Cytuj:
Ofc tego ze bosy sie mialy nie respic na timerze (mmo manifesto) to nie skomentujesz? i to niby ja wybieram sobie fakty? /lol nie smiesz mnie.
Nic takiego tam nie było. To juz sobie sam wymyśliłeś.
To co powiedzili if you kill it stay dead. Ale nie powiedzieli na jak długo. A to duża roznica. Chyba nie jesteś tak naiwny zeby wierzeć, że raz skończony event już nigdy sie nie pojawi. Jakby w tedy nowi gracze levelowali ? Pomyśl troche.
Zreszta mam wrażenie ze atm zwiększy timery na częsci eventow.
Cytuj:
I eventy w RIFT maja WIEKSZY wplyw na swiat niz te w GW2 bo moga zlockowac cala zone na jakis czas (nawet lowlvl) a nie ze mi sie spawnuje uber smok a npce 500 metrow dalej maja gleboko wyjebane albo koles idzie z karawana 5 razy wciagu 30 minut.
Ofc. Slockowac zone, to o wiele za duzo powiedziane. Bo jedynym efektem jest to ze jest troche wiecej riftow.. problem w tym ze wplyw ma to zaden. Bo dalejsz mozesz sobie spokojnie questowac. Dlaczego ? Dlatego ze taki event skaluje sie z iloscia graczy..
Cytuj:
No wogole nie ma w RIFT odbijania wiosek..
Nie ma. Tzn. było. Ale ponowanie. Ponieważ wszystkie eventy skaluj sie z iloscia graczy, takie coś praktycznie nie występuje. Bo rifty i inwazje sie też praktycznie nie spawnuja.
Roznica jest taka ze w RIFCie to wszystkie jest zalezne od ilosci graczy.
W GW2 wszystkie jest ustawione na timerach. To które rozwiązanie ci bardziej odpowiada to już inna sprawa. Ja wole to z GW2 bo przynajmniej zawsze mam co robic.
Cytuj:
I nie nie koloryzuje co ci juz ostatnio udowodnilem - ty piszesz glupoty jesli chodzi o RIFTa a koloryzujesz GW2.
Jedyne co mi udowodniłeś, to, że pamiętasz jak rift wyglądał w czasie premiery. ATM nie ma to nic wspólnego z tym, wlasnie ze względu ma małą ilość graczy.
Cytuj:
trzeba farmic tylko w zajebiscie ciekawaych eskortach po 300 karmy - wiadomo lepsze niz raid
Dla mnie jest to o wiele ciekawsze. To jest kwestia gustu. A ja o gustach nie będe dyskutować. Jak chcesz możesz sobie robić arcyciekawe raidy w rifcie. Nic mnie to nie obchodzi.