MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 121 z 484

Autor:  sula [ 15 lut 2012, 21:00 ]
Tytuł: 

Gokulo napisał(a):
Cytuj:
Regina: "Hey, all. We saw this come up on the investor call, and wanted to respond.

I just want to reiterate that the development team is fully focused on making GW2 the best PC MMO ever released. We have a very small team exploring the possibility of console, but there are no definite plans for a console version at this time. The core of Guild Wars 2 development is fully focused on delivering a fantastic PC MMORPG experience."

To jest post sprzed 2 lat.

10 luty 2010

http://www.guildwars2guru.com/forum/sho ... ostcount=4


Także trochę niaaktualny.

Autor:  Enhu [ 15 lut 2012, 21:06 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Enhu napisał(a):
chodzi raczej o to że sterowanie będzie na maksa dumbed down żeby się dostosować do możliwości pada a to raczej już od początku


No. Będą teraz redsignowac gre na PC od podstaw, zeby dostosowac ja na konsole i zjebac wersje na PC.

I wydadza ja za 3 lata.

Pomysl troche..


Ło, nie wiedziałem że już grałeś i wiesz jak to w retailu wygląda :o

Autor:  Plutonka [ 15 lut 2012, 21:08 ]
Tytuł: 

A to dzisiejszy post Martina:
Cytuj:
I think "stay calm, don't panic" will become my new mantra.

We stated multiple times in public that we have a small team working on a console version, but that we are fully dedicated to make the most kickass game for PC (I think the official statement did not use the word kickass, in case someone wants to semantically disect my post ).

Autor:  sula [ 15 lut 2012, 21:22 ]
Tytuł: 

Spoko , tylko czy jakakolwiek firma kiedyś napisała ,że nie jest "fully dedicated to make kickass game for PC users?"


Co mieli napisać? "Yes we do console version and that might or might not influence current or future design decisions for GW2"

No proszę...

Wiadomo ,że konsolowa wersja jeżeli powstanie będzie miała jakiś wpływ na grę. Może zły ,może neutralny a może nawet dobry wpływ ,ale mieć będzie.

Wystarczy spojrzeć na np. FFXI czy DCUO. Zawsze multiplatformowość jakiś wpływ ma.

Autor:  Plutonka [ 15 lut 2012, 22:35 ]
Tytuł: 

I to niby ja jestem zawzięta... ;)

Autor:  Gokulo [ 16 lut 2012, 02:19 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
To jest post sprzed 2 lat.

10 luty 2010

http://www.guildwars2guru.com/forum/sho ... ostcount=4


Także trochę niaaktualny.


No wlasnie chodzi o to, ze od 2 lat o tym slychac i nagle ktos sensacje robi, jakby wielka zmiana byla.

Autor:  Quetzacotl [ 16 lut 2012, 15:01 ]
Tytuł: 

http://www.teamquitter.com/viewtopic.php?f=55&t=27150

zaczynam być sceptyczny, bo PvE mam w dupie

Autor:  iniside [ 16 lut 2012, 15:39 ]
Tytuł: 

Quetzacotl napisał(a):
http://www.teamquitter.com/viewtopic.php?f=55&t=27150

zaczynam być sceptyczny, bo PvE mam w dupie

Wszystko sie sprowadza, do tego jak dużo ludzi w gre gra i jak dużo ludzi chce gre oglądać.
Im bardziej efektownie i mniej skomplikowane z punktu widzenia oglądacza będzie PvP, tym większą oglądalność zdobędzie. A o to głównie chodzi..

Autor:  Kole0 [ 16 lut 2012, 15:59 ]
Tytuł: 

o to chodzi developerowi, czy organizatorowi imprez a nie graczowi.

lol tez jest przyjemny i latwy, a tylko trolle co na latwa kase zeruja bawia sie w proscene tam.

Autor:  iniside [ 16 lut 2012, 16:04 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
o to chodzi developerowi, czy organizatorowi imprez a nie graczowi.

lol tez jest przyjemny i latwy, a tylko trolle co na latwa kase zeruja bawia sie w proscene tam.

Ale kogo obchodzi jakas proscena ?

Autor:  Gokulo [ 16 lut 2012, 16:19 ]
Tytuł: 

http://www.arena.net/blog/mike-ferguson ... d-vs-world

Autor:  Kole0 [ 16 lut 2012, 17:27 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Kole0 napisał(a):
o to chodzi developerowi, czy organizatorowi imprez a nie graczowi.

lol tez jest przyjemny i latwy, a tylko trolle co na latwa kase zeruja bawia sie w proscene tam.

Ale kogo obchodzi jakas proscena ?


pisales o ogladaszu wiec chodzi o esport tak? bo nikt nie oglada randomow raczej.

Autor:  iniside [ 16 lut 2012, 17:35 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
iniside napisał(a):
Kole0 napisał(a):
o to chodzi developerowi, czy organizatorowi imprez a nie graczowi.

lol tez jest przyjemny i latwy, a tylko trolle co na latwa kase zeruja bawia sie w proscene tam.

Ale kogo obchodzi jakas proscena ?


pisales o ogladaszu wiec chodzi o esport tak? bo nikt nie oglada randomow raczej.

Ludzie ogladaja to co sprawia im fun. Wystarczy ze wokol gry wytworzy sie dostatecznie duze community zeby mial kto ogladac.
Albo zeby gra byla dosc efekciarska i prosta w odbiorze aby ludzie niebezposrednio zwiazni z gra tez chcieli ja ogladac.

Sorry. Ale tzw. proscena to pewnie z 1% graczy. I robienie gry, tak zeby spleniala ona ich wymagania to jawne budowanie dla siebie szubienicy.

Autor:  iniside [ 16 lut 2012, 18:31 ]
Tytuł: 

Od poniedziałku nie ma NDA.
TB będzie dodawał dużo filmów z bety.

Autor:  Dana [ 16 lut 2012, 19:38 ]
Tytuł: 

Gokulo napisał(a):
http://www.arena.net/blog/mike-ferguson-on-guild-wars-2-world-vs-world


9,8/10

Autor:  Lorath [ 16 lut 2012, 23:02 ]
Tytuł: 

Hm... zmienili info o item shopie. Bylo:

Will there be micro-transactions or things to buy which don't come with the box, like character slots?

Yes, micro-transactions will exist. These will be cosmetic additions which will not affect balance or gameplay, similar to the transactions offered by Guild Wars.


Jest:

Will there be micro-transactions or things to buy which don't come with the box, like character slots?

Yes, micro-transactions will exist. Be assured goods and items bought for cash in GW2 do not offer any advantage over those available in the game through the investment of time.


Brzmi podejrzanie.

Autor:  candidoser [ 17 lut 2012, 07:17 ]
Tytuł: 

Rzeczywiscie zmiana moze byc spora. Ale (zakladajac najgorszy przypadek) dopoki itemy w IS nie beda lepsze o tych dostepnych w grze to mam na to wylane.

Autor:  Plutonka [ 17 lut 2012, 10:30 ]
Tytuł: 

Może coś w tym być, chociaż Martin znowu zdementował, że coś się zmieniło w ich podejściu.

Tak naprawdę to ważne jest, jak będzie skonstruowana gra. Nawet gdyby teraz w GW dodano do item shopu max armor i boosty do expa, to i tak nic by to nie zmieniło, bo taki armor ma każdy kto zrobi max level, a boosty do expa są w grze i mało kiedy się ich używa - bo nie ma po co.

Bardzo mnie za to cieszy to co napisali o WvW - długo czekałam na to info. Teraz jeszcze tylko trzeba trzymać kciuki, żeby ktoś potwierdził, że to faktycznie działa. Miałam zawsze duży zal do Mythica, że tak beznadziejnie zrobili to w WAR.

Podoba mi się pomysł dwutygodniowych wojen pomiędzy serwerami. W ten sposób celem każdego gracza staje się wygrana w takim pojedynku, a nie - jak to było w WAR - bezmyślne farmienie RP w bezsensownej, zbugowanej wojnie, której sercem i tak są PQ.

A teraz coś z zupełnie innej beczki:
Buy2Play, play for fun:
http://mesmer.pl/?p=223
http://mesmer.pl/?p=240

Autor:  mrynar [ 17 lut 2012, 13:20 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
Yes, micro-transactions will exist. Be assured goods and items bought for cash in GW2 do not offer any advantage over those available in the game through the investment of time.


haha czyli albo zapierdalasz ("inwestujac czas"), albo kupujesz.

Mi to bynajmniej tez nie przeszkadza, ale ciekawe co na to pewni na 100% ze w sklepie GW2 beda tylko ozdoby np. taki Kabraxis wieszczacy koniec LOTRO bo w item shopie maja sie pojawic middlelvl armory. :)

Autor:  Bloodleaf [ 17 lut 2012, 13:43 ]
Tytuł: 

Poczekamy to zobaczymy co będzie w sklepie na razie tylko sobie gdybamy :)

Strona 121 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team