mrynar napisał(a):
Mendol napisał(a):
tylko sam wiesz, ze ciezko upchnac wszystko w jednym worku
jedynym dobrym przykladem z ostatnich lat jest vanguard, gdzie bylo wszystko po trochu i razem dawalo to super zabawe.
ale oczywiscie ktos musial spier....
Ja mysle, ze nie jest ciezko upchac. To jest raczej swiadoma tendencja upraszczanie gier, zeby przypadkiem gracz sie sfrustrowal jak nie bedzie umial czegos zrobic, albo nie daj boze nie stracil materialow do craftu.
Przyklad porzadnego craftu z ostatnich lat to FE. Tam to jest fajnie przemyslane i mimo tego, ze system nie jest jakis skomplikowany to przy zrobieniu niektorych itemow trzeba sie troche natrudzic co daje satysfakcje.
Bloodleaf napisał(a):
I dobrze że jest prosty craft, w jedynce wcale nie było i też było fajnie.
lol Nie bede tego komentowal.
No tylko ze w FE combat dziala srednio, sa lagi, itd.
Niestety ale sie mylisz. Nie da sie upchnac wszystkiego. Chyba, ze masz wujka szejka, i 10 lat na produkcje. Mozesz albo dac wszystkiego po troche i kazdy element będzie średni. (ewntulanie jeden albo dwa będzie troche lepsze), a mozesz tez sie skupić na dopracowaniu konkretnych, elementów.
Niestety, nikt niechce inwestować 400mln w porządną gre.
Cytuj:
I dobrze że jest prosty craft, w jedynce wcale nie było i też było fajnie.
Dobrze goda. Po co komu craft w grze w ktorej chodzi o strzelanie do wszystkiego ?