MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 129 z 484

Autor:  zaboleq [ 20 lut 2012, 16:06 ]
Tytuł: 

O kurwa...


Ja chcę tą grę już teraz:( .
Mogliby już podać datę premiery qwa :/

Autor:  Pocieszny [ 20 lut 2012, 16:06 ]
Tytuł: 

to strasznie przypomina massive z WSG/TB :X

Autor:  Bloodleaf [ 20 lut 2012, 16:51 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Mi grafa z gw nie zbrzydła ani zbytnio się nie zestarzała, ma swój ponadczasowy styl !


+1

Gokulo napisał(a):
Co do kamieni, to ja jednak licze, ze in-game tez beda, bo o ile za czasow jedynki to nie bylo tak czesto spotykany element w grach, tak teraz jest bardziej popularny i sami sie reklamowali transmutacja jako jednym z "cool elementow". Mozna mowic, ze to tylko kosmetyka, ale GW generalnie mocno sie na kosmetyce jednak opiera.


No tak tylko że na tej kosmetyce dużo zarabiają ergo stroje ze sklepiku, mission set gdzie masz bronie o innym wyglądzie itd.

Autor:  szwejos [ 20 lut 2012, 16:57 ]
Tytuł: 

BG style pvp, miodzio: dynamiczna i ciekawa walka :)

http://www.youtube.com/watch?v=T8FF3_dYWLU

Autor:  iniside [ 20 lut 2012, 17:04 ]
Tytuł: 

Wielokrotny orgamz.

A pocieszny niech spierdala farmić super-ciekawe bosy w instancjach zeby byc server first :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=8032&STR=2

Cytuj:
Taki poziom jest bowiem wymagany w Ascalonian Catacombs, pięcioosobowej instancji leżącej na wschód od Black Citadel (stolicy Charrów). Po przetestowaniu nowych zdolności i sprzętu udaliśmy się ochoczo do chłodnej krypty (w towarzystwie czterech innych dziennikarzy), więc wyprawa okazała się dramatyczną walką o przetrwanie w miejscu, w którym wszystko, włącznie z podłogą, stara się zabić gracza.

Wkoncu ktod zauwazyl, ze najciekawsze dungeony to były w DDO. I jednoczesnie najbardziej kopiące po dupie nieuważnych ;p.

Autor:  Kole0 [ 20 lut 2012, 17:14 ]
Tytuł: 

o i jednak mozna zrobic dobra animacje postaci + combat/skille gdzie postac nie przykleja sie do podloza podczas animacji.

Autor:  Turbot [ 20 lut 2012, 17:18 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 0WX4Cc7TFs

Autor:  sula [ 20 lut 2012, 17:28 ]
Tytuł: 

łyżka dziegciu

http://kotaku.com/5886430/ten-things-i- ... ta-weekend

Cytuj:
Specifically they need to iron out the game's performance issues. I played on both my powerful desktop PC and a capable gaming laptop, both of which struggled with the game on anything other higher than the lowest graphics settings. Cranking up the quality resulted in horrid frame rates, and massive world versus world battles between dozens of characters caused both systems to slow to a crawl. ArenaNet just needs to fine tune game's engine, finding the right balance between beauty and playability.

Oby poprawili.

Autor:  raggnarok [ 20 lut 2012, 18:00 ]
Tytuł: 

Jak zjebia silnik to na bank nie kupie, juz sie przejechalem na SWTOR pod tym wzgledem :) To podstawa w MMO.

Jak znajdziecie filmik w dobrej jakosci z jakiegod dungeona to poprosze.

Autor:  Robo [ 20 lut 2012, 18:08 ]
Tytuł: 

Tego się właśnie boję, że optymalizacja będzie biedna i tyle wyjdzie z tego całego WvW etc. Choć liczę, że staną na wysokości zadania.

Autor:  Bloodleaf [ 20 lut 2012, 18:19 ]
Tytuł: 

Może poczekajcie chociaż do bety z narzekaniem na silnik ;)

Autor:  iniside [ 20 lut 2012, 18:23 ]
Tytuł: 

http://massively.joystiq.com/2012/02/20 ... -thoughts/

Jestem pewny, ze jak perfomance bedzie niezadowalajacy to poprostu przesuna premiere na 2013.
I będą tak długo poprawiać, że większość graczy będzie zadowolona (bo ze wszyscy nie będą to raczej oczywiste ;p).

Autor:  mrynar [ 20 lut 2012, 18:29 ]
Tytuł: 

Poprawianie performance zawsze idzie devsom najgorzej, a o wydaniu gry niestety zazwyczaj decyduje dzial marketingu i dzial fianansowy, a nie devteam.

Ty inside tez byles pewny ze w sklepiku beda same "kosmetyki". :)

Autor:  iniside [ 20 lut 2012, 18:35 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
Poprawianie performance zawsze idzie devsom najgorzej, a o wydaniu gry niestety zazwyczaj decyduje dzial marketingu i dzial fianansowy, a nie devteam.

Ty inside tez byles pewny ze w sklepiku beda same "kosmetyki". :)

Narazie nie ma zadnego oficjalnego info nt tego co bedzie w shopie, wiec moja pewnosc jest niezachwiana.

Autor:  iniside [ 20 lut 2012, 18:39 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=GjLmknda6_Q

Diviniti's Reach

To jest ogromne. I ładniutkie.

Autor:  candidoser [ 20 lut 2012, 18:48 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
I będą tak długo poprawiać, że większość graczy będzie zadowolona (bo ze wszyscy nie będą to raczej oczywiste ;p).


taaa, albo az wyjda kompy na tyle mocno, zeby to uciagnac;)

Autor:  Dana [ 20 lut 2012, 18:56 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
45 minut WvW:
http://www.youtube.com/watch?v=mzQCi7c0DuY

Jaka rzeźnia! :D


Obrazek

Miałem przez chwilę flashbacki z dobrych momentów z WAR i Daoca. Oby nie zjebali silnika, oby nie zjebali silnika, oby nie zjebali silnika...

Cytuj:
a o wydaniu gry niestety zazwyczaj decyduje dzial marketingu i dzial fianansowy, a nie devteam.


No i musiał Mrynar wszystkim humor zjebać, przypominając o tym iż wydaje tą grę ncsoft.

---

http://www.youtube.com/watch?v=9V6Ckj6--Z0& Mesmer - TB

http://www.youtube.com/watch?v=W-YKm20rPQY& Norn part 1 Yogscast

http://www.youtube.com/watch?v=SM9ybzgR0Ik& Norn part 2 Yogscast

Autor:  mrynar [ 20 lut 2012, 19:01 ]
Tytuł: 

E, to nie chodzi o NCsoft. Kazdy duzy mmorpg to wielkie przedsiewziecie biznesowe, ktore ma swoj budzet i terminy. Termin wydania mozna przesunac raz czy drugi, ale nie mozna go przesuwac w nieskonczonosc.

Autor:  Dana [ 20 lut 2012, 19:05 ]
Tytuł: 

W mojej utopijnej wizji świata, dobry publisher przesunie premierę ile trzeba, by nie wydać chujowego produktu.

Autor:  iniside [ 20 lut 2012, 19:10 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
E, to nie chodzi o NCsoft. Kazdy duzy mmorpg to wielkie przedsiewziecie biznesowe, ktore ma swoj budzet i terminy. Termin wydania mozna przesunac raz czy drugi, ale nie mozna go przesuwac w nieskonczonosc.

W moich zalozeniach wydawanie produktu, ktory tak czy inaczej jest skazany na zwrot kosztow w perspektywie dlugoterminowej, odkladanie premiery ma sens. Bo jeśli znaczna czesc klientow powie "pierdole to", to szanse na zwrot dlugoterminowy (nie mowiac juz o krotko), maleja do zera.

Szczegolnie, ze developerzy z ArenaNET, nie maja luksusu dojenia abonamentu przez 3 pierwsze miesiace obiecujaca, ze napewno bedzie lepiej.

Strona 129 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team