MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Guild Wars 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321 |
Strona 124 z 484 |
Autor: | sula [ 17 lut 2012, 21:28 ] |
Tytuł: | |
No bo wiadomo ,że 'moje najmojsze' ,ale dlatego są sklepiki w dużej ilości gier z przedmiotami z przewagą , bo część ludzi wychodzi z takiego założenia. W "mojej głównej grze" ma tego nie być a w tej innej w której chce tylko trochę pograć 'ma być bo sobię chce kupić''. Tylko dla różnych ludzi różne gry mają różny priorytet. I tu leży pies pogrzebany ![]() Można by niby zrobic np. dwie wersje gry jedna z 'przegiętym' sklepikiem , druga bez ,ale to pobożne życzenia (ps. to nie było w sprawie GW2 tylko ogólnie) |
Autor: | Isengrim [ 17 lut 2012, 21:32 ] |
Tytuł: | |
Co was tak ten paradygmat ubódł. Zamiast pisać "jak wow" "jak w themeparkach" "wowklon" uzyłem nieco mniej popularnego określenia na to samo (niepiszdesygnatniepiszdesygnat) i wielkie halo. Bo mnie taka fantazja naszła, że zamiast gadania o mmorpg, można by poszukać jakiś bardziej naukowych kluczy do obiektywnego spojrzenia na gatunek. Zobaczyć co nas kręci i dlaczego. To co powiedział Jacykow, to nic szczególnego . W normalnym życiu też są kolesie zaliczający panienki, ale raczej nie czują się oni feministami, nie? (dodam ikonkę ![]() @sula W TSW też będzie sklepik i zasadniczo mi nie przeszkadza jeśli będą w nim bustery. Ja po prostu cenię swój czas i chcę mieć możliwość wyboru - "chcesz robić coś, co cię nudzi czy wolisz zapłacić i ominąć ten etap i przejść do tego, który cię interesuje?". Jesli ceny są skalkulowane uczciwie - to czemu nie? |
Autor: | Plutonka [ 17 lut 2012, 22:10 ] |
Tytuł: | |
Mnie 'paradygmat' nie ubódł, tylko po prostu mi się z Tobą kojarzy ![]() A co do wykupienia max levela - napisałam - nie wiem, co dokładnie będzie w itemshopie GW2. Zakładając jednak, że: - w structured PvP będzie unlock zupełny, - gra 'nie ma endgejmu', czyli zrobiona jest tak, by ją smakować od pierwszego levela - nawet na WvW, gdzie masz do wyboru różne formy aktywności, różne objectivy i wiele maszyn, które można obsługiwać bez 80 lvla na karku, można się domyślać, że jednak nie będzie takiej możliwości. No ale akurat takie gdybanie jest całkiem bez sensu. |
Autor: | sula [ 17 lut 2012, 22:18 ] |
Tytuł: | |
Isengrim napisał(a): @sula W TSW też będzie sklepik i zasadniczo mi nie przeszkadza jeśli będą w nim bustery. Ja po prostu cenię swój czas i chcę mieć możliwość wyboru - "chcesz robić coś, co cię nudzi czy wolisz zapłacić i ominąć ten etap i przejść do tego, który cię interesuje?". Jesli ceny są skalkulowane uczciwie - to czemu nie? Nie mówię o boosterach. Mówię o postaci na max level czy jak to w TSW będzie powiedzmy ze wszystkimi skillami czy powiedzmy z tyloma skillami ile naraz możesz używać. Albo np. możliwość kupienia sobie jakiegochcesz skilla. Skoro cenisz sobie czas i opcję - to tak samo wszystkie itemy te co są w dungeonach , rajdach lub jako nagrody za pvp. Przecież 'zdobycie' ich to tylko tak naprawdę kwestia czasu. Wiadomo ktoś bardziej zdeterminowany /ogarnięty może sobie to 'zdobyć' szybiciej ktoś drugi wolniej ,ale jak chcesz to wszystko w każdej grze można przeliczyć na czas. |
Autor: | iniside [ 17 lut 2012, 22:23 ] |
Tytuł: | |
Marzec coraz blizej. Pogramy, zobaczymy. A jak kurwa nie dostane inwajta to pojade i ich spale. |
Autor: | Arturnik [ 17 lut 2012, 22:35 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Marzec coraz blizej. Pogramy, zobaczymy.
A jak kurwa nie dostane inwajta to pojade i ich spale. za ten fanboizm tutaj to niemozliwe, zebys go nie dostal, hehe |
Autor: | Isengrim [ 17 lut 2012, 22:48 ] |
Tytuł: | |
Plutonka napisał(a): - gra 'nie ma endgejmu', czyli zrobiona jest tak, by ją smakować od pierwszego levela - nawet na WvW, gdzie masz do wyboru różne formy aktywności, różne objectivy i wiele maszyn, które można obsługiwać bez 80 lvla na karku,
Będzie to wyglądało jak w WAR - 80 będą gnoić >80. I żaden bolster tego nie zmieni. Przecież wiadomo jak to będzie wyglądać - zawsze znajdą się chętni, do rozjechania lowbiesów. I skończy się to biciem mobów przy katapultach. (to celowa przesada).Wspomniałem wcześniej, dlaczego nie interesuje mnie robienie tych 80 leveli. Nie interesują mnie też bg na 2 frakcje. Interesuje mnie RvR z 3 frakcjami. Skoro nie ma miesięcznego abo, to co stoi na przeszkodzie bym zamienił te 7 dni /played na parę dolków? To tylko korzyść dla firmy.I dla mnie, bo jakoś nie widzę siebie robiącego te levele(przynajmniej nie wszyskie - storyline mogę ewentualnie zrobić), a i bycie farmionym tez mi nie odpowiada. Piszesz o zaletach B2P w GW2- dla mnie główną zaletą jest kupowanie dostępu do tego, co naprawdę chcę robić. @sula - bustery nie zmieniają statów twojej postaci. Gear zmienia i dlatego nie powinien być sprzedawany. Wszystko co zmienia statystyki - czyli faktycznie wpływa na rozgrywkę jest niedopuszczalne w sklepikach. |
Autor: | sula [ 17 lut 2012, 22:51 ] |
Tytuł: | |
Isengrim napisał(a): @sula - bustery nie zmieniają statów twojej postaci. Gear zmienia i dlatego nie powinien być sprzedawany. Wszystko co zmienia statystyki - czyli faktycznie wpływa na rozgrywkę jest niedopuszczalne w sklepikach. Ty o boosterach cały czas. Ja mówie o kupowaniu pełnej postaci pod end-game w TSW. Dobrze niech będzie bez itemków ,ale ze wystarczającą iloscią expa ,żeby móc sobie dobrać skille czy jak ten system tam działać będzie. W każdym razie ,żeby z wyjątkiem geara nie odstawała pod żadnym względem od end-gamowej postaci. Zresztą skoro 80 lvl w GW2 będzie > niższego lvl (tak jak ty założyłeś w swoim poście) to ty chcesz kupić coś co cytuję "faktycznie wpływa na rozgrywkę" |
Autor: | Isengrim [ 17 lut 2012, 23:00 ] |
Tytuł: | |
Dlatego od poczatku mówiłem ze nie powinno być leveli ![]() A serio - to sofistyka, bo WvW jest przeznaczone dla max leveli, tak jak T4 w WAR. Te wszystkie "you can halp" to takie tam pierdoły, żeby ci z wolnym progresem nie poczuli się odrzuceni - przynieś matsy do rama, będziesz prawie jak zdobywca bramy. |
Autor: | Kole0 [ 17 lut 2012, 23:05 ] |
Tytuł: | |
nie jestem do konca w temacie wiec spytam - sa jakies beta singupy, czy dopiero wystaruja? |
Autor: | sula [ 17 lut 2012, 23:18 ] |
Tytuł: | |
Isengrim napisał(a): Dlatego od poczatku mówiłem ze nie powinno być leveli
![]() A serio - to sofistyka, bo WvW jest przeznaczone dla max leveli, tak jak T4 w WAR. Te wszystkie "you can halp" to takie tam pierdoły, żeby ci z wolnym progresem nie poczuli się odrzuceni - przynieś matsy do rama, będziesz prawie jak zdobywca bramy. Dobra dobra ,nie odpowiedasz na pytanie ![]() Czy skoro chcesz w jednej grze mięć możliwość kupić end-game postaci bo "cenisz swój czas" to zgadzasz się na to samo w "swojej" grze ? - czyli TSW ![]() |
Autor: | Plutonka [ 17 lut 2012, 23:39 ] |
Tytuł: | |
Isengrim, masz do WvW dostęp już od pierwszego levela. To, jak sobie tam poradzić i wygrać, musisz już wykminić sam. To przecież nawet nie tak jak w WAR, gdzie najpierw musiałeś przejść przez 3 tiery contentu. Cudaczysz teraz po prostu, żeby pokazać, że TSW to cnotka, do której się chodzi na zaloty, a GW2 to kobieta pracująca, którą się dyma z fajką w ustach i butelką piwa w łapie ![]() |
Autor: | Isengrim [ 17 lut 2012, 23:40 ] |
Tytuł: | |
@sula Kupno AP nie stanowi dla mnie problemu. SP dają pasywny bonus do statsów, więc nie. Nie akceptuję kupna gearu (czyli zmian statsów). Ubranie - jestem jak najbardziej na tak. Serio, przymuszanie do sposobu grania - po co to komu? @Plutonka W WAR różnica między rr40 a rr 80 jest kolosalna. Do T4 wchodziło się na 36r(?) i tacy byli masakrowani, bo padali od ticka 80rr. Albo 2 ticków 40rr. Tak to jest. Nie cudaczę, w TSW sprawa będzie wyglądać podobnie - vetsi będą gwałcić rookie. Po prostu świat TSW mi się bardziej podoba, ale to nie znaczy że ma mi się nie podobać RvR w GW2. Możliwe że nigdy w GW2 nie zagram, ale znając życie, czasem przyda się mała pauza i GW2 wygląda całkiem obiecująco (RvR w niej, reszta nie) Jako żarcik - przez 10 lat czekali ludzie na 3 frakcyjne RvR. Teraz wyjdą w podobnym czasie 3 takie gry ![]() |
Autor: | sula [ 17 lut 2012, 23:47 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem co to znaczy AP i SP. Ja nie przymuszam nikogo po prostu się pytam. Chcesz sobie kupić gotową postać w jednej grze , to się pytam czy ci w drugiej grze też to nie przeszkadza. To co jest potrzebne do posiadania 'gotowej' postaci wynika z mechaniki gry i nie ma tak naprawdę znaczenia w przypadku omawianie filozofii kupowania czegoś w grach. To czy to są levele, skille czy jeszcze coś innego z punktu widzenia sprzedawania nie ma znaczenia. Albo można kupić skończoną postać albo nie. |
Autor: | Plutonka [ 18 lut 2012, 00:10 ] |
Tytuł: | |
Isengrim - myślę, że ten 80 lvl w GW2 będzie się robić stosunkowo szybko i na pewno nie ma co tutaj porównywać tego do nabicia 80 rr w WAR, gdzie ja dotrwałam chyba do 60 i walnełam czołem w klawiaturę. |
Autor: | Isengrim [ 18 lut 2012, 00:12 ] |
Tytuł: | |
sula napisał(a): Nie wiem co to znaczy AP i SP. Punkty do kupna abilities i ranks - skili i ranków, co dość dokładnie wytłumaczyłem w temacie o TSW Cytuj: Chcesz sobie kupić gotową postać w jednej grze , to się pytam czy ci w drugiej grze też to nie przeszkadza.
To co jest potrzebne do posiadania 'gotowej' postaci wynika z mechaniki gry i nie ma tak naprawdę znaczenia w przypadku omawianie filozofii kupowania czegoś w grach. To czy to są levele, skille czy jeszcze coś innego z punktu widzenia sprzedawania nie ma znaczenia. Albo można kupić skończoną postać albo nie. Zdefiniuj podkreslone określenia, bo nie jestem pewien o co ci chodzi. W moim rozumieniu nigdy czegoś takiego nie proponowałem, ale może to tylko kwestia semantyki. |
Autor: | sula [ 18 lut 2012, 00:21 ] |
Tytuł: | |
Isengrim napisał(a): Zdefiniuj podkreslone określenia, bo nie jestem pewien o co ci chodzi. W moim rozumieniu nigdy czegoś takiego nie proponowałem, ale może to tylko kwestia semantyki. W GW2 o ile dobrze rozumiem ,wbijając lvl 80 jest koniec tzw.progresu. Czyli masz "gotową postać". Po prostu to wygląda tak ,ze w jednej grze dopuszczasz o możliwość kupna wylevelowanej postaci ,a w drugiej tylko przyśpieszenie boosterami. Po prostu nierówne. edit: O ile dobrze system skilli z TSW rozumiem to odpowiednikiem lvl 80 z GW2 byłoby kupno postaci z posaidanymi od razu 7 aktywnymi i 7 pasywnymi skillami jako ,że tyle można mieć max w jedym czasie mieć "slotnięte" w TSW racja? |
Autor: | Isengrim [ 18 lut 2012, 00:21 ] |
Tytuł: | |
Plutonka napisał(a): Isengrim - myślę, że ten 80 lvl w GW2 będzie się robić stosunkowo szybko i na pewno nie ma co tutaj porównywać tego do nabicia 80 rr w WAR, gdzie ja dotrwałam chyba do 60 i walnełam czołem w klawiaturę.
No coś tam liczyliśmy wcześniej i wychodzi klasyczny mmorpgowy tydzień nolife'owania. Grałaś w WARa i pamiętasz co się robiło z tymi przed 40tką...(ranka). Bolster nie zrobi herosa-nie ma skili, nie ma gearu, nie ma statów. Gear to będzie standaryzowany, czy w RvR epiki z PvE, a standard tylko w tych bg? Bo trochę nie bardzo kumam ten system. |
Autor: | Isengrim [ 18 lut 2012, 00:38 ] |
Tytuł: | |
sula napisał(a): O ile dobrze system skilli z TSW rozumiem to odpowiednikiem lvl 80 z GW2 byłoby kupno postaci z posaidanymi od razu 7 aktywnymi i 7 pasywnymi skillami jako ,że tyle można mieć max w jedym czasie mieć "slotnięte" w TSW racja? Nie, to byłaby postać z odblokowanymi wszystkimi skilami (500+). Nie wiem ile z nich przypada na klasę z GW2. To jak jabłka i pomarańcze. Odblokowanie "wszystkiego" zajmuje w TSW więcej czasu, ale roli(klasy w pewnym sensie) mniej więcej tyle co w innych mmo. W każdym razie napisałem czego nie akceptuję - zwiększania statów przez zakupy, chyba że jest to naturalna konsekwencja progresu. Levele(progres) - tak, gear nie. I nie robię rozróżnienia na gry takie, czy szmakie - uczciwa cena i jest ok. Tak się dopytuję o definicje, bo w EvE można kupować gear. Ale nie można progresu. |
Autor: | sula [ 18 lut 2012, 00:43 ] |
Tytuł: | |
Dziwne masz podejście szczerze mówiąc. Chcesz po prostu mieć możliwość "oszczędzenia" czasu i ominięcia tzw. levellingu. Czyli zrezygnowania z części gry za pieniądze ,ale posiadania perków wynikających z poświęcenia tego czasu. Ja bym się zapytał - skoro można sobie kupić czas potrzebny na wylevelowanie postaci ,to czemu nie można kupić gearu dropiącego w dungeonie? Dlatego ,że tu spędzasz x czasu questując a zdobywając gear x czasu farmiąc instancję? |
Strona 124 z 484 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |