MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Guild Wars 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321 |
Strona 82 z 484 |
Autor: | Razoth [ 20 sie 2011, 23:25 ] |
Tytuł: | |
No nie wiem, ja grając warriorem nie mogłem wytrzymać, że używając skilla postać automatycznie biegła za wrogiem, sterowanie WSADEM pamiętam jako uciążliwe, pozostawiające wiele do życzenia porównując np. do WoW'a. |
Autor: | Spyke [ 21 sie 2011, 12:49 ] |
Tytuł: | |
Coś czytałem o housingu w gw2 ,czy to będzie się kończyć na tym hall of monument,lub bardziej rozbudowany system? |
Autor: | iniside [ 21 sie 2011, 13:00 ] |
Tytuł: | |
Zaden dev nigdy do tej pory nie mowil nic na temat housingu. Czyli spokojnie mozna to wlozyc między bajki. |
Autor: | Lorath [ 21 sie 2011, 13:04 ] |
Tytuł: | |
Mowil, mowil ![]() ![]() ![]() http://wiki.guildwars2.com/wiki/Home_instance Cytuj: An asura character's home instance is their own personal lab.
![]() |
Autor: | iniside [ 21 sie 2011, 13:07 ] |
Tytuł: | |
Lorath napisał(a): Mowil, mowil
![]() ![]() ![]() http://wiki.guildwars2.com/wiki/Home_instance No ja tego pod housing kompletnie nie podciagam, bo to nie jest coś co rozumie przecietny gracz pod słowem housing ![]() |
Autor: | Lorath [ 21 sie 2011, 13:09 ] |
Tytuł: | |
Ale ze wzgledu na to ze cos takiego jest to klasycznego "housingu" nie ma co oczekiwac. Bo i po co? Edit: Zaraz, zaraz... ale na co Asurze wojownikowi czy rangerowi laboratorium??? ![]() |
Autor: | wodny [ 21 sie 2011, 17:20 ] |
Tytuł: | |
http://massively.joystiq.com/2011/08/21 ... onstrated/ Jeszcze nie oglądałem. ![]() |
Autor: | Lorath [ 21 sie 2011, 17:39 ] |
Tytuł: | |
Fanem craftingu nigdy nie bylem i ten filmik tez mnie jakos entuzjazmem nie napelnil ![]() |
Autor: | iniside [ 21 sie 2011, 17:45 ] |
Tytuł: | |
Ten crafting wygląda mi na kopie tego co jest aktualnie w FFXIV, z tym że bez zbędne harassmentu na graczach. Bo FFXIV to czy udalo się wycraftować coś albo czy się nie udało to było bazowane całkowicie na szczęsci i przypadku.. A sam pomysl braku recept trzeba jak najbardziej chwalić. Oczywiście pod warunkiem, że kombinacja poszczególnych itemków będą w miare logiczne (np. najpierw zrobić nitke, później płachty materiału i w rezultacie may jakieś ubranie, dodać do tego utwardza sktóre i metal i mamy zbroje z kiltem itd ;p). |
Autor: | mrynar [ 21 sie 2011, 17:54 ] |
Tytuł: | |
Crafting wyglada na banalny... Mi to troche WARa przypomina, a to raczej sredni wzor do nasladowania. To poszukiwanie przepisow jest idiotyczne imo, szybko sie znudzi i ludzie beda korzystac z www. Crafting z FFXIV jest dosc rozbudowany w porownaniu z tym co mamy tutaj, choc tez mi sie nie podoba (troche przekombinowany i nudny). |
Autor: | Gokulo [ 21 sie 2011, 18:04 ] |
Tytuł: | |
mrynar napisał(a): Crafting z FFXIV jest dosc rozbudowany w porownaniu z tym co mamy tutaj, choc tez mi sie nie podoba (troche przekombinowany i nudny).
W nadchodzacym patchu ma byc w koncu uproszczony, ale nudny pewnie dalej bedzie, bo mechanika nadal niezbyt zmieniona. Co do GW2: filmiki swietne ostatnio sie pojawily, a crafting nigdy mnie super mocno nie interesowal, wiec nie narzekam. |
Autor: | iniside [ 21 sie 2011, 18:37 ] |
Tytuł: | |
mrynar napisał(a): Crafting wyglada na banalny... Mi to troche WARa przypomina, a to raczej sredni wzor do nasladowania.
To poszukiwanie przepisow jest idiotyczne imo, szybko sie znudzi i ludzie beda korzystac z www. Crafting z FFXIV jest dosc rozbudowany w porownaniu z tym co mamy tutaj, choc tez mi sie nie podoba (troche przekombinowany i nudny). My chyba w różne gry graliśmy.. Bo poza rozbudowanym i skopanym UI, nie było tam nic rozbudowanego. |
Autor: | mrynar [ 21 sie 2011, 18:49 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): mrynar napisał(a): Crafting wyglada na banalny... Mi to troche WARa przypomina, a to raczej sredni wzor do nasladowania. To poszukiwanie przepisow jest idiotyczne imo, szybko sie znudzi i ludzie beda korzystac z www. Crafting z FFXIV jest dosc rozbudowany w porownaniu z tym co mamy tutaj, choc tez mi sie nie podoba (troche przekombinowany i nudny). My chyba w różne gry graliśmy.. Bo poza rozbudowanym i skopanym UI, nie było tam nic rozbudowanego. No byly skladniki i temy +1 +2 +3 no i mozliwosc wyboru lepszej jakosci, ryzyko losta, do tego jakies skille (jakos dokladnie nie pamietam wszystkiego, bo dawno do tego crapu nie zagladalem). W GW2 mamy klasyke znana z WoW czy LOTRO czyli klikamy synteze bez zadnego wplywu na nia. |
Autor: | iniside [ 21 sie 2011, 19:06 ] |
Tytuł: | |
mrynar napisał(a): iniside napisał(a): mrynar napisał(a): Crafting wyglada na banalny... Mi to troche WARa przypomina, a to raczej sredni wzor do nasladowania. To poszukiwanie przepisow jest idiotyczne imo, szybko sie znudzi i ludzie beda korzystac z www. Crafting z FFXIV jest dosc rozbudowany w porownaniu z tym co mamy tutaj, choc tez mi sie nie podoba (troche przekombinowany i nudny). My chyba w różne gry graliśmy.. Bo poza rozbudowanym i skopanym UI, nie było tam nic rozbudowanego. No byly skladniki i temy +1 +2 +3 no i mozliwosc wyboru lepszej jakosci, ryzyko losta, do tego jakies skille (jakos dokladnie nie pamietam wszystkiego, bo dawno do tego crapu nie zagladalem). W GW2 mamy klasyke znana z WoW czy LOTRO czyli klikamy synteze bez zadnego wplywu na nia. itemki +1 +2 +3 były zalezne od.. twojgo szcześcią, na ich uzysk w zasadzie gracz nie miał wpływu. Skile były. Np. rzut kamieniem w moba ;p. Po drugie skad chcesz itemki +3 w GW2. jak nrazie nic na temat itemizacji nie wiadomo ? ;/ A zreszta. Crafting to najmniej istotny element gry. |
Autor: | Gokulo [ 21 sie 2011, 19:12 ] |
Tytuł: | |
Mowiac o skillach mial na mysli bardziej te, ze np. szybciej konczy sie cala synteze, albo zwieksza success rate przy robieniu calych itemow, albo tylko skladnikow itp. No i wczesniej byly tez materialy +1/+2, ktorych uzycie pozwalalo od razu startowac z wiecej quality albo durability. Ale z nich zrezygnowano, bo gracze narzekali, ze za duzo tego wszystkiego. |
Autor: | iniside [ 21 sie 2011, 19:16 ] |
Tytuł: | |
Gokulo napisał(a): Mowiac o skillach mial na mysli bardziej te, ze np. szybciej konczy sie cala synteze, albo zwieksza success rate przy robieniu calych itemow, albo tylko skladnikow itp. No i wczesniej byly tez materialy +1/+2, ktorych uzycie pozwalalo od razu startowac z wiecej quality albo durability. Ale z nich zrezygnowano, bo gracze narzekali, ze za duzo tego wszystkiego. Te skile o ile dobrze pamietam to nic nie dawały w sumie. A próbowałem l/
|
Autor: | Gokulo [ 21 sie 2011, 19:19 ] |
Tytuł: | |
Dawaly niby, ale nikt na poczatku nie wiedzial do jakich syntez ich uzywac, bo jak sie okazalo bylo to dosc ograniczone. Anyway teraz i tak robia rehaul, zobaczymy czy duzo sie zmieni. |
Autor: | Lorath [ 21 sie 2011, 19:37 ] |
Tytuł: | |
http://www.youtube.com/watch?v=WC66obQw ... =UL#t=3m1s ![]() ![]() Animacje Asur wymiataja ![]() |
Autor: | mrynar [ 21 sie 2011, 19:52 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Gokulo napisał(a): Mowiac o skillach mial na mysli bardziej te, ze np. szybciej konczy sie cala synteze, albo zwieksza success rate przy robieniu calych itemow, albo tylko skladnikow itp. No i wczesniej byly tez materialy +1/+2, ktorych uzycie pozwalalo od razu startowac z wiecej quality albo durability. Ale z nich zrezygnowano, bo gracze narzekali, ze za duzo tego wszystkiego. Te skile o ile dobrze pamietam to nic nie dawały w sumie. A próbowałem l/Dawaly, dawaly. Bynajmniej nie bronie craftu w FFXIV, bo to fail tak jak wiekszosc elementow gry, ale zachwycanie sie craftem w GW2 to mi pachnie fanboizmem. Moze to odkrywanie przepisow bedzie jakos fajnie rozwiazane, ale sadzac po filmiku raczej sie nie zanosi. W FFXI wogole nie bylo przepisow na poczatku, potem czesc podawal NPC, a craftowanie polegalo na trzymaniu wydrukowanych tomow z przepisami, albo ciagle zagladanie na www. Idiotyczne rozwiaznie, ale sam craft akurat byl fajny. Samo zrobienie max lvlu to bylo wyzwanie. |
Autor: | wodny [ 21 sie 2011, 19:55 ] |
Tytuł: | |
W "GW2" większość przepisów zdobywa się za pomocą własnoręcznego odkrywania. Niektóre dostajemy przy level upie crafting skilla, od trenerów lub jako loot. ![]() Pluszowy charr: http://farm7.static.flickr.com/6065/605 ... 8f47_o.png ![]() ![]() |
Strona 82 z 484 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |