MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 91 z 484

Autor:  iniside [ 24 sie 2011, 21:21 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
Jeżeli taki elementalista dzierży laskę to nigdy nie będzie tak, że różne laski będą dawały mu inne skille. To samo tyczy się innych profesji. :)

Pech.
Ale imo mozliwosc przypisywania stałych skill-setów do różnych broni byłaby fajna. Po tym jak odblokujemy taki set skili, mozna by go przypisac do dowolnej innej broni.

Chociażby z czystego widzi mi się, niechce biegać, że scepterem i orbem, tylko z łyżką i widelcem.

Autor:  wodny [ 24 sie 2011, 21:32 ]
Tytuł: 

Dla każdego żywiołu będziesz musiał skille osobno odblokowywać także i tak będziesz miał sporo roboty. :)


Skille broni to według mnie naprawdę świetny pomysł. Oczywiście można psioczyć, że odbiera to trochę zabawy z buildami. Chociaż będą te traity. No i dzięki skillom broni zawsze mamy dobrą podstawę do zrobienia dobrego buildu. Według twórców kombinowania ze skillami jest nie mniej niż w jedynce. Chyba pozostaje im tylko wierzyć. :)


Moim mainem będzie chyba ranger. Tylko niech te pety naprawdę poprawią. Już dodali fajne synergie w skillach typu - Winter's Bite czyli ranger rzuca toporem w przeciwnika zamrażając go i następny atak peta osłabia przeciwnika. :)

Autor:  iniside [ 24 sie 2011, 21:36 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
Skille broni to według mnie naprawdę świetny pomysł. Oczywiście można psioczyć, że odbiera to trochę zabawy z buildami. Chociaż będą te traity. No i dzięki skillom broni zawsze mamy dobrą podstawę do zrobienia dobrego buildu. Według twórców kombinowania ze skillami jest nie mniej niż w jedynce. Chyba pozostaje im tylko wierzyć. :)

JA nigdzie nie napisałem, że to zły pomysł.
Niech sobie będą. Poprostu chciałbym, żeby skile z jednej broni mógł przypisać innej broni. Ze względów nawzwijmy to wizualnych, chce zeby moj mag chodził z laska a nie sztyletem, ale chce mieć skile ze sztyletu i offhanda na lasce ;p.

Ja poprostu zawsze gram magiami, zawsze maja laske i koniec kropka.
Jak już będzie jakaś beta, to będe spamował feeback za takim ficzerem az mi go dadza tbh ;p.

Autor:  wodny [ 24 sie 2011, 21:44 ]
Tytuł: 

Wątpię, że Cię posłuchają. Naprawdę. Ten pomysł zniszczyłby całą ideę weapon skilli. Taki swap skilli między broniami zbyt przybliżałby je do pozostałych. Będziemy mieć traity. Twórcy mieli swoje powody by system skilli był taki a nie inny. Według mnie z tego co widzę wyszło im naprawdę nieźle. :)

Autor:  iniside [ 24 sie 2011, 21:50 ]
Tytuł: 

Hmp. Ale to przecież zmiana czysto wizualna,dlaczego by jej miało nie być ? :E Już tyle możliwości customizacji wyglądu dali, że bronie też by mogli tam podciągnąć ;p.

Autor:  wodny [ 24 sie 2011, 22:02 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Hmp. Ale to przecież zmiana czysto wizualna,dlaczego by jej miało nie być ? :E Już tyle możliwości customizacji wyglądu dali, że bronie też by mogli tam podciągnąć ;p.

Tylko, że jak ranger ma długi łuk i walczę z nim w PvP to wiem mniej więcej czego się spodziewać. Podobnie z innymi profesjami. To nie jest zmiana czysto wizualna. To grzebanie w mechanice gry. Celem skilli broni jest dostarczenie graczom dobrego zestawu umiejętności. Laska daje elementaliście określony zestaw skilli i tak już po prostu jest i będzie. Bronie w "GW2" to takie gotowe zestawy skilli. System inny od pozostąłych MMO. Skoro chcesz by na przykład pod laskę przypisać skille sztyletu i jakiegoś off-handu to po co w ogóle w takim razie każda broń ma dawać takie a nie inne umiejętności? W tym względzie "GW2" się wyróżnia. Tak samo będzie wyróżniać się pod względem uzyskiwania umiejętności. Po co to zmieniać?

Autor:  iniside [ 25 sie 2011, 06:23 ]
Tytuł: 

Wątpie, zeby mialo to duże znacznie, bo pierwsze pięć skili można i tak poznać, po tym jakiego skila uzyje przeciwnik. Wkocu one i tak są stałe.

Appreance slot na bronie musi być i już!

Autor:  Lorath [ 25 sie 2011, 06:58 ]
Tytuł: 

No ale jak wyobrazasz sobie przepisanie skillow z miecza 2 recznego na miecz 1h + pochodnie na przyklad albo na luk? Mialbys klasy ktore moglyby sobie dowolnie bronie ze skillami kombinowac (casterzy) i klasy ktore nie moglyby wcale (reszta) bo maja bronie zupelnie ze soba niekompatybilne pod wzgledem animacji i efektow. Watpliwa sprawa.

Autor:  iniside [ 25 sie 2011, 07:13 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
No ale jak wyobrazasz sobie przepisanie skillow z miecza 2 recznego na miecz 1h + pochodnie na przyklad albo na luk? Mialbys klasy ktore moglyby sobie dowolnie bronie ze skillami kombinowac (casterzy) i klasy ktore nie moglyby wcale (reszta) bo maja bronie zupelnie ze soba niekompatybilne pod wzgledem animacji i efektow. Watpliwa sprawa.

Normalnie. Ranged skille tylko pod ranged weapon. Już nie przesadzjamy, że pod miecz będzie można skile z łuku przypisać ;p.

Autor:  Lorath [ 25 sie 2011, 07:19 ]
Tytuł: 

Czyli casterzy wszystko a reszta juz nie bardzo? Tak samo z broni 2h nie przypiszesz skillow do 1h chyba ze znow mowa o casterach. Tarcze tez odpadaja. Nie, nie wyobrazam sobie tego.

Autor:  Kabu [ 25 sie 2011, 08:11 ]
Tytuł: 

Iniside masz okres ze tak jojczysz? :) taka jest wizja tworcow i basta :]

Autor:  tzeencz [ 25 sie 2011, 08:50 ]
Tytuł: 

Skiny broni, zbroi będzie można zmieniać transmuting stone - w ramach danej kategorii. Wątpię by to zmienili, ponieważ (odnosi się to do pvp) z tego co do tej pory mówili devsi - to jaką kto bronią walczysz ma być dla twojego rpzeciwnika wskazówką jaką taktykę zastosować. Jeśli ktoś będzie mógł sobie zmieniać dowolnie skiny broni to to nijak się nie sprawdzi.

Nie rozumiem co może przeszkadzać w tej formie gatheringu jaką wybrali? Brak rywlizacji o zasoby?! W części pve gry (a o niej póki co była mowa) devsi robią co mogą by nie było jakiejkolwiek rywalizacji między graczami-gathering w tej też się do tego przyczyni.

Jak to będzie wyglądało w WvWvW zostaje kwestią otwartą-osobiście mam nadzieję, że nie będzie normalnego zbieractwa a tylko DE związane z dostarczaniem surowców swojej stronie-o które trzeba będzie walczyć.

Autor:  wodny [ 25 sie 2011, 09:29 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
Czyli casterzy wszystko a reszta juz nie bardzo? Tak samo z broni 2h nie przypiszesz skillow do 1h chyba ze znow mowa o casterach. Tarcze tez odpadaja. Nie, nie wyobrazam sobie tego.

Ja też nie. Poza tym jak przypisać skill topora Whirling Defense (ranger kręci się wymachując bronią - odbija pociski i rani wrogów) do łuku?!


Zona startowa charr - świetna jakość obrazu i dźwięku:
http://youtu.be/Stfx0Lk0qQ4 :)


12 filmików w dobrej jakości z PvP:
http://www.youtube.com/watch?v=3ngvdrUPJro
http://www.youtube.com/watch?v=mEl1DGXgO5M
http://www.youtube.com/watch?v=enQWRcc3p34
http://www.youtube.com/watch?v=5whShDxLPis
http://www.youtube.com/watch?v=SJWYkcCL-sw
http://www.youtube.com/watch?v=OzjGwF7iqag
http://www.youtube.com/watch?v=DN4qntw-g_A
http://www.youtube.com/watch?v=XiqQA0ICLQM
http://www.youtube.com/watch?v=ZgcjImjycHk
http://www.youtube.com/watch?v=A2q_6eGRGoU
http://www.youtube.com/watch?v=X5pdf4HZEGs
http://www.youtube.com/watch?v=GzHmzXENwvw

Autor:  sula [ 25 sie 2011, 09:36 ]
Tytuł: 

Zastanawiałem się nad tym przypisywaniem skillów jednej broni do innych broni przez appearance tab i koniec końców mimo ,że ma to oczywisty plus to jestem przeciwny jednak.

Powinno zostać tak jak jest ,że nie można jeżeli o mnie chodzi.

EDIT: jeżeli będę grał w GW2 (a z tego co wiem , to teraz już tylko zależy od tego jak będzie item shop wyglądał tzn. jak będzie taki jak w GW1 to gram , jak pójdą w kierunku item store z np. Lotro to nie gram).

To chyba zdecyduję się na nekro , elementalistę lub tą nową klasę mesmeropodobną , szkoda tylko ,jeżeli ta ostatnia klasa to będzie mesmer , że nie ma energii(many) i ,że mniej interruptów jest możliwych gdyż z tymi rzeczami wydaje mi się granie tą klasą byłoby sporo ciekawsze.

Edit2:
pytanie:
czy są jakieś ograniczenia rasowo klasowe?

Autor:  tzeencz [ 25 sie 2011, 10:22 ]
Tytuł: 

@ Sula

To że to będzie mesmer zakładają już chyba wszyscy. Sam jestem ciekaw co wymyślili - napewno mesmer nie będzie funkcjonował tak samo jak w GW1 - za duże zmiany w mechanice gry. Nie dziwi mnie ich zwlekanie z przedstawieniem tej klasy - podejrzewam, że testują n-tą wersję tej klasy i zanim nie będą w pełni zadowoleni - spekulacje to będzie wszystko co będziemy mogli zrobić.

edit.

Ograniczeń klasowych nie ma żadnych-każda rasa może grać każdą klasą, statystyki też mają te same. Nie ma racial traitów - są racial skille, do użycia w pve - póki co mało informacji na ten temat było.

Autor:  Spyke [ 25 sie 2011, 10:32 ]
Tytuł: 

Ja mam hype na warriora .W wowie od zawsze grałem warriorem.Z tego co czytałem to warrior z ranged weap robi wiekszy rozpierdol od greatersworda czy axa.Dla tego mace 2h nad max dmg i dual wield ( nie zdecydowałem jeszcze jaki rodzaj broni) dla utility i supportu.Gdyby ktoś mógł sie odnieść do sytuacji warriora i wkleił jakis filmik z gry w miare dobrej jakość (Gdzie gra najlepiej jakis devs a nie randomowy retard na pokazach).

Autor:  Lorath [ 25 sie 2011, 10:35 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
To chyba zdecyduję się na nekro , elementalistę lub tą nową klasę mesmeropodobną , szkoda tylko ,jeżeli ta ostatnia klasa to będzie mesmer , że nie ma energii(many) i ,że mniej interruptów jest możliwych gdyż z tymi rzeczami wydaje mi się granie tą klasą byłoby sporo ciekawsze.

Edit2:
pytanie:
czy są jakieś ograniczenia rasowo klasowe?


Nie, nie ma.

Ja osobiscie mysle albo o inzynierze albo o rangerze... ale tez czekam jeszcze na ostatnia klase z podjeciem decyzji.

Autor:  sula [ 25 sie 2011, 10:39 ]
Tytuł: 

Hmm z tym brakiem ograniczeń to jednocześnie dobrze i nie dobrze. Dobrze , bo nie będzie tak ,że nie będę mógł jakiejś klasy wybrać wybierając wcześniej rasę ,która najbardziej mi się podoba.
Z drugiej strony jednak mimo ,że lubię mieć dużo opcji i swobody , to jednak jak dziwne komuś by się nie mogło to wydać , ja lubię sensownie wymyślone limity , dla mnie mogą one o ironio wzbogacać grę.


btw. z ras to chyba człowiek , sylvari lub ew. norn - choć z ostatnią opcją mam dziwnie bo z jednej strony lubię w grach zimowe klimaty / rejony / kultury to jakoś Nornowie mnie póki co nie przekonują jednak , coś mi nie pasuję ,z tym ,że nie wiem co :/

Autor:  Lorath [ 25 sie 2011, 10:51 ]
Tytuł: 

Granie miesniem bez szyi? :P

Autor:  sula [ 25 sie 2011, 11:38 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
Granie miesniem bez szyi? :P

Hmm chyba nie o to chodzi , w każdym razie nie tylko. Poza tym , ja często tworzę babki także to też może zmienić trochę postać rzeczy.

Strona 91 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team