MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 120 z 484

Autor:  Kole0 [ 11 lut 2012, 19:15 ]
Tytuł: 

blood ale wez nie pierdol ze pvp nie bylo dretwe. brak skoku, auto path follow przy atakowaniu totalnie zabil dynamizm walk.
juz nie powiem o tym ze podczas napierdalania poprostu sie stalo w miejscu, a movement byl znikomy.

i nie chodzi tu o zaden fanboizm czy cos ale porownujac areny w gw i w wowie, to te wowowe sa dynamiczniejsze i efektowniejsze(ciagly movement, losowanie, wchodzenie na plecy aby przeciwnik nie mogl nas atakowac itp)
nie zmienia to ofc fakty ze te w GW dawaly wiecej mozliwosci i byly lepiej dopracowane/zaprojektowane/zbalansowane.

Autor:  Arturnik [ 11 lut 2012, 19:32 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Pierdzielę nieinstancjonowane pvp w GW ma być to co było w GW + nowe opcje PvP jak chcą.


+ ktoś tam na poprzedniej stronie

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Structured_PvP

O ile spoko system jeśli chodzi o to, że wszystko ma sie niby odblokowane (czyli jak rozumiem gra się mniej więcej jak w fpsach gdzie dobierasz sobie sprzęcik), tak 1 tryb i jak na razie 3 mapki to troche weak.

Autor:  iniside [ 11 lut 2012, 20:44 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
blood ale wez nie pierdol ze pvp nie bylo dretwe. brak skoku, auto path follow przy atakowaniu totalnie zabil dynamizm walk.
juz nie powiem o tym ze podczas napierdalania poprostu sie stalo w miejscu, a movement byl znikomy.

i nie chodzi tu o zaden fanboizm czy cos ale porownujac areny w gw i w wowie, to te wowowe sa dynamiczniejsze i efektowniejsze(ciagly movement, losowanie, wchodzenie na plecy aby przeciwnik nie mogl nas atakowac itp)
nie zmienia to ofc fakty ze te w GW dawaly wiecej mozliwosci i byly lepiej dopracowane/zaprojektowane/zbalansowane.

Glupoty.
PvP w GW1 opierało się na trzech rzeczach:
1) Przygotowanie decka (czyt paska ze skilami), i zgranie tego decka z resztą teamu.
2) Perfekcyjnym timingu (spiki, przerywanie skili, itd).
3) Pozycjonowaniu.

Autor:  tomugeen [ 11 lut 2012, 20:57 ]
Tytuł: 

No przeciez napisal ze dretwe.

Autor:  Bloodleaf [ 12 lut 2012, 07:39 ]
Tytuł: 

Dla mnie nie było szczególnie że grałem mesmem w GvG, jak ktos zagrał sobie 5x random arena to nie dziwne że pisze że było drętwe.

Autor:  iniside [ 12 lut 2012, 11:08 ]
Tytuł: 

btw.

Piaskowy sie afair chwalił, że jest w F&F Alpha, i mowil ze gra jest bardzo dopracowana i fajna. to tak jakby ktoś chciał relacje z pierwszej ręki ;p.

Autor:  sula [ 12 lut 2012, 13:07 ]
Tytuł: 

Niech da pograć ,a nie tam mówi ,że fajnie jest ;p

Autor:  Mendol [ 12 lut 2012, 13:44 ]
Tytuł: 

co to ff?

Autor:  Atherius [ 12 lut 2012, 13:45 ]
Tytuł: 

family and friends

Autor:  Teo [ 12 lut 2012, 14:04 ]
Tytuł: 

Ale co można robić na becie w takiej grze, jest na niej tylu graczy z zapałem do grania że działają walki serwerowe i jakieś rankingi arenkowe ?
Bo co innego można robić, chyba nie nawalanka pve bo to bez sensu dla tej gry.

Autor:  Gokulo [ 12 lut 2012, 14:10 ]
Tytuł: 

Tylke, ze GW2 ma miec mocny content PVE, a nie tylko nastawienie na PVP.
Plus, w Becie to sie testuje bugi :P

Autor:  Plutonka [ 12 lut 2012, 14:59 ]
Tytuł: 

A jakie PvE 'ma sens'? :D I co to w ogóle oznacza, że gra 'ma sens'?

Autor:  Huragan [ 12 lut 2012, 17:15 ]
Tytuł: 

gra ma bawic a nie miec jakis sens czy przeslanie :)

Autor:  sula [ 15 lut 2012, 18:15 ]
Tytuł: 

http://massively.joystiq.com/2012/02/15 ... confirmed/

Hahahahahaha

Autor:  iniside [ 15 lut 2012, 18:18 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
http://massively.joystiq.com/2012/02/15/guild-wars-2-console-version-confirmed/

Hahahahahaha

Pffff. AoC tez mial być "at some point" na konsole.

Wiec pewnie GW2 tez nigdy nie bedzie ;p.

Autor:  Enhu [ 15 lut 2012, 18:23 ]
Tytuł: 

chodzi raczej o to że sterowanie będzie na maksa dumbed down żeby się dostosować do możliwości pada a to raczej już od początku

Autor:  iniside [ 15 lut 2012, 18:30 ]
Tytuł: 

Enhu napisał(a):
chodzi raczej o to że sterowanie będzie na maksa dumbed down żeby się dostosować do możliwości pada a to raczej już od początku


No. Będą teraz redsignowac gre na PC od podstaw, zeby dostosowac ja na konsole i zjebac wersje na PC.

I wydadza ja za 3 lata.

Pomysl troche..

Autor:  Kole0 [ 15 lut 2012, 18:41 ]
Tytuł: 

czemu redesignowac?

tera naprzyklad dziala na padzie automatycznie po jego podlaczeniu i gra sie porownywalnie - mozna wszystko pobindowac z modifierami itp, jedynie czat i interakcja z myszka nie dziala.

Autor:  iniside [ 15 lut 2012, 18:43 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
czemu redesignowac?

tera naprzyklad dziala na padzie automatycznie po jego podlaczeniu i gra sie porownywalnie - mozna wszystko pobindowac z modifierami itp, jedynie czat i interakcja z myszka nie dziala.

Dlatego, ze juz od pierwszych targow bylo widac ze sterowanie + UI jest zaprojektowane pod PC.

Oczywiscie pomijam tu fakt, ze GW2 jest ograniczone do 10 skili, a 10 przyciskow na padzie to sie jakos znajdzie, wiec, to poniekad rozwiazuje czesc problemu ;p.

Autor:  Gokulo [ 15 lut 2012, 18:52 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Regina: "Hey, all. We saw this come up on the investor call, and wanted to respond.

I just want to reiterate that the development team is fully focused on making GW2 the best PC MMO ever released. We have a very small team exploring the possibility of console, but there are no definite plans for a console version at this time. The core of Guild Wars 2 development is fully focused on delivering a fantastic PC MMORPG experience."

Strona 120 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team