MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Guild Wars 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321 |
Strona 120 z 484 |
Autor: | Kole0 [ 11 lut 2012, 19:15 ] |
Tytuł: | |
blood ale wez nie pierdol ze pvp nie bylo dretwe. brak skoku, auto path follow przy atakowaniu totalnie zabil dynamizm walk. juz nie powiem o tym ze podczas napierdalania poprostu sie stalo w miejscu, a movement byl znikomy. i nie chodzi tu o zaden fanboizm czy cos ale porownujac areny w gw i w wowie, to te wowowe sa dynamiczniejsze i efektowniejsze(ciagly movement, losowanie, wchodzenie na plecy aby przeciwnik nie mogl nas atakowac itp) nie zmienia to ofc fakty ze te w GW dawaly wiecej mozliwosci i byly lepiej dopracowane/zaprojektowane/zbalansowane. |
Autor: | Arturnik [ 11 lut 2012, 19:32 ] |
Tytuł: | |
Bloodleaf napisał(a): Pierdzielę nieinstancjonowane pvp w GW ma być to co było w GW + nowe opcje PvP jak chcą.
+ ktoś tam na poprzedniej stronie http://wiki.guildwars2.com/wiki/Structured_PvP O ile spoko system jeśli chodzi o to, że wszystko ma sie niby odblokowane (czyli jak rozumiem gra się mniej więcej jak w fpsach gdzie dobierasz sobie sprzęcik), tak 1 tryb i jak na razie 3 mapki to troche weak. |
Autor: | iniside [ 11 lut 2012, 20:44 ] |
Tytuł: | |
Kole0 napisał(a): blood ale wez nie pierdol ze pvp nie bylo dretwe. brak skoku, auto path follow przy atakowaniu totalnie zabil dynamizm walk.
juz nie powiem o tym ze podczas napierdalania poprostu sie stalo w miejscu, a movement byl znikomy. i nie chodzi tu o zaden fanboizm czy cos ale porownujac areny w gw i w wowie, to te wowowe sa dynamiczniejsze i efektowniejsze(ciagly movement, losowanie, wchodzenie na plecy aby przeciwnik nie mogl nas atakowac itp) nie zmienia to ofc fakty ze te w GW dawaly wiecej mozliwosci i byly lepiej dopracowane/zaprojektowane/zbalansowane. Glupoty. PvP w GW1 opierało się na trzech rzeczach: 1) Przygotowanie decka (czyt paska ze skilami), i zgranie tego decka z resztą teamu. 2) Perfekcyjnym timingu (spiki, przerywanie skili, itd). 3) Pozycjonowaniu. |
Autor: | tomugeen [ 11 lut 2012, 20:57 ] |
Tytuł: | |
No przeciez napisal ze dretwe. |
Autor: | Bloodleaf [ 12 lut 2012, 07:39 ] |
Tytuł: | |
Dla mnie nie było szczególnie że grałem mesmem w GvG, jak ktos zagrał sobie 5x random arena to nie dziwne że pisze że było drętwe. |
Autor: | iniside [ 12 lut 2012, 11:08 ] |
Tytuł: | |
btw. Piaskowy sie afair chwalił, że jest w F&F Alpha, i mowil ze gra jest bardzo dopracowana i fajna. to tak jakby ktoś chciał relacje z pierwszej ręki ;p. |
Autor: | sula [ 12 lut 2012, 13:07 ] |
Tytuł: | |
Niech da pograć ,a nie tam mówi ,że fajnie jest ;p |
Autor: | Mendol [ 12 lut 2012, 13:44 ] |
Tytuł: | |
co to ff? |
Autor: | Atherius [ 12 lut 2012, 13:45 ] |
Tytuł: | |
family and friends |
Autor: | Teo [ 12 lut 2012, 14:04 ] |
Tytuł: | |
Ale co można robić na becie w takiej grze, jest na niej tylu graczy z zapałem do grania że działają walki serwerowe i jakieś rankingi arenkowe ? Bo co innego można robić, chyba nie nawalanka pve bo to bez sensu dla tej gry. |
Autor: | Gokulo [ 12 lut 2012, 14:10 ] |
Tytuł: | |
Tylke, ze GW2 ma miec mocny content PVE, a nie tylko nastawienie na PVP. Plus, w Becie to sie testuje bugi :P |
Autor: | Plutonka [ 12 lut 2012, 14:59 ] |
Tytuł: | |
A jakie PvE 'ma sens'? I co to w ogóle oznacza, że gra 'ma sens'? |
Autor: | Huragan [ 12 lut 2012, 17:15 ] |
Tytuł: | |
gra ma bawic a nie miec jakis sens czy przeslanie |
Autor: | sula [ 15 lut 2012, 18:15 ] |
Tytuł: | |
http://massively.joystiq.com/2012/02/15 ... confirmed/ Hahahahahaha |
Autor: | iniside [ 15 lut 2012, 18:18 ] |
Tytuł: | |
sula napisał(a): http://massively.joystiq.com/2012/02/15/guild-wars-2-console-version-confirmed/
Hahahahahaha Pffff. AoC tez mial być "at some point" na konsole. Wiec pewnie GW2 tez nigdy nie bedzie ;p. |
Autor: | Enhu [ 15 lut 2012, 18:23 ] |
Tytuł: | |
chodzi raczej o to że sterowanie będzie na maksa dumbed down żeby się dostosować do możliwości pada a to raczej już od początku |
Autor: | iniside [ 15 lut 2012, 18:30 ] |
Tytuł: | |
Enhu napisał(a): chodzi raczej o to że sterowanie będzie na maksa dumbed down żeby się dostosować do możliwości pada a to raczej już od początku
No. Będą teraz redsignowac gre na PC od podstaw, zeby dostosowac ja na konsole i zjebac wersje na PC. I wydadza ja za 3 lata. Pomysl troche.. |
Autor: | Kole0 [ 15 lut 2012, 18:41 ] |
Tytuł: | |
czemu redesignowac? tera naprzyklad dziala na padzie automatycznie po jego podlaczeniu i gra sie porownywalnie - mozna wszystko pobindowac z modifierami itp, jedynie czat i interakcja z myszka nie dziala. |
Autor: | iniside [ 15 lut 2012, 18:43 ] |
Tytuł: | |
Kole0 napisał(a): czemu redesignowac?
tera naprzyklad dziala na padzie automatycznie po jego podlaczeniu i gra sie porownywalnie - mozna wszystko pobindowac z modifierami itp, jedynie czat i interakcja z myszka nie dziala. Dlatego, ze juz od pierwszych targow bylo widac ze sterowanie + UI jest zaprojektowane pod PC. Oczywiscie pomijam tu fakt, ze GW2 jest ograniczone do 10 skili, a 10 przyciskow na padzie to sie jakos znajdzie, wiec, to poniekad rozwiazuje czesc problemu ;p. |
Autor: | Gokulo [ 15 lut 2012, 18:52 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Regina: "Hey, all. We saw this come up on the investor call, and wanted to respond.
I just want to reiterate that the development team is fully focused on making GW2 the best PC MMO ever released. We have a very small team exploring the possibility of console, but there are no definite plans for a console version at this time. The core of Guild Wars 2 development is fully focused on delivering a fantastic PC MMORPG experience." |
Strona 120 z 484 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |