MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 93 z 484

Autor:  Lorath [ 31 sie 2011, 21:44 ]
Tytuł: 

Jeszcze nic nie podawali oficjalnie ale pamietam ze ktos kiedys rzucil tekstem w stylu "jesli GW1chodzilo ci na max detalach to GW2 bedzie chodzic na medium".

Autor:  wodny [ 31 sie 2011, 23:27 ]
Tytuł: 

http://www.flickr.com/photos/arenanet/s ... 100788580/

Dobre. :lol:

Autor:  Gokulo [ 2 wrz 2011, 19:57 ]
Tytuł: 

http://blip.tv/gamechurchtv/guild-wars- ... 11-5515848

Smok z dema w skali 1 do 10 to jakies 3 z tego co jeszcze ma byc w grze ;)

Autor:  lolnik1 [ 2 wrz 2011, 20:54 ]
Tytuł: 

Gokulo napisał(a):
http://blip.tv/gamechurchtv/guild-wars-2-gamechurch-pax-2011-5515848

Smok z dema w skali 1 do 10 to jakies 3 z tego co jeszcze ma byc w grze ;)

Nie liczy się wielkość, ale jakoś, czy umiejętności, jak to ktoś powiedział. Wolę walczyć przeciwko inteligentnemu krasnoludowi niż tępemu olbrzymowi.

Autor:  Gokulo [ 2 wrz 2011, 21:02 ]
Tytuł: 

Ehh, nie badzmy nudni. Oczywiscie, ze masz racje, ale tutaj chodzi po prostu o epickosc :p

Autor:  iniside [ 2 wrz 2011, 21:28 ]
Tytuł: 

JA jednak wole tluc bosa zajmujacego 500m^2 w 200 osob niz super inteligetnego robaka na 10cm ;p w 20 osob.

Autor:  Lorath [ 3 wrz 2011, 08:54 ]
Tytuł: 

Ja bym wolal zeby gra nie skupiala sie tak bardzo na gigantycznych przykutych do 1 miejsca bossach. Nie mam nic przeciwko takim walkom ale wolalbym wieksza roznorodnosc. Jest to jedna z niewielu rzeczy ktore mi w GW2 "zgrzytaja".

Autor:  iniside [ 3 wrz 2011, 08:58 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
Ja bym wolal zeby gra nie skupiala sie tak bardzo na gigantycznych przykutych do 1 miejsca bossach. Nie mam nic przeciwko takim walkom ale wolalbym wieksza roznorodnosc. Jest to jedna z niewielu rzeczy ktore mi w GW2 "zgrzytaja".

No nie wiem. Boss piratów napewno nie będzie zajmował boiska piłkarskiego.
Oczywiscie, ze pokazuja duże bosy:
a) robią wrażenie
b) takie coś jest naprawde w niewielu grach
c) szczególnie, że te duże bosy nie są takie łatwe. Na prezentacji live np. nie udało im się pokonac tego wodnego smoka ;p.

Autor:  Lorath [ 3 wrz 2011, 09:32 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
No nie wiem. Boss piratów napewno nie będzie zajmował boiska piłkarskiego.
Oczywiscie, ze pokazuja duże bosy:
a) robią wrażenie
b) takie coś jest naprawde w niewielu grach
c) szczególnie, że te duże bosy nie są takie łatwe. Na prezentacji live np. nie udało im się pokonac tego wodnego smoka ;p.


Zaloze sie ze jakies 95% bossow bedzie z kategorii 'wielki, stojacy w miejscu, nie skupiajacy swojej uwagi na nikim konkretnym'. Brak 'trojcy' wymusza takie rozwiazanie.

A i B zgoda. C... wcale nie jestem o tym przekonany. Wrecz przeciwnie.

Autor:  Teo [ 3 wrz 2011, 10:11 ]
Tytuł: 

Jedni wolą bić bossa z całym serwerem jak w Linege2 na początku, inni na mniejsza skale jak w Rift, następni 40, 20, pięciu czy w solo instancji, nie dogodzi wszystkim.
Jakby grę robili dla mnie to mogą sobie darować ogólnie bossów i niech skupią się na fabule, na misjach czy questach, które b były fundamentem gry, jakoś mnie nie kręci robienie tego to co już było w innych grach.

Autor:  Templair [ 3 wrz 2011, 12:31 ]
Tytuł: 

Tacy bossowie powinni smigac po calym swiecie i randomowo karac co wieksze miasta i wsie :) ...

T.

Autor:  Gokulo [ 3 wrz 2011, 20:18 ]
Tytuł: 

20-30 minutowe gameplay'e Asura Elementalist. Uwage zwrocic mozna m.in. na rozne animacje umierania w zalesnoci od tego jakim elementem sie zabije mobka - mala rzecz a cieszy.

http://www.youtube.com/watch?v=irv5PjA1 ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=9WcWaMec ... r_embedded

Autor:  Sparth2 [ 3 wrz 2011, 20:24 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Jedni wolą bić bossa z całym serwerem jak w Linege2 na początku, inni na mniejsza skale jak w Rift, następni 40, 20, pięciu czy w solo instancji, nie dogodzi wszystkim.


A mi sie podobaly zody, beast i tara w AO. Caly serwer sie zlatywal co kilka godzin i walczylo sie nie z mobkami tylko z lagiem. Na zodach i beascie to mozna bylo zleciec na ryj jak ktos sie zagapil (ew. dostal lag spike'a) i byl fun :)
Plus drama na caly serwer co drugi rajd :P

Autor:  wodny [ 3 wrz 2011, 20:36 ]
Tytuł: 

Jak widzę takie filmiki jak te powyżej to mam ochotę krzyczeć - "Wydajcie już to! Na co czekacie?!". :D

Autor:  Lorath [ 3 wrz 2011, 20:37 ]
Tytuł: 

Bo wycinki gry to nie cala gra :P

Autor:  Karioker [ 4 wrz 2011, 19:58 ]
Tytuł: 

http://youtu.be/DgjD46NbGVE

nie wiem czy temat tego filmik już padł, ale interesuje mnie głównie temat keepów (bo IMHO multi-guild system jeżeli będzie dobrze dopracowany to strzał w dziesiątkę). mówili coś, na jakiej zasadzie będą przejmowane keepy? i czy gildie będą się biły o keepy, a jeżeli tak, to jak się to ma do World vs World? jest już jakieś info?

Autor:  wodny [ 4 wrz 2011, 20:51 ]
Tytuł: 

Karioker napisał(a):
mówili coś, na jakiej zasadzie będą przejmowane keepy? i czy gildie będą się biły o keepy, a jeżeli tak, to jak się to ma do World vs World? jest już jakieś info?

Nie. Na razie info o WvW jest bardzo ogólne. :)

Autor:  Lorath [ 4 wrz 2011, 21:19 ]
Tytuł: 

Przy czym nie wyglada na to zeby w ramach WvW zachodzily jakiekolwiek konflikty miedzy przedstawicielami tego samego serwera.

Autor:  Gokulo [ 5 wrz 2011, 16:31 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Guild halls will not be at release, however, the team is planning a robust player housing system and at the time that is introduced into the game, so will guild halls. Guild halls will also be more than just a place for showing off trophies but also a place for players to rest and recover, for guild storage as well as crafting, and there was talk of gathering for specific events and traveling, but no details were forthcoming.

Autor:  Karioker [ 5 wrz 2011, 17:35 ]
Tytuł: 

Gokulo napisał(a):
Cytuj:
Guild halls will not be at release, however, the team is planning a robust player housing system and at the time that is introduced into the game, so will guild halls. Guild halls will also be more than just a place for showing off trophies but also a place for players to rest and recover, for guild storage as well as crafting, and there was talk of gathering for specific events and traveling, but no details were forthcoming.


Keepy to nie GH. GH będzie mogła mieć każda gildia, a keepy będą w jakiś sposób zdobywane poprzez grę w WvW.

Cytuj:
Nie. Na razie info o WvW jest bardzo ogólne.


no to nic, pozostaje czekać na jakieś info ;)

Cytuj:
Przy czym nie wyglada na to zeby w ramach WvW zachodzily jakiekolwiek konflikty miedzy przedstawicielami tego samego serwera.


głupio by było, gdyby w WvW keepy przejmowało się zabijając stado mobów albo dostawało "za zasługi", jak miasta w GW1. szczerze mówiąc wolę bardziej bezpośrednie rozwiązania, jak w L2, ale myślę że ANeta coś sensownego wymyśli ;)

Strona 93 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team