mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 500 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 18:34 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
QFC napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
... I niby czego to ma być wyznacznik?


Goscia ktory niema pracy, dziewczyny , nie utrzymuje kontaktow w real life , trzepie konia do monitora i dla innych jest dziwakiem.

Sorry ale nie moglem sie powstrzymac :D


No i tu się mylisz, bo grałem w grę z żoną (ja się kładem spać a ona grała 2-3 godzinki). Więc swój stereotyp możesz obić o kant ... :) Swoją drogą to był czas od dnia premiery WoWa przez parę lat. Grałem z nią wtedy na dwa konta. To były czasy, gdy WoW był naprawdę dobrą grą, gdzie na rajdy chodziły całe rodziny - nigdy nie zapomnę jednego gościa i jego 4 synów (też już dorosłych, żonatych, dzieciatych) - to co się działo rajdach jest nie do opisania (jak ojciec opierdzielał swoich synków, że przez nich był wipe, bo coś tam zrobili). Ech, to były czasy, aż się wzruszyłem :) Ot taki offtop.

EE to nic :P
My w połowie raidu odkrylismy, że stary poszedł spać, a synek za niego nawala :P


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 19:38 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Szamotula napisał(a):
W wowie, owszem byles zamkniety w instancji, ale przynajmniej robiles tam rzeczy, ktore dzieki temu ze byly instancjonowane urywaly dupe i wymagaly maksymalnego skupienia i zgrania, rzeczy po ktorych naprawde czules, ze zasluzyles na nagrode w postaci lootu. Fajny jest tez element progressu, kiedy to widzisz wraz z 24 osobami jak latwiej przebiegaja dane encountery wraz z czasem jak je doskonalicie/zdobywacie topowy gear.


Albo z tygodnia na tydzień Blizzard nerfi instancje... (a nie żadne doskonalenie).

Szamotula napisał(a):
Nawet najwiekszy każual gdzies tam w glebi serducha oczekuje jakiegos challenge'u od gry, a nie bycia nagradzanym za nic.


Hmm, to by znowu pasowało do WoWa....


Content WoWa zbudowany jest tak aby ten sam raid zobaczyli casuale i hardcorowcy , to ze Maddnes DW jest prostrzy na 25HC niz taki LK25HC nie znaczy ze to prosty ecounter , wiekszosc gildi z buffem 35% nie potrafi wyczyscic do dzisiaj dragon soul'a 25HC , gdzie juz nie mowie o achivmentach ;]

no i ecountery roznia sie od siebie w wersji normal a HC ... pzdr ;]


_________________
www.methodwow.com

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 19:47 
Cytuj  
Dla mnie achivimenty to było coś, co zabiło zabawę w WoWie, potem doszedł ilvl, co było gwoździem do trumny świetnej zabawy w WoWie.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 19:51 
Cytuj  
Szamotula napisał(a):
sama gra podczas teamfightow jest bardzo chaotyczna, a fakt ze praktycznie kazda klasa posiada jakies elementale, klony, spirit weapony, kumpli thiefow, zwierzaki i inne gowna nie ulatwia sprawy.


Ja tam prosem nie jestem wiec nie zrozumialem polowy twojego posta. ;) hehe
Ale to co zaznaczylem jest dla mnie osobiscie najwazniejsze.

Sorry ale 'walka' w GW2 nie wyglada jak walka tylko jak tornado polaczone z pozarem w fabryce farb i kredek.
Chaos, clusterfuck i zerowa widocznosc. Tak to wyglada dla mnie.
Najwiekszy lol jest taki ze czesto to nawet tych znacznikow aoe nie widac. :)

Zreszta ta samo jest w mass PvE i zergowaniu bossow i eventow gdzie boss wyglada jak przegrzewajacy sie rdzen reaktora atomowego (wielka swiecaca/migajaca kula... cieszy to ze czasem model bossa jest dosc duzy to wtedy go wogole widac). :)

Zreszta o braku suwaka do particle effects juz pisalem...

To tak okiem semi-casuala jesli chodzi o PvP, ktory jednak troche PvP wGW1 liznal...
Niestety PvP w GW2 porownujac z jedynka jest tragicznie slabe, plytkie i malo rozbudowane.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 20:00 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Szamotula czy Ty możesz napisać o co Ci w końcu chodzi? Gra Ci się nie podoba, to nie graj. Proste. Co Ty próbujesz osiągnąć? Chcesz nam obrzydzić grę? Jak idziesz z dziewczyną do restauracji i ona zamówi zupę, która Ci nie smakuje, to co robisz? Obrzydzasz jej tą zupę? Bez jaj, naprawdę już się rzygać chce od tego ciągłego czytania Twoich wypocin jaka ta gra jest ble. Jezu, jak mi się jakaś gra nie podoba to w nią nie gram a po trzeciej stronie forum odnośnie tej gry już dawno bym tam nie wchodził, bo na chuj?


To nie czytaj i spierdalaj. On ma takie samo prawo pisac tutaj swopje wrazenia jak ty pierdolic jaki to TSW nie jest zajebisty i jak to sie nie oplacalo kupic do niego lifetime co np dla mnie jest skrajnym debilizmem bo gra jest totalnie chujowa. To taki pierwszy przyklad z brzegu.

I to jest jego sprawa jak pisze, co pisze i co robi ze swoim wolnym czasem.

I jak chcesz forum z cenzura to sobie zaloz swoje albo fansite (choc nawet na GW2guru itd. pelno jest krytyki - zreszta slusznej).

Kurwa znowu to samo... bedziemy pisac czy cie sie to podoba czy nie i dlatego min wprowadzili funkcje ignore, ktora polecam tobie uzyc i skonczyc przypierdalac sie do ludzi za to co pisza skoro juz ci sie skonczyly argumenty na dyskusje (co sie nie dziwie bo post szamotuly jest x lat swietlnych przed twoimi zalosnymi wypocinami).
To samo iniside zreszta.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 20:02 
Cytuj  
Ilvl byl od zawsze trollu. Poprostu w ktoryms tam paczu gra dodala opcje jego wyswietlania sama z siebie, podczas gdy zawsze uzywalo sie do tego addonu.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 20:04 
Cytuj  
Jego to post to sciana placzay o tym dlaczego gra nie jest gra X, i dlatego powinna być taka a nie inna.

Wy sobie możecie wierzyc, ze argumentujecie. Ale patrzac na to z boku wszystko sprowadza sie do "mi sie nie podoba, bo ja chce zeby bylo tak a nie inaczej".


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 20:05 
Cytuj  
Ja bym z checia poczytal wywod dlacego calkowicie opcjonalne achivementy zabily zabawe w WoWie..
srly. Jestem ciekawy jak pokretna ogika (o ile wogole jakas jest) za tym stoi.
:-?


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 20:08 
Cytuj  
LFM XXX link achivment albo spierdalaj.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 20:10 
Cytuj  
Jedyna osoba, ktora pisze na zasadzie "mi sie podoba i tak powinno byc i AN jest nieomylna" jestes ty.
Wystarzczy przczytac twoj post o 'zalozeniach gry', ktory mozna skontrowac jednym zdaniem ze niekoniecznie cos co AN sobie wymyslila musi sie sprawdzac i byc zajebiste i mozemy wyjebac przez okno 15 lat rozwoju gatunku MMO bo AN zmienila wykrzykniki na serduszka.

Tak wiec nie ucz mnie co to jest argumentacja bo jedyna twoja jest taka, ze AN jest nieomylne tymczasem o robieniu MMO maja podobne pojecie co Bioware z tego co widac ingame i jak mocno ta gra jest dziurawa i (mimo calej 'innowacyjnosci) jak mocno jest przytwierdzona do stabilniej i nigdzie nie wybierajacej sie podstawy 'klasyczny do bolu themepark'.

Uwierz mi ze ja doskonale wiem jakie sa zalozenia tej gry bo pewnie ja sledze dluzej niz ty ale to nie znaczy ze teraz jak juz pogralem i wyszly w praniu pewne rzeczy, ktre np nie mogly wyjsc w becie to mam sie ze wszytkim slepo zgadzac bo sam koncept jest dobry na papierze (a wykonanie ingame chujowe) i bo 'takie sa zalozena gry'.
Zalozenia mozna zmienic - np (po raz kolejny przytaczany :) ) RIFT dzis wyjebuje frakcje z gry.
da sie? da sie.
I czasem nawet trzeba. Co jak widac w twoim malm, wypelnionym plakatami z GW2 swiecie sie nie miesci.

Jest naprzykald sporo rzeczy z jedynki, ktore (widac to teraz jak na dloni) dawaly w chuj glebi grze i sa zueplnie niepotzrebnie usuniete/splycone a w zamien nie dane jest NIC.

Itd... itp...

i po raz kolejny... nie chesz to nie czytaj, zignoruj graj i krzyzyk na droge. Nei pisze po to zebys mi laskawie z tobialexemi innymi fanbojami odpisywal, pisze bo lubie - i pewnie szamotula tak samo).


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 12 wrz 2012, 20:16 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 20:12 
Cytuj  
Czyli znowu przyklad tego, jak PUGI graly w grze nastawionej na WSPOLPRACE? Swoja droga dzieki temu mogles ogarnac kto co zaliczyl jesli skladales pick upa.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 20:15 
Cytuj  
Tobi naucz sie rozrozniac wytykanie bledow, ktore przekraslaja istnienie jakiegos 'zjawiska' z subiektywna ocena.
To samo bylo jak Kabra pisal o tym, ze De wygladaja tak i siak, podczas gdy mialo to byc zupelnie inaczej - kazdy kazal mu wypierdalac jak cos sie nie podoba. For sake to nie jest jego opinia tylko stwierdzenie tego, ze Anet zrobili ludzi w chuja swoim manifestem i zachwalaniem rzeczy, ktore wcale nie sa takie jak byly opisywane.
Identycznie jest tutaj - ja nie pisze, ze MI sie PvP nie podoba, tylko pisze ze PvP nie jest i nie bedzie w takim stanie competitive, a Anet nawet pierdolil, ze zalezy im na tym, aby GW2 zaistnialo na scenie esportowej.

Zreszta mozesz miec wyjebane na to co ja pisze, ale jak ci sie nudzi do w googlu powinienes znalesc watek na jakims forum(chyba arenajunkies), gdzie takie osobistosci jak Heaton(ikona csa), Semijew(znany honowiec) i inni, ktorzy mieli tworzyc wspolny team wspominaja o tym, ze nastepuje zmiana planow, bo PR talk zrobil ich w chuja.

Ludzie slyszac co mowili devsi wyobrazali sobie takie Bloodline Champions tylko z kamera TPP, a jest kupa na poziomie Smite'a(tak, tej chujowej gry MOBA TPP).


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 20:30 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Jedyna osoba, ktora pisze na zasadzie "mi sie podoba i tak powinno byc i AN jest nieomylna" jestes ty.
Wystarzczy przczytac twoj post o 'zalozeniach gry', ktory mozna skontrowac jednym zdaniem ze niekoniecznie cos co AN sobie wymyslila musi sie sprawdzac i byc zajebiste i mozemy wyjebac przez okno 15 lat rozwoju gatunku MMO bo AN zmienila wykrzykniki na serduszka.

Tak wiec nie ucz mnie co to jest argumentacja bo jedyna twoja jest taka, ze AN jest nieomylne tymczasem o robieniu MMO maja podobne pojecie co Bioware z tego co widac ingame i jak mocno ta gra jest dziurawa i (mimo calej 'innowacyjnosci) jak mocno jest przytwierdzona do stabilniej i nigdzie nie wybierajacej sie podstawy 'klasyczny do bolu themepark'.

Uwierz mi ze ja doskonale wiem jakie sa zalozenia tej gry bo pewnie ja sledze dluzej niz ty ale to nie znaczy ze teraz jak juz pogralem i wyszly w praniu pewne rzeczy, ktre np nie mogly wyjsc w becie to mam sie ze wszytkim slepo zgadzac bo sam koncept jest dobry na papierze (a wykonanie ingame chujowe) i bo 'takie sa zalozena gry'.
Zalozenia mozna zmienic - np (po raz kolejny przytaczany :) ) RIFT dzis wyjebuje frakcje z gry.
da sie? da sie.
I czasem nawet trzeba. Co jak widac w twoim malm, wypelnionym plakatami z GW2 swiecie sie nie miesci.

Jest naprzykald sporo rzeczy z jedynki, ktore (widac to teraz jak na dloni) dawaly w chuj glebi grze i sa zueplnie niepotzrebnie usuniete/splycone a w zamien nie dane jest NIC.

Itd... itp...

i po raz kolejny... nie chesz to nie czytaj, zignoruj graj i krzyzyk na droge. Nei pisze po to zebys mi laskawie z tobialexemi innymi fanbojami odpisywal, pisze bo lubie - i pewnie szamotula tak samo).

Reasumujac. Tobie sie podobaja stare zalożenie a mi nowe :roll:


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 20:35 
Cytuj  
Nie.

Mnie sie podobaja nowe zalozenia. Tylko uwazam ze w wiekszosci sa chujowo zrealizowane i overhype'owane na maxa. A nawet nie tyle 'uwazam' co stweirdzam fakty (min dynamic eventy o ktorych gadalismy wczoraj).

Nie uwazam tez ze nowe zalozenia przekreslaja uzycie czesci starych i to ze AN zmienila wykrzyknik na serduszko nie oznacza ze 15 lat rozwoju MMO poszlo sie jebac i mamy jakas wyimaginowana 'nowa jakosc'. Bo nie mamy.

Teraz jest 'reasumujac'.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 20:40 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Nie.

Mnie sie podobaja nowe zalozenia. Tylko uwazam ze w wiekszosci sa chujowo zrealizowane i overhype'owane na maxa. A nawet nie tyle 'uwazam' co stweirdzam fakty (min dynamic eventy o ktorych gadalismy wczoraj).

Nie uwazam tez ze nowe zalozenia przekreslaja uzycie czesci starych i to ze AN zmienila wykrzyknik na serduszko nie oznacza ze 15 lat rozwoju MMO poszlo sie jebac i mamy jakas wyimaginowana 'nowa jakosc'. Bo nie mamy.

Teraz jest 'reasumujac'.

Juz ci wczoraj napisałem co jest nie tak. Tylko ty zdajesz sie tego nie zauwazac. I dalejsz zyjesz w blednym przekonaniu ze skoro gra ci nie rzucila prosto w ryj to tego poprostu tam nie ma ;/.
Jakie 15 lat rozwoju ? O czym ty wogole gadasz ? Rozwoj mmo sie zatrzymał na EQ1. Potem to jest równia pochyła w dół a nie rozwoj.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 20:46 
Cytuj  
Na gw2guru padly dzis fajne 2 okreslenia.
Pierwsze to to, ze gw2 wprowadzajac te nowe i nowatorskie rozwiazania stalo sie bardzo prymitywne i jest to w pewnym sensie krok w tyl jesli chodzi o mmo, a nizeli do przodu, bo zamiast rozwijac stare rozwiazania to gw2 je splyca i upraszcza,
Drugie traktowalo o tym, ze przeklenstwem gw2 jest to, ze gre robiono jako mmo, a nie jako coop instancjonowany. Padlo tez stwierdzenie, ze ta gra byla by idealna jako forma online'owego TESa do gry w grupie kilkunastoosobowej - duzy, piekny i zywy swiat; ciekawe i losowe zadania oraz wciagajacy lore, i teraz zacytuje 'but then what? you see that fucking 2304510 people running in a zerg ruining your experience with beautiful landscape and story, and then there is a huge boss to kill yet instead of seeing how badass he is all you can see is huge clusterfuck of shiny spells, coz whole fucking map decided to gather at one place to zerg him.'


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 20:59 
Cytuj  
Bosh, ilu jeszcze trzeba na ignore wrzucić żeby się dało normalnie ten dział czytać....


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 20:59 
Cytuj  
Wyjasnimy sobie coś. Rzeczą która wymaga zmian jest skalowanie eventow. To jest fakt.
Powinny być dodatkowe mechaniki które sprawiją, ze eventy robią sie coraz trudniejsze.
Zergi sa fajne, ale eventy w Orr wogole sie nie skaluja poprawnie. 20 mobow, normal vs 50 osobowy zerg. Not fun.
Ale jakby to było 150 mobow, + moby ze specjalna mechnika (AoE Fear, Aoe damage, itd) sprawa wygladałaby inaczej.

Druga sprawa powinno być wprowadzenie win streakow na eventy. Im dluzej event jest wygrywany tym trudniejszy sie staje. Do momentu w ktorym wygrana nie jest mozliwa. Ten streak zaczyna być resetowany tylko w tedy kiedy gracze zaczna przegrywać eventy z ultimate failture.

Most z Kessex Hills jest świetnym przykładem. Tam jest kurwa cały chain eventów który NIGDY nie jest odpalany. Bo ludzie ciągle bronią mostu i on nigdy nie ma szansy sie odpalić.

Ja naprawde widze problemy w tej grze. Ja ich poprostu nie widze tam gdzie wy :roll:


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 21:08 
Cytuj  
Ty nie widzisz problemow, ty widzisz problemiki, ktore zreszta juz dawno powinny byc hotfixowane.

Uwazasz ze ta gra jest idealne pod wzgledem designu? Krzyzyk na droge bo wcale nie jest. Duzo rzeczy jest do zmiany a juz wogole mnostwo jest popostu zupelnie inne niz zapowiadali.

I srsly nie jestesmy z szamotula jakimis wyjatkami b wystarczu wejsc na official i zobaczyc jak ludzie narzekaja na groteskowe resety eventow, na ich zerowy wplyw na swiat gry, na slaby progres postaci, na totalnie nieprzydatny crafting na ktorym wogole sie nie da zarabiac, na zerowy challenge poza dungeonami, na zergfest i na inne rzeczy.

Zgodze sie z szamotula ze najwiekszym problemem GW2 jest to ze to jest full MMO. Jako rozwiniecie koncepcji COOPRPGa/gry semi-multiplayer z mega grindem w endgame, gra bylaby zajebista (pominawszy znaczne splycenie mechaniki wzgledem GW1 ale takie czasy) .
Jako MMO nie jest i nie bedzie w stanie takim w jakim jest obecnie.

Wiec skoncz pisac jakby GW2 bylo idealne i wymagalo tylko tweakowania matematyki stojacej za eventami bo brzmisz bardziej niz smiesznie stawiajac takie tezy. Gra wymaga tomy fixow od kosztow travelingu poprzez overhaul craftingu (ktory jest kurwa poprostu slaby) konczac na wlasnie eventach.

Neistey pewnych core rzeczy, ktore ladnie wygladaly tylko na papierze (wplyw DE na swiat czy skill system, ktory okazuje sie byc lekko mowieac - nudny) juz sie zmienic raczej nie da.

Cytuj:
Bosh, ilu jeszcze trzeba na ignore wrzucić żeby się dało normalnie ten dział czytać....


Siebie kurwa wsadz...


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 12 wrz 2012, 21:16 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 21:14 
Cytuj  
Cytuj:
I srsly nie jestesmy z szamotula jakimis wyjatkami b wystarczu wejsc na official i zobaczyc jak ludzie narzekaja na groteskowe resety eventow, na ich zerowy wplyw na swiat gry, na slaby progres postaci, na totalnie nieprzydatny crafting na ktorym wogole sie nie da zarabiac, na zerowy challenge poza dungeonami, na zergfest i na inne rzeczy.

Jesteście \o/
1. Zerowy wplyw na swiat. Jak ma event wplywa na swiat, skoro jest zablokowany w jednym miejscu bo nie moze failnąć ?
2. Na craftingu nie mozna zarabiać. Jeszcze niedawno narzekales, ze crafting wymaga za duzo grindu i wogole fe. No to niech ktoś inny za ciebie wycraftuje itemki a ty je kupisz. Zaprzeczasz sam sobie.
3. Open World nigdy nie stanowił wyzwania. W praktycznie żadnej grze post WoW. Bo wszystko da sie praktycznie zazergować..

Innymi slowy. Ludzia sie nie podoba, bo oczekiwali czegoś innego. Bywa. Ale to jest kurwa kwestia gustu już w tym momencie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 500 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.