MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 76 z 484

Autor:  Lorath [ 16 sie 2011, 01:04 ]
Tytuł: 

Widac ze sporo przy gierce majstruja :D

I widac ze kreator postaci bez suwakow... jak w GW1. Szkoda ale jakos przezyje. Grunt zeby bylo sporo opcji do wyboru.

Autor:  wodny [ 16 sie 2011, 01:13 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
I widac ze kreator postaci bez suwakow... jak w GW1. Szkoda ale jakos przezyje. Grunt zeby bylo sporo opcji do wyboru.

"There is a large variety of faces and hairstyles, and you can even customize facial features, including five sliders just for your human character’s nose!"

Jak to nie będzie suwaków jak będą. :wink:

System ustalania wyglądu postaci zostanie jeszcze ulepszony. Info z Guru. :)

Autor:  Lorath [ 16 sie 2011, 01:48 ]
Tytuł: 

No no. Coraz lepiej.

Autor:  candidoser [ 16 sie 2011, 06:20 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
Ale jaja:
- skille nie używają energii


Ale jak to? No mana break? Fail!!!!1111oneoneone

Autor:  iniside [ 16 sie 2011, 06:53 ]
Tytuł: 

Skile nie uzywaja energi.
Najlepszy ficzer jaki widzialem tbh.

Autor:  candidoser [ 16 sie 2011, 07:24 ]
Tytuł: 

Czy ja wiem? W pve moze to i dobre, ale w pvp? Juz mana drain nikomu nie zrobisz;)

Autor:  sula [ 16 sie 2011, 07:29 ]
Tytuł: 

Mi tam odpowiadało osobiście ,że muszę uważać na poziom many i nie spamować wszystkiego ile wlezie tylko starać się przewidywać, zostawiać jakis poziom many w razie nieprzewidzianych problemów ,etc

Autor:  iniside [ 16 sie 2011, 07:32 ]
Tytuł: 

Ideałem był system z GW1.
Mana to był najgorszy ficzer GW2.
Wołabym zeby poprostu dali to GW1. Ale skoro nie, to już lepiej niech usuną. Też dobrze.

Autor:  sula [ 16 sie 2011, 07:37 ]
Tytuł: 

A co było w GW1 zamiast standardowej many?

edit: a raczej jak działało?

Autor:  iniside [ 16 sie 2011, 07:40 ]
Tytuł: 

Energia, która się bez przerwy regenerowała.
W GW1 były regen, który oznaczały strzałki. Dla większości klas były t 4 strzałki, dla niektórych 2.
Regen można było zwiększyć używając skili (lub zmniejszyć).

Autor:  sula [ 16 sie 2011, 07:52 ]
Tytuł: 

Erm to tak jak mana - przecież ona też się non stop regeneruje(przynajmniej w grach w któórych grałem). Obstawiam po prostu ,że w GW1 nie było rozróżnienia na wolny regen (w czasie walki) i szybki (poza walką) ?

A ilość strzałek to szybkość regeneracji?

Autor:  iniside [ 16 sie 2011, 07:57 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Erm to tak jak mana - przecież ona też się non stop regeneruje(przynajmniej w grach w któórych grałem). Obstawiam po prostu ,że w GW1 nie było rozróżnienia na wolny regen (w czasie walki) i szybki (poza walką) ?

A ilość strzałek to szybkość regeneracji?

Nie było. Energia zawsze regenerowała się ze stałą prędkością (dość szybko).
Tak ilość strzałek = szybkość regeneracji.

Jak nie grałeś, to nie uchwycisz różnicy pomiędzy tym rozwiązaniem a mana z innych gier ;p.

Autor:  sula [ 16 sie 2011, 08:16 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
sula napisał(a):
Erm to tak jak mana - przecież ona też się non stop regeneruje(przynajmniej w grach w któórych grałem). Obstawiam po prostu ,że w GW1 nie było rozróżnienia na wolny regen (w czasie walki) i szybki (poza walką) ?

A ilość strzałek to szybkość regeneracji?

Nie było. Energia zawsze regenerowała się ze stałą prędkością (dość szybko).
Tak ilość strzałek = szybkość regeneracji.

Jak nie grałeś, to nie uchwycisz różnicy pomiędzy tym rozwiązaniem a mana z innych gier ;p.

Nie trudno sobie to wyobrazić. Wolniej niż w innych grach poza walką dużo szybciej niż w innych grach w walce.

Grałem w sporo single i mmorpg gier gdzie była mana ,energia , stamina czy whatever i różnice w szybkości regeneracji były kolosalne czasem pomiędzy tytułami.

Summa summarum i tak pomysł many czy podobnych sprowadzał się do tego ,aby ograniczyć spam skilli. Oczywiście były też pomysły ograniczające to w inny sposób ( skończona ilość rzuceń czarów w przypadku casterów w BG , ID ,etc) lub jeszcze inne.

W GW2 - z tego co piszecie nie będzie żadnego ograniczenia z wyjątkiem ewentualnego cooldown?

Szczerze mówiąc nie bardzo mi się to podoba.

Choć i tak oczywiście teoretyzować sobie można - okaże się podczas właściwej gry jak w praktyce się to sprawdza.

Autor:  wodny [ 16 sie 2011, 11:38 ]
Tytuł: 

Przecież w dotychczas pokazywanych na różnych targach buildach i tak najwięcej energii zużywały uniki. :wink:

Zdobywanie skilli 2-5 będzie szybkim procesem. Drugi skill zdobywa się po ubiciu 10 mobów. Liczba ta zwiększa się trochę dla pozostałych 3 skilli. Nie będzie to żmudna czynność. :)

Skille 1-5 polepszają się automatycznie wraz z levelowaniem postaci. :)

Autor:  Quetzacotl [ 16 sie 2011, 13:13 ]
Tytuł: 

kurwa nie bedzie już surge mesmerów ? :<

Autor:  wodny [ 16 sie 2011, 13:23 ]
Tytuł: 

Quetzacotl napisał(a):
kurwa nie bedzie już surge mesmerów ? :<

W "GW2" o ile mnie pamięć nie myli nigdy nie było mowy o wysysaniu energii z przeciwnika. Na interrupty będzie położony mniejszy nacisk. No i nie ma już hexów. :)

Jeżeli mesmer wróci, to odmieniony na maksa. :wink:

Autor:  Lorath [ 16 sie 2011, 13:40 ]
Tytuł: 

No z wywiadu linkowanego tu jakis czas temu wynikalo ze:

1. W gw2 zgodnie z obietnica bedzie klasa przeznaczona dla fanow mesmerow.
2. Nie jest to zadna z pokazanych do tej pory klas.

Pozostaje czekac.

Autor:  wodny [ 16 sie 2011, 16:07 ]
Tytuł: 

Skoro wprowadzają takie radykalne zmiany, to ciekawe jak gra zmieni się do premiery. Nieźli są. O ile te wszystkie nowości będą na plus, to niech mieszają ile wlezie. Jestem za. :)

Autor:  Plutonka [ 16 sie 2011, 20:13 ]
Tytuł: 

Cieszy mnie, że kombinują z tą energią, bo nie podobał mi się pomysł zostawienia jej jako 'long term resource'. Typowe w MMO stackowanie many i uzupełnianie jest potkami jest tak nudne, że nie będę za tym płakać.

Do postów wyżej: oczywiście, że w GW poza walką energia regeneruje się szybciej, tak jak w innych grach. Różnica polega na tym, że w GW mamy bardzo ograniczony energy pool (coś jak w WAR, tam to było podobne). W praktyce wygląda to tak, że rozwiązaniem nie jest jego stackowanie, a zadbanie o odpowiedni stosunek energy regenu do kosztu skilli.

Każdy caster za wyjątkiem ele ma energy pool w granicach 50 energy, a są spelle / rytuały kosztujące po 25. I to tu jest różnica, a nie w tym, czy po walce nam się energia regeneruje szybciej, czy nie. W miarę bezboleśnie można spamować spellami za 5 energy. Każdy droższy (nawet za 10 energy), prowadzi do nieuchronnego zaburzenia energy managementu i wymaga wprowadzenia do buildu skilla niwelującego ten efekt.

Ponieważ w grze nie ma potek, nie ma możliwości przywrócenia sobie raz straconej równowagi energetycznej podczas walki.

Za tym wszystkim na pewno masa graczy będzie tęsknić. Ale z drugiej strony, cały czas liczę na to, że dostaniemy coś fajnego w zamian.

Autor:  candidoser [ 16 sie 2011, 20:24 ]
Tytuł: 

Czyli to generalnie dzialalo jak energy rogala w Wow?

Strona 76 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team