MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 123 z 484

Autor:  Keii [ 17 lut 2012, 18:22 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Pewnie nie da. Strzelam, ze w czasie jak servery beda ze soba walczyc to transfer pomiedzy nimi bedzie wylaczany. + pewnie jakis tam cooldown po skonczonej walce.

Moby w RvR to dobry pomysl, bo rozwiazuje kwestie balansu i dodaje dotakowy element o ktory/z ktorym sie walczy.

Afair Aion miał trzecią rasę w RvR i chyba średnio to balansowi pomogło, bo często jedna rasa zajmowała znaczną większość fortec.

Autor:  iniside [ 17 lut 2012, 18:36 ]
Tytuł: 

Keii napisał(a):
iniside napisał(a):
Pewnie nie da. Strzelam, ze w czasie jak servery beda ze soba walczyc to transfer pomiedzy nimi bedzie wylaczany. + pewnie jakis tam cooldown po skonczonej walce.

Moby w RvR to dobry pomysl, bo rozwiazuje kwestie balansu i dodaje dotakowy element o ktory/z ktorym sie walczy.

Afair Aion miał trzecią rasę w RvR i chyba średnio to balansowi pomogło, bo często jedna rasa zajmowała znaczną większość fortec.

Tylko, ze tutaj to beda neutralne moby ktore mozesz wynajc ;;p

Cytuj:
Zdaję się że ograniczają ilość, bo kiedyś było coś o ~500ppl, teraz o ~300. I tak sporo, jak dojdą pety, to może być nieco gęsto.

Gdzie ty widzisz 300, 500 albo inna liczbe ? ;s

Autor:  Plutonka [ 17 lut 2012, 18:37 ]
Tytuł: 

Trzecia rasa w Aion to byli NPC, a nie gracze, więc wyszło średnio na jeża.

Autor:  sula [ 17 lut 2012, 18:48 ]
Tytuł: 

Coś gdzieś czytałem (ale linka mi się nie chcę szukać bo to było parę dni temu) ,że ponoć WvWvW ma się odbywać na 4 mapach , na każdej każda ze stron może mieć max 100 osób ,czyli by wychodziło 4x3x100 = max 1200.
Po 300 na mapę.

Ale nie pamiętam czy to była jakaś free spekuła czy to było na czymś bazowane co Arena mówiło.

Autor:  Sparth2 [ 17 lut 2012, 19:01 ]
Tytuł: 

W AO byly trzy frakcje i balansu nie bylo :P

Autor:  Plutonka [ 17 lut 2012, 19:07 ]
Tytuł: 

Tylko, że tu nie ma 3 frakcji na jednym serwerze, a 3 serwery z podobnym rankingiem.

Autor:  Kabraxis [ 17 lut 2012, 19:18 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Coś gdzieś czytałem (ale linka mi się nie chcę szukać bo to było parę dni temu) ,że ponoć WvWvW ma się odbywać na 4 mapach , na każdej każda ze stron może mieć max 100 osób ,czyli by wychodziło 4x3x100 = max 1200.
Po 300 na mapę.

Ale nie pamiętam czy to była jakaś free spekuła czy to było na czymś bazowane co Arena mówiło.


"We gave each of the three teams a home map called the Borderlands, where they would have some advantage as the home team. We also created a fourth, central map called the Eternal Battlegrounds that has its own unique features, including a massive central keep. These are the largest maps we can make in Guild Wars 2, and we use as much space as we possibly can in order to accommodate over a hundred people from each server fighting on every map."

Ponad 100 graczy z jednego serwera na mape. Przypuscmy ze to ponad 100 wynosi 130 wiec mamy 3x130 na mape = 390 playerow na mape x 4 mapy = 1560 graczy w calym The Mists.

I tak przypuszczam ze cap bedzie 2k a to "over a hundred" to takie zostawienie sobie "safe zone" jakby jednak im sprzet nie wyrabial.

Isengrima prosilbym (po raz kolejny) o nie pisanie bzdur wyssanych z palca i powrot do topicu o TSW bo jedyne co tu robisz to niepotrzebnie siejesz fermant swoimi bzdurnymi teoriami i newsami z dupy.

Autor:  Isengrim [ 17 lut 2012, 19:19 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Cytuj:
Zdaję się że ograniczają ilość, bo kiedyś było coś o ~500ppl, teraz o ~300. I tak sporo, jak dojdą pety, to może być nieco gęsto.

Gdzie ty widzisz 300, 500 albo inna liczbe ? ;s

Na blogu
Cytuj:
These are the largest maps we can make in Guild Wars 2, and we use as much space as we possibly can in order to accommodate over a hundred people from each server fighting on every map.
- 3x100 to 300, nie? I nie ma sensu liczyć że ponad 100 to może być 199 na przykład. Devsi chyba znają możliwości swojej gry.
A 500/insta to już dawno temu się przewijało, że ma być maxem który serwer może udźwignąć.
Ja nie mówię że to źle, 300 luda to w cholerę dużo. Klasa z dobrym AoE i smażymy :)

Autor:  sula [ 17 lut 2012, 19:23 ]
Tytuł: 

@Kabra

dzięki za uściślenie

dobrze by było postnąć też linka do źródła następnym razem jak już cytujesz :P ,

ja wiem ,że to łatwo znaleźć jest ,ale mimo tego byłby miły gest

Autor:  Kabraxis [ 17 lut 2012, 19:25 ]
Tytuł: 

Przeciez 2 strony temu to bylo. :) Nie moja wina ze Isengrim wlazi, ofc nie czyta poprzednich postow bo po co, wybiera jakas bzdure zeby sie do czegos przyjebac i wypisuje randomowe glupoty bo "gdzies wyczytal".

No ale zeby nie bylo: http://www.arena.net/blog/mike-ferguson ... d-vs-world


Jako ze "over a hundred" jest dosc nieprecyzyjnym okresleniem imho dalej oficjamnie cap na WvWvW to 2k ludzi overall i 500 na mape. O ile moze byc oficjalny cap na cos co jeszcze nie bardzo istnieje :)

Autor:  sula [ 17 lut 2012, 19:27 ]
Tytuł: 

Ty.

No rzeczywiście było niedawno ,ale nie zawszę pamiętam niestety co ,gdzie kiedy już było no i nie byłem pewny ,że to z tego artykułu - zresztą czytałem go pobieżnie -chyba czas żeby to dokładniej zrobić.

Autor:  Kabraxis [ 17 lut 2012, 19:31 ]
Tytuł: 

Polecam zapoznac sie dokladniej - warto. Szykuje sie najlepsze mass PvP od bardzo dawna. :)

Autor:  Dana [ 17 lut 2012, 19:36 ]
Tytuł: 

Darkfall miał mieć najlepsze mass pvp.

Autor:  Kabraxis [ 17 lut 2012, 19:39 ]
Tytuł: 

Tbh z tego co jest atm na rynku to ma (no chyba ze DAOC jeszcze serwery stoja).
Jeszcze z takich rzeczy to Lineage 2 milo wspominam ale to na priv serwie (tak gralem na privie w L2 i chuj).

Autor:  Mendol [ 17 lut 2012, 19:58 ]
Tytuł: 

dfo ma najlepsze mass pvp.

Autor:  Isengrim [ 17 lut 2012, 20:02 ]
Tytuł: 

Kabra, noc poślubna w Rifcie ci nie wyszła że znowu się ciskasz? W odpowiedzi na pytanie "skąd 300" podałem cytat, ten sam zresztą co ty. Założyłem że każdy, kogo interesuje RvR w GW2 przeczytał tego blogaska, bo to jedyne źródło aktualnych informacji z dobrego źródła. Over a hundred najrozsądniej liczyć jako 100 - 110, bo gdyby miało to być 150, to pewnie developer by się tym pochwalił, nie? Dla porównania, przy ok. 300ppl na fortecach w WAR padały serwery, natomiast zony przy takim obłożeniu działały ( bo nie było nigdy 300 w jednym miejscu).Albo i nie działały. Jakby w GW2 udało się to zrobić lepiej, to byłoby fajnie - choć moim zdaniem w takim tłumie ciężko o jakąś skoordynowaną taktykę. Ale w WAR i tak mi się podobało.
Z reszty bloga wynika, że to kopia RvR z WAR, więc raczej można się spodziewać podobnych problemów - pogoni za gankowaniem lowleveli, pilnowaniem respawna, masakrycznym AoE. Ale i fajna zabawa się szykuje.
Mam nadzieję że będzie w sklepiku 80lev do kupienia za rozsądną cenę.

Autor:  sula [ 17 lut 2012, 20:11 ]
Tytuł: 

No level ma grać mniejszą rolę (tzn. ma nie być części skilli rozumiem?) także z gankowaniem będzie trudniej.

Kupić 80 lvl? mam nadzieję ,że nie ,zresztą pytanie - po co?

Aż takiej dużej różnicy nie będzie.


Poza tym ja może staroświecki jestem bo nie czaję kupowania postaci - no ,ale ja też nie traktuję mmorpg jak gier typu MOBA czy innych.

Dlatego też mi pewnie ciężej mmorpg-a znaleźć - bo one ciążą coraz bardziej do tworzenia gry a nie świata gry ,jeżeli 'you know what I mean'.

Autor:  Isengrim [ 17 lut 2012, 20:39 ]
Tytuł: 

Kupić 80, bo bolster nie zastąpi sprzętu,statów i skili (co jasno zaznaczyli sami devsi) a levelować mi się nie chce. Wolę zapłacić 5$, 15$, nawet 20$ i bawić się w to, co mnie interesuje w tej grze(RvR). Jeśli będzie dobrze zrobione. Screeny wyglądają ok (jest nawet olej :)), więc dla mnie byłoby to idealne rozwiązanie. Cena myślę też uczciwa, bo zazwyczaj wbicie maxa zajmuje ~miesiąc, miesiąc w grach z abo to ~15$.
I rozumiem o co ci chodzi ze " obserwowaniem świata gry" i "graniem". Ja po prostu mam inną grę od tego.WvW GW2 wydaje się być całkiem niezłym przerywnikiem na okresy wypalenia. Myślę że te moby, to będą dla underdogów, wtedy wszystko powinno działać bardzo fajnie.

Autor:  sula [ 17 lut 2012, 21:10 ]
Tytuł: 

Czyli w tej twojej 'innej' grze by ci nie przeszkadzało jakby sprzedawali max levelowe toonki? I żeby analogii stało się zadość z powodu braku wpływu statsów gearu w GW ,to wylevelowane i wygearowane?

Autor:  Plutonka [ 17 lut 2012, 21:12 ]
Tytuł: 

Z jednej strony doskonale Cię Isengrim rozumiem, bo to o czym piszesz nie jest bardzo dalekie od tego, co w grze rzeczywiście się znajdzie (w structured PvP jest unlock wszystkiego od razu - między innymi dlatego też wątpię, żeby jednak można było kupić 80lvl na 'RvR', skoro można tam levelować. Chociaż cholera ich tam wie).

Z drugiej jednak strony Twoja wypowiedź skojarzyła mi się z jednym niesławnym polskim stylistą- i jego podejściem do życia. I tak od dziś mamy Tomasza "pedałów tylko rucham" Jacykowa i Isengrima "w GW2 nie leveluję" Paradygmata...

Z góry przepraszam...

Strona 123 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team