MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 133 z 484

Autor:  Kabraxis [ 21 lut 2012, 21:18 ]
Tytuł: 

Dzieki. :)

Autor:  Isengrim [ 21 lut 2012, 21:28 ]
Tytuł: 

Macie wrażenie że postacie odbijają się od podłoża?

Autor:  candidoser [ 21 lut 2012, 21:31 ]
Tytuł: 

Rzeczywiscie troche tak wyglada. Ale ogolnie nie jest zle. A w porownaniu do Rifta, czy Jajona, to wrecz wybitnie.

Autor:  zaboleq [ 21 lut 2012, 21:33 ]
Tytuł: 

Kiedy premiera....

Autor:  Lorath [ 21 lut 2012, 21:39 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Kiedy premiera....


When its ready. Ale w tym roku.

Autor:  iniside [ 21 lut 2012, 21:47 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
zaboleq napisał(a):
Kiedy premiera....


When its ready. Ale w tym roku.

Jakby premiera była na wakacje... ehh pomarzyć można ;p.

Autor:  Gokulo [ 21 lut 2012, 21:55 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=zi6GAbVA ... r_embedded

Autor:  Kabraxis [ 21 lut 2012, 21:56 ]
Tytuł: 

Jesli reszta gry jest tak dopracowana i zapelniona contentem jak to co pokazali czyli mniej wiecej lvl 1-20 to na wakacje na luzie gra moze wychodzic.

Jedynie optymizacja, optymizacja i jeszcze raz optymizacja....

Z tym ze podobno beda revempowac crafting bo jako jedyny element gry nie spotkal sie z powszechnymi pochwalami czy wrecz uwielbieniem i histeria. ;)

Autor:  iniside [ 21 lut 2012, 21:57 ]
Tytuł: 

W dupie mam crafting ;p. w GW1 nie bylo, to i w GW2 moze nie byc..

Autor:  Isengrim [ 21 lut 2012, 22:13 ]
Tytuł: 

Optymalizacja to od 10 lat powtarzają mantrę ludki - i nic z tego nie wynika. WvW ... ja tam wolę 50x3 i brak laga, niż 100x3 i laga. Filmy z WvW deko kiepsko wyszły. No, ale to beta z rok mają do poprawy.

PYTANIE
Czy w GW2 da się castować w ruchu (jak SW w WAR)
Jaki jest GCD

Autor:  wodny [ 21 lut 2012, 22:28 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
PYTANIE
Czy w GW2 da się castować w ruchu (jak SW w WAR)
Jaki jest GCD

Zdecydowaną większość umiejętności można wykorzystywać w ruchu. :)

GCD - w "GW2" nie ma czegoś takiego. :wink:

Autor:  iniside [ 21 lut 2012, 22:30 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
PYTANIE
Czy w GW2 da się castować w ruchu (jak SW w WAR)
Jaki jest GCD

Myslalem ze to troll question ;p.
Wszystko da sie castowac w ruchu.
W grze nie ma GCD.

Autor:  Isengrim [ 21 lut 2012, 22:41 ]
Tytuł: 

Nie ma GCD? Da sie odpalać wszystkie skile na raz?
Albo jest coś, jak GCD, czego nie kumam...No bo odpalanie wszystkich skili na raz jest trochę przegięte. Jak to wygląda, jak wygląda odpalanie skili - jest autoface(jak w AIONie) jest bardziej skilowy styl (jak SW/SH na niektórych skilach). Jak wygląda zabijanie przeciwnika?

Autor:  iniside [ 21 lut 2012, 22:58 ]
Tytuł: 

Nie da sie, bo nie ma animation cancel.
Nie ma zadnego auto-face, auto-run, auto-attack(tzn, mozesz go sobie wlaczyc na skila nr1), to jest action combat. Swing atakow jest brany pod uwage, wiec dwurecznym mieczem bedziesz trafiac wszystko w zasiegu. Jest target lock (jesli chcesz), ale uzywajac go pozbawiasz sie mozliwosci robienia aoe.

Ti zreszta nie ma duzego znaczenia bo wiekszosc skilim l;bo powoduje jakis ruch, albo trzeba nimi celowac.

Autor:  Kabraxis [ 21 lut 2012, 23:26 ]
Tytuł: 

Podziwiam cie iniside.
Wystarczyloby zeby pan madry poswiecil 5 minut i obejrzal jeden filmik (zwlaszcza z PvP) z gry o ktorej napisal juz chyba z 50 postow w tym 49 z bzdurami i jeden z pytaniem o GCD.

/facepalm

Autor:  Plutonka [ 21 lut 2012, 23:26 ]
Tytuł: 

Nie wiem jak w GW2, ale w GW jesteś ograniczony długością animacji skilla, jak klikniesz 3 skille, to się ustawią w kolejce. Pamiętam cały artykuł na blogu GW2 o tym jak pracowali nad timingiem animacji, więc pewnie jest podobnie.

W GW nie było natomiast instantów, a jak już były (stance), to faktycznie mozna je było kliknąć podczas uruchamiania innego skilla. Balansowało się to tak, że można było mieć jeden stance na raz.

Pozostaje tylko jedno pytanie. Skoro nie ma GCD... to co z paradygmatem MMO??

Autor:  sula [ 21 lut 2012, 23:35 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
W dupie mam crafting ;p. w GW1 nie bylo, to i w GW2 moze nie byc..

Normalnie bym zwyzywał ,ale z tego co się dowiedziałem do tej pory o GW2 to tu się zgodzę.

GW2 z tej małej wiedzy ,którą posiadam to gra nastawiona prawie wyłącznie na combat i e-sport + relax przy PvE. Poza tym "server pride" i social lub / i e-sport gildie.

I spoko.

Biorąc też pod uwagę jaką rolę mają itemy i w jaki sposób można dużą cześć z nich zdobyć (dropi currency za DE , dugneony i PvP right?) to mało tu widzę miejsca na craft.

No chyba ,że chore systemy consumeables jak w WoW-like mmorpg ,ale imo to by była porażka w takiej grze jak GW2.

---------------------

Ktoś chcę meaningful i rozbudowany craft i trading to w AA to fajnie się m.in te rzeczy zapowiadają.



W końcu powoli i jeszcze nieśmiało ,ale zaczynają(a raczej zaczną) wychodzić mainstream mmorpg-i ,RÓŻNIĄCE się od siebie z innym focusem gameplayowym i dobrze. Też bezpośrednie porównywanie tytułów może mieć nieco mniejszy sens ,bo w końcu różne mmorpg-i będą różny typ rozgrywki dostarczały.

Ci którzy nie lubią pewnych gier / rzeczy to sobie będą pykać w swoje tytuły inni w inne , a ci którzy lubią i takie i takie mogą sobie pykać w różne po kolei albo jak mają mega dużo czasu to i naraz :)


Klony WoW / EQ -type themepark przestaną / przestają mam nadzieję być praktycznie jedynym przedstawicielem AAA mmorpg-ów.

Autor:  Isengrim [ 21 lut 2012, 23:44 ]
Tytuł: 

Czyli za GDC robi długość animacji, tak? A animacje mają różną długość? Czy są uśrednione? (Powiedzmy zamach 2h to 3 sekundy, a sztylet pod żebro to sekunda)?
Wybaczcie że nie śledzę filmików z sekundnikiem.

A ty Plutonka zamiast łamać sobie piękną główkę nad paradygmatami zastanów się jaka jest różnica między B2P a P2P w pierwszych 30 dniach od rejestracji pudła. :wink:

Autor:  Arturnik [ 22 lut 2012, 00:06 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Czyli za GDC robi długość animacji, tak? A animacje mają różną długość? Czy są uśrednione? (Powiedzmy zamach 2h to 3 sekundy, a sztylet pod żebro to sekunda)?


pewnie jak przykladowo w Aionie

Cast time albo animacja uniemozliwia rzucenie kolejnego skilla.

Autor:  Plutonka [ 22 lut 2012, 00:17 ]
Tytuł: 

Napisałam czym się różni B2P od P2P. Nieważne - w 10 dni, 20 dni, czy 30 dni po kupnie pudełka. :) To nie ma znaczenia, bo takie gry po prostu projektowane są z innymi założeniami.

Strona 133 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team