duzym natezeniem graczy na na jeden pixel.

Tutaj trochę na ten temat:

Colin Johanson napisał(a):
We’re still finalizing how many players can live on a specific world (or server). We know that in World vs. World PvP it’s your server matched up against two other servers, so the size of those servers needs to be big enough that you can have epic large-scale battles in WvW PvP. Also because of the way our dynamic event system works, we want to have a lot of people on each world – so when you’re out there exploring you’re running into other players and you always have a lot of people to play with. The servers will be large enough to allow for that, we just don’t know an exact population cap yet. But it will be very large.

As far as the Umbra system goes, all of that is still under development. And the details on how it works is stuff that we’re going to figure out more as we get closer to revealing information about World vs. World. It’s important to us for WvW PvP be a seamless experience, where you can have a ton of players running around on these maps without having a ton of lag, and you can see the important stuff that you need to see towards combat and without missing anything that you would need to know. What all of that means is still stuff that we’re trying to figure out, but that is our goal with how we would take advantage of the Umbra system.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 30 cze 2011, 18:31 
Cytuj  
<delete me>

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 lip 2011, 02:20 
Cytuj  
co taka cisza w tym temacie ? :o

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 6 lip 2011, 08:02 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
co taka cisza w tym temacie ? :o


Nadal nie możemy dojść do siebie po tym że w AA będzie można wspinać się na drzewa.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 6 lip 2011, 12:08 
Cytuj  
Bardziej chodzi o to, że skończyły się przepisy na zakwas do chleba.

Omg a to nie jest temat o Archeage tylko o Guild Wars 2! Failnąłem. :(

No ale w tamtym jeszcze większa posucha.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 6 lip 2011, 14:22 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
co taka cisza w tym temacie ? :o

Czy ja wiem czy cisza. Fan Day przyniósł wiele nowych informacji. Kto przeczytał ten przeczytał. Za 2 tygodnie będzie Comic-Con także można liczyć na wysyp kolejnych newsów i na tonę filmików. :)

Potem w sierpniu gamescom i PAX. Może w końcu ujawnią to PvP. :)

Poza tym nie mam zamiaru sztucznie nakręcać gadki. Robienie z siebie trolla by zwiększyć ilość dyskusji w tym temacie jakoś mi nie leży.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 6 lip 2011, 14:31 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Poza tym nie mam zamiaru sztucznie nakręcać gadki. Robienie z siebie trolla by zwiększyć ilość dyskusji w tym temacie jakoś mi nie leży.


too late

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 6 lip 2011, 14:43 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
wodny napisał(a):
Poza tym nie mam zamiaru sztucznie nakręcać gadki. Robienie z siebie trolla by zwiększyć ilość dyskusji w tym temacie jakoś mi nie leży.


too late

Hę?


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2011, 14:36 
Cytuj  
http://www.arena.net/blog/guild-wars-gu ... al-eu-show

"GW2" zostanie pokazane na jeszcze jednych targach - Eurogamer EXPO 2011. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2011, 23:01 
Cytuj  
Bardzo krótki filmik przedstawiający relację z Dnia Otwartego:
http://www.arena.net/blog/video-arenane ... #more-5434


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 lip 2011, 11:58 
Cytuj  
Krótki wywiad zawierający gameplay:
http://www.g4tv.com/thefeed/blog/post/7 ... eon-modes/


Artykuł o DE:
http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=7564


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2011, 21:57 
Cytuj  
http://www.computerandvideogames.com/31 ... -gamescom/

Ogłoszą datę premiery "GW2"? :D



"GW2" na Comic-Con:
http://www.arena.net/blog/arenanet-is-h ... -comic-con

Co i jak na Comic-Con:
http://us.ncsoft.com/en/events/comic-con-2011.html


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 19 lip 2011, 07:52 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Ogłoszą datę premiery "GW2"? :D


Ale to jeszcze nie na tym, dopiero na GC 2013 ogłoszą datę premiery, prawdopodobnie 2015.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 lip 2011, 08:21 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
wodny napisał(a):
Ogłoszą datę premiery "GW2"? :D


Ale to jeszcze nie na tym, dopiero na GC 2013 ogłoszą datę premiery, prawdopodobnie 2015.

W 2015 to będzie Dark Millenium Online.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.