MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Guild Wars 2] Jaką profesją będzięsz grał ?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=40410
Strona 2 z 10

Autor:  Dana [ 21 lut 2012, 10:25 ]
Tytuł: 

No właśnie, range. Ale każda klasa może być przecież range, tylko do jakiego stopnia ? Na tym 50 minutowym filmiku z WvW Warrior cały czas szył z łuku, od czasu do czasu wymachując flagą. Czy Warrior z łukiem będzie się różnił od Rangera z łukiem, pod względem efektywności w walce, tylko klasowymi skillami ?

Autor:  Nishruu [ 21 lut 2012, 10:34 ]
Tytuł: 

Tak jak juz wspominalem w sasiednim topicu, prawdopodobnie na dzien dobry sobie sprobuje dwoch postaci: Warrior (charr) i Mesmer :)
A dalej sie zobaczy...

Autor:  Plutonka [ 21 lut 2012, 10:37 ]
Tytuł: 

Końcowego balansu nie da się przewidzieć, ale zamierzają zrobić tak, by żadna broń nie była gorsza od drugiej - tylko aby miały rózne zastosowania.

I tak np. staff dla mesmera ma skille z AoE, greatsword jest dobry do walki z dystansu, a scepter daje większe szanse w walce w kontakcie. Nie jestem zorientowana co do skilli Warriora i Rangera, ale raczej nie będzie tak, że 'ranger jest lepszy w łuku', tylko np. u warriora ten łuk będzie się spisywał w danej sytuacji lepiej, w innej gorzej.

Autor:  EloNis [ 21 lut 2012, 14:54 ]
Tytuł: 

Ja w sumie nie wiem kim bede grac, albo Elementalist (Staff i Scepter/Dagger) albo Thief (dual Dagger, dual Pistol). Podoba mi się to, że castując można się ruszać, walka elementalistami jest bardzo dynamiczna w przeciwieństwie do magów z innych gier. No i Water Staff może leczyć :) Coś czuje że gra będzie bardzo wymagająca jeśli chodzi o skille, niby jest tylko 10 na pasku ale 5 się co chwilę praktycznie zmienia (u elementalisty, sprawne zmienianie zestawu broni i żywiołów) więc będzie ich multum i w dodatku wszystkie na jednym miejscu więc się będą mylić.

Autor:  Quetzacotl [ 21 lut 2012, 18:07 ]
Tytuł: 

mesmer oczywiście

Autor:  Bloodleaf [ 21 lut 2012, 18:30 ]
Tytuł: 

Brak opcji "wszystkim" :P

Autor:  Kabraxis [ 21 lut 2012, 18:37 ]
Tytuł: 

Dokladnie. Po obejzeniu tony gameplayu wczoraj (i lo lowlvlowego) stwierdzam ze nie ma w tej grze chujowo zdesignowanej klasy na ktora z czystym sumieniem moglbym powiedziec "meh".

Ale pierwsza postac to Thief bez dwoch zdan. Human za to ze maja tak zajebiste miasto. :)

Autor:  sula [ 21 lut 2012, 19:24 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Dokladnie. Po obejzeniu tony gameplayu wczoraj (i lo lowlvlowego) stwierdzam ze nie ma w tej grze chujowo zdesignowanej klasy na ktora z czystym sumieniem moglbym powiedziec "meh".

No niby tak , ale ja się 'przywiązuje' do postaci w mmorpg-ach do postaci ,i raczej 'męczę' jedną ,no w ostatnim mmorpg zrobiłem po dłuższym czasie 'drugiego maina'.

Z drugiej strony GW2 to ma być e-sport game to może nie będę tego ,traktował jako zwykły mmorpg - no nic w praniu się okaże.

Autor:  Isengrim [ 21 lut 2012, 19:26 ]
Tytuł: 

Na filmikach to gówno widać, trzeba zagrać.

Autor:  Dramat [ 21 lut 2012, 19:32 ]
Tytuł: 

ja chce grac chomikiem inzynierem :)

Autor:  sula [ 21 lut 2012, 19:39 ]
Tytuł: 

Plutonka napisał(a):
Końcowego balansu nie da się przewidzieć, ale zamierzają zrobić tak, by żadna broń nie była gorsza od drugiej - tylko aby miały rózne zastosowania.

I tak np. staff dla mesmera ma skille z AoE, greatsword jest dobry do walki z dystansu, a scepter daje większe szanse w walce w kontakcie. Nie jestem zorientowana co do skilli Warriora i Rangera, ale raczej nie będzie tak, że 'ranger jest lepszy w łuku', tylko np. u warriora ten łuk będzie się spisywał w danej sytuacji lepiej, w innej gorzej.

Może będzie tak ,że po prostu ranger będzie miał więcej range skilli niż inne klasy i dzięki temu i ew. combosom / połączeniom skilli będzie lepszy na dystans.

Autor:  Highlander [ 21 lut 2012, 19:52 ]
Tytuł: 

hamster only.

Autor:  Dana [ 22 lut 2012, 01:37 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Może będzie tak ,że po prostu ranger będzie miał więcej range skilli niż inne klasy i dzięki temu i ew. combosom / połączeniom skilli będzie lepszy na dystans.


http://wiki.guildwars2.com/wiki/Longbow

Jako że skille są przyczepione do kategorii uzbrojenia, każda profesja będzie miała chyba tyle samo. Ba, Warrior ma +1 ze względu na system adrenaliny.

Z tego co widzę łucznikowe skille u Warriora są bardziej pod damage i hard cc. Ranger bardzie aoe i zasięg.

beta jest beta.

Autor:  shp [ 22 lut 2012, 01:54 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Brak opcji "wszystkim" :P
I znowu będziesz grał wszystkim tym co ja!! :P

Autor:  Niah [ 22 lut 2012, 02:01 ]
Tytuł: 

shp napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
Brak opcji "wszystkim" :P
I znowu będziesz grał wszystkim tym co ja!! :P


Więc nie zostaną żadne wolne klasy dla mnie? :(

Autor:  Bloodleaf [ 22 lut 2012, 11:08 ]
Tytuł: 

shp napisał(a):
I znowu będziesz grał wszystkim tym co ja!! :P


Ta, znów będę mieć wcześniej postacie ale to ja będę grać czym ty .

Ja wiem jedno na początek trzymam się z daleka od melee .

Autor:  iniside [ 22 lut 2012, 11:23 ]
Tytuł: 

Grać tym, co daje fun. Reszta i tak nie ma znaczenia ;p.

Autor:  Mendol [ 22 lut 2012, 11:26 ]
Tytuł: 

zagralbym sobie engi ale boje sie, ze bedzie sredni tak jak ten w war'ze ;/
pozostanie wiec pewnie ranger albo jakis melas.

Autor:  mrynar [ 22 lut 2012, 11:31 ]
Tytuł: 

Zzanaczylem guardiana, bo lubie ciezkie zbroje i tankowania, ale skoro nie ma tu tankowania a guardiana strzela z luku (strzela?) ale pewnie gorzej niz ranger :) to chyba jednak wybiore rangera.

edit: ok, widze ze guradian chyba nie ma luku, ale wali magia. To nie dla mnie.

http://www.youtube.com/watch?v=TmV1zYsMVEI

Autor:  Razoth [ 22 lut 2012, 11:35 ]
Tytuł: 

Nie strzela.

Strona 2 z 10 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team