MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 137 z 484

Autor:  Mendol [ 22 lut 2012, 14:09 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Natura cie zaprogramowała.


mhm. no ok.

Autor:  Dana [ 22 lut 2012, 14:10 ]
Tytuł: 

Skończcie już z tymi pseudo-filozoficznymi dyskusjami.

GW2 Beta - Character Creation Overview

Autor:  Plutonka [ 22 lut 2012, 14:25 ]
Tytuł: 

Dobra, ostatni post o modelu sprzedaży :D

Tu naprawdę nie chodzi o to, że ktoś jest odporny, a inny nie. To nie jest sztuka być odpornym. Chodzi o to że nieważne, czy ktoś jest odporny, czy nie, grając w gry MMO - p2p czy f2p - konkretne mechanizmy i tak go dotyczą. Nie da się ominąć tego, co w tych grach jest złe, można to tylko akceptować póki jest nowe i się nie znudziło.

Czyli przede wszystkim trzeba akceptować kolejki na serwer (bo nie opłaca się z nimi walczyć), wtórność (bo rdzeń mechaniki musi wspierać model sprzedaży, a wszystko co nowe wiąże się z ryzykiem), no i oczywiście brak wolności wyboru trybu gry i grind. I WAR nie jest tu najlepszym przykładem na 'wolność wyboru', bo oferował ją jedynie podczas levelowania. Endgame miał żałosny (można napisać pracę dyplomową pod tytułem 'Ile PvP było w WAR'owym PvP').

Nie wiem jak można nazywać się świadomym konsumentem i twierdzić, że model sprzedaży nie ma wpływu na grę. To prawda, rezygnujesz kiedy chcesz, ale każdy dzień, w którym grałeś był dowodem na to, że jednak godzisz się na to, o czym piszę.

Gra w gry MMO nie jest doznaniem binarnym 'podoba mi się - nie podoba mi się'. W kazdej grze może się podobać lub nie podobać wiele rzeczy. Z p2p jest ten problem, że nawet, jeśli podobają mi się 3 aspekty gry, a nie podobają 2, to mam dwa wyjścia:
- zrezygnować ze wszystkich
- płacić za wszystkie i nie mieć żadnego wpływu na to, jak dev rozwija grę.

I tu nie chodzi o to, że ja mam jakieś problemy, nie mam innego hobby, lub nie umiem się zdecydować. Umiem i decyduję - w WARa grałam dotąd, dokąd widziałam w tym sens - ale to nie zmienia faktu, że uważam, iż gra ta mogłaby być lepsza gdyby w większym stopniu szanowała czas swoich graczy.

Nie toczę tu żadnej krucjaty, po prostu jest to forum dyskusyjne i na nim dyskutuję. Mam argumenty na poparcie swojego zdania, nikogo nie obrażam, nie denerwuję się.

Po prostu twierdzę, że model p2p zaprowadził MMO w ślepy zaułek, gdzie gracze nie ufają już deweloperom, a deweloperzy nie szanują graczy. To wszystko.

Autor:  Plutonka [ 22 lut 2012, 14:26 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
No dobra. Czy tylko mi sie nowy system traitow nie podoba ?


Mi też się średnio podoba, nie rozumiem, czemu nie zostawili tego starego.

Autor:  mrynar [ 22 lut 2012, 14:28 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Skończcie już z tymi pseudo-filozoficznymi dyskusjami.

GW2 Beta - Character Creation Overview


Nie obejrzalem do konca, ale wyglada prosto i fajnie. Nie naleze do osob, ktore pare godzin siedza nad kreacja postaci. Ciekawie wygladaja te opcje wyboru historii postaci, rozumiem ze beda mialy potem jakis wplyw na fabule w grze (poza tym ze maja wplyw na intro).

Ogolnie 10/10

Autor:  Razoth [ 22 lut 2012, 14:35 ]
Tytuł: 

Kreacja postaci w tej grze jest świetna, dziwi trochę jednak, że human female mają twarze jak szesnastolatki ale trudno się mówi.

Rasa Charr za to wygląda PRZEKURWAZAJEBIŚCIE i na pewno zrobię jakiegoś uber warriora.

Autor:  sula [ 22 lut 2012, 14:40 ]
Tytuł: 

edit:

skasowane , jednak nie chcę mi się o tym gadać

-----------------------

@ Tworzenie postaci w GW2

Wygląda spoko. Me like.


Co do human female - taki styl po prostu. Trochę emo. Akurat z tego co pamiętam z filmików / screenów z GW1 - to tam też tak było.

Dlatego de facto zrobili drugą rasę human - Norn - tak wiem z punktu widzenia Lore to pewnie nie są ludzie ? (chyba muszę w końcu Lore GW2 poczytać - ktoś mi jakiś dobry link z tym zarzuci? Plutonka?) ,chodzi mi o to jak wyglądają dla przeciętnego casuala.

AA zrobiło podobnie tylko tam mocniej to widać bo tamto to gra prosto z Korei - jedna rasa / nacja ludzi wygląda azjatycko / animowato / na nastolatków ,a druga bardziej normalnie / zachodnio / poważnie.

Autor:  Gokulo [ 22 lut 2012, 14:41 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
Nie obejrzalem do konca, ale wyglada prosto i fajnie. Nie naleze do osob, ktore pare godzin siedza nad kreacja postaci. Ciekawie wygladaja te opcje wyboru historii postaci, rozumiem ze beda mialy potem jakis wplyw na fabule w grze (poza tym ze maja wplyw na intro).

Ogolnie 10/10


Yup, afaik te wybory decyduja o calej personal story.

Autor:  candidoser [ 22 lut 2012, 14:46 ]
Tytuł: 

Plutonka napisał(a):
Dobra, ostatni post o modelu sprzedaży :D


model srodel - Rysio dzisiaj umiera!!!!

On topic: GUI w tej grze zajebiscie wyglada. Jak ktos pisal w recenzji - wszytko jest jakby malowane. Jedyny minus to plaskie kolko z hp. Niech je wypierdocza i zrobia zrzynke od Blizza (D3). Bedzie epic.

Jak dzialaja uniki w tej grze? To znaczy jest na to jakis specjalny klawisz, czy robimy double tap? I gdzies mi swita, ze to zuzywa jakis resource (tylko jaki?) - nie mozna sobie tego robic bez ograniczen. Prawda to?

Autor:  Kabraxis [ 22 lut 2012, 14:48 ]
Tytuł: 

Pomijajac to ze wszytko jest zajebiste 8) to najbardziej podobaja mi sie animowane tla - cos pieknego.

Zwlaszcza cudowne wrazenie robi to na ekranie wyboru profesji. Podobny patent jest w TERA przy wyborze rasy ("budujacy sie" rasowy background) ale tu jest to zrobione po prostu przepieknie.

Czekam az wypuszcza te tla jako Screensavery albo niech ktos zrobi datamining. ;P


"On topic: GUI w tej grze zajebiscie wyglada. Jak ktos pisal w recenzji - wszytko jest jakby malowane. Jedyny minus to plaskie kolko z hp. Niech je wypierdocza i zrobia zrzynke od Blizza (D3). Bedzie epic.

Jak dzialaja uniki w tej grze? To znaczy jest na to jakis specjalny klawisz, czy robimy double tap? I gdzies mi swita, ze to zuzywa jakis resource (tylko jaki?) - nie mozna sobie tego robic bez ograniczen. Prawda to?"


GUI przedewszytkim jest zajebiscie minimalistyczne i nieinwazyjne (z wyjatkiem koperty lolz). Tu na dfault wyglda to tak jak najczesciej sciagane minimalistyczne kompilacje UI do WoW'a.


Na uniki jest double-tap albo prawy klawisz myszy. Zuzywa to resource - postac na lvl1 moze rolnac ze dwa razy i musisz czekac conajmniej (tak na oko) 5-10 sekund na recharge paska. Pasek tego resource jest na prawo od kulki HP nad skillami utiilty/heal/elite.

Autor:  sula [ 22 lut 2012, 15:23 ]
Tytuł: 

Jedna z rzeczy ,która mi się najbardziej podoba to to ,że nie będzie jeba... makr, meterów i innych add-onów.

Samo UI wystarczy ,że będzie funckonalne - nie musi być 8 cudem świata.

Autor:  Kabraxis [ 22 lut 2012, 15:44 ]
Tytuł: 

Dzisiejszy "prezent" to oficjalna data premiery. Gra zostanie wydana praktycznie w siodma rocznice wydania Guild Wars Prophecies (a dokladnie to dzien wczesniej), czyli 27 kwietnia 2012 roku.

Nie pytajcie skad wiem plz. :)

Autor:  wodny [ 22 lut 2012, 15:55 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Dzisiejszy "prezent" to oficjalna data premiery. Gra zostanie wydana praktycznie w siodma rocznice wydania Guild Wars Prophecies (a dokladnie to dzien wczesniej), czyli 27 kwietnia 2012 roku.

Nie pytajcie skad wiem plz. :)

Jeżeli to prawda to masakra! Jeszcze 2 miechy i wszyscy zagramy! :D :D :D

Autor:  Lorath [ 22 lut 2012, 16:03 ]
Tytuł: 

Cos mi sie to za blisko wydaje...

Autor:  Robo [ 22 lut 2012, 16:11 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Dzisiejszy "prezent" to oficjalna data premiery. Gra zostanie wydana praktycznie w siodma rocznice wydania Guild Wars Prophecies (a dokladnie to dzien wczesniej), czyli 27 kwietnia 2012 roku.

Nie pytajcie skad wiem plz. :)


Aj tam, nie nakręcaj ludzi jeszcze bardziej tymi wymysłami ;D. Ja stawiam raczej, że dzisiaj jedynie potwierdzą, że niedługo ruszy beta dla większej ilości osób. Nic nowego, ale zawsze "krok do przodu".

Autor:  Bloodleaf [ 22 lut 2012, 17:06 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
@ Tworzenie postaci w GW2

Wygląda spoko. Me like.


Co do human female - taki styl po prostu. Trochę emo. Akurat z tego co pamiętam z filmików / screenów z GW1 - to tam też tak było.

Dlatego de facto zrobili drugą rasę human - Norn - tak wiem z punktu widzenia Lore to pewnie nie są ludzie ? (chyba muszę w końcu Lore GW2 poczytać - ktoś mi jakiś dobry link z tym zarzuci? Plutonka?) ,chodzi mi o to jak wyglądają dla przeciętnego casuala.


Tak to właśnie wygląda w GW1, zresztą ja tutaj widzę masę rzeczy z jedynki przeniesionych do dwójki, norn jak ktoś chce grać female i oglądał tworzenie postaci tej rasy to widział że buźki tak samo "emo" jak "normalnych" humanów.

Nornowie to też ludzka rasa z tym że są więksi niż normalni ludzie, mają możliwość shapeshift, to rasa łowców i bardzo honorowa. ( to tak w duuuużym skrócie ) chyba że cos pojebałem bo dawno nie grałem :)

Autor:  Kole0 [ 22 lut 2012, 17:16 ]
Tytuł: 

plutonka totalnie chore i bezsensowne wnioski wyciagasz na podstawie modelu biznesowego naprawde.

rozumiem, ze idac na film akcji tez whinujesz, ze w filmie pojawiaja sie elementy romantyczne, dialogi czy elementy psychologiczne, a caly film to nie jest jedna wielka rozpierducha, bo przeciez TY lubisz akcje i powinien powstac film ktory zapewnia TYLKO akcje, bo przeciez TY ja tak lubisz.

rozumiem, ze chcialabys uprawiac jakis sport i w miare sobie w nim dobrze radzic, ale przeciez NAJPIERW trzeba sie tego sportu nauczyc, POTEM trenowac i byc sustematycznym, aby pozostac w formie, ale przeciez TY chcesz tylko skupic sie na elemencie gdzie jestes zajebista w danym sporcie od poczatku i mozesz jezdzic na olympady, czy tez moze paraolympady, dlatego tez czekasz az wymysla sport w ktorym bedziesz mogla sie realizowac od pierwszej minuty huh?


jesli lubisz filmy akcji do obejzyj sobie to: http://www.youtube.com/watch?v=svOlz2ei4Yk - tutaj masz sama akcje i teraz wyobraz sobie jak by wygladaly gry czy jaka kolwiek inna forma rozrywki/rywalizacji gdzie osoba by dostawala tylko to czego by oczekiwala, a wszystkie elementy dla niej zbedne by wywalila.


PS.
ogolem takie gadanie, ze ja chce w grze robic tylko to co mi sie podoba idealnie pasuje do p2w gier, wiec moze nimi sie zainteresuj. grind jest be? pve jest be? lvlowanie jest be? sa gry w ktorym mozesz kupic postac w najlepszym gearze, na najlepszym poziomie w IS + dokupic sobie jakies potki za pieniazki i masz idealne PvP - ownisz kazdego walac czolem o klawiature i mozesz pozostac na zawsze w fazie charliego sheena "WINNING!".

Autor:  raggnarok [ 22 lut 2012, 17:35 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Dzisiejszy "prezent" to oficjalna data premiery. Gra zostanie wydana praktycznie w siodma rocznice wydania Guild Wars Prophecies (a dokladnie to dzien wczesniej), czyli 27 kwietnia 2012 roku.

Nie pytajcie skad wiem plz. :)


O kurwa, to zrobie /bow w kierunku ArenaNet jesli to prawda. Nie spodziewalem sie tak szybkiej premiery. Z drugiej strony, 2 miesiace do retaila, a takie problemy z fps w becie? To bardzo zly znak.

Autor:  Razoth [ 22 lut 2012, 17:53 ]
Tytuł: 

Jak chcecie dyskutować o modelach biznesowych i psychologii marketingu to wypierdalać do innego tematu, nie zaśmiecajcie tego bezużytecznym szajsem zwłaszcza teraz - kiedy wypłynęło sporo materiałów na temat gry.

Co do premiery w kwietniu to nie wierzę.

Autor:  iniside [ 22 lut 2012, 17:53 ]
Tytuł: 

Moze teraz NVIDIA i AMD poprawią sterowniki.

Eh. Zobaczymy, co to za info. Jeśli to faktycznie będzie premiera, to.. Ehm Bedzie mokro ;s.

Anyway. Kwiecień nie byłby złą datą premiery. Mnóstwo ludzi ostatecznie zawiedzonych Star Warsami, tuż przed premierą TERA, i ogólnie w okresie w którym żadnej realnej konkurencji poprostu nie ma ;p.

Strona 137 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team