mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 23 sie 2011, 05:38 
Cytuj  
Spyke napisał(a):
Chodzi mi o turnieje ,czy tam beda jakies tryby czy typowe walki jak areny w wowie.


Z tego co mowili - to beda mapki z objectives takie jak pokazali na Gamescomie, nie "kto kogo pierwszy zabije" jak areny w wowie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2011, 06:27 
Cytuj  
WilkuDemon napisał(a):
Nie kapuje tego flame z Addonami. Każda dobra gra pozwala na dowolne zmienianie interface i to będzie w gw 2 czy tego chcecie czy nie. Pozatym pvp w WoWie to team play i refleks przynajmniej na high rat.

Nie bedzie. Customizacja UI, bedzie nawet mniejsza niż w GW1.
Live with it.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 23 sie 2011, 07:31 
Cytuj  
WilkuDemon napisał(a):
Nie kapuje tego flame z Addonami. Każda dobra gra pozwala na dowolne zmienianie interface i to będzie w gw 2 czy tego chcecie czy nie. Pozatym pvp w WoWie to team play i refleks przynajmniej na high rat.


Można wam mówić i mówić, a wy dalej swoje


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 sie 2011, 08:09 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Nie bedzie. Customizacja UI, bedzie nawet mniejsza niż w GW1.
Live with it.


Nie wiem co w tym takiego fajnego. IMO kazdy powinien miec mozliwosc grac, jak mu wygodnie, a nie tak jak wymyslili sobie to tworcy. Jezeli bedzie malo opcji ustawien UI + brak add-onow, to UI bedzie musialo byc na prawde dobrze pomyslane i przejrzyste.
Mysle, ze ogolnie przesadzacie z jezdzeniem po add-onach. Ktos pisal nawet, ze enemy cast bar jest be. Ciekawe jak bez tego uzywac interruptow na przyklad. Na farta?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 23 sie 2011, 08:21 
Cytuj  
Ahh, ten brak wyobrazni.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 sie 2011, 08:31 
Cytuj  
raczej brak daru jasnowidzenia chyba.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2011, 08:31 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
iniside napisał(a):
Nie bedzie. Customizacja UI, bedzie nawet mniejsza niż w GW1.
Live with it.


Nie wiem co w tym takiego fajnego. IMO kazdy powinien miec mozliwosc grac, jak mu wygodnie, a nie tak jak wymyslili sobie to tworcy. Jezeli bedzie malo opcji ustawien UI + brak add-onow, to UI bedzie musialo byc na prawde dobrze pomyslane i przejrzyste.
Mysle, ze ogolnie przesadzacie z jezdzeniem po add-onach. Ktos pisal nawet, ze enemy cast bar jest be. Ciekawe jak bez tego uzywac interruptow na przyklad. Na farta?
Rozbudowane UI wyprały wam mózgi.
Można interuptować obserwujac, to co sie dzieje w czasie walki. Jakie animacje się odpalaja itd.
Sry, jak cie to przerasta to idz grac w wowa.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 sie 2011, 08:34 
Cytuj  
I po co od razu ten wyjazd z WoW i praniem mozgu?
Ciekawe jak chcesz to zrobic np. na bg i napierdalajacych AoE? GG wtedy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2011, 08:40 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
I po co od razu ten wyjazd z WoW i praniem mozgu?
Ciekawe jak chcesz to zrobic np. na bg i napierdalajacych AoE? GG wtedy.

Uwaznie obserwujac.
Jak to w zyciu. Jak jest mgła, ze ledwie wlasny nos widzisz, to tez ciezko ci zauwazyc, ze cie ma samochod przejechać..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 sie 2011, 08:45 
Cytuj  
Daj spokoj, czasami jest taki natlok, ze gowno widac, a ty chcesz uwaznie obserwowac.
A gra to nie zycie.
Moze w ogole wywalmy cale UI? Przeciez jak spotkasz dresa w ciemnym zaulku, to tez nie wiesz ile ma hp i co moze "wycastowac"?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2011, 08:49 
Cytuj  
Jestem za.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 sie 2011, 09:09 
Cytuj  
W sumie grafike i dzwieki tez mozna wywalic - prawdziwy ninja potrafi walczyc reagujac jedynie na ruch.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2011, 09:18 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
W sumie grafike i dzwieki tez mozna wywalic - prawdziwy ninja potrafi walczyc reagujac jedynie na ruch.

Ogarnięcie 8 przycisków oraz działania, animacji i efektu kilkunastu skili innych klas nie jest chyba za skomplikowane dla przeciętnego pefałpera? Czy trzeba protez używać bo na ekranie się za bardzo błyska?


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 sie 2011, 09:27 
Cytuj  
Poczytaj co napisalem wyzej. Bo na razie to mam wrazenie, ze zaczynamy ganiac w kolko.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2011, 09:33 
Cytuj  
Zacznijmy może od tego ze GW2 to gra przygotowana w taki a nie inny sposob. Nie będzie addonow, customizacja UI będzie minimalna.

To gra w której masz obserwowac pole akcji a nie UI.

To że ostatnio wszystkie gry za cel nadrzedny stawiały sobie, zeby gracze grali w obserowanie pasków a nie samej akcji.. to no cóz błąd w projektowaniu jak mi się zdaje..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2011, 10:08 
Cytuj  
Bosh.... chcecie addonów WoW ----> this way w GW1 tego nie było w GW2 tez nie będzie, nie podoba się to nie grac i po problemie.

Mi osobiście jakoś nigdy w GW1 nie były potrzebne addony żeby ruptować mesmerem casty tylko dobre latency a jak ktos nie potrafi ogarnąć gry bez addonów to once again, WoW ----> this way.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 23 sie 2011, 10:16 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
Mysle, ze ogolnie przesadzacie z jezdzeniem po add-onach. Ktos pisal nawet, ze enemy cast bar jest be. Ciekawe jak bez tego uzywac interruptow na przyklad. Na farta?

Bo jest bardzo be.
Interruptować będziesz obserwując przeciwnika , bo nie będziesz się musiał gapić jednocześnie na pierdylion timerów i barów. Czy będzie ci się to udawało tak często jak przy używaniu enemy cast bar? Jasne ,że nie. I bardzo dobrze.

W kółko to zaczeły ganiać mmorpg-i właśnie , gdzie zdarza się w niektórych tytułach ,że niektóre klasy na max.lvl mają po 40 skilli każdy na osobnej ikonce. + umożliwiają instalowanie pierdyliona add-onów. Chore i powinno się skończyć.

Brak add-onów , restrykcyjne API + imho przydałoby się szyfrowanie plików z combat logami i żeby gra zapisywała je nie w .txt tylko w jakimś swoim formacie ,coby można było oglądać logi tylko in-game a różne programiki nie miały dostępu do plików z combat logami tak jak jest to teraz. = wszyscy mają dostęp do tego samego , równe szanse i wtedy skupiasz się tylko na grze bo z GRY czerpiesz informacje potrzebne do tego co robić jakiego skilla użyć ,etc a nie z wszędobylskich wskaźników.


Mam nadzieję ,że taki trend nastanie w mmorpg-ach w przyszłości.

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 23 sie 2011, 10:29 
Cytuj  
ja pierdole widze sula i Spyke to jakies 1500 arena wow hero co dostaly wpierdol i whinuja.
trzeba miec niezle nasrane pod czerepem, albo totalnie lamic zeby whinowac na focus unit frame, albo enemy cast bar.

wogle argumenty tak smutne, ze nie wiem czy sie smiac czy plakac.


mam pomysl - niech jeszcze szyfruja to czy dostajesz wpierdol co by czasem nikt nie mogl ogarnac ze lamisz no i kazdy kto ci spusci wpierdol obowiazkowo musi zostac poddany wymazaniu pamieci co by nikomu o tym nie zdarzyl powiedziec - wtedy w swoim zamknietym swiecie bedzie mozna uwazac sie za dobrego gracza.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2011, 10:30 
Cytuj  
Kole0 napisał(a):
ja pierdole widze sula i Spyke to jakies 1500 arena wow hero co dostaly wpierdol i whinuja.
trzeba miec niezle nasrane pod czerepem, albo totalnie lamic zeby whinowac na focus unit frame, albo enemy cast bar.

wogle argumenty tak smutne, ze nie wiem czy sie smiac czy plakac.


mam pomysl - niech jeszcze szyfruja to czy dostajesz wpierdol co by czasem nikt nie mogl ogarnac ze lamisz no i kazdy kto ci spusci wpierdol obowiazkowo musi zostac poddany wymazaniu pamieci co by nikomu o tym nie zdarzyl powiedziec - wtedy w swoim zamknietym swiecie bedzie mozna uwazac sie za dobrego gracza.

Zastosuje standardowa riposte.
Spierdalaj.
Nie rozumiesz.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 23 sie 2011, 10:42 
Cytuj  
Kole0 napisał(a):
ja pierdole widze sula i Spyke to jakies 1500 arena wow hero co dostaly wpierdol i whinuja.
trzeba miec niezle nasrane pod czerepem, albo totalnie lamic zeby whinowac na focus unit frame, albo enemy cast bar.

wogle argumenty tak smutne, ze nie wiem czy sie smiac czy plakac.


mam pomysl - niech jeszcze szyfruja to czy dostajesz wpierdol co by czasem nikt nie mogl ogarnac ze lamisz no i kazdy kto ci spusci wpierdol obowiazkowo musi zostac poddany wymazaniu pamieci co by nikomu o tym nie zdarzyl powiedziec - wtedy w swoim zamknietym swiecie bedzie mozna uwazac sie za dobrego gracza.

Jak dla mnie to wygląda ,że ty się boisz ,że bez pokazującego ci co masz robić wskaźnika będziesz baty zbierał.
Poza tym w WoW-a dawno nie gram także nie trafiłeś.

Poza tym , nie rozumiesz i po prostu tak ci pewne schematy ci się w mózg wryły ,że nie umiesz poza nie wyjść.
Nie mówiąc o tym ,że flejmujesz mnie w sposób ,który dokładnie pokazuje ,że nie rozumiesz , bo ja mam w głęboko w dupie ratingi , kill ratio i inne tego typu.
Po prostu nie rozumiesz czemu przytłaczająca ilość osób w tym temacie ma takie zdanie a nie inne.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.