MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 65 z 484

Autor:  Teo [ 29 cze 2011, 19:21 ]
Tytuł: 

te obrazki są na 100% z guild wars 2 ?

Autor:  wodny [ 29 cze 2011, 19:37 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
te obrazki są na 100% z guild wars 2 ?

Jakby nie były z "GW2" to bym ich tutaj nie postował. :o

Autor:  Bloodleaf [ 29 cze 2011, 20:29 ]
Tytuł: 

Wygląda zupełnie jak GW 1.

Autor:  Gokulo [ 29 cze 2011, 20:54 ]
Tytuł: 

Ten sam engine nie? Tylko lekki upgrade, zeby gra moze nie miala wypasionej grafiki, ale fajny styl (ta ich pastelowosc) no i miala przyjemne wymagania.

Autor:  wodny [ 29 cze 2011, 21:06 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Wygląda zupełnie jak GW 1.

http://www.arena.net/blog/wp-content/up ... 1vsGW2.jpg

Tja. :lol:


Tak, silnik ten sam tylko odpowiednio ulepszony:
"Guild Wars 2 uses a heavily modified Guild Wars game engine which includes support for true 3D environments, more detailed environments and models, better lighting and shadows, new animation and effects systems, plus new audio and cinematics engines and a more flexible combat and skill-casting system. It uses Havok to provide destructible environment and ragdoll animation of creatures and Umbra's occlusion culling technology."

Autor:  iniside [ 29 cze 2011, 21:12 ]
Tytuł: 

Silnik graficzny jest mało istotny. Bardziej mnie ciekawi, jak sobie będą servery radzic ze skalowaniem wydajnosci, pod duzym natezeniem graczy na na jeden pixel.

Autor:  wodny [ 29 cze 2011, 21:27 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Silnik graficzny jest mało istotny. Bardziej mnie ciekawi, jak sobie będą servery radzic ze skalowaniem wydajnosci, pod duzym natezeniem graczy na na jeden pixel.

Tutaj trochę na ten temat:

Colin Johanson napisał(a):
We’re still finalizing how many players can live on a specific world (or server). We know that in World vs. World PvP it’s your server matched up against two other servers, so the size of those servers needs to be big enough that you can have epic large-scale battles in WvW PvP. Also because of the way our dynamic event system works, we want to have a lot of people on each world – so when you’re out there exploring you’re running into other players and you always have a lot of people to play with. The servers will be large enough to allow for that, we just don’t know an exact population cap yet. But it will be very large.

As far as the Umbra system goes, all of that is still under development. And the details on how it works is stuff that we’re going to figure out more as we get closer to revealing information about World vs. World. It’s important to us for WvW PvP be a seamless experience, where you can have a ton of players running around on these maps without having a ton of lag, and you can see the important stuff that you need to see towards combat and without missing anything that you would need to know. What all of that means is still stuff that we’re trying to figure out, but that is our goal with how we would take advantage of the Umbra system.

Autor:  Piaskowy [ 30 cze 2011, 18:31 ]
Tytuł: 

<delete me>

Autor:  Huragan [ 6 lip 2011, 02:20 ]
Tytuł: 

co taka cisza w tym temacie ? :o

Autor:  Bloodleaf [ 6 lip 2011, 08:02 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
co taka cisza w tym temacie ? :o


Nadal nie możemy dojść do siebie po tym że w AA będzie można wspinać się na drzewa.

Autor:  Razoth [ 6 lip 2011, 12:08 ]
Tytuł: 

Bardziej chodzi o to, że skończyły się przepisy na zakwas do chleba.

Omg a to nie jest temat o Archeage tylko o Guild Wars 2! Failnąłem. :(

No ale w tamtym jeszcze większa posucha.

Autor:  wodny [ 6 lip 2011, 14:22 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
co taka cisza w tym temacie ? :o

Czy ja wiem czy cisza. Fan Day przyniósł wiele nowych informacji. Kto przeczytał ten przeczytał. Za 2 tygodnie będzie Comic-Con także można liczyć na wysyp kolejnych newsów i na tonę filmików. :)

Potem w sierpniu gamescom i PAX. Może w końcu ujawnią to PvP. :)

Poza tym nie mam zamiaru sztucznie nakręcać gadki. Robienie z siebie trolla by zwiększyć ilość dyskusji w tym temacie jakoś mi nie leży.

Autor:  mrynar [ 6 lip 2011, 14:31 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
Poza tym nie mam zamiaru sztucznie nakręcać gadki. Robienie z siebie trolla by zwiększyć ilość dyskusji w tym temacie jakoś mi nie leży.


too late

Autor:  wodny [ 6 lip 2011, 14:43 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
wodny napisał(a):
Poza tym nie mam zamiaru sztucznie nakręcać gadki. Robienie z siebie trolla by zwiększyć ilość dyskusji w tym temacie jakoś mi nie leży.


too late

Hę?

Autor:  wodny [ 13 lip 2011, 14:36 ]
Tytuł: 

http://www.arena.net/blog/guild-wars-gu ... al-eu-show

"GW2" zostanie pokazane na jeszcze jednych targach - Eurogamer EXPO 2011. :)

Autor:  wodny [ 13 lip 2011, 23:01 ]
Tytuł: 

Bardzo krótki filmik przedstawiający relację z Dnia Otwartego:
http://www.arena.net/blog/video-arenane ... #more-5434

Autor:  wodny [ 14 lip 2011, 11:58 ]
Tytuł: 

Krótki wywiad zawierający gameplay:
http://www.g4tv.com/thefeed/blog/post/7 ... eon-modes/


Artykuł o DE:
http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=7564

Autor:  wodny [ 18 lip 2011, 21:57 ]
Tytuł: 

http://www.computerandvideogames.com/31 ... -gamescom/

Ogłoszą datę premiery "GW2"? :D



"GW2" na Comic-Con:
http://www.arena.net/blog/arenanet-is-h ... -comic-con

Co i jak na Comic-Con:
http://us.ncsoft.com/en/events/comic-con-2011.html

Autor:  Bloodleaf [ 19 lip 2011, 07:52 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
Ogłoszą datę premiery "GW2"? :D


Ale to jeszcze nie na tym, dopiero na GC 2013 ogłoszą datę premiery, prawdopodobnie 2015.

Autor:  iniside [ 19 lip 2011, 08:21 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
wodny napisał(a):
Ogłoszą datę premiery "GW2"? :D


Ale to jeszcze nie na tym, dopiero na GC 2013 ogłoszą datę premiery, prawdopodobnie 2015.

W 2015 to będzie Dark Millenium Online.

Strona 65 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team