MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 70 z 484

Autor:  Lorath [ 1 sie 2011, 22:23 ]
Tytuł: 

Tak, tak.... :P Fani mesmerow sie tak nakrecaja na ta klase ze co by anet nie zrobili to bedzie malo :P

Autor:  Quetzacotl [ 2 sie 2011, 00:27 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
Pani Mesmer w "GW2":
http://wiki.guildwars2.com/wiki/File:GD ... plefan.png


Będzie to najbardziej skomplikowana profesja i gra nią będzie znacznie różnić się od rozgrywki z użyciem pozostałych siedmiu. ;)
pamiętam jak kupiłem jedynke to prawie nikt nie chciał grać mesmerem z jakichś względów, dlatego się tą klasą zainteresowałem, jak się okazało, że w pvp dobry mesmer przechyla szale zwycięstwa, to z biegiem czasu mesmerow było więcej niż wojów i elementalistów ;p

Autor:  sula [ 2 sie 2011, 11:46 ]
Tytuł: 

Co to za klasa ten "mesmer" na czym polega wyjątkowość i "skomplikowanie"?

Autor:  Bloodleaf [ 2 sie 2011, 11:51 ]
Tytuł: 

Aż mnie naszło żeby odpalić 1dynke i mesmem polatac :)

Autor:  iniside [ 2 sie 2011, 11:53 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Co to za klasa ten "mesmer" na czym polega wyjątkowość i "skomplikowanie"?

Kntrolujaca walke. Dosłownie.
Mesmer może:
a) przerywać wrogie skile (wszystkie)
b) pozbawiać przeocwnika zasobów (energia, adrenalina itd)
c) blokować korzystanie ze skili przez przeciwnika
d) kopiować niektóre skile przeciwnika
e) przenosić debuffy
f) przeskadzać w używaniu skili innym (jesli ty zrobisz to, to stanie ci to albo twoim sojusznikom to).
g) robić degen (w innych grach czegoś takiego nie ma w GW było były strzałki regeneracji i degeneracji hp/energii), mesmer mogł założyć takich strzałek na maksa i jednocześnie uniemożlić leczenie takiej ofiary
h) bardziej pospolite debuffy.
edit:
I pewnie jeszcze inne rzeczy

Autor:  wodny [ 2 sie 2011, 16:15 ]
Tytuł: 

Ponoć na gamescom będzie prerejestracja na zamkniętą betę. Fuck!

Autor:  sula [ 2 sie 2011, 16:27 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
sula napisał(a):
Co to za klasa ten "mesmer" na czym polega wyjątkowość i "skomplikowanie"?

Kntrolujaca walke. Dosłownie.
Mesmer może:
a) przerywać wrogie skile (wszystkie)
b) pozbawiać przeocwnika zasobów (energia, adrenalina itd)
c) blokować korzystanie ze skili przez przeciwnika
d) kopiować niektóre skile przeciwnika
e) przenosić debuffy
f) przeskadzać w używaniu skili innym (jesli ty zrobisz to, to stanie ci to albo twoim sojusznikom to).
g) robić degen (w innych grach czegoś takiego nie ma w GW było były strzałki regeneracji i degeneracji hp/energii), mesmer mogł założyć takich strzałek na maksa i jednocześnie uniemożlić leczenie takiej ofiary
h) bardziej pospolite debuffy.
edit:
I pewnie jeszcze inne rzeczy

Dzięki.Hmm brzmi interesująco. Kto wie jeżeli zdecyduję się kupić GW2 to może wybiorę tą klasę.
Jeszcze jedno pytanie - nie jest ta klasa (tzn.w GW1) OP?

Autor:  iniside [ 2 sie 2011, 16:29 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
iniside napisał(a):
sula napisał(a):
Co to za klasa ten "mesmer" na czym polega wyjątkowość i "skomplikowanie"?

Kntrolujaca walke. Dosłownie.
Mesmer może:
a) przerywać wrogie skile (wszystkie)
b) pozbawiać przeocwnika zasobów (energia, adrenalina itd)
c) blokować korzystanie ze skili przez przeciwnika
d) kopiować niektóre skile przeciwnika
e) przenosić debuffy
f) przeskadzać w używaniu skili innym (jesli ty zrobisz to, to stanie ci to albo twoim sojusznikom to).
g) robić degen (w innych grach czegoś takiego nie ma w GW było były strzałki regeneracji i degeneracji hp/energii), mesmer mogł założyć takich strzałek na maksa i jednocześnie uniemożlić leczenie takiej ofiary
h) bardziej pospolite debuffy.
edit:
I pewnie jeszcze inne rzeczy

Dzięki.Hmm brzmi interesująco. Kto wie jeżeli zdecyduję się kupić GW2 to może wybiorę tą klasę.
Jeszcze jedno pytanie - nie jest ta klasa (tzn.w GW1) OP?

Pewnie ze nie. 98% ludzi nie jest w stanie jej ogranąć.

Autor:  sula [ 2 sie 2011, 16:34 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
sula napisał(a):
iniside napisał(a):
sula napisał(a):
Co to za klasa ten "mesmer" na czym polega wyjątkowość i "skomplikowanie"?

Kntrolujaca walke. Dosłownie.
Mesmer może:
a) przerywać wrogie skile (wszystkie)
b) pozbawiać przeocwnika zasobów (energia, adrenalina itd)
c) blokować korzystanie ze skili przez przeciwnika
d) kopiować niektóre skile przeciwnika
e) przenosić debuffy
f) przeskadzać w używaniu skili innym (jesli ty zrobisz to, to stanie ci to albo twoim sojusznikom to).
g) robić degen (w innych grach czegoś takiego nie ma w GW było były strzałki regeneracji i degeneracji hp/energii), mesmer mogł założyć takich strzałek na maksa i jednocześnie uniemożlić leczenie takiej ofiary
h) bardziej pospolite debuffy.
edit:
I pewnie jeszcze inne rzeczy

Dzięki.Hmm brzmi interesująco. Kto wie jeżeli zdecyduję się kupić GW2 to może wybiorę tą klasę.
Jeszcze jedno pytanie - nie jest ta klasa (tzn.w GW1) OP?

Pewnie ze nie. 98% ludzi nie jest w stanie jej ogranąć.

To dobrze. Bo bałem się ,po tym opisie ,że może być przegięta.
No w każdym razie mogę sobie "dopisać" jakiś mały + gdy będę rozważał zakup GW2. Nieszablonowe rozwiązanie + wyzwanie (oczywiście w granicach rozsądku) to coś co jest fajne.

Zobaczę może się przemogę w przypadku GW2 i zrobię wielki wyjątek mimo mikrotranzakcji (tak tak wiem ,że to ma raczej być fluff, etc , mimo to mam uraz po graniu w parę gier z item shop-em).

Autor:  wodny [ 2 sie 2011, 16:51 ]
Tytuł: 

Nie będzie żadnej wstępnej rejestracji na gamescom do zamkniętej bety.

Mesmer w "GW2" to będzie odmieniona profesja. Zmieniony system gry i nie tylko na pewno odbiją się na tym co zobaczymy w dwójce. :)

Autor:  wodny [ 2 sie 2011, 17:29 ]
Tytuł: 

Na PAX Prime na pewno nie zostanie ujawniona data bety/premiery.

Autor:  wodny [ 2 sie 2011, 23:00 ]
Tytuł: 

O dźwięku w "GW2":
http://www.arena.net/blog/video-guild-w ... -recording :)

Do poczytania:
http://www.necrobator.com/features/inte ... -part-two/

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... ature/5458

Recenzja "Guild Wars Trilogy":
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... 150/page/1

Autor:  iniside [ 3 sie 2011, 11:52 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=3xGDL6QVL-8

Autor:  wodny [ 4 sie 2011, 00:04 ]
Tytuł: 

O dźwięku w "GW2" ciąg dalszy:
http://www.arena.net/blog/video-guild-w ... und-design :)

Autor:  Lorath [ 4 sie 2011, 08:11 ]
Tytuł: 

Tak czlowiek zwykle patrzy na grafike, animacje i autorow chwali a o dzwieku sie zapomina. A tu nam przypominaja ze to tez kupa roboty :)

Autor:  wodny [ 5 sie 2011, 00:25 ]
Tytuł: 

Kolejne wpisy na blogu traktujące o dźwięku w "GW2":
http://www.arena.net/blog/james-boer-ta ... dio-design

http://www.arena.net/blog/the-hidden-co ... und-design

Autor:  Gokulo [ 5 sie 2011, 14:40 ]
Tytuł: 

To jest ciekawe :)

Cytuj:
"We’re giving players the option of choosing external music playlists that the game’s audio engine will use as a replacement for the default in-game music. Players can choose different playlists for background ambience and battle music, for instance. Additionally, when appropriate, such as during cinematics, the game can revert back to in-game music temporarily to give the best possible cinematic experience, then resume the custom playlist when it’s done."

Autor:  Kabraxis [ 5 sie 2011, 15:06 ]
Tytuł: 

Oooo... kolejny zajebisty pomysl panow z ArenaNET. Co prawda wbudowane odtwarzajki w gre to zadna nowosc ale mozliwosc wrzucenia okreslonych trackow dla BGM Music, Combat Music i plynne przechodzenie spowrotem do normalnej muzyki z gry to tego jeszcze nie bylo bez zabawy z plikami i ich podmieniania (a i w nie kazdej grze dalo sie to zrobic).

Jeszcze zeby sie sie dalo sie przypisac tracki do okreslonych zon i zeby obslugiwalo to bezstratne formaty (jakosc!!) i bede w siodmym niebie.
Do tego normalny zajebisty soundtrack od Jeremy Soule'a. :)

Kudos dla ArenaNET - przywiazywaniem wagi do takich "pierdolek" robi sie wlasnie gry w ktore az chce sie grac.

TBH KAZDY nowy news o GW2 powoduje ze hype mi skacze i juz chcialbym zagrac co jest ewenementem wsrod gier na ktore czekam bo przewaznie im wiecej sie o nich dowiaduje tym bardziej sa "meh" - np. Diablo 3.

Autor:  Bloodleaf [ 5 sie 2011, 15:08 ]
Tytuł: 

Kabraxis ale zanim GW2 wyjdzie to już sie nam D3 znudzi :)

żeby nie było sam czekam na GW2 i nadal męczę HoM żeby wymaksować na premierę ale kurde nie wiem czy dożyje tego dnia.

Autor:  iniside [ 5 sie 2011, 16:15 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Kabraxis ale zanim GW2 wyjdzie to już sie nam D3 znudzi :)

żeby nie było sam czekam na GW2 i nadal męczę HoM żeby wymaksować na premierę ale kurde nie wiem czy dożyje tego dnia.

Za bardzo histeryzujesz. Premiera w przyszłym roku jest w zasadzie pewna. Pytanie tylko w której części ? :E

Strona 70 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team