MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 106 z 484

Autor:  tomugeen [ 9 sty 2012, 14:44 ]
Tytuł: 

• Level Scaling You never have to worry about your friend being too high of a level for you to play with him, you can sidekick up to his level or he can sidekick down to yours so you guys can play together no matter each others level.


Kolejna rzecz o ktorej devsi tak czesto zapominają. Kewl.


Jumping I nearly forgot, YES, you can jump. ArenaNet has built a fully realized 3D world for you to roam around in.

NEXT GEN!

Autor:  Kabraxis [ 9 sty 2012, 15:01 ]
Tytuł: 

e no bez zbednej ironii. :P Akurat o tym pisza tylko i wylacznie dlatego ze w GW1 skakania nie bylo... bo nie bylo potrzebne. :)

Autor:  sula [ 9 sty 2012, 15:05 ]
Tytuł: 

W GW1 nie grałem, ale jak odpaliłem FFXIV to mimo, że nie jestem z tych co wkurwiają 'bunny-hoppingiem' (czasem żałuję ,że w większości mmorpg nie można takiemu przyłożyć) to jednak brak możliwości podskoku był dziwnie irytujący i w ogóle jakiś mega-dziwno-failowy :/


Co do GW2 to fakt zacnie się zapowiada. Może nie jest to dokładnie to czego chcę od mmorpg ,ale chyba się będzie fajnie grało no przynajmniej przez jakiś czas :)

Teraz tylko zależy dla mnie wszystko od tego jak będzie zasrany sklepik wygladał. Jak taki jak w GW1 to może być , jak nie to papa.


Edit:

bardzo mnie ciekawi jaki będzie performance i wymaganie GW2, mocno-zmodyfikowany stary silnik może zarówno zaskoczyć pozytywnie jak i negatywnie.

Bo nie chcę przez najbliższę parę miechów (gdzieś dopiero w drugiej połowie roku najwcześniej albo i trochę później) inwestować w nowego kompa bo a ) nie jest mi jeszcze jednak potrzebny b) dolar za wysoko stoi i wolę inne rzeczy sobie kupić a kompa jak będą lepsze ceny i mocniejsza złotówka
c) chcę już złożyć chyba na nowych platformach tzn. Ivy Bridge, nowe mające wyjść karty Nvidii (lub ew AMD) oraz większy SSD a mają właśnie sporo w 2012 tanieć szczególnie w 2 połowie. Bo jednak 120 GB to trochę mało a większe kosztują imo za dużo teraz.

Autor:  Robo [ 9 sty 2012, 15:11 ]
Tytuł: 

W shopie będą do kupienia raczej tylko zmiany kosmetyczne. Przynajmniej taką mam nadzieję. Na samą grę czekam już nie wiem ile. Oby podali jakąś wstępną datę premiery wkrótcę.

Autor:  sula [ 9 sty 2012, 15:15 ]
Tytuł: 

Robo napisał(a):
W shopie będą do kupienia raczej tylko zmiany kosmetyczne. Przynajmniej taką mam nadzieję. Na samą grę czekam już nie wiem ile. Oby podali jakąś wstępną datę premiery wkrótcę.

Oj ja wiem ,że tak raczej będzie ,że takie są oczekiwania ,etc że tak GW1 wyglądało ,że B2P model taki powinien być ,etc

Zresztą nie tylko chodzi o to czy tylko kosemtyka czy nie. Chodzi też o to ,że np. jak będzie dużo exclusive-story strojów w shopie albo ogólnie dużo rzeczy w szopie a w grze to będzie dostępne ale tylko w teorii (uber-grind lub / i mega mały % rate - kto wie jak są np. stat tomes dostępne w Lotro to wie o czym mówie) to też trochę fail.

No ,ale teraz to spekuła - się okaże jak będzie release.

Autor:  Compton [ 9 sty 2012, 15:48 ]
Tytuł: 

Robo napisał(a):
W shopie będą do kupienia raczej tylko zmiany kosmetyczne. Przynajmniej taką mam nadzieję. Na samą grę czekam już nie wiem ile. Oby podali jakąś wstępną datę premiery wkrótcę.


IMO, shop bedzie upchany czym sie da aby zmaksymalizowac zyski.

Mowie tu o np. dodatkowych lokacjach czy boost xp itd.

# moze nie od razu ale w pozniejszym etapie na pewno #

Autor:  Kabraxis [ 9 sty 2012, 15:54 ]
Tytuł: 

No oczywyscie - pewnie dlatego w sklepiku GW1 przez 7 lat pojawila sie masa takich rzeczy. :P
Pomijam juz fakt ze boost do expa jet w tej grze totalnie niepotrzebny ze wzgledu na jej design.

Autor:  mrynar [ 9 sty 2012, 16:01 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
No oczywyscie - pewnie dlatego w sklepiku GW1 przez 7 lat pojawila sie masa takich rzeczy. :P
Pomijam juz fakt ze boost do expa jet w tej grze totalnie niepotrzebny ze wzgledu na jej design.


GW1 to nie byl mmo.

Jesli sprzedadza kilka milionow pudelek to moze oleja item shop i dadza rade zyc ze sprzedazy dodatkow. Jesli nie bedzie az takiego sukcesu to imo nie pociagna bez rozbudowanego itemshopu.

Autor:  Gokulo [ 9 sty 2012, 16:26 ]
Tytuł: 

Przeciez ludzie i tak wydaja mase kasy na vanity itemy w tego typu sklepach. Po co maja cos wiecej wrzucac i ryzykowac.

Autor:  iniside [ 9 sty 2012, 17:28 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
No oczywyscie - pewnie dlatego w sklepiku GW1 przez 7 lat pojawila sie masa takich rzeczy. :P
Pomijam juz fakt ze boost do expa jet w tej grze totalnie niepotrzebny ze wzgledu na jej design.


GW1 to nie byl mmo.

Jesli sprzedadza kilka milionow pudelek to moze oleja item shop i dadza rade zyc ze sprzedazy dodatkow. Jesli nie bedzie az takiego sukcesu to imo nie pociagna bez rozbudowanego itemshopu.

I ryzykować marketingowy i PR epic fail ? + utrata wiernego (momentami fanatycznego) playerbase ? Nie są aż tacy głupi ;p.

Ktoś z NCSoft albo ArenaNET powiedzial ze samo utrzymanie od strony technicznej gry to są minimalne koszty w porównany z tym ile się wydaje na rozwój.
Wiec to czy jest to 100% instancji czy presitent world nie ma żadnego znaczenia.
+Fakt, ze gra będzie B2P gwaratnuje STAŁY falowy nawrót graczy z okazji nowych dodatków/eventów/etc + z tej okazji kupowanie vanity items w sklepie bez zadnego powodu.
To ze sklepie będą np. sprzedawać packi z obszarami nowymi albo dungeonami to wydaje mi się wręcz oczywiste. Nie wiem jak wogóle można by tego było nie robić ? Ważne zeby były warte kupienia a nie ochłap w stylu "nowa epicka wersja starego dunga poraz 3984"/

Autor:  zaboleq [ 9 sty 2012, 18:48 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
 Level Scaling You never have to worry about your friend being too high of a level for you to play with him, you can sidekick up to his level or he can sidekick down to yours so you guys can play together no matter each others level.


Kolejna rzecz o ktorej devsi tak czesto zapominają. Kewl.


Jumping I nearly forgot, YES, you can jump. ArenaNet has built a fully realized 3D world for you to roam around in.

NEXT GEN!



Ale czy jak np ja się obniże lvlem do niego to nadal będę exp zdobywał tzn:
Mam 35 a kumpel 25. Obnizam swój lvl do 25 i zdobywam np pół lvl. Teraz wracam na swój lvl 35 i co teraz? Przelicza mi jakoś tego expa czy co??

Autor:  iniside [ 9 sty 2012, 18:54 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
tomugeen napisał(a):
 Level Scaling You never have to worry about your friend being too high of a level for you to play with him, you can sidekick up to his level or he can sidekick down to yours so you guys can play together no matter each others level.


Kolejna rzecz o ktorej devsi tak czesto zapominają. Kewl.


Jumping I nearly forgot, YES, you can jump. ArenaNet has built a fully realized 3D world for you to roam around in.

NEXT GEN!



Ale czy jak np ja się obniże lvlem do niego to nadal będę exp zdobywał tzn:
Mam 35 a kumpel 25. Obnizam swój lvl do 25 i zdobywam np pół lvl. Teraz wracam na swój lvl 35 i co teraz? Przelicza mi jakoś tego expa czy co??

W grze nie level curve. Na kazdy level jest tyle samo expa.

Autor:  Plutonka [ 11 sty 2012, 20:58 ]
Tytuł: 

Nie tyle samo expa, a tyle samo czasu potrzebne na jego zdobycie, z tego co pamiętam. Czyli sama ilość na pewno jest różna, tylko na levelu 1 za to samo dostaniemy 200 expa, a na levelu 50 - np 20000. ja to tak rozumiem.

Autor:  Karioker [ 11 sty 2012, 21:13 ]
Tytuł: 

Plutonka napisał(a):
Nie tyle samo expa, a tyle samo czasu potrzebne na jego zdobycie, z tego co pamiętam. Czyli sama ilość na pewno jest różna, tylko na levelu 1 za to samo dostaniemy 200 expa, a na levelu 50 - np 20000. ja to tak rozumiem.


szczerze mówiąc nieduża różnica - tak czy tak leveluje się szybko i przyjemnie bez męczenia się z levelem.

jakby jeszcze te walki o zamki czy miasta były na poziomie, to szykuje się rewelka.

Autor:  Plutonka [ 11 sty 2012, 22:28 ]
Tytuł: 

Różnica mała, ale akurat tu ma znaczenie ;)
Nikt nie wie jak będzie przeliczany exp, ale pewnie jakoś to przemyśleli.

Autor:  iniside [ 11 sty 2012, 22:32 ]
Tytuł: 

Plutonka napisał(a):
Nie tyle samo expa, a tyle samo czasu potrzebne na jego zdobycie, z tego co pamiętam. Czyli sama ilość na pewno jest różna, tylko na levelu 1 za to samo dostaniemy 200 expa, a na levelu 50 - np 20000. ja to tak rozumiem.

No to zle rozumiesz.

Niechce mi sie szukać ale gdzieś mowili ze wogole rezygnuja z leveling curve i od levla X na kazdy level bedzie potrzeba tyle samo expa.

Ma to sens. Po co meczyc sie balansowanie exp-gain jak mozna wszystko poprostu splaszczyc i oszdzic sobie dziesiatki godzin roboty ?

Autor:  Enhu [ 11 sty 2012, 22:59 ]
Tytuł: 

spoko pomysł, to ja może posiedzę w nubzonie do osiągnięcia capa

Autor:  Kole0 [ 11 sty 2012, 23:14 ]
Tytuł: 

a co ma jedno do drugiego? mob na dany lvl bedzie sie robil szary i ci expa nie da poprostu. bedziesz musial isc na silniejsze, ktore daja taka sama wartosc.

Autor:  Plutonka [ 12 sty 2012, 10:55 ]
Tytuł: 

Nie wiem na 100% jak będzie, powtarzam jedynie to, co czytałam w wypowiedziach devsów. Zawsze konsekwentnie powtarzają, że taki sam jest 'time' i 'effort'. No ale może coś przegapiłam.

Autor:  xiaotuanzi [ 13 sty 2012, 03:22 ]
Tytuł: 

A tak naprawdę graficznie prezentuje się ładnie teraz ciekawe jak mechanika gry będzie wyglądać

Strona 106 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team