MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 69 z 484

Autor:  sula [ 30 lip 2011, 21:58 ]
Tytuł: 

Na Gw2 na pewno rzucę okiem spora szansa ,że zakupię.

Mam jednak parę pytań:
-jest crafting i housing?
-w GW1 nie grałem ,wiem ,że GW2 ma być inne ,ale jak to jest . Jest seamless persisten world czy świat jest "poszatkowany"? Bo na filmikach widziałem ,że klikają na mapkę i teleportują się jakby do innej 'krainy'?
-czy ma być w item shop-ie cokolwiek oprócz kosmetycznych rzeczy i np. zwiększzenia pojemności banku? coś co wpływa na samą grę , walkę ,etc?

Autor:  Lorath [ 30 lip 2011, 22:14 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Mam jednak parę pytań:
-jest crafting i housing?


http://wiki.guildwars2.com/wiki/Crafting

Cytuj:
-w GW1 nie grałem ,wiem ,że GW2 ma być inne ,ale jak to jest . Jest seamless persisten world czy świat jest "poszatkowany"? Bo na filmikach widziałem ,że klikają na mapkę i teleportują się jakby do innej 'krainy'?


To jest system map travel a nie instancjonowanie.

Cytuj:
-czy ma być w item shop-ie cokolwiek oprócz kosmetycznych rzeczy i np. zwiększzenia pojemności banku? coś co wpływa na samą grę , walkę ,etc?


Nie.

Autor:  wodny [ 30 lip 2011, 22:19 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Na Gw2 na pewno rzucę okiem spora szansa ,że zakupię.

Mam jednak parę pytań:
-jest crafting i housing?
-w GW1 nie grałem ,wiem ,że GW2 ma być inne ,ale jak to jest . Jest seamless persisten world czy świat jest "poszatkowany"? Bo na filmikach widziałem ,że klikają na mapkę i teleportują się jakby do innej 'krainy'?
-czy ma być w item shop-ie cokolwiek oprócz kosmetycznych rzeczy i np. zwiększzenia pojemności banku? coś co wpływa na samą grę , walkę ,etc?

crafting:
http://www.arena.net/blog/andrew-mcleod ... ing-in-gw2
Kilku graczy może wydobywać surowiec z jednego miejsca - zdobędziesz węgiel z odpowiedniego miejsca. Dla Ciebie skała będzie wyglądała na zużyta, dla innego gracza ten surowiec jest dostępny. Nie ma czegoś takiego, że kradniesz surowce, kwiaty i inne pierdoły innym graczom. Wydobywać możesz wszystko. Natomiast jeżeli chodzi o wytwórstwo tutaj postać ograniczona jest do 2 działów. Przy czym jeżeli zdecydujesz się, że chcesz tworzyć na przykład pierścienie zamiast zbroi to ten cały progres i wszystkie schematy jakie zdobywasz nie marnują się. Możesz wrócić do wcześniej porzuconej profesji wytwórczej za odpowiednią opłatą. Jednak im większy level tej profesji masz i im więcej schematów, tym droższy jest powrót do takiej rozwiniętej już wcześniej profesji. Twórcy chcą również by gracze nie musieli tworzyć ton crapu by levelować daną profesję. Przedmioty tworzone by levelować mają być przydatne dla postaci gracza lub można będzie nimi handlować i wspomóc innych.

housing:
Każdy gracz ma swoją domową instancję w mieście rasy, do której należy. Może do niej zapraszać innych graczy. Instancja ta zmienia się w zależności od odpowiedzi jakich gracz udziela w czasie tworzenia postaci. Również akcje postaci zmieniają wygląd tej instancji. Na przykład jeżeli jakiś ważny NPC umrze to w tej instancji pojawi się nagrobek i inni NPC będą składać kwiaty. Instancja ludzi składa się z domu i innych budynków. Jest całkiem spora. Rasa asura będzie posiadać własne laboratorium w takiej właśnie instancji. Prawdziwego housingu jako takiego nie ma. Nie możesz sobie wyjść na pobliskie pole i wybudować domku. Gracz ma swoją instancję i tyle. Zawsze coś.

świat:
Świat gry jest ogromny. Świat jest persistent. Jeżeli chodzi o seamless to tutaj niestety muszę Cię zawieść, ale nie znam dokładnej informacji na ten temat. Przykro mi. Na pewno nie jest tak jak w "GW2" gdzie są HUBy i masa instancji. Gra zdecydowanie przypomina teraz prawdziwe MMORPG. Tfu. Ta gra jest prawdziwym MMORPG. Było coś o podziale świata na zony-mapy. Po takiej zonie można ponoć chodzić sporo czasu bez natrafiania na jakieś teleporty. Zon jest 25.

shop:
Twórcy nie chcą dawać do niego przedmiotów, które będą czynić graczy półbogami. Będzie podobny do tego z "GW". Najbardziej kontrowersyjnym przedmiotem jest według wielu kamień transmutacyjny. Bierzesz 2 przedmioty. Używasz kamienia. Z jednego przedmiotu bierzesz cechy z drugiego wygląd. Podoba Ci się jeden miecz i ma dupiate cechy. Masz też drugi miecz, który brzydko wygląda, ale ma full wypas statystyki. Z pierwszego miecza bierzesz wygląd, z drugiego cechy i po sprawie. Masz fajny item. Kamienie te będzie można również zdobyć w grze.


Wszystko pisałem z głowy także niekiedy mogłem się mylić. Chociaż wątpię. I sorry za błędy językowe. Co złego to nie ja. :)

Autor:  sula [ 30 lip 2011, 22:28 ]
Tytuł: 

Ok źle nie jest. Jest trochę ograniczeń które mi nie leżą ,ale wszystko wyjdzie jak pogram. Dzięki obadam. Hype-a nie mam ,ale pewnie popykać będzie się dało.

Autor:  wodny [ 30 lip 2011, 22:33 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Ok źle nie jest. Jest trochę ograniczeń które mi nie leżą ,ale wszystko wyjdzie jak pogram. Dzięki obadam. Hype-a nie mam ,ale pewnie popykać będzie się dało.

Nie ma abonamentu. Także mniej kasy za ten interes. A według mnie będzie to naprawdę opłacalny interes. :)

Jak będziesz mieć jeszcze jakieś pytania to wal śmiało. :)

Autor:  Isengrim [ 30 lip 2011, 22:35 ]
Tytuł: 

Wiadomo może ile zajmie wbicie max levelu?
Czy przewidywane są serwery PvP (ffa)?

Autor:  iniside [ 30 lip 2011, 22:39 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Wiadomo może ile zajmie wbicie max levelu?
Czy przewidywane są serwery PvP (ffa)?

Nie. Ale raczej niewiele. Kiedyś jeden z devsó mówił, że zdobycie jednego levela to około 1-1.5 kompletnie luzackiego grania.
Nie będzie FFA PvP.
Wogóle nie bedzie Open PvP. Tylko WvW i structured,

Autor:  wodny [ 30 lip 2011, 22:43 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Wiadomo może ile zajmie wbicie max levelu?
Czy przewidywane są serwery PvP (ffa)?

level:
Piszę z głowy. Nie bij. Od bodajże 30 levelu krzywa levelowania ulega spłaszczeniu. Od tego momentu wbicie jednego poziomu to kwestia 90 minut. Czas ten mógł ulec zmianie. Kwestia ta została już omówiona jakiś czas temu. W trybie WvW możesz wylevelować postać do ostatniego poziomu i ubrać ją w gear. Także jeżeli odpowiada Ci PvP to naprawdę fajne rozwiązanie.

Już na gamescom za ponad 2 tygodnie pokażą PvP.

Autor:  Isengrim [ 30 lip 2011, 22:50 ]
Tytuł: 

A ile ma być leveli?

Autor:  wodny [ 30 lip 2011, 22:52 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
A ile ma być leveli?

80 :)

Przy czym na początku levele zdobywasz szybciutko. Potem zdobycie levelu zajmuje tyle samo. :)

Dodatkowe info na ten temat:
http://www.arena.net/blog/progression-a ... ild-wars-2:

Autor:  Teo [ 31 lip 2011, 09:54 ]
Tytuł: 

No dobra, widzę że juz sporo wiecie o tej grze, więc pytania:
1. co będziemy robić po osiągnięciu max lvl ?
- pytanie uzupełniające, czy endgame będzie się ograniczał do malutkiego skrawka contentu czyli jak w większości gier mamy piękny świat, questy, krainy, milion itemów, a kończymy stojąc w mieście w jednym z trzech setów epików ?
2. czy lvlowanie wymaga branie udziału w tym czymś dynamicznym pve ?
3. czy wiadomo jak będzie z podziałam na serwery, czy styl gw1 czy tradycyjny z masą osobnych serwerów ?
4. walki miedzy serwerami będą randomowe czy z góry ustalone że tylko serwer A z serwerem B ?

Autor:  iniside [ 31 lip 2011, 11:02 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
No dobra, widzę że juz sporo wiecie o tej grze, więc pytania:
1. co będziemy robić po osiągnięciu max lvl ?
- pytanie uzupełniające, czy endgame będzie się ograniczał do malutkiego skrawka contentu czyli jak w większości gier mamy piękny świat, questy, krainy, milion itemów, a kończymy stojąc w mieście w jednym z trzech setów epików ?
2. czy lvlowanie wymaga branie udziału w tym czymś dynamicznym pve ?
3. czy wiadomo jak będzie z podziałam na serwery, czy styl gw1 czy tradycyjny z masą osobnych serwerów ?
4. walki miedzy serwerami będą randomowe czy z góry ustalone że tylko serwer A z serwerem B ?

1. to samo co na 10lvl. PvE i PvP. PvE to eventy a PvP to WvW. Możesz robić cały content. Gra sie automatycznie zeskaluje w dół.
2. Nie. Można brać tylko udział w eventach albo w PvP. Ewentualnie dungeony i misje. Z tym, ze dungeony sa czesciowo randomowe, a misje to no coz.. misje.
3. Nie ma zadnej deklaracji. Ale gdzieś, ktoś coś chyba pobąkiwął o około 10k na shard..
4. Po pierwsz3 servery na jednym obszarze. Po drugiej nic wiecej nie wiadomo, ale na 100% nie został poepłnony błąd dwóch frakcji. Będzie WvWvW.

Naprawde wystarczy wejść na strone guildwats2.com poczytać i przyjąć, że wszystko o czym tam piszą JEST W GRZE i działa tak piszą.

Twój sceptyyzm nie ma żadnego uzasadnienia. ArenaNET to nie jest kolejny Funcom albo Mythic.

Autor:  Kabraxis [ 31 lip 2011, 11:29 ]
Tytuł: 

Oprocz tego co napisal iniside to ja dodam:

1. Nie wiadomo w sumie jak bedzie wygladal typowy "endgame". Czy to beda raidy, instancje, czy jeszcze co inego - uj wie atm. Co do wykorzystania contentu na maxlvlu to tak jak pisze iniside - gry pojdziesz pomoc koledze na 10lvl a ty jestes na 80 to gra zeskaluje cie do levelu robionego contentu/zony zebys nie oneshotowal lowlvlom contentu i zeby zawsze bylo jakies wyzwanie obojetnie co robisz.

2. Nie. Mozesz wylewelowac calkowicie postac przez PvP. Choc pewnie jakies czesci PvE trzeba bedzie zrobic - napewno jakies tutoriale na poczatku 9sa instancjonowane), moze cos z "personal story"itp...

3. Klasyczne serwery znane z pierdyliarda innych gier MMO. Na 100% nie bedzie tak jak w GW1. Ta gra oprocz uzytych starych klas i tytulu w niczym nie przypomina GW1. :)

4. Serwery maja byc na rotacji. Walka Server A vs Server B vs Server C ma trwac X czasu po tym czasie ktos wygrywa i nastepuje rotacja przeciwnikow. Czyli za tydzien moze juz byc Server A vs Server D vs Server Z. Wygrywajace serwery maja dostawac nagrody w postaci "perkow" dzialajacych server-wide. Co do ostatniego nie jestem pewien bo to przeciek z GWguru wiec niepotwierdzone.

Autor:  Lorath [ 31 lip 2011, 13:11 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Oprocz tego co napisal iniside to ja dodam:

1. Nie wiadomo w sumie jak bedzie wygladal typowy "endgame". Czy to beda raidy, instancje, czy jeszcze co inego - uj wie atm.


O ile dobrze pamietam padlo stwierdzenie ze rajdow nie bedzie.

Autor:  raggnarok [ 31 lip 2011, 14:24 ]
Tytuł: 

Beda.

Autor:  Lorath [ 31 lip 2011, 14:35 ]
Tytuł: 

No chyba ze spiewke zmienia bo do tej pory sie ostro trzymaja tego ze maksymalna liczba osob w grupie do instancji to 5 (pomijajac dynamic eventy z world bossami typu Shatterera).

Autor:  wodny [ 1 sie 2011, 19:27 ]
Tytuł: 

Nie będzie żadnych raidów i tyle.


Sylvari zostaną ujawnieni za tydzień. Ostatnia profesja na pewno nie pojawi się na gamescom lub PAX.

Na gamescom pokażą tylko Structured PvP - 5 na 5. :)

Autor:  wodny [ 1 sie 2011, 20:15 ]
Tytuł: 

Wywiad:
http://www.cdaction.pl/news-20880/guild ... numem.html

Autor:  Lorath [ 1 sie 2011, 21:40 ]
Tytuł: 

Bez rewelacji. No moze poza tym:

Cytuj:
CDA: Jeden z was powiedział kiedyś, że gracze, którzy lubili grać w GW1 Mesmerem znajdą w "dwójce" profesję, która spełni ich oczekiwania. Spytam w ten sposób: czy profesję tę już widzieliśmy?

EF: Oho, bardzo... interesujące pytanie. Z pewnością widzieliśmy już kilka klas, które mogą spełnić część ich oczekiwań... ale nie sądzę, byśmy widzieli już tę klasę, która spełni je najdoskonalej. :)


Hm...

Autor:  wodny [ 1 sie 2011, 22:08 ]
Tytuł: 

Pani Mesmer w "GW2":
http://wiki.guildwars2.com/wiki/File:GD ... plefan.png


Będzie to najbardziej skomplikowana profesja i gra nią będzie znacznie różnić się od rozgrywki z użyciem pozostałych siedmiu. ;)

Strona 69 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team