MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 82 z 484

Autor:  Razoth [ 20 sie 2011, 23:25 ]
Tytuł: 

No nie wiem, ja grając warriorem nie mogłem wytrzymać, że używając skilla postać automatycznie biegła za wrogiem, sterowanie WSADEM pamiętam jako uciążliwe, pozostawiające wiele do życzenia porównując np. do WoW'a.

Autor:  Spyke [ 21 sie 2011, 12:49 ]
Tytuł: 

Coś czytałem o housingu w gw2 ,czy to będzie się kończyć na tym hall of monument,lub bardziej rozbudowany system?

Autor:  iniside [ 21 sie 2011, 13:00 ]
Tytuł: 

Zaden dev nigdy do tej pory nie mowil nic na temat housingu.
Czyli spokojnie mozna to wlozyc między bajki.

Autor:  Lorath [ 21 sie 2011, 13:04 ]
Tytuł: 

Mowil, mowil :P Tylko w GW2 "housing" znaczy cos innego niz pierdykniecie sobie gdzies domku przy drodze i trzymanie tam lootu w skrzyniach :P Bedziesz mial swoja instancje domowa (wygenerowana na poczatku na podstawie wyborow biograficznych przy tworzeniu postaci) w ktorej beda zachodzic zmiany zgodnie z rozwojem fabuly osobistej postaci. Np. uratujesz kowala jakiegos, on moze sie przeniesc do twojej "posiadlosci" i bedzie ci kraftowal itemy. Przyklad wyciagniety z... nosa :P ale wiesz o co chodzi.

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Home_instance

Cytuj:
An asura character's home instance is their own personal lab.


:D

Autor:  iniside [ 21 sie 2011, 13:07 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
Mowil, mowil :P Tylko w GW2 "housing" znaczy cos innego niz pierdykniecie sobie gdzies domku przy drodze i trzymanie tam lootu w skrzyniach :P Bedziesz mial swoja instancje domowa (wygenerowana na poczatku na podstawie wyborow biograficznych przy tworzeniu postaci) w ktorej beda zachodzic zmiany zgodnie z rozwojem fabuly osobistej postaci. Np. uratujesz kowala jakiegos, on moze sie przeniesc do twojej "posiadlosci" i bedzie ci kraftowal itemy. Przyklad wyciagniety z... nosa :P ale wiesz o co chodzi.

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Home_instance

No ja tego pod housing kompletnie nie podciagam, bo to nie jest coś co rozumie przecietny gracz pod słowem housing :D

Autor:  Lorath [ 21 sie 2011, 13:09 ]
Tytuł: 

Ale ze wzgledu na to ze cos takiego jest to klasycznego "housingu" nie ma co oczekiwac. Bo i po co?

Edit: Zaraz, zaraz... ale na co Asurze wojownikowi czy rangerowi laboratorium??? :o

Autor:  wodny [ 21 sie 2011, 17:20 ]
Tytuł: 

http://massively.joystiq.com/2011/08/21 ... onstrated/

Jeszcze nie oglądałem. :)

Autor:  Lorath [ 21 sie 2011, 17:39 ]
Tytuł: 

Fanem craftingu nigdy nie bylem i ten filmik tez mnie jakos entuzjazmem nie napelnil :P

Autor:  iniside [ 21 sie 2011, 17:45 ]
Tytuł: 

Ten crafting wygląda mi na kopie tego co jest aktualnie w FFXIV, z tym że bez zbędne harassmentu na graczach.
Bo FFXIV to czy udalo się wycraftować coś albo czy się nie udało to było bazowane całkowicie na szczęsci i przypadku..

A sam pomysl braku recept trzeba jak najbardziej chwalić. Oczywiście pod warunkiem, że kombinacja poszczególnych itemków będą w miare logiczne (np. najpierw zrobić nitke, później płachty materiału i w rezultacie may jakieś ubranie, dodać do tego utwardza sktóre i metal i mamy zbroje z kiltem itd ;p).

Autor:  mrynar [ 21 sie 2011, 17:54 ]
Tytuł: 

Crafting wyglada na banalny... Mi to troche WARa przypomina, a to raczej sredni wzor do nasladowania.

To poszukiwanie przepisow jest idiotyczne imo, szybko sie znudzi i ludzie beda korzystac z www.

Crafting z FFXIV jest dosc rozbudowany w porownaniu z tym co mamy tutaj, choc tez mi sie nie podoba (troche przekombinowany i nudny).

Autor:  Gokulo [ 21 sie 2011, 18:04 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
Crafting z FFXIV jest dosc rozbudowany w porownaniu z tym co mamy tutaj, choc tez mi sie nie podoba (troche przekombinowany i nudny).


W nadchodzacym patchu ma byc w koncu uproszczony, ale nudny pewnie dalej bedzie, bo mechanika nadal niezbyt zmieniona.

Co do GW2: filmiki swietne ostatnio sie pojawily, a crafting nigdy mnie super mocno nie interesowal, wiec nie narzekam.

Autor:  iniside [ 21 sie 2011, 18:37 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
Crafting wyglada na banalny... Mi to troche WARa przypomina, a to raczej sredni wzor do nasladowania.

To poszukiwanie przepisow jest idiotyczne imo, szybko sie znudzi i ludzie beda korzystac z www.

Crafting z FFXIV jest dosc rozbudowany w porownaniu z tym co mamy tutaj, choc tez mi sie nie podoba (troche przekombinowany i nudny).

My chyba w różne gry graliśmy.. Bo poza rozbudowanym i skopanym UI, nie było tam nic rozbudowanego.

Autor:  mrynar [ 21 sie 2011, 18:49 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
mrynar napisał(a):
Crafting wyglada na banalny... Mi to troche WARa przypomina, a to raczej sredni wzor do nasladowania.

To poszukiwanie przepisow jest idiotyczne imo, szybko sie znudzi i ludzie beda korzystac z www.

Crafting z FFXIV jest dosc rozbudowany w porownaniu z tym co mamy tutaj, choc tez mi sie nie podoba (troche przekombinowany i nudny).

My chyba w różne gry graliśmy.. Bo poza rozbudowanym i skopanym UI, nie było tam nic rozbudowanego.


No byly skladniki i temy +1 +2 +3 no i mozliwosc wyboru lepszej jakosci, ryzyko losta, do tego jakies skille (jakos dokladnie nie pamietam wszystkiego, bo dawno do tego crapu nie zagladalem).
W GW2 mamy klasyke znana z WoW czy LOTRO czyli klikamy synteze bez zadnego wplywu na nia.

Autor:  iniside [ 21 sie 2011, 19:06 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
iniside napisał(a):
mrynar napisał(a):
Crafting wyglada na banalny... Mi to troche WARa przypomina, a to raczej sredni wzor do nasladowania.

To poszukiwanie przepisow jest idiotyczne imo, szybko sie znudzi i ludzie beda korzystac z www.

Crafting z FFXIV jest dosc rozbudowany w porownaniu z tym co mamy tutaj, choc tez mi sie nie podoba (troche przekombinowany i nudny).

My chyba w różne gry graliśmy.. Bo poza rozbudowanym i skopanym UI, nie było tam nic rozbudowanego.


No byly skladniki i temy +1 +2 +3 no i mozliwosc wyboru lepszej jakosci, ryzyko losta, do tego jakies skille (jakos dokladnie nie pamietam wszystkiego, bo dawno do tego crapu nie zagladalem).
W GW2 mamy klasyke znana z WoW czy LOTRO czyli klikamy synteze bez zadnego wplywu na nia.

itemki +1 +2 +3 były zalezne od.. twojgo szcześcią, na ich uzysk w zasadzie gracz nie miał wpływu.
Skile były.
Np. rzut kamieniem w moba ;p.
Po drugie skad chcesz itemki +3 w GW2. jak nrazie nic na temat itemizacji nie wiadomo ? ;/



A zreszta. Crafting to najmniej istotny element gry.

Autor:  Gokulo [ 21 sie 2011, 19:12 ]
Tytuł: 

Mowiac o skillach mial na mysli bardziej te, ze np. szybciej konczy sie cala synteze, albo zwieksza success rate przy robieniu calych itemow, albo tylko skladnikow itp. No i wczesniej byly tez materialy +1/+2, ktorych uzycie pozwalalo od razu startowac z wiecej quality albo durability. Ale z nich zrezygnowano, bo gracze narzekali, ze za duzo tego wszystkiego.

Autor:  iniside [ 21 sie 2011, 19:16 ]
Tytuł: 

Gokulo napisał(a):
Mowiac o skillach mial na mysli bardziej te, ze np. szybciej konczy sie cala synteze, albo zwieksza success rate przy robieniu calych itemow, albo tylko skladnikow itp. No i wczesniej byly tez materialy +1/+2, ktorych uzycie pozwalalo od razu startowac z wiecej quality albo durability. Ale z nich zrezygnowano, bo gracze narzekali, ze za duzo tego wszystkiego.
Te skile o ile dobrze pamietam to nic nie dawały w sumie. A próbowałem l/

Autor:  Gokulo [ 21 sie 2011, 19:19 ]
Tytuł: 

Dawaly niby, ale nikt na poczatku nie wiedzial do jakich syntez ich uzywac, bo jak sie okazalo bylo to dosc ograniczone. Anyway teraz i tak robia rehaul, zobaczymy czy duzo sie zmieni.

Autor:  Lorath [ 21 sie 2011, 19:37 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=WC66obQw ... =UL#t=3m1s
:o :lol:

Animacje Asur wymiataja :D

Autor:  mrynar [ 21 sie 2011, 19:52 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Gokulo napisał(a):
Mowiac o skillach mial na mysli bardziej te, ze np. szybciej konczy sie cala synteze, albo zwieksza success rate przy robieniu calych itemow, albo tylko skladnikow itp. No i wczesniej byly tez materialy +1/+2, ktorych uzycie pozwalalo od razu startowac z wiecej quality albo durability. Ale z nich zrezygnowano, bo gracze narzekali, ze za duzo tego wszystkiego.
Te skile o ile dobrze pamietam to nic nie dawały w sumie. A próbowałem l/


Dawaly, dawaly.

Bynajmniej nie bronie craftu w FFXIV, bo to fail tak jak wiekszosc elementow gry, ale zachwycanie sie craftem w GW2 to mi pachnie fanboizmem.
Moze to odkrywanie przepisow bedzie jakos fajnie rozwiazane, ale sadzac po filmiku raczej sie nie zanosi.
W FFXI wogole nie bylo przepisow na poczatku, potem czesc podawal NPC, a craftowanie polegalo na trzymaniu wydrukowanych tomow z przepisami, albo ciagle zagladanie na www. Idiotyczne rozwiaznie, ale sam craft akurat byl fajny. Samo zrobienie max lvlu to bylo wyzwanie.

Autor:  wodny [ 21 sie 2011, 19:55 ]
Tytuł: 

W "GW2" większość przepisów zdobywa się za pomocą własnoręcznego odkrywania. Niektóre dostajemy przy level upie crafting skilla, od trenerów lub jako loot. :)


Pluszowy charr:
http://farm7.static.flickr.com/6065/605 ... 8f47_o.png :lol: :D

Strona 82 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team