MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Guild Wars 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321 |
Strona 70 z 484 |
Autor: | Lorath [ 1 sie 2011, 22:23 ] |
Tytuł: | |
Tak, tak.... ![]() ![]() |
Autor: | Quetzacotl [ 2 sie 2011, 00:27 ] |
Tytuł: | |
wodny napisał(a): Pani Mesmer w "GW2": pamiętam jak kupiłem jedynke to prawie nikt nie chciał grać mesmerem z jakichś względów, dlatego się tą klasą zainteresowałem, jak się okazało, że w pvp dobry mesmer przechyla szale zwycięstwa, to z biegiem czasu mesmerow było więcej niż wojów i elementalistów ;p
http://wiki.guildwars2.com/wiki/File:GD ... plefan.png Będzie to najbardziej skomplikowana profesja i gra nią będzie znacznie różnić się od rozgrywki z użyciem pozostałych siedmiu. ![]() |
Autor: | sula [ 2 sie 2011, 11:46 ] |
Tytuł: | |
Co to za klasa ten "mesmer" na czym polega wyjątkowość i "skomplikowanie"? |
Autor: | Bloodleaf [ 2 sie 2011, 11:51 ] |
Tytuł: | |
Aż mnie naszło żeby odpalić 1dynke i mesmem polatac ![]() |
Autor: | iniside [ 2 sie 2011, 11:53 ] |
Tytuł: | |
sula napisał(a): Co to za klasa ten "mesmer" na czym polega wyjątkowość i "skomplikowanie"?
Kntrolujaca walke. Dosłownie. Mesmer może: a) przerywać wrogie skile (wszystkie) b) pozbawiać przeocwnika zasobów (energia, adrenalina itd) c) blokować korzystanie ze skili przez przeciwnika d) kopiować niektóre skile przeciwnika e) przenosić debuffy f) przeskadzać w używaniu skili innym (jesli ty zrobisz to, to stanie ci to albo twoim sojusznikom to). g) robić degen (w innych grach czegoś takiego nie ma w GW było były strzałki regeneracji i degeneracji hp/energii), mesmer mogł założyć takich strzałek na maksa i jednocześnie uniemożlić leczenie takiej ofiary h) bardziej pospolite debuffy. edit: I pewnie jeszcze inne rzeczy |
Autor: | wodny [ 2 sie 2011, 16:15 ] |
Tytuł: | |
Ponoć na gamescom będzie prerejestracja na zamkniętą betę. Fuck! |
Autor: | sula [ 2 sie 2011, 16:27 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): sula napisał(a): Co to za klasa ten "mesmer" na czym polega wyjątkowość i "skomplikowanie"? Kntrolujaca walke. Dosłownie. Mesmer może: a) przerywać wrogie skile (wszystkie) b) pozbawiać przeocwnika zasobów (energia, adrenalina itd) c) blokować korzystanie ze skili przez przeciwnika d) kopiować niektóre skile przeciwnika e) przenosić debuffy f) przeskadzać w używaniu skili innym (jesli ty zrobisz to, to stanie ci to albo twoim sojusznikom to). g) robić degen (w innych grach czegoś takiego nie ma w GW było były strzałki regeneracji i degeneracji hp/energii), mesmer mogł założyć takich strzałek na maksa i jednocześnie uniemożlić leczenie takiej ofiary h) bardziej pospolite debuffy. edit: I pewnie jeszcze inne rzeczy Dzięki.Hmm brzmi interesująco. Kto wie jeżeli zdecyduję się kupić GW2 to może wybiorę tą klasę. Jeszcze jedno pytanie - nie jest ta klasa (tzn.w GW1) OP? |
Autor: | iniside [ 2 sie 2011, 16:29 ] |
Tytuł: | |
sula napisał(a): iniside napisał(a): sula napisał(a): Co to za klasa ten "mesmer" na czym polega wyjątkowość i "skomplikowanie"? Kntrolujaca walke. Dosłownie. Mesmer może: a) przerywać wrogie skile (wszystkie) b) pozbawiać przeocwnika zasobów (energia, adrenalina itd) c) blokować korzystanie ze skili przez przeciwnika d) kopiować niektóre skile przeciwnika e) przenosić debuffy f) przeskadzać w używaniu skili innym (jesli ty zrobisz to, to stanie ci to albo twoim sojusznikom to). g) robić degen (w innych grach czegoś takiego nie ma w GW było były strzałki regeneracji i degeneracji hp/energii), mesmer mogł założyć takich strzałek na maksa i jednocześnie uniemożlić leczenie takiej ofiary h) bardziej pospolite debuffy. edit: I pewnie jeszcze inne rzeczy Dzięki.Hmm brzmi interesująco. Kto wie jeżeli zdecyduję się kupić GW2 to może wybiorę tą klasę. Jeszcze jedno pytanie - nie jest ta klasa (tzn.w GW1) OP? Pewnie ze nie. 98% ludzi nie jest w stanie jej ogranąć. |
Autor: | sula [ 2 sie 2011, 16:34 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): sula napisał(a): iniside napisał(a): sula napisał(a): Co to za klasa ten "mesmer" na czym polega wyjątkowość i "skomplikowanie"? Kntrolujaca walke. Dosłownie. Mesmer może: a) przerywać wrogie skile (wszystkie) b) pozbawiać przeocwnika zasobów (energia, adrenalina itd) c) blokować korzystanie ze skili przez przeciwnika d) kopiować niektóre skile przeciwnika e) przenosić debuffy f) przeskadzać w używaniu skili innym (jesli ty zrobisz to, to stanie ci to albo twoim sojusznikom to). g) robić degen (w innych grach czegoś takiego nie ma w GW było były strzałki regeneracji i degeneracji hp/energii), mesmer mogł założyć takich strzałek na maksa i jednocześnie uniemożlić leczenie takiej ofiary h) bardziej pospolite debuffy. edit: I pewnie jeszcze inne rzeczy Dzięki.Hmm brzmi interesująco. Kto wie jeżeli zdecyduję się kupić GW2 to może wybiorę tą klasę. Jeszcze jedno pytanie - nie jest ta klasa (tzn.w GW1) OP? Pewnie ze nie. 98% ludzi nie jest w stanie jej ogranąć. To dobrze. Bo bałem się ,po tym opisie ,że może być przegięta. No w każdym razie mogę sobie "dopisać" jakiś mały + gdy będę rozważał zakup GW2. Nieszablonowe rozwiązanie + wyzwanie (oczywiście w granicach rozsądku) to coś co jest fajne. Zobaczę może się przemogę w przypadku GW2 i zrobię wielki wyjątek mimo mikrotranzakcji (tak tak wiem ,że to ma raczej być fluff, etc , mimo to mam uraz po graniu w parę gier z item shop-em). |
Autor: | wodny [ 2 sie 2011, 16:51 ] |
Tytuł: | |
Nie będzie żadnej wstępnej rejestracji na gamescom do zamkniętej bety. Mesmer w "GW2" to będzie odmieniona profesja. Zmieniony system gry i nie tylko na pewno odbiją się na tym co zobaczymy w dwójce. ![]() |
Autor: | wodny [ 2 sie 2011, 17:29 ] |
Tytuł: | |
Na PAX Prime na pewno nie zostanie ujawniona data bety/premiery. |
Autor: | wodny [ 2 sie 2011, 23:00 ] |
Tytuł: | |
O dźwięku w "GW2": http://www.arena.net/blog/video-guild-w ... -recording ![]() Do poczytania: http://www.necrobator.com/features/inte ... -part-two/ http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... ature/5458 Recenzja "Guild Wars Trilogy": http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... 150/page/1 |
Autor: | iniside [ 3 sie 2011, 11:52 ] |
Tytuł: | |
http://www.youtube.com/watch?v=3xGDL6QVL-8 |
Autor: | wodny [ 4 sie 2011, 00:04 ] |
Tytuł: | |
O dźwięku w "GW2" ciąg dalszy: http://www.arena.net/blog/video-guild-w ... und-design ![]() |
Autor: | Lorath [ 4 sie 2011, 08:11 ] |
Tytuł: | |
Tak czlowiek zwykle patrzy na grafike, animacje i autorow chwali a o dzwieku sie zapomina. A tu nam przypominaja ze to tez kupa roboty ![]() |
Autor: | wodny [ 5 sie 2011, 00:25 ] |
Tytuł: | |
Kolejne wpisy na blogu traktujące o dźwięku w "GW2": http://www.arena.net/blog/james-boer-ta ... dio-design http://www.arena.net/blog/the-hidden-co ... und-design |
Autor: | Gokulo [ 5 sie 2011, 14:40 ] |
Tytuł: | |
To jest ciekawe :) Cytuj: "We’re giving players the option of choosing external music playlists that the game’s audio engine will use as a replacement for the default in-game music. Players can choose different playlists for background ambience and battle music, for instance. Additionally, when appropriate, such as during cinematics, the game can revert back to in-game music temporarily to give the best possible cinematic experience, then resume the custom playlist when it’s done."
|
Autor: | Kabraxis [ 5 sie 2011, 15:06 ] |
Tytuł: | |
Oooo... kolejny zajebisty pomysl panow z ArenaNET. Co prawda wbudowane odtwarzajki w gre to zadna nowosc ale mozliwosc wrzucenia okreslonych trackow dla BGM Music, Combat Music i plynne przechodzenie spowrotem do normalnej muzyki z gry to tego jeszcze nie bylo bez zabawy z plikami i ich podmieniania (a i w nie kazdej grze dalo sie to zrobic). Jeszcze zeby sie sie dalo sie przypisac tracki do okreslonych zon i zeby obslugiwalo to bezstratne formaty (jakosc!!) i bede w siodmym niebie. Do tego normalny zajebisty soundtrack od Jeremy Soule'a. ![]() Kudos dla ArenaNET - przywiazywaniem wagi do takich "pierdolek" robi sie wlasnie gry w ktore az chce sie grac. TBH KAZDY nowy news o GW2 powoduje ze hype mi skacze i juz chcialbym zagrac co jest ewenementem wsrod gier na ktore czekam bo przewaznie im wiecej sie o nich dowiaduje tym bardziej sa "meh" - np. Diablo 3. |
Autor: | Bloodleaf [ 5 sie 2011, 15:08 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis ale zanim GW2 wyjdzie to już sie nam D3 znudzi ![]() żeby nie było sam czekam na GW2 i nadal męczę HoM żeby wymaksować na premierę ale kurde nie wiem czy dożyje tego dnia. |
Autor: | iniside [ 5 sie 2011, 16:15 ] |
Tytuł: | |
Bloodleaf napisał(a): Kabraxis ale zanim GW2 wyjdzie to już sie nam D3 znudzi
![]() żeby nie było sam czekam na GW2 i nadal męczę HoM żeby wymaksować na premierę ale kurde nie wiem czy dożyje tego dnia. Za bardzo histeryzujesz. Premiera w przyszłym roku jest w zasadzie pewna. Pytanie tylko w której części ? :E |
Strona 70 z 484 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |