Embe wszyscy wiemy ze fucom cie wyruchal bez mydla przy okazji premiery AoC ale po tylu latach trauma powinna juz minac.
I sry Aoc wyglada bardzo biednie. Nie ma w nim nawet dynamicznego cyklu dobowego (lightmapy sie poprostu co jakis czas magicznie zmieniaja).
Nie ma wogole dynamycznych cieni poza tym ktore sa z postaci graczy.
Roslinnosc jest zrobiona z bilboardow (tekstury ktore zawsze sie ustawiaja przodem do obserwatora, nawet nie trzeba sie przygladac, zeby zobaczyc, jak smiesznie roslinnosc sie kręci).
AoC to wyglada ładnie wyłącznie na screenach od devsow, ktora sa robione na jakims internal-niezobaczycie-go-nigdy buildzie i retuszowane w photoshopie.
Cytuj:
Dynamika w GW2 wygląda rewelacyjnie na filmikach od devsów, na gameplay daleko mu do nawet WoW-a.
Na filmikach od developerow nie ma zadnej dynamiki, bo pokazuja w 10 sekund dzialanie jednego skila a postac w wiekszosci przypadkow stoi w miejscu.
Idz embe bo taki glupoty gadasz, ze trolujesz nawet gorzej niż ja ;/.
Cytuj:
O epickosci nie wspomne zwlaszcza w porownaniu do tytulow na ktore sie powolujesz sie wq swoich postach czyli L2, AoC czy WoW. Jedna tylko walka z Shaterrerem pokazana 2 lata temu je na sniadanie wszytko co jest w tych grach.
True.
Do tego stopnia, ze Trion a najnowszych patrchu ja praktycznie skopiowal. Sa dwie inwazje ze smokami. Jeden smok zajmuje tylko cały monitor, a drugi tak ze dwa.. I walki wyglądają bardzo podobnie do tej z GW2.
Naprawde kurwa czuć, że się walczy ze smokiem a nie jakaś zmutowaną jaszczurką.