MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 131 z 484

Autor:  iniside [ 20 lut 2012, 20:51 ]
Tytuł: 

Wogole to nie podoba mi sie system traitow. Za bardzo to przypomina to co bylo w WAR, a tam bylo to chujowe.
Poprzedni koncept gdzie z puli mozna sobie bylo wybrac co ci sie podoba byl duzo ciekawszy,,

Autor:  Dana [ 20 lut 2012, 22:01 ]
Tytuł: 

WvWvW Stats and Bonuses

Autor:  Lorath [ 20 lut 2012, 22:08 ]
Tytuł: 

Grafika i animacje jak dla mnie swietne. Po prostu mi sie podobaja. Widoczki na 5+ animacje postaci na 4+ Grywalnosc tez wydaje sie calkiem, calkiem. Chodzi mi tu o kicanie postacia i tluczenie wrogow wszelkiego rodzaju. Calosc mechaniki i contentu bedzie mozna oceniac miesiac czy 2 po wyjsciu gry. Generalnie czekam niecierpliwie.

Btw... mesmerzy prezentuja sie w akcji o wiele lepiej niz podejrzewalem.

http://www.youtube.com/watch?v=9V6Ckj6- ... 9NP3QwvLCW

Autor:  Nishruu [ 20 lut 2012, 22:18 ]
Tytuł: 

W GW1 nie gralem nigdy, wiec ciezko mi nawet ocenic jaka postacia bym chcial grac tu... Chociaz mam jeszcze 'troche' czasu na zastanowienie.
Ostatecznie, jak juz kiedys ta gra wyjdzie, to pewnie skusze sie na Warriora (Charr) i Mesmera. :>

Autor:  Arturnik [ 20 lut 2012, 22:25 ]
Tytuł: 

Jak dla mnie to szału nie ma, ważne żeby fajnie sie grało. WvWvW zle nie wyglada, structured pvp tez.

Jedyne co mnie jako tako interesuje a nie chce mi sie sledzic na filmikach i zanurzac sie w informacje - z czego dostaje sie exp na tym WvWvW, bo pasek jednego kolesia podczas akcji stoi w miejscu, przewijam kilkanascie minut dalej, rusza sie nieznacznie, no ale nie zauwazylem zeby przy killach czy zdobyciu (tu 100% pewnosci nie mam) objective jakis exp byl.

Autor:  Lorath [ 20 lut 2012, 22:49 ]
Tytuł: 

Co do wydajnosci (z watku prasowej bety na gw2g):

I don't understand these performance issue concerns.

I ran the game on maximum settings at 60fps. I run an i5 overclocked to 4.5ghz, 4gb DDR3 and a 560gtx.

(...)

In the WvW I played I dipped to about 30fps with rediculous amounts of players on screen.

Autor:  iniside [ 20 lut 2012, 22:54 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=pMzth2plFho

Set necro na male wyglada swietnie. Na female chujnia z grzybnia ;p.

Autor:  Dana [ 20 lut 2012, 22:54 ]
Tytuł: 

FPS is all over the place in WvW giving me 10fps on my GTX590 (15 with fraps turned off) so god knows what it was like for other people.

Autor:  sula [ 20 lut 2012, 23:03 ]
Tytuł: 

@up

Duuuużo roboty przed nimi w zakresie wydajności jeżeli to prawda.

Bo 10-15 fps na Gtx 590 to kpiny :/

Zanim mnie ktoś sflejmi - tak wiem ,że to wczesny beta build i tak mam nadzieję ,że poprawią.

-------------------------

Hmm mam niezłą zagwózdkę ,którą klasą grać... już myślałem ,że ograniczyłem sobie wybór ,a te video feedbacki znowu mnie skonsternowały.

Znowu biorę wszyskie pod uwagę z wyjątkiem enga ,który mi nie pasi.

Autor:  raggnarok [ 20 lut 2012, 23:17 ]
Tytuł: 

Ja na bank Engineer albo Ranger, chociaz musze obadac Necromancera, o ktorym malo wiem.

Autor:  Niah [ 20 lut 2012, 23:17 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Set necro na male wyglada swietnie. Na female chujnia z grzybnia ;p.


odwrotnie :roll:

Autor:  Lorath [ 21 lut 2012, 07:04 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
@up

Duuuużo roboty przed nimi w zakresie wydajności jeżeli to prawda.

Bo 10-15 fps na Gtx 590 to kpiny :/

Zanim mnie ktoś sflejmi - tak wiem ,że to wczesny beta build i tak mam nadzieję ,że poprawią.


Z tego co czytalem jak zwykle w becie sa problemy ze sterownikami. Niektorym biega dobrze, niektorym sie tnie.

Autor:  wodny [ 21 lut 2012, 07:46 ]
Tytuł: 

Guardian w lochu:
http://www.guildwars2guru.com/guild-war ... n-footage/ :D

Autor:  Gokulo [ 21 lut 2012, 09:19 ]
Tytuł: 

:D

Obrazek

Autor:  Plutonka [ 21 lut 2012, 10:21 ]
Tytuł: 

http://gameplay.pl/news.asp?ID=66172

Cytuj:
Nie chcę tutaj przedwcześnie wywoływać paniki lub rozbudzać nadziei. Guild Wars 2 jest grą inną, wymagającą i w pewnych kwestiach radykalną. Wiele osób zatęskni za starszymi i przyswojonymi rozwiązaniami. Dla mnie jednak to spełnienie obietnic – w końcu dostaję produkcję, której muszę się nauczyć i która zaskakuje na każdym kroku. Przełamuje schematy, ale jednocześnie nie staje się dziwacznym zlepkiem przypadkowych pomysłów kogoś, kto stara się odróżnić od reszty.

To zrozumiałe, że autorzy gier tego typu szukają rozwiązań prostych i pasujących wszystkim graczom. Do tej pory jednak te poszukiwania były prowadzone tylko w jednym kierunku. Na szczęście Guild Wars 2 raczej nie pójdzie na tego typu kompromisy. Ma otwarty świat, ale wykorzystuje go inaczej. Ma instancje i robi z nich dobry użytek. Ma pomysł na system walki, który przyprawia konkurentów o zazdrość. Ma uzdolnionych artystów, którzy wkładają w projekty pasję i artyzm. Wymieniać można by długo, ale muszę w końcu odespać te trzygodzinne noce. Bo przy takich grach jak Guild Wars 2 sen naprawdę jest przykrą koniecznością. Czego sobie i Wam życzę w następnych etapach bety.

Autor:  zaboleq [ 21 lut 2012, 11:19 ]
Tytuł: 

Motyw a arrow to the knee wymiata :D


Ja już się nie mogę doczekać. O optymalizację się nie martwię w tym momencie bo prędzej przesuną datę premiery niż popełnią ten sam błąd co EA/GOA etc.


Poza tym, oni tego nie spierdolą po prostu.

Autor:  wodny [ 21 lut 2012, 12:18 ]
Tytuł: 

Mesmerka z wielkim mieczem:
http://youtu.be/cuQkKxeseL4

Świetne jest Time Warp, które dwukrotnie przyspiesza akcje i umiejętności mesmerki i jej sprzymierzeńców. :D

Autor:  raggnarok [ 21 lut 2012, 12:28 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Motyw a arrow to the knee wymiata :D


Ja już się nie mogę doczekać. O optymalizację się nie martwię w tym momencie bo prędzej przesuną datę premiery niż popełnią ten sam błąd co EA/GOA etc.


Poza tym, oni tego nie spierdolą po prostu.


Jesli czegos sie dowiedzialem o wydawcach w ostatnich latach to fakt, ze oni w ogole nie wyciagaja wnioskow. Jak NCSoft powie: sorry panowie, wydajemy w tym roku, czym wam sie podoba czy nie, to wydadza i ArenaNet nic w tym temacie nie bedzie miala do powiedzenia.

Autor:  zaboleq [ 21 lut 2012, 13:16 ]
Tytuł: 

W tym roku to na pewno wydadzą. Poza tym, sami wydawcy też już się chyba czegoś nauczyli po failu SWTOR, AOC, WHO - głupio by było nie przesunąć premiery skoro do tej pory to robili i jak widać opinie są pozytywne. Ja tam trzymam kciuki i wierzę, że tego nie spierdzielą.

Autor:  szwejos [ 21 lut 2012, 13:17 ]
Tytuł: 

" It is incredibly polished, even in beta "

http://www.killtenrats.com/2012/02/20/g ... pressions/

Strona 131 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team