MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 84 z 484

Autor:  sula [ 22 sie 2011, 18:53 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Potrzeba matką wynalazków i powstania szybko programiki do wyciągania danych o dps itp jak to było np w rift, mody oficjalnie nie ale gorsze będą te nieoficjalne, a makra na skryptach lub z klawiatury/myszki to też nie problem.
Jak widać na cwaniactwo nikt nie znajdzie sposobu, więc nie wiem czy blokowanie tego oficjalnie jest lepsze od pilnowania i wsparcia ingame.

Wiesz dużo zależy od tego jak Devsi zrobią grę , system logów ,etc

W Lotro (przynajmniej do niedawna nie wiem jak teraz) , nie było bolca ,żeby zrobić in-game meter , który by pokazywał jednemu graczowi dps/healing /etc innych graczy. Po prostu tak było zrobione ,że się nie dało. Był dps meter ,ale tylko przez parser uruchamiany ręcznie i tylko sam sobie mogłeś mierzyć i ogólnie dosyć uciążliwy w obsłudze ponoć (nie wiem nie używałem).

Dopiero jakiś czas po F2P , Turbine pozmieniała system , dała dużo większe wsparcie dla add-onów , więcej rzeczy combat log zaczął pokazywać i ktoś tam wiem ,że zaczął modzić penis metra ,ale jak przestawałem w Lotro grać to jeszcze takiego coby pokazywał dps członków całego fellowship-a nie było.

Tyle lat. Da sie? Da.

Tylko combat log musi być restrykcyjny , a spora część mechanizmów gry musi być nieznana.

Makra na myszce / klawie. No jasne jakiś tam mały odsetek graczy mających np. programowalne myszki , sobie macro zrobi ,ale to nie chodzi o to ,żeby jakaś tam mała grupka harcore graczy nie miała do tego dostępu. Chodzi o to ,żeby pozostałe 99% nie mogło tego zrobić , żeby to nie stało się powszechne , że każdy biega sobie z 3 makrami i wszyscy grają /robią tak samo. Rzygać się chcę jak takie coś widzę imho. Jeszcze zrobić itemizację żeby był jeden słuszny build i już mamy biegające klony kurwa.

Imho oficjalne wspieranie vs. zwalczanie gównianych rzeczy zawsze będzie gorsze.
To ,że syf z nieba leci to nie znaczy ,że trzeba usta otworzyć , tylko parasol wyjąć nawet jak rozbryzgi z ziemi trochę uwalą cię po nogach.

A devsi Rifta to wrzucają rzeczy znane m.in. z WoW jak np dungeon finder mimo ,że się narzekali na początku ,że nie dodadzą go , bo wiadomo ,że w Rift jest mega duży odsetek ex-WoW graczy ,a sama gra opiera się na podobnym schemacie (ultra szybki levelling i dużo instancji/ rajdów , gear progess , tiery ,etc).


@inside

Tak wiem o tym ,że heal tylko sam siebie i brak klasycznego WoW type agroo. I bardzo dobrze.

Najbardziej mi chodziło o dps meter i ewentualnie inne "mierzacze" , takie które są możliwe w systemie GW2.

Edit:

O gear score mi się przypomniał brrr , to jest dopiero szmatława rzecz. Jak można oficjalnie coś takiego do gry wrzucić to do tej pory zachodzę w głowę.

Autor:  Spyke [ 22 sie 2011, 19:02 ]
Tytuł: 

W wowie top guildie nie uzywają dps meterów do powiekszania epena.Tylko na podstawie wiadomosci z tego moga ustalić rotacje ,itemizacje itp.Potem takie pojebane mózgi siedza i licza w exelu wszystko ,przez co wyciskają max z tej gry.Zreszta opierając gre o pvp raczej nie ma szans na jakaś konkretna rotacje bo przy tej ilosci skilli i tak za duzego manewru być nie bedzie ,takze uwazam ze jest to zbedne.

Autor:  sula [ 22 sie 2011, 19:10 ]
Tytuł: 

Spyke napisał(a):
W wowie top guildie nie uzywają dps meterów do powiekszania epena.Tylko na podstawie wiadomosci z tego moga ustalić rotacje ,itemizacje itp.Potem takie pojebane mózgi siedza i licza w exelu wszystko ,przez co wyciskają max z tej gry.

I to jest jeszcze bardziej pojebane niż ci gracze ,którzy używają tego ,żeby powiększyć sobie e-penisa , przez pierdolenie jak to inni robiący z nimi dungeon mają za niski dps i lamią.
Nie wspominając o tym ,że zmienia to obraz gry bo ludzie zamiast mądrze grać to olewają to jak grają i co robią a przejmują się tylko w to jak dużo dps wyciągają.
I gra się zamienia w jeden wielki dps race.

Także to jest dużo gorsze. Topowe gildie niech sobie robią co chcą, ale oficjalne wspieranie takich rzeczy prowadzi do tego ,że cały "obraz" gry się zmienia , od tego jak ludzie grają przez to jak się zachowują po to na co zwracają uwagę u innych graczy : "Wipe był nie dlatego ,że ktoś "budził" moby z cc cały czas , tylko debile się drą ,że inni lamią bo za mało dps robia".

Kurwa dlatego nie jestem w stanie WoW-a już zdzierżyć.

Autor:  Teo [ 22 sie 2011, 19:32 ]
Tytuł: 

Nie do końca tak to jest w wow, gra po ostatnim dodatku zmieniła się właśnie w wyliczankę dps/heal/czas i zwyczajnie jak nie wyrobisz odpowiedniego dps, heal i co tam jeszcze może być to albo braknie many, energii, hp tanka lub wszystko będzie trwało o parę sekund za długo i boss wpadnie ci w jakiegoś enrage itp i jest wipe.
Jednym się to podoba innym nie, osobiście uważam to za chore i głupie ale jak gra nadal ileś tam milionów to znaczy że jest ok.

Sam jestem przeciwny dps meter, makra, mody, skrypty itd ale sama gra musi nie tyle to blokować co stworzyć mechanikę nie wymuszająca stosowania tego.

Autor:  Isengrim [ 22 sie 2011, 19:41 ]
Tytuł: 

Jeśli jest możliwość zrobienia czegoś po mniejszej linii oporu, to część graczy z tego skorzysta, a kolejna pójdzie w ich ślady. Lepiej nie dawać możliwości i tyle.

Autor:  Kole0 [ 22 sie 2011, 19:54 ]
Tytuł: 

tak, bo wyciaganie maxymalnego performance'u na danym encounterze przez doglebne zbadanie mechanik klasy jest pojsciem po mniejszej lini oporu - geez.

zreszta pierdolenie ze combat logi sa be to tez sa dobre jaja - tool, ktory pozwala po smierci czy to w Pve czy PvP zbadac przyczyne tej smierci i w pozniejszym czasie ewentualnie wyeliminowac te bledy. tool, ktory pozwala wykryc roznych oszustow korzystajacych ze speed hackow i innych shietow...



@sula - zapewniam cie ze jesli na dany encounter potrzebny jest taki i taki dps i osoba potrafi taki wykrecic pozostajac przy tym zywa to wlasnie to znaczy ze gra madrze bo ogarnia swoja klase i to co sie dzieje wokol niej.




ogolem chyba tylko ktos kto zdaje sobie sprawe, ze nie radzi sobie w gry bedzie za tym aby nie bylo narzedzi pokazujacych kto lami...




edit. pamietam wlasnie jak gralem w rifta - szlo sie na experta i boss badal blyskawiczeni wszyscy sie ciesza. idziesz nastepnego dnia z innymi randomami i nagle boss sie trzyma w nieskonczonosc a grupa sie sklada co chwila bo wszystko trwa za dlugo i ni chuja stwierdzic kto jest takim jebanym lamerem i zamula grupe.

Autor:  iniside [ 22 sie 2011, 20:03 ]
Tytuł: 

Jak to się mówi ?

Aha. "Wow wyprał ci mózg".

Autor:  candidoser [ 22 sie 2011, 20:06 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
Jest tryb WvW. Można w nim levelować od 1 do 80 poziomu i zdobywać loot. Rozgrywa się na 4 specjalnych mapach. 3 serwery walczą przeciwko sobie by osiągnąć korzyści dla swojego serwera. Walki te trwają nieprzerwanie przez okres 2 tygodni.


Cos wiecej na ten temat? To znaczy bedzie walka przez dwa tygonie, potem jakis reset i od razu nastepna "wojna", czy jakis okres przerwy?
Loot z czego bedzie?

Autor:  Kole0 [ 22 sie 2011, 20:07 ]
Tytuł: 

Nie, to sie mowi inaczej - umiem grac i chce grac z takimi samymi ludzmi i chetnie przyjme narzedzia, ktore pozwola mi wykluczyc nieudacznikow.

Autor:  Spyke [ 22 sie 2011, 20:09 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
Nie, to sie mowi inaczej - umiem grac i chce grac z takimi samymi ludzmi i chetnie przyjme narzedzia, ktore pozwola mi wykluczyc nieudacznikow.


To mówisz że jesteś arcy nerdem ? Masz wowa ,masz rifta po co wogole wchodzisz na topic guild wars ,skoro ta gra nie jestes dedykowana ludzią twojego pokroju.

Autor:  Kole0 [ 22 sie 2011, 20:18 ]
Tytuł: 

bys czytal info to bys wiedzial, ze GW2 ma oferowac PvP podobne jakie bylo w jedynce - a tam ono bylo competitive.

Autor:  Isengrim [ 22 sie 2011, 20:19 ]
Tytuł: 

A jest jakieś info n/t balansu w tym WvWvW? Bo jak jakiś zaludniony serwer zderzy się z dwoma ghost, to może być problem.

Autor:  Spyke [ 22 sie 2011, 20:23 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
bys czytal info to bys wiedzial, ze GW2 ma oferowac PvP podobne jakie bylo w jedynce - a tam ono bylo competitive.


Tylko że w pvp wszsytkie metery nie maja znaczenia .Combat log,jak już ktoś napisał ,może sie przydać ale nie metery....Także nie wiem dlaczego bronisz tak tego i jakie ty błedy w low dpsie chcesz w pvp wyłapywać?

Autor:  Niah [ 22 sie 2011, 20:25 ]
Tytuł: 

po cholerę dps meter i tym podobne gówna grając w teamie z venta

Autor:  Kole0 [ 22 sie 2011, 20:26 ]
Tytuł: 

bronie bo jest to dobre narzedzie ogolnie. i jest to tak oczywiste, ze poprostu nie moge czytac jakie glupoty co niektorzy tutaj wypisuja - nie ma znaczenia czego oczekuje po GW w tym przypadku. jak ktos pisze glupoty to czuje sie zobowiazany go poprawic.



edit.
@niach - rozmowa odnosnie dps meteru sprowadzila sie do wowa, a tam jednak gra ze soba 25osob i ciezko jest wylapac kto zamula bez analizy loga/metera. nie ma znaczenia czy z kims gadasz na vencie czy nie - bez metera nawet sama osoba lamiaca nie jest w stanie ogarnac, ze to ona lami bo nie ma przeciez porownania do innych

Autor:  Isengrim [ 22 sie 2011, 20:32 ]
Tytuł: 

Czuwaj harcerzu.
Dps meter+ macro to sposób na automatyzację rozgrywki i maksymalizowanie efektów z faktycznym pominięciem kwestii tzw. "dobrej zabawy". No ale jak ktoś lubi łupać dungeony z randomami żeby szybciej dorwać się do itemów, to bez takich narzędzi ani rusz. Bo ktoś może spowalniać zapychanie backpacka epaxami.

Autor:  iniside [ 22 sie 2011, 20:33 ]
Tytuł: 

Wyjasnijmy sobie cos raz a dobrze.
GW2 ma z WoW tyle wspolnego, ze sa skile na hotbarach.

To, ze wow jest chujowowa zrobona gra w której do grania są potrzebne dps metery i inne chuje buje, to naprawde nie nasz problem.

Developerzy w powiedzli wyraznie.
W GW2 masz grac w gre a nie w obserowanie UI.

Autor:  Kole0 [ 22 sie 2011, 20:43 ]
Tytuł: 

a developerzy WARA mowili, ze to bedzie najlepsza gra PvP ever, a developerzy AoC mowili, ze ich gra zmiecie wszystko. i co? gowno.

nie obchodzi mnie jak GW2 bedzie wygladalo, bo rozmowa zeszla jakie to logi i metery sa do dupy - a ja mowie ze ogolnie te narzedzia sa zajebiste i trzeba byc niedorozwinietym, zeby twierdzic inaczej.

wyobraz sobie bieg sztafetowy, ale kazdy zawodnik oddzielnie biegnie w zamknietej sali i ich czasy sa sumowane, lecz zaden z tych zawodnikow nie zna swojego osobistego czasu, a podawany jest tylko czas zsumowany - twierdzac, ze to calkiem fajne rozwiazanie jest takim samym debilstwem jak to co twierdzicie o meterach/logac.

i tak sie sklada, ze akurat mmorpgi bez tych narzedzi to chyba jedyne gry online gdzie faktycznie nie mozna porownac swojego performance'u do innych przez co szansa na poprawienie umiejetnosci jest bardzo nikla, a jednak po to sie gra w gry online, aby mierzyc sie z innymi graczami inaczej mozna by sobie walic potworki w gothicu i cieszyc bule.



@Isengrim
rozumiem w takim razie, ze chetnie umowil bys sie na mecz koszykowki ze znajomymi zakladajac ze sam jak i inni gracie calkiem niezlei i z przyjemnoscia przyjalbys jakiegos handicappa do grupy, ktory ledwo potrafi zlapac pilke aby z nim swietnie sie bawic?
dlatego wlasnie we wszelkich grach/sportach sa ligi czy jakies dywizje, aby wlasnie mozna bylo grac z rownymi sobie bo wtedy masz zabawe i rowna rywalizacje.

Autor:  iniside [ 22 sie 2011, 20:47 ]
Tytuł: 

Wyobraź sobie, że gry to nie sport.

Autor:  sula [ 22 sie 2011, 20:48 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Nie do końca tak to jest w wow, gra po ostatnim dodatku zmieniła się właśnie w wyliczankę dps/heal/czas i zwyczajnie jak nie wyrobisz odpowiedniego dps, heal i co tam jeszcze może być to albo braknie many, energii, hp tanka lub wszystko będzie trwało o parę sekund za długo i boss wpadnie ci w jakiegoś enrage itp i jest wipe.



Z tym ,że według mnie dps / heal /etc metery nie są tylko skutkiem tego ,ale w takim samym stopniu albo i większym przyczyną.
Skoro cała gra , rywalizacje ,etc opiera się na tym kto większy dps zrobi , to gra i jej mechanika też będzie coraz bardziej w tą stronę ewoluowała.

Kole0 napisał(a):
Nie, to sie mowi inaczej - umiem grac i chce grac z takimi samymi ludzmi i chetnie przyjme narzedzia, ktore pozwola mi wykluczyc nieudacznikow.

Masz WoW-a i Rift-a i sobie tam graj.
Ja się zajebiście cieszę ,że masz takie podejście , bo to znaczy ,że jest duża szansa ,że nigdy z tobą nie będę grał.

Cytuj:
bez metera nawet sama osoba lamiaca nie jest w stanie ogarnac, ze to ona lami bo nie ma przeciez porownania do innych

Jeżeli gra jest tak skonstruowana ,że nie jesteś w stanie ocenić tego jak grasz albo jak kto gra bez dps-meter to gra jest zjebana doszczętnie.
Albo gracze już zostali tak wypaczeni.


Cytuj:
ogolem chyba tylko ktos kto zdaje sobie sprawe, ze nie radzi sobie w gry bedzie za tym aby nie bylo narzedzi pokazujacych kto lami...

/facepalm

Twoje powyższe zdanie jest tak żałosne ,że po prostu brak słów.
Naprawdę ciężko by było nawet zacząć od tego co jest w nim nie tak , bo pokazuje zjebanie na tylu różnych płaszczyznach ,że ręce opadają.

Strona 84 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team