MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
[Guild Wars 2] Jaką profesją będzięsz grał ? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=40410 |
Strona 2 z 10 |
Autor: | Dana [ 21 lut 2012, 10:25 ] |
Tytuł: | |
No właśnie, range. Ale każda klasa może być przecież range, tylko do jakiego stopnia ? Na tym 50 minutowym filmiku z WvW Warrior cały czas szył z łuku, od czasu do czasu wymachując flagą. Czy Warrior z łukiem będzie się różnił od Rangera z łukiem, pod względem efektywności w walce, tylko klasowymi skillami ? |
Autor: | Nishruu [ 21 lut 2012, 10:34 ] |
Tytuł: | |
Tak jak juz wspominalem w sasiednim topicu, prawdopodobnie na dzien dobry sobie sprobuje dwoch postaci: Warrior (charr) i Mesmer A dalej sie zobaczy... |
Autor: | Plutonka [ 21 lut 2012, 10:37 ] |
Tytuł: | |
Końcowego balansu nie da się przewidzieć, ale zamierzają zrobić tak, by żadna broń nie była gorsza od drugiej - tylko aby miały rózne zastosowania. I tak np. staff dla mesmera ma skille z AoE, greatsword jest dobry do walki z dystansu, a scepter daje większe szanse w walce w kontakcie. Nie jestem zorientowana co do skilli Warriora i Rangera, ale raczej nie będzie tak, że 'ranger jest lepszy w łuku', tylko np. u warriora ten łuk będzie się spisywał w danej sytuacji lepiej, w innej gorzej. |
Autor: | EloNis [ 21 lut 2012, 14:54 ] |
Tytuł: | |
Ja w sumie nie wiem kim bede grac, albo Elementalist (Staff i Scepter/Dagger) albo Thief (dual Dagger, dual Pistol). Podoba mi się to, że castując można się ruszać, walka elementalistami jest bardzo dynamiczna w przeciwieństwie do magów z innych gier. No i Water Staff może leczyć Coś czuje że gra będzie bardzo wymagająca jeśli chodzi o skille, niby jest tylko 10 na pasku ale 5 się co chwilę praktycznie zmienia (u elementalisty, sprawne zmienianie zestawu broni i żywiołów) więc będzie ich multum i w dodatku wszystkie na jednym miejscu więc się będą mylić. |
Autor: | Quetzacotl [ 21 lut 2012, 18:07 ] |
Tytuł: | |
mesmer oczywiście |
Autor: | Bloodleaf [ 21 lut 2012, 18:30 ] |
Tytuł: | |
Brak opcji "wszystkim" |
Autor: | Kabraxis [ 21 lut 2012, 18:37 ] |
Tytuł: | |
Dokladnie. Po obejzeniu tony gameplayu wczoraj (i lo lowlvlowego) stwierdzam ze nie ma w tej grze chujowo zdesignowanej klasy na ktora z czystym sumieniem moglbym powiedziec "meh". Ale pierwsza postac to Thief bez dwoch zdan. Human za to ze maja tak zajebiste miasto. |
Autor: | sula [ 21 lut 2012, 19:24 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis napisał(a): Dokladnie. Po obejzeniu tony gameplayu wczoraj (i lo lowlvlowego) stwierdzam ze nie ma w tej grze chujowo zdesignowanej klasy na ktora z czystym sumieniem moglbym powiedziec "meh".
No niby tak , ale ja się 'przywiązuje' do postaci w mmorpg-ach do postaci ,i raczej 'męczę' jedną ,no w ostatnim mmorpg zrobiłem po dłuższym czasie 'drugiego maina'. Z drugiej strony GW2 to ma być e-sport game to może nie będę tego ,traktował jako zwykły mmorpg - no nic w praniu się okaże. |
Autor: | Isengrim [ 21 lut 2012, 19:26 ] |
Tytuł: | |
Na filmikach to gówno widać, trzeba zagrać. |
Autor: | Dramat [ 21 lut 2012, 19:32 ] |
Tytuł: | |
ja chce grac chomikiem inzynierem |
Autor: | sula [ 21 lut 2012, 19:39 ] |
Tytuł: | |
Plutonka napisał(a): Końcowego balansu nie da się przewidzieć, ale zamierzają zrobić tak, by żadna broń nie była gorsza od drugiej - tylko aby miały rózne zastosowania.
I tak np. staff dla mesmera ma skille z AoE, greatsword jest dobry do walki z dystansu, a scepter daje większe szanse w walce w kontakcie. Nie jestem zorientowana co do skilli Warriora i Rangera, ale raczej nie będzie tak, że 'ranger jest lepszy w łuku', tylko np. u warriora ten łuk będzie się spisywał w danej sytuacji lepiej, w innej gorzej. Może będzie tak ,że po prostu ranger będzie miał więcej range skilli niż inne klasy i dzięki temu i ew. combosom / połączeniom skilli będzie lepszy na dystans. |
Autor: | Highlander [ 21 lut 2012, 19:52 ] |
Tytuł: | |
hamster only. |
Autor: | Dana [ 22 lut 2012, 01:37 ] |
Tytuł: | |
sula napisał(a): Może będzie tak ,że po prostu ranger będzie miał więcej range skilli niż inne klasy i dzięki temu i ew. combosom / połączeniom skilli będzie lepszy na dystans.
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Longbow Jako że skille są przyczepione do kategorii uzbrojenia, każda profesja będzie miała chyba tyle samo. Ba, Warrior ma +1 ze względu na system adrenaliny. Z tego co widzę łucznikowe skille u Warriora są bardziej pod damage i hard cc. Ranger bardzie aoe i zasięg. beta jest beta. |
Autor: | shp [ 22 lut 2012, 01:54 ] |
Tytuł: | |
Bloodleaf napisał(a): Brak opcji "wszystkim" I znowu będziesz grał wszystkim tym co ja!!
|
Autor: | Niah [ 22 lut 2012, 02:01 ] |
Tytuł: | |
shp napisał(a): Bloodleaf napisał(a): Brak opcji "wszystkim" I znowu będziesz grał wszystkim tym co ja!! Więc nie zostaną żadne wolne klasy dla mnie? |
Autor: | Bloodleaf [ 22 lut 2012, 11:08 ] |
Tytuł: | |
shp napisał(a): I znowu będziesz grał wszystkim tym co ja!!
Ta, znów będę mieć wcześniej postacie ale to ja będę grać czym ty . Ja wiem jedno na początek trzymam się z daleka od melee . |
Autor: | iniside [ 22 lut 2012, 11:23 ] |
Tytuł: | |
Grać tym, co daje fun. Reszta i tak nie ma znaczenia ;p. |
Autor: | Mendol [ 22 lut 2012, 11:26 ] |
Tytuł: | |
zagralbym sobie engi ale boje sie, ze bedzie sredni tak jak ten w war'ze ;/ pozostanie wiec pewnie ranger albo jakis melas. |
Autor: | mrynar [ 22 lut 2012, 11:31 ] |
Tytuł: | |
Zzanaczylem guardiana, bo lubie ciezkie zbroje i tankowania, ale skoro nie ma tu tankowania a guardiana strzela z luku (strzela?) ale pewnie gorzej niz ranger to chyba jednak wybiore rangera. edit: ok, widze ze guradian chyba nie ma luku, ale wali magia. To nie dla mnie. http://www.youtube.com/watch?v=TmV1zYsMVEI |
Autor: | Razoth [ 22 lut 2012, 11:35 ] |
Tytuł: | |
Nie strzela. |
Strona 2 z 10 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |