MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Guild Wars 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321 |
Strona 137 z 484 |
Autor: | Mendol [ 22 lut 2012, 14:09 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Natura cie zaprogramowała.
mhm. no ok. |
Autor: | Dana [ 22 lut 2012, 14:10 ] |
Tytuł: | |
Skończcie już z tymi pseudo-filozoficznymi dyskusjami. GW2 Beta - Character Creation Overview |
Autor: | Plutonka [ 22 lut 2012, 14:25 ] |
Tytuł: | |
Dobra, ostatni post o modelu sprzedaży ![]() Tu naprawdę nie chodzi o to, że ktoś jest odporny, a inny nie. To nie jest sztuka być odpornym. Chodzi o to że nieważne, czy ktoś jest odporny, czy nie, grając w gry MMO - p2p czy f2p - konkretne mechanizmy i tak go dotyczą. Nie da się ominąć tego, co w tych grach jest złe, można to tylko akceptować póki jest nowe i się nie znudziło. Czyli przede wszystkim trzeba akceptować kolejki na serwer (bo nie opłaca się z nimi walczyć), wtórność (bo rdzeń mechaniki musi wspierać model sprzedaży, a wszystko co nowe wiąże się z ryzykiem), no i oczywiście brak wolności wyboru trybu gry i grind. I WAR nie jest tu najlepszym przykładem na 'wolność wyboru', bo oferował ją jedynie podczas levelowania. Endgame miał żałosny (można napisać pracę dyplomową pod tytułem 'Ile PvP było w WAR'owym PvP'). Nie wiem jak można nazywać się świadomym konsumentem i twierdzić, że model sprzedaży nie ma wpływu na grę. To prawda, rezygnujesz kiedy chcesz, ale każdy dzień, w którym grałeś był dowodem na to, że jednak godzisz się na to, o czym piszę. Gra w gry MMO nie jest doznaniem binarnym 'podoba mi się - nie podoba mi się'. W kazdej grze może się podobać lub nie podobać wiele rzeczy. Z p2p jest ten problem, że nawet, jeśli podobają mi się 3 aspekty gry, a nie podobają 2, to mam dwa wyjścia: - zrezygnować ze wszystkich - płacić za wszystkie i nie mieć żadnego wpływu na to, jak dev rozwija grę. I tu nie chodzi o to, że ja mam jakieś problemy, nie mam innego hobby, lub nie umiem się zdecydować. Umiem i decyduję - w WARa grałam dotąd, dokąd widziałam w tym sens - ale to nie zmienia faktu, że uważam, iż gra ta mogłaby być lepsza gdyby w większym stopniu szanowała czas swoich graczy. Nie toczę tu żadnej krucjaty, po prostu jest to forum dyskusyjne i na nim dyskutuję. Mam argumenty na poparcie swojego zdania, nikogo nie obrażam, nie denerwuję się. Po prostu twierdzę, że model p2p zaprowadził MMO w ślepy zaułek, gdzie gracze nie ufają już deweloperom, a deweloperzy nie szanują graczy. To wszystko. |
Autor: | Plutonka [ 22 lut 2012, 14:26 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): No dobra. Czy tylko mi sie nowy system traitow nie podoba ?
Mi też się średnio podoba, nie rozumiem, czemu nie zostawili tego starego. |
Autor: | mrynar [ 22 lut 2012, 14:28 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a):
Nie obejrzalem do konca, ale wyglada prosto i fajnie. Nie naleze do osob, ktore pare godzin siedza nad kreacja postaci. Ciekawie wygladaja te opcje wyboru historii postaci, rozumiem ze beda mialy potem jakis wplyw na fabule w grze (poza tym ze maja wplyw na intro). Ogolnie 10/10 |
Autor: | Razoth [ 22 lut 2012, 14:35 ] |
Tytuł: | |
Kreacja postaci w tej grze jest świetna, dziwi trochę jednak, że human female mają twarze jak szesnastolatki ale trudno się mówi. Rasa Charr za to wygląda PRZEKURWAZAJEBIŚCIE i na pewno zrobię jakiegoś uber warriora. |
Autor: | sula [ 22 lut 2012, 14:40 ] |
Tytuł: | |
edit: skasowane , jednak nie chcę mi się o tym gadać ----------------------- @ Tworzenie postaci w GW2 Wygląda spoko. Me like. Co do human female - taki styl po prostu. Trochę emo. Akurat z tego co pamiętam z filmików / screenów z GW1 - to tam też tak było. Dlatego de facto zrobili drugą rasę human - Norn - tak wiem z punktu widzenia Lore to pewnie nie są ludzie ? (chyba muszę w końcu Lore GW2 poczytać - ktoś mi jakiś dobry link z tym zarzuci? Plutonka?) ,chodzi mi o to jak wyglądają dla przeciętnego casuala. AA zrobiło podobnie tylko tam mocniej to widać bo tamto to gra prosto z Korei - jedna rasa / nacja ludzi wygląda azjatycko / animowato / na nastolatków ,a druga bardziej normalnie / zachodnio / poważnie. |
Autor: | Gokulo [ 22 lut 2012, 14:41 ] |
Tytuł: | |
mrynar napisał(a): Nie obejrzalem do konca, ale wyglada prosto i fajnie. Nie naleze do osob, ktore pare godzin siedza nad kreacja postaci. Ciekawie wygladaja te opcje wyboru historii postaci, rozumiem ze beda mialy potem jakis wplyw na fabule w grze (poza tym ze maja wplyw na intro).
Ogolnie 10/10 Yup, afaik te wybory decyduja o calej personal story. |
Autor: | candidoser [ 22 lut 2012, 14:46 ] |
Tytuł: | |
Plutonka napisał(a): Dobra, ostatni post o modelu sprzedaży
![]() model srodel - Rysio dzisiaj umiera!!!! On topic: GUI w tej grze zajebiscie wyglada. Jak ktos pisal w recenzji - wszytko jest jakby malowane. Jedyny minus to plaskie kolko z hp. Niech je wypierdocza i zrobia zrzynke od Blizza (D3). Bedzie epic. Jak dzialaja uniki w tej grze? To znaczy jest na to jakis specjalny klawisz, czy robimy double tap? I gdzies mi swita, ze to zuzywa jakis resource (tylko jaki?) - nie mozna sobie tego robic bez ograniczen. Prawda to? |
Autor: | Kabraxis [ 22 lut 2012, 14:48 ] |
Tytuł: | |
Pomijajac to ze wszytko jest zajebiste ![]() Zwlaszcza cudowne wrazenie robi to na ekranie wyboru profesji. Podobny patent jest w TERA przy wyborze rasy ("budujacy sie" rasowy background) ale tu jest to zrobione po prostu przepieknie. Czekam az wypuszcza te tla jako Screensavery albo niech ktos zrobi datamining. ;P "On topic: GUI w tej grze zajebiscie wyglada. Jak ktos pisal w recenzji - wszytko jest jakby malowane. Jedyny minus to plaskie kolko z hp. Niech je wypierdocza i zrobia zrzynke od Blizza (D3). Bedzie epic. Jak dzialaja uniki w tej grze? To znaczy jest na to jakis specjalny klawisz, czy robimy double tap? I gdzies mi swita, ze to zuzywa jakis resource (tylko jaki?) - nie mozna sobie tego robic bez ograniczen. Prawda to?" GUI przedewszytkim jest zajebiscie minimalistyczne i nieinwazyjne (z wyjatkiem koperty lolz). Tu na dfault wyglda to tak jak najczesciej sciagane minimalistyczne kompilacje UI do WoW'a. Na uniki jest double-tap albo prawy klawisz myszy. Zuzywa to resource - postac na lvl1 moze rolnac ze dwa razy i musisz czekac conajmniej (tak na oko) 5-10 sekund na recharge paska. Pasek tego resource jest na prawo od kulki HP nad skillami utiilty/heal/elite. |
Autor: | sula [ 22 lut 2012, 15:23 ] |
Tytuł: | |
Jedna z rzeczy ,która mi się najbardziej podoba to to ,że nie będzie jeba... makr, meterów i innych add-onów. Samo UI wystarczy ,że będzie funckonalne - nie musi być 8 cudem świata. |
Autor: | Kabraxis [ 22 lut 2012, 15:44 ] |
Tytuł: | |
Dzisiejszy "prezent" to oficjalna data premiery. Gra zostanie wydana praktycznie w siodma rocznice wydania Guild Wars Prophecies (a dokladnie to dzien wczesniej), czyli 27 kwietnia 2012 roku. Nie pytajcie skad wiem plz. ![]() |
Autor: | wodny [ 22 lut 2012, 15:55 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis napisał(a): Dzisiejszy "prezent" to oficjalna data premiery. Gra zostanie wydana praktycznie w siodma rocznice wydania Guild Wars Prophecies (a dokladnie to dzien wczesniej), czyli 27 kwietnia 2012 roku.
Nie pytajcie skad wiem plz. ![]() Jeżeli to prawda to masakra! Jeszcze 2 miechy i wszyscy zagramy! ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Lorath [ 22 lut 2012, 16:03 ] |
Tytuł: | |
Cos mi sie to za blisko wydaje... |
Autor: | Robo [ 22 lut 2012, 16:11 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis napisał(a): Dzisiejszy "prezent" to oficjalna data premiery. Gra zostanie wydana praktycznie w siodma rocznice wydania Guild Wars Prophecies (a dokladnie to dzien wczesniej), czyli 27 kwietnia 2012 roku.
Nie pytajcie skad wiem plz. ![]() Aj tam, nie nakręcaj ludzi jeszcze bardziej tymi wymysłami ;D. Ja stawiam raczej, że dzisiaj jedynie potwierdzą, że niedługo ruszy beta dla większej ilości osób. Nic nowego, ale zawsze "krok do przodu". |
Autor: | Bloodleaf [ 22 lut 2012, 17:06 ] |
Tytuł: | |
sula napisał(a): @ Tworzenie postaci w GW2
Wygląda spoko. Me like. Co do human female - taki styl po prostu. Trochę emo. Akurat z tego co pamiętam z filmików / screenów z GW1 - to tam też tak było. Dlatego de facto zrobili drugą rasę human - Norn - tak wiem z punktu widzenia Lore to pewnie nie są ludzie ? (chyba muszę w końcu Lore GW2 poczytać - ktoś mi jakiś dobry link z tym zarzuci? Plutonka?) ,chodzi mi o to jak wyglądają dla przeciętnego casuala. Tak to właśnie wygląda w GW1, zresztą ja tutaj widzę masę rzeczy z jedynki przeniesionych do dwójki, norn jak ktoś chce grać female i oglądał tworzenie postaci tej rasy to widział że buźki tak samo "emo" jak "normalnych" humanów. Nornowie to też ludzka rasa z tym że są więksi niż normalni ludzie, mają możliwość shapeshift, to rasa łowców i bardzo honorowa. ( to tak w duuuużym skrócie ) chyba że cos pojebałem bo dawno nie grałem ![]() |
Autor: | Kole0 [ 22 lut 2012, 17:16 ] |
Tytuł: | |
plutonka totalnie chore i bezsensowne wnioski wyciagasz na podstawie modelu biznesowego naprawde. rozumiem, ze idac na film akcji tez whinujesz, ze w filmie pojawiaja sie elementy romantyczne, dialogi czy elementy psychologiczne, a caly film to nie jest jedna wielka rozpierducha, bo przeciez TY lubisz akcje i powinien powstac film ktory zapewnia TYLKO akcje, bo przeciez TY ja tak lubisz. rozumiem, ze chcialabys uprawiac jakis sport i w miare sobie w nim dobrze radzic, ale przeciez NAJPIERW trzeba sie tego sportu nauczyc, POTEM trenowac i byc sustematycznym, aby pozostac w formie, ale przeciez TY chcesz tylko skupic sie na elemencie gdzie jestes zajebista w danym sporcie od poczatku i mozesz jezdzic na olympady, czy tez moze paraolympady, dlatego tez czekasz az wymysla sport w ktorym bedziesz mogla sie realizowac od pierwszej minuty huh? jesli lubisz filmy akcji do obejzyj sobie to: http://www.youtube.com/watch?v=svOlz2ei4Yk - tutaj masz sama akcje i teraz wyobraz sobie jak by wygladaly gry czy jaka kolwiek inna forma rozrywki/rywalizacji gdzie osoba by dostawala tylko to czego by oczekiwala, a wszystkie elementy dla niej zbedne by wywalila. PS. ogolem takie gadanie, ze ja chce w grze robic tylko to co mi sie podoba idealnie pasuje do p2w gier, wiec moze nimi sie zainteresuj. grind jest be? pve jest be? lvlowanie jest be? sa gry w ktorym mozesz kupic postac w najlepszym gearze, na najlepszym poziomie w IS + dokupic sobie jakies potki za pieniazki i masz idealne PvP - ownisz kazdego walac czolem o klawiature i mozesz pozostac na zawsze w fazie charliego sheena "WINNING!". |
Autor: | raggnarok [ 22 lut 2012, 17:35 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis napisał(a): Dzisiejszy "prezent" to oficjalna data premiery. Gra zostanie wydana praktycznie w siodma rocznice wydania Guild Wars Prophecies (a dokladnie to dzien wczesniej), czyli 27 kwietnia 2012 roku.
Nie pytajcie skad wiem plz. ![]() O kurwa, to zrobie /bow w kierunku ArenaNet jesli to prawda. Nie spodziewalem sie tak szybkiej premiery. Z drugiej strony, 2 miesiace do retaila, a takie problemy z fps w becie? To bardzo zly znak. |
Autor: | Razoth [ 22 lut 2012, 17:53 ] |
Tytuł: | |
Jak chcecie dyskutować o modelach biznesowych i psychologii marketingu to wypierdalać do innego tematu, nie zaśmiecajcie tego bezużytecznym szajsem zwłaszcza teraz - kiedy wypłynęło sporo materiałów na temat gry. Co do premiery w kwietniu to nie wierzę. |
Autor: | iniside [ 22 lut 2012, 17:53 ] |
Tytuł: | |
Moze teraz NVIDIA i AMD poprawią sterowniki. Eh. Zobaczymy, co to za info. Jeśli to faktycznie będzie premiera, to.. Ehm Bedzie mokro ;s. Anyway. Kwiecień nie byłby złą datą premiery. Mnóstwo ludzi ostatecznie zawiedzonych Star Warsami, tuż przed premierą TERA, i ogólnie w okresie w którym żadnej realnej konkurencji poprostu nie ma ;p. |
Strona 137 z 484 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |