mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 31 sie 2011, 21:44 
Cytuj  
Jeszcze nic nie podawali oficjalnie ale pamietam ze ktos kiedys rzucil tekstem w stylu "jesli GW1chodzilo ci na max detalach to GW2 bedzie chodzic na medium".

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2011, 23:27 
Cytuj  
http://www.flickr.com/photos/arenanet/s ... 100788580/

Dobre. :lol:


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2011, 19:57 
Cytuj  
http://blip.tv/gamechurchtv/guild-wars- ... 11-5515848

Smok z dema w skali 1 do 10 to jakies 3 z tego co jeszcze ma byc w grze ;)

*

Posty: 82
Dołączył(a): 25.02.2010
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2011, 20:54 
Cytuj  
Gokulo napisał(a):
http://blip.tv/gamechurchtv/guild-wars-2-gamechurch-pax-2011-5515848

Smok z dema w skali 1 do 10 to jakies 3 z tego co jeszcze ma byc w grze ;)

Nie liczy się wielkość, ale jakoś, czy umiejętności, jak to ktoś powiedział. Wolę walczyć przeciwko inteligentnemu krasnoludowi niż tępemu olbrzymowi.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2011, 21:02 
Cytuj  
Ehh, nie badzmy nudni. Oczywiscie, ze masz racje, ale tutaj chodzi po prostu o epickosc :p

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2011, 21:28 
Cytuj  
JA jednak wole tluc bosa zajmujacego 500m^2 w 200 osob niz super inteligetnego robaka na 10cm ;p w 20 osob.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2011, 08:54 
Cytuj  
Ja bym wolal zeby gra nie skupiala sie tak bardzo na gigantycznych przykutych do 1 miejsca bossach. Nie mam nic przeciwko takim walkom ale wolalbym wieksza roznorodnosc. Jest to jedna z niewielu rzeczy ktore mi w GW2 "zgrzytaja".

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2011, 08:58 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
Ja bym wolal zeby gra nie skupiala sie tak bardzo na gigantycznych przykutych do 1 miejsca bossach. Nie mam nic przeciwko takim walkom ale wolalbym wieksza roznorodnosc. Jest to jedna z niewielu rzeczy ktore mi w GW2 "zgrzytaja".

No nie wiem. Boss piratów napewno nie będzie zajmował boiska piłkarskiego.
Oczywiscie, ze pokazuja duże bosy:
a) robią wrażenie
b) takie coś jest naprawde w niewielu grach
c) szczególnie, że te duże bosy nie są takie łatwe. Na prezentacji live np. nie udało im się pokonac tego wodnego smoka ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2011, 09:32 
Cytuj  
iniside napisał(a):
No nie wiem. Boss piratów napewno nie będzie zajmował boiska piłkarskiego.
Oczywiscie, ze pokazuja duże bosy:
a) robią wrażenie
b) takie coś jest naprawde w niewielu grach
c) szczególnie, że te duże bosy nie są takie łatwe. Na prezentacji live np. nie udało im się pokonac tego wodnego smoka ;p.


Zaloze sie ze jakies 95% bossow bedzie z kategorii 'wielki, stojacy w miejscu, nie skupiajacy swojej uwagi na nikim konkretnym'. Brak 'trojcy' wymusza takie rozwiazanie.

A i B zgoda. C... wcale nie jestem o tym przekonany. Wrecz przeciwnie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2011, 10:11 
Cytuj  
Jedni wolą bić bossa z całym serwerem jak w Linege2 na początku, inni na mniejsza skale jak w Rift, następni 40, 20, pięciu czy w solo instancji, nie dogodzi wszystkim.
Jakby grę robili dla mnie to mogą sobie darować ogólnie bossów i niech skupią się na fabule, na misjach czy questach, które b były fundamentem gry, jakoś mnie nie kręci robienie tego to co już było w innych grach.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2011, 12:31 
Cytuj  
Tacy bossowie powinni smigac po calym swiecie i randomowo karac co wieksze miasta i wsie :) ...

T.


_________________
Templair_@PSN

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2011, 20:18 
Cytuj  
20-30 minutowe gameplay'e Asura Elementalist. Uwage zwrocic mozna m.in. na rozne animacje umierania w zalesnoci od tego jakim elementem sie zabije mobka - mala rzecz a cieszy.

http://www.youtube.com/watch?v=irv5PjA1 ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=9WcWaMec ... r_embedded

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2011, 20:24 
Cytuj  
embe napisał(a):
Jedni wolą bić bossa z całym serwerem jak w Linege2 na początku, inni na mniejsza skale jak w Rift, następni 40, 20, pięciu czy w solo instancji, nie dogodzi wszystkim.


A mi sie podobaly zody, beast i tara w AO. Caly serwer sie zlatywal co kilka godzin i walczylo sie nie z mobkami tylko z lagiem. Na zodach i beascie to mozna bylo zleciec na ryj jak ktos sie zagapil (ew. dostal lag spike'a) i byl fun :)
Plus drama na caly serwer co drugi rajd :P

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2011, 20:36 
Cytuj  
Jak widzę takie filmiki jak te powyżej to mam ochotę krzyczeć - "Wydajcie już to! Na co czekacie?!". :D


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2011, 20:37 
Cytuj  
Bo wycinki gry to nie cala gra :P

****

Posty: 1085
Dołączył(a): 12.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2011, 19:58 
Cytuj  
http://youtu.be/DgjD46NbGVE

nie wiem czy temat tego filmik już padł, ale interesuje mnie głównie temat keepów (bo IMHO multi-guild system jeżeli będzie dobrze dopracowany to strzał w dziesiątkę). mówili coś, na jakiej zasadzie będą przejmowane keepy? i czy gildie będą się biły o keepy, a jeżeli tak, to jak się to ma do World vs World? jest już jakieś info?


_________________
Free your brain of your mind

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2011, 20:51 
Cytuj  
Karioker napisał(a):
mówili coś, na jakiej zasadzie będą przejmowane keepy? i czy gildie będą się biły o keepy, a jeżeli tak, to jak się to ma do World vs World? jest już jakieś info?

Nie. Na razie info o WvW jest bardzo ogólne. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2011, 21:19 
Cytuj  
Przy czym nie wyglada na to zeby w ramach WvW zachodzily jakiekolwiek konflikty miedzy przedstawicielami tego samego serwera.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 16:31 
Cytuj  
Cytuj:
Guild halls will not be at release, however, the team is planning a robust player housing system and at the time that is introduced into the game, so will guild halls. Guild halls will also be more than just a place for showing off trophies but also a place for players to rest and recover, for guild storage as well as crafting, and there was talk of gathering for specific events and traveling, but no details were forthcoming.

****

Posty: 1085
Dołączył(a): 12.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 17:35 
Cytuj  
Gokulo napisał(a):
Cytuj:
Guild halls will not be at release, however, the team is planning a robust player housing system and at the time that is introduced into the game, so will guild halls. Guild halls will also be more than just a place for showing off trophies but also a place for players to rest and recover, for guild storage as well as crafting, and there was talk of gathering for specific events and traveling, but no details were forthcoming.


Keepy to nie GH. GH będzie mogła mieć każda gildia, a keepy będą w jakiś sposób zdobywane poprzez grę w WvW.

Cytuj:
Nie. Na razie info o WvW jest bardzo ogólne.


no to nic, pozostaje czekać na jakieś info ;)

Cytuj:
Przy czym nie wyglada na to zeby w ramach WvW zachodzily jakiekolwiek konflikty miedzy przedstawicielami tego samego serwera.


głupio by było, gdyby w WvW keepy przejmowało się zabijając stado mobów albo dostawało "za zasługi", jak miasta w GW1. szczerze mówiąc wolę bardziej bezpośrednie rozwiązania, jak w L2, ale myślę że ANeta coś sensownego wymyśli ;)


_________________
Free your brain of your mind

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.