MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 149 z 484

Autor:  Robo [ 24 lut 2012, 20:52 ]
Tytuł: 

Większość nagrywała filmy w low, bo optymalizacja ssała po całości. Poza tym w którymś Q&A pisali, że w becie nie było nawet max ustawień grafiki dostępnych. Nie wiadomo oczywiście ile w tym prawdy. Na luzie.

Autor:  iniside [ 24 lut 2012, 20:52 ]
Tytuł: 

Lol. A w innych tematach "bo grafika nie jest najwazniejsza". Hipokryci kuwa ;s.

Cytuj:
Nie rozumiem tylko czemu wszystkie postacie noszą szaty jak na jakiejś paradzie dla gejów. Wygląda to idiotycznie.

Zeby odrznic swoj team i wrogiego. W GW1 byly cape'y w roznych kolorach. Ale w GW2 juz ich nie ma.

Mnie sie grafika podoba. Sam chciałbym tak umieć malować ;/.

Mam wrazenie ze ludzie nie ogarniaja, ze mozna robic uniki i uzywac skili w czasie ruchu.
TB mowil, ze ma filmiki kogos bardziej ogarnietego, wiec radze poczekać ;p.

Autor:  Dana [ 24 lut 2012, 20:53 ]
Tytuł: 

Mam nadzieję że nie ruszą grafiki, co byście nie grali.

Autor:  Bloodleaf [ 24 lut 2012, 20:58 ]
Tytuł: 

Mi też grafika się podoba, co do next-gen to chyba Enhu pomyliłeś ten topic z tym o AA bo nikt GW2 nie nazywa next gen, w końcu tu nie można krów doić.

Autor:  Atherius [ 24 lut 2012, 20:58 ]
Tytuł: 

Do poprawy jedynie animacja "ślizgania", ale znając życie nic z tym nie zrobią. Grafa mi osobiście się podoba, jest poprawna.

Autor:  Bloodleaf [ 24 lut 2012, 21:00 ]
Tytuł: 

Grafa ma byc taka żeby w WvWvW nie było 2 fps i będzie si.

Cytuj:
You can play WvW as soon as you leave the tutorial section. You will gain exp and loot during wvw so you can level up in WvW all the way to 80. The level difference is noticeable as higher level folks have more skills and better gear, but we've been working hard ot make ot so even a lower level person can contribute and not get instantly killed by higher level folks


No ciekawe co z tym wymyślą, bo chetnie część charków bym polewelował w WvW.

Autor:  Kole0 [ 24 lut 2012, 21:04 ]
Tytuł: 

mi tez sie grafika bardzo podoba - nie odstrasza, a combat i animacje sa dzieki temu plynne - kurwa wkoncu jakas gra w ktore postaci podczas walki poruszaja sie jak w wowie bez zadnego blokowania!

ale faktycznie te kolorowe szaty mi sie nie podobaja za bardzo - myslalem ze jak bede mial jakis pro elo pvp armorek to na arenach bedzie mozna nim flexowac :P.

Autor:  iniside [ 24 lut 2012, 21:06 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Mam nadzieję że nie ruszą grafiki, co byście nie grali.

Good point.

Cytuj:
Do poprawy jedynie animacja "ślizgania", ale znając życie nic z tym nie zrobią. Grafa mi osobiście się podoba, jest poprawna.

W GW1 był ten sam problem. Przypuszczam, ze tego nie fixna, bo inaczej juz dawno by to zrobili.

Autor:  Atherius [ 24 lut 2012, 21:09 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
mi tez sie grafika bardzo podoba - nie odstrasza, a combat i animacje sa dzieki temu plynne - kurwa wkoncu jakas gra w ktore postaci podczas walki poruszaja sie jak w wowie bez zadnego blokowania!

ale faktycznie te kolorowe szaty mi sie nie podobaja za bardzo - myslalem ze jak bede mial jakis pro elo pvp armorek to na arenach bedzie mozna nim flexowac :P.


W sukienkach jest lepsze chłodzenie jajek podczas potyczek pvp.

Autor:  Isengrim [ 24 lut 2012, 21:15 ]
Tytuł: 

Nie no, ten ruch jak po trampolinie to do wywalenia.
Zresztą - ja chcę RvR a w RvR to ruchy, ciuchy są dla gejów - liczy się kooperacja.
Jesli dobrze przeczytałem bloga, to jak będzie kolejka na home serwerze będzie można się przenieść na inny, tyle że bonus jest jak z domowego.
I ok.
Tylko jak to będzie z mołojecką sławą? Przecież to tak naprawdę napędza prawdziwe PvP. Liczy się to, jak cię ludzie oceniają - po twoich umiejętnościach i inteligencji. A to trzeba pokazać, by udowodnić. Jak to zrobić w 2 tygodnie (to wykonalne) i przy pop capie na głównym feat?
Ja od razu mówię - fortece z WAR. Tam to wycięli, bo był to błąd. (wielopoziomowy) Może Anet/NCsoft zrobią to lepiej. W końcu 3 lata minęły.
Tak przy okazji - piszecie że TOR = EA, ale jak identyczna sytuacja dotyczy znacznie bardziej wrednego wydawcy, to juz stosujecie inną taryfę.

Autor:  iniside [ 24 lut 2012, 21:17 ]
Tytuł: 

Wrednego ? Juz bardziej wrednego niz EA to nie ma.

NCSoft to firma specjalizucja sie w MMO. A to ze pare gier ukatrupili ? I dobrze. Przynajmniej nie pompuja kasy w coś co i tak nie miało szansy na sukces.

Autor:  sula [ 24 lut 2012, 21:23 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Jesli dobrze przeczytałem bloga, to jak będzie kolejka na home serwerze będzie można się przenieść na inny, tyle że bonus jest jak z domowego.
I ok.
Tylko jak to będzie z mołojecką sławą? Przecież to tak naprawdę napędza prawdziwe PvP. Liczy się to, jak cię ludzie oceniają - po twoich umiejętnościach i inteligencji. A to trzeba pokazać, by udowodnić.

Zły adres.

Już od dawna w mmorpg-ach (no w większości) nie ma 'mołojeckich sław' , bo cross-server to i cross-server tamto - czytaj arenki i BG cross-serverowe - także poza paroma padalcami to uzyskali większą "sławę" - tzn. na miarę gry / regionu a nie pojedynzego serwera przez filmiki na youtube ,itd - to nie ma czegoś takiego jak sława na serwerze. W tych grach w których jest cross-server granie, a jest (albo będzie) w większości.

Ogólnie mmropg-i odchodzą od jeden serwer = jeden osobny świat na rzecz serwer = framework do gry z ludzmi z różnych serwerów.
Po prostu się upodabniają do lobby gier jak Starcraft , Diablo czy Batllefield / CoD.

Imo błąd - ale co ja tam wiem.

W GW2 spróbuję bo mimo wszystko jedyny interesujący tytuł chyba w 2012 ,tylko ja tej gry pewnie nie będę traktował jako mmorpg-a a bardziej jako alternatywe do pykania w FPS-y i RTS-y.

No chyba ,że mnie ta gra zaskoczy w jakiś sposób.

Autor:  Viracept [ 24 lut 2012, 21:27 ]
Tytuł: 

A smaller group can fan out and take objective on other maps or in areas that the zerg isnt covering. Zerg are great for facerolling people, but WvW is won by having more objectives, so while the zerg is baning away on one keep, your smaller groups can fan out and take all the resource camps to keep the zerg from having any supply sources.


Do tego :

I am concerned about the experience coming from WvWvW. Will I be able to get the same type of experience flow to level up my toon like in PvE, for instance, if there is not enough people to kill (especially during odd hours in the night) or I am alone playing?
Answer:
Our goal is for the rate of XP, and loot gain to be similar in WvW and PvE. It will never be exactly the same but it should be close enough that you don't feel disadvantaged by playing one vs the other.

Win panowie, szykuje się urlop na release.

V.

Autor:  Isengrim [ 24 lut 2012, 21:30 ]
Tytuł: 

Jest gra z RvR i zapewniam cię, że mołojecka sława tam jest :)
I jest tego warta.
A ty iniside nie bądź taki cwany, TabulaRasa nie była tytułem do ubicia - sam se porównaj funkcjonujące UO,DAoC, WAR czy AoC lub AO - TR była fajną grą, z niezłym klimatem SF. Tam chyba się pojawił reverse eng? To była fajna gra, a NCkiller wyłączył wtyczkę - samochodzikom też. Pieprzony morderca mmorpgów.

Autor:  Arturnik [ 24 lut 2012, 21:34 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
W GW2 spróbuję bo mimo wszystko jedyny interesujący tytuł chyba w 2012


pls, salem wychodzi w 2012


a TR i samochodziki byly fajne, przyznaje :<

Autor:  Teo [ 24 lut 2012, 21:39 ]
Tytuł: 

po udupieniu TR pisali sporo że skupiają się na portalach i grach społecznościowych, ciekawe czy faktycznie inwestują w jakieś skośne pierdoły poza grami

Autor:  Razoth [ 24 lut 2012, 21:41 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Zeby odrznic swoj team i wrogiego. W GW1 byly cape'y w roznych kolorach. Ale w GW2 juz ich nie ma.



Czysty idiotyzm, powinno malować sprzęt który masz na sobie na niebiesko czy czerwono, a nie ubierać w pedalskie szaty. Porażka.

Autor:  Isengrim [ 24 lut 2012, 21:57 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
po udupieniu TR pisali sporo że skupiają się na portalach i grach społecznościowych, ciekawe czy faktycznie inwestują w jakieś skośne pierdoły poza grami

Niech se piszą bajki,kłamcy niedojebani. Najgorszy wydawca - nawet SOE - nie wyciągał wtyczki. Do dziś mam kartę z TR (mam i z GW...) wiecie, portfel grubości nabiera. TR jest tak zmarnowaną szansą... znaczy AO jest lepsze, ale w TR po raz pierwszy zrobili active target, skalowany dungeon...
Jakby się zastanowić, to najlepsze pomysły, są w grach które zdychają lub zostały zabite.

Autor:  Lorath [ 24 lut 2012, 22:38 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
powinno malować sprzęt który masz na sobie na niebiesko czy czerwono


http://www.guildwarsinsider.com/backend ... gw106x.jpg

Autor:  Isengrim [ 24 lut 2012, 22:41 ]
Tytuł: 

Nice
Choć mangą wali.
Ale ładne!

Strona 149 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team