MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 89 z 484

Autor:  WilkuDemon [ 24 sie 2011, 15:29 ]
Tytuł: 

No to zakazujemy teraz myszek razora bo dają przewagę, dużych monitorów , zakaz zmian ustawień graficznych ,bo kurwa chcecie mieć jakieś równe szanse.
Nie ma czegoś takiego jak równe szanse bo na tym właśnie polega rywalizacja. Gość będzie miał szybszy refleks ,połączenie ,cokolwiek i to już zwiększa szanse na wygraną.

TNa turniejach grają na standardowym ponieważ jest zakaz gmerania w ustawieniach kompa itp. gracz siada i gra jedyne co to można podłaczyć klawire lub mysz ale nawet to czasami jest zakazane. Powód jest prosty: to wymaga dużo czasu(każdy zawodnik chciałby zmienić ustawienia itp.) ,poza tym wystąpienie błędów, dc czy innych pierdół utrudniłoby przebieg takiego turnieju.

Autor:  Isengrim [ 24 sie 2011, 16:08 ]
Tytuł: 

l2p

Autor:  Spyke [ 24 sie 2011, 16:08 ]
Tytuł: 

Tylko od dawien dawna jest wiadomo że niektorych rzeczy nie przeskoczysz typu high latance i niby to jest powód żeby kolejne dysproporcje dodawać do gry? Zreszta nie chce mi sie już dyskutować z 2k rat hero ,ktorzy bez modyfikacji nie moga grać.W guild wars nie bedzie wielu rzeczy,ktore was jaraja w wowie i chuj wam w dupe .

Autor:  iniside [ 24 sie 2011, 16:48 ]
Tytuł: 

Minimalistyczne ui z WoW:
Obrazek
huehue.

Autor:  wodny [ 24 sie 2011, 16:55 ]
Tytuł: 

To mi wygląda na ekran szalonego naukowca a nie na ekran gracza, który chce się po prostu dobrze bawić. :o

Autor:  Kole0 [ 24 sie 2011, 16:55 ]
Tytuł: 

to teraz kurewsko madry insidzie znajdz standardowe UI ustawione pod raiding i porownaj, ktore jest bardziej minimalizstyczne for fuck sake.

Autor:  Mendol [ 24 sie 2011, 16:56 ]
Tytuł: 

ale po co szukac?
wystarczy przeczytac ze zrozumieniem to co kabraxis napisal.
skoro w darmowej gierce (LOL) mozna rozpoznawac co robi przeciwnik po animacji, to tym bardziej w innych grach.
ale tak wiem, posiadanie ui, ktore robi to za ciebie jest bardziej pro.

Autor:  iniside [ 24 sie 2011, 17:17 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
to teraz kurewsko madry insidzie znajdz standardowe UI ustawione pod raiding i porownaj, ktore jest bardziej minimalizstyczne for fuck sake.

Jakby sarkazm cie w dupe kopnął tez byś nie poznał.

Inne minimalistyczne UI do raidowania można poogladać na youtube. Wielkim na pol keranu buttonami ktore mowa co castować.

Autor:  Kole0 [ 24 sie 2011, 17:22 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ale po co szukac?
wystarczy przeczytac ze zrozumieniem to co kabraxis napisal.
skoro w darmowej gierce (LOL) mozna rozpoznawac co robi przeciwnik po animacji, to tym bardziej w innych grach.
ale tak wiem, posiadanie ui, ktore robi to za ciebie jest bardziej pro.


troll jakis czy co?
zdajesz sobie sprawe ze w wowie specyficzna animacje castowanai maja tylko szkoly czarow? dajmy na to nie wiadomo czy lock castuje feara, czy UA czy shadowbolta bo puki spell nie wyjdzie to animacja jest taka sama


@inside
ty glupi jakis jestes? znajdz sobie zwykle podstawowe ui z wyciagnietymi wszystkimi framemami na raid, zajebanymi 10paskami ze skillami i porownaj z tym twoim sklejonym ui a zrozumiesz ze to co wkleiles, aby pokazac jak zajebane ui moze byc jest naprawde calkiem zgrabnym i zajmujacym mniej mniejsca niz to standardowe.

Autor:  iniside [ 24 sie 2011, 17:26 ]
Tytuł: 

To wszystko prowadzi nas do jednego prostego wniosku.

WoW to gra słaba ;p.

Autor:  mrynar [ 24 sie 2011, 17:36 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
zdajesz sobie sprawe ze w wowie specyficzna animacje castowanai maja tylko szkoly czarow? dajmy na to nie wiadomo czy lock castuje feara, czy UA czy shadowbolta bo puki spell nie wyjdzie to animacja jest taka sama




To nic dziwnego, ze wspieraja addony, jak sami poszli na latwizne przy tworzeniu gry. :)

Autor:  Mendol [ 24 sie 2011, 17:41 ]
Tytuł: 

naucz sie pisac poprawnie w koncu, serio.
ile razy mozna 'puki' pisac?
ty naprawde jestes taki glupi czy przez przypadek ci tak wychodzi?
przeczytaj ze zrozumieniem co napisalem a potem wroc.
i wez pod uwage, ze dla wiekszosci na tym forum, wow nie jest wyznacznikiem dobrego mmo juz w tej chwili.
twoje porownania nikogo nie interesuja, podobnie jak twoje zdanie, czy rating na arenach.
czyli w skrocie - wypierdalaj juz.

Autor:  sula [ 24 sie 2011, 17:41 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
Kole0 napisał(a):
zdajesz sobie sprawe ze w wowie specyficzna animacje castowanai maja tylko szkoly czarow? dajmy na to nie wiadomo czy lock castuje feara, czy UA czy shadowbolta bo puki spell nie wyjdzie to animacja jest taka sama




To nic dziwnego, ze wspieraja addony, jak sami poszli na latwizne przy tworzeniu gry. :)

Fakt. Druga sprawa to osobiście wcale nie uważam ,że gracz powinien wiedzieć zawsze dokładnie co przeciwnik castuje.
Niektóre czary mogą mieć taką sama animację początkową (oczywiście ilość w granicach rozsądku).
Np jak dwa czary mają taką samą animację początkową - to powinieneś pomyśleć ,co w tej sytuacji prawdopodobnie przeciwnik rzuca i odpowiednio zareagować. Nie trafiłeś i źle zareagowałeś? Nie zawsze są kurwa urodziny.

Już nie mówiąc o rzeczach typu ,że nie jeżeli nie widzisz gracza to nie powinieneś widzieć ,że np. rzuca na ciebie CC stojąc za tobą. O to chodzi też w walce - nie powinno się absolutnie wszystkiego być w stanie zobaczyć i przewidzieć.
Dobry gracz oczywiście będzie miał większy situation awarness i będzie widział więcej , lepiej obserował polę walki co nie znaczy ,że zawsze wszystko zauważy - i nie powinien. A tym bardziej jakiś pieprzony wskaźnik nie powinien mu tego sam pokazywać - nie umiesz zauważyć tego sam to nie widzisz.

Autor:  Lorath [ 24 sie 2011, 17:53 ]
Tytuł: 

Dajce juz sobie siana. GW2 i WoW to gry oparte o zupelnie inne zalozenia i jak widac nie daje sie ich porownac bez krzykactwa, fanboizmu i pragnienia wbicia kontrdyskutantom do gardla swojego subiektywnego punktu widzenia.

Autor:  candidoser [ 24 sie 2011, 18:23 ]
Tytuł: 

Zaraz wyjdzie na to, ze jak ktos uzywal Auctioneera to tez jest cheater.
Przeginanie nigdy jest czyms dobrym. W zadna ze stron.

Autor:  mrynar [ 24 sie 2011, 18:33 ]
Tytuł: 

candidoser napisał(a):
Zaraz wyjdzie na to, ze jak ktos uzywal Auctioneera to tez jest cheater.
Przeginanie nigdy jest czyms dobrym. W zadna ze stron.


W dziedzinie ekonomii gry - oczywiscie.

Autor:  iniside [ 24 sie 2011, 18:50 ]
Tytuł: 

pro playerzy uzyają excela i danych zebranych w przeićgu kilku miesiecy.

Chociaż w sumie w WoW takie zabawy to i tak pozbaione sensu z deka są.. W EVE.. no coz.

Autor:  Isengrim [ 24 sie 2011, 18:55 ]
Tytuł: 

Tyle że w EvE zabronione są addonki. Więc to pewnie gra dla lamerów, bo tylko lama nie może wiedzieć kiedy hostowi się moduł przeładuje.

Dobra, co do GW2 - co to są za ikonki F1,F2,F3?

Autor:  wodny [ 24 sie 2011, 18:57 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Dobra, co do GW2 - co to są za ikonki F1,F2,F3?

Odpowiadają za specjalne mechaniki każdej profesji. :)

Autor:  Isengrim [ 24 sie 2011, 19:00 ]
Tytuł: 

A coś bliżej? Bo znalezienie czegoś w tym wątku jest nieco kłopotliwe.
W sumie to osobny dział by się przydał.

Strona 89 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team