MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Guild Wars 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321 |
Strona 76 z 484 |
Autor: | Lorath [ 16 sie 2011, 01:04 ] |
Tytuł: | |
Widac ze sporo przy gierce majstruja ![]() I widac ze kreator postaci bez suwakow... jak w GW1. Szkoda ale jakos przezyje. Grunt zeby bylo sporo opcji do wyboru. |
Autor: | wodny [ 16 sie 2011, 01:13 ] |
Tytuł: | |
Lorath napisał(a): I widac ze kreator postaci bez suwakow... jak w GW1. Szkoda ale jakos przezyje. Grunt zeby bylo sporo opcji do wyboru.
"There is a large variety of faces and hairstyles, and you can even customize facial features, including five sliders just for your human character’s nose!" Jak to nie będzie suwaków jak będą. ![]() System ustalania wyglądu postaci zostanie jeszcze ulepszony. Info z Guru. ![]() |
Autor: | Lorath [ 16 sie 2011, 01:48 ] |
Tytuł: | |
No no. Coraz lepiej. |
Autor: | candidoser [ 16 sie 2011, 06:20 ] |
Tytuł: | |
wodny napisał(a): Ale jaja:
- skille nie używają energii Ale jak to? No mana break? Fail!!!!1111oneoneone |
Autor: | iniside [ 16 sie 2011, 06:53 ] |
Tytuł: | |
Skile nie uzywaja energi. Najlepszy ficzer jaki widzialem tbh. |
Autor: | candidoser [ 16 sie 2011, 07:24 ] |
Tytuł: | |
Czy ja wiem? W pve moze to i dobre, ale w pvp? Juz mana drain nikomu nie zrobisz;) |
Autor: | sula [ 16 sie 2011, 07:29 ] |
Tytuł: | |
Mi tam odpowiadało osobiście ,że muszę uważać na poziom many i nie spamować wszystkiego ile wlezie tylko starać się przewidywać, zostawiać jakis poziom many w razie nieprzewidzianych problemów ,etc |
Autor: | iniside [ 16 sie 2011, 07:32 ] |
Tytuł: | |
Ideałem był system z GW1. Mana to był najgorszy ficzer GW2. Wołabym zeby poprostu dali to GW1. Ale skoro nie, to już lepiej niech usuną. Też dobrze. |
Autor: | sula [ 16 sie 2011, 07:37 ] |
Tytuł: | |
A co było w GW1 zamiast standardowej many? edit: a raczej jak działało? |
Autor: | iniside [ 16 sie 2011, 07:40 ] |
Tytuł: | |
Energia, która się bez przerwy regenerowała. W GW1 były regen, który oznaczały strzałki. Dla większości klas były t 4 strzałki, dla niektórych 2. Regen można było zwiększyć używając skili (lub zmniejszyć). |
Autor: | sula [ 16 sie 2011, 07:52 ] |
Tytuł: | |
Erm to tak jak mana - przecież ona też się non stop regeneruje(przynajmniej w grach w któórych grałem). Obstawiam po prostu ,że w GW1 nie było rozróżnienia na wolny regen (w czasie walki) i szybki (poza walką) ? A ilość strzałek to szybkość regeneracji? |
Autor: | iniside [ 16 sie 2011, 07:57 ] |
Tytuł: | |
sula napisał(a): Erm to tak jak mana - przecież ona też się non stop regeneruje(przynajmniej w grach w któórych grałem). Obstawiam po prostu ,że w GW1 nie było rozróżnienia na wolny regen (w czasie walki) i szybki (poza walką) ?
A ilość strzałek to szybkość regeneracji? Nie było. Energia zawsze regenerowała się ze stałą prędkością (dość szybko). Tak ilość strzałek = szybkość regeneracji. Jak nie grałeś, to nie uchwycisz różnicy pomiędzy tym rozwiązaniem a mana z innych gier ;p. |
Autor: | sula [ 16 sie 2011, 08:16 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): sula napisał(a): Erm to tak jak mana - przecież ona też się non stop regeneruje(przynajmniej w grach w któórych grałem). Obstawiam po prostu ,że w GW1 nie było rozróżnienia na wolny regen (w czasie walki) i szybki (poza walką) ? A ilość strzałek to szybkość regeneracji? Nie było. Energia zawsze regenerowała się ze stałą prędkością (dość szybko). Tak ilość strzałek = szybkość regeneracji. Jak nie grałeś, to nie uchwycisz różnicy pomiędzy tym rozwiązaniem a mana z innych gier ;p. Nie trudno sobie to wyobrazić. Wolniej niż w innych grach poza walką dużo szybciej niż w innych grach w walce. Grałem w sporo single i mmorpg gier gdzie była mana ,energia , stamina czy whatever i różnice w szybkości regeneracji były kolosalne czasem pomiędzy tytułami. Summa summarum i tak pomysł many czy podobnych sprowadzał się do tego ,aby ograniczyć spam skilli. Oczywiście były też pomysły ograniczające to w inny sposób ( skończona ilość rzuceń czarów w przypadku casterów w BG , ID ,etc) lub jeszcze inne. W GW2 - z tego co piszecie nie będzie żadnego ograniczenia z wyjątkiem ewentualnego cooldown? Szczerze mówiąc nie bardzo mi się to podoba. Choć i tak oczywiście teoretyzować sobie można - okaże się podczas właściwej gry jak w praktyce się to sprawdza. |
Autor: | wodny [ 16 sie 2011, 11:38 ] |
Tytuł: | |
Przecież w dotychczas pokazywanych na różnych targach buildach i tak najwięcej energii zużywały uniki. ![]() Zdobywanie skilli 2-5 będzie szybkim procesem. Drugi skill zdobywa się po ubiciu 10 mobów. Liczba ta zwiększa się trochę dla pozostałych 3 skilli. Nie będzie to żmudna czynność. ![]() Skille 1-5 polepszają się automatycznie wraz z levelowaniem postaci. ![]() |
Autor: | Quetzacotl [ 16 sie 2011, 13:13 ] |
Tytuł: | |
kurwa nie bedzie już surge mesmerów ? :< |
Autor: | wodny [ 16 sie 2011, 13:23 ] |
Tytuł: | |
Quetzacotl napisał(a): kurwa nie bedzie już surge mesmerów ? :<
W "GW2" o ile mnie pamięć nie myli nigdy nie było mowy o wysysaniu energii z przeciwnika. Na interrupty będzie położony mniejszy nacisk. No i nie ma już hexów. ![]() Jeżeli mesmer wróci, to odmieniony na maksa. ![]() |
Autor: | Lorath [ 16 sie 2011, 13:40 ] |
Tytuł: | |
No z wywiadu linkowanego tu jakis czas temu wynikalo ze: 1. W gw2 zgodnie z obietnica bedzie klasa przeznaczona dla fanow mesmerow. 2. Nie jest to zadna z pokazanych do tej pory klas. Pozostaje czekac. |
Autor: | wodny [ 16 sie 2011, 16:07 ] |
Tytuł: | |
Skoro wprowadzają takie radykalne zmiany, to ciekawe jak gra zmieni się do premiery. Nieźli są. O ile te wszystkie nowości będą na plus, to niech mieszają ile wlezie. Jestem za. ![]() |
Autor: | Plutonka [ 16 sie 2011, 20:13 ] |
Tytuł: | |
Cieszy mnie, że kombinują z tą energią, bo nie podobał mi się pomysł zostawienia jej jako 'long term resource'. Typowe w MMO stackowanie many i uzupełnianie jest potkami jest tak nudne, że nie będę za tym płakać. Do postów wyżej: oczywiście, że w GW poza walką energia regeneruje się szybciej, tak jak w innych grach. Różnica polega na tym, że w GW mamy bardzo ograniczony energy pool (coś jak w WAR, tam to było podobne). W praktyce wygląda to tak, że rozwiązaniem nie jest jego stackowanie, a zadbanie o odpowiedni stosunek energy regenu do kosztu skilli. Każdy caster za wyjątkiem ele ma energy pool w granicach 50 energy, a są spelle / rytuały kosztujące po 25. I to tu jest różnica, a nie w tym, czy po walce nam się energia regeneruje szybciej, czy nie. W miarę bezboleśnie można spamować spellami za 5 energy. Każdy droższy (nawet za 10 energy), prowadzi do nieuchronnego zaburzenia energy managementu i wymaga wprowadzenia do buildu skilla niwelującego ten efekt. Ponieważ w grze nie ma potek, nie ma możliwości przywrócenia sobie raz straconej równowagi energetycznej podczas walki. Za tym wszystkim na pewno masa graczy będzie tęsknić. Ale z drugiej strony, cały czas liczę na to, że dostaniemy coś fajnego w zamian. |
Autor: | candidoser [ 16 sie 2011, 20:24 ] |
Tytuł: | |
Czyli to generalnie dzialalo jak energy rogala w Wow? |
Strona 76 z 484 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |