mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 275
Dołączył(a): 4.06.2008
Offline
PostNapisane: 25 lut 2012, 03:09 
Cytuj  
Podobnie było w GW1, mesmer na początku wyglądał niepozornie - jak gracze poznali jego możliwości w teamie to był to zazwyczaj klucz do zwyciesta w pvp.
Pamietam swoj rekord z RA blisko 100 zwyciestw z rzedu na r/me, gdzie 1 czar mesa zabijal kazdego castera, a za mnie walczyl pet :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2012, 10:06 
Cytuj  
Cytuj:
When you kill someone you get gold or even sometimes items. There is no PvP armor in WvW, its just armor.


To w końcu jak jest z tymi pvp-itemz o których ktoś pisał?

Tylko na arenkach będzie czy jak?


Wie ktoś moze jak ma byc HoM linkowany do GW2, przez mail na którym było zakładane gw1 czy przez ncsoft master acc?


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2012, 10:18 
Cytuj  
No itemy pvp beda mialy inny wyglad ;p. A jemu pewnie chodzi o to ze nie bedzie zadnych debilnych pomyslow w stylu staty pvp albp pve na itemach..

A na arenach, kazdy bedzie mial te same itemy, wiec to niejako bedzie pvp gear ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2012, 10:24 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Wie ktoś moze jak ma byc HoM linkowany do GW2, przez mail na którym było zakładane gw1 czy przez ncsoft master acc?

Posiadanie NCsoft MA na pewno nie będzie potrzebne. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 25 lut 2012, 11:39 
Cytuj  
Tak sobie teraz pomyslalem ze powinienem byl wybrac jezyk niemiecki zapisujac sie do bety (a jeszcze lepiej francuski... ale niestety tego nie znam). Zapewne jakies 90% zapisanych wybralo angielski. Z innym jezykiem szanse bylyby wyzsze... No coz.

I fajna stronka: http://gw2videos.com/ wszystko w 1 miejscu.
Human ranger w PvP: http://www.youtube.com/watch?v=8SO2OXA84Qk

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2012, 14:27 
Cytuj  
Jednego nie rozumie, jeśli trzymamy się nazwy serwer i tego co już jesteśmy przyzwyczajeni przez wiele lat w grach mmo, to mówimy o 2-4k osób online.
No i teraz mamy to całe pvp między trzema serwerami gdzie mamy limity graczy, czyli są kolejki itd, więc pytanie ( nie oczekuje odpowiedzi od was ) co z resztą chętnych na pvp w grze, która ma być nastawiona na pvp ?
Czy te osoby mają stać w kolejce, a może włączać kompa w południe by załapać się na wieczorna grę pvp ?

Teraz będę zgadywał
( może już to było gdzieś powiedziane ale czytając dyskusje raczej nie ).
Najbardziej prawdopodobne jest że oni nie będą stawiać osobnych serwerów, tylko stworzą clustery mieszczące np 400 graczy online, co da jakieś 2k graczy przypisanych do takiego "serwera" ( oczywiście nie w okolicach premiery tylko jak się ustabilizuje i opadnie hype ).

Jeśli tak to zrobią to by była rewelacja od strony technicznej, wydajności takich serwerów, jak i dla graczy, którzy by mogli wreszcie nie być anonimowi, mogli by z dużym prawdopodobieństwem uczestniczyć we wszystkim co jest w grze.

Ciekaw jestem jak to faktycznie będzie zrobione ale jeśli tak jak pisałem to mogę zacisnąć zęby i powiedzieć "grafika nie jest ważna".


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2012, 15:24 
Cytuj  
embe napisał(a):
Jednego nie rozumie, jeśli trzymamy się nazwy serwer i tego co już jesteśmy przyzwyczajeni przez wiele lat w grach mmo, to mówimy o 2-4k osób online.
No i teraz mamy to całe pvp między trzema serwerami gdzie mamy limity graczy, czyli są kolejki itd, więc pytanie ( nie oczekuje odpowiedzi od was ) co z resztą chętnych na pvp w grze, która ma być nastawiona na pvp ?


Poza WvW są jeszcze BG i Areny jeżeli chodzi o PvP, no i nigdy nie będzie tak że 100% ludzi będących online akurat będzie chciało robić WvW/PvP.

Co nie zmienia faktu że na pewno jakieś kolejki dadzą, w tej sesji z wczoraj z odpowiedziami na pytania było coś na ten temat wspomniane, że będą starali się dać możliwe duży cap na WvW, i jakąś formę kolejkowania.

TBH inaczej się tego nie da rozwiązać skoro tak to w fazie projektowania wymyślili że na każde 3 servery przypada tylko jedna mapa (podzielona na 4 zony) WvW w danym momencie. Z tego co wywnioskowałem co 2 tygodnie serwery które ze sobą walczą mogą się zmienić, więc pewnie jest jakiś globalny system punktacji serverów tak żeby słabe servery nie były zestawiane z mocnymi etc.

Co do populacji to właśnie myślę że będzie większa per server niż w standardowych MMO, świat jest naprawdę duży, i żeby uniknąć problemów z brakiem ludzi w zonach co uniemożliwi robienie dynamicznych eventów, world bossów etc muszą dać spory cap.


Edit: BTW większość MMO ostatnich lat ma limity dużo niższe niż 4k osób online w danym momencie, bliżej 2k bym obstawiał, a później stoisz w kolejce. (WoW ma chyba 2.5k? A nowsze gry raczej mają mniej niż więcej)

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2012, 15:32 
Cytuj  
Co do CAPA na WvW to narazie w testach mieli max 300 osob na jednej mapie i zero crashy czy innych problemow wiec w retailu i becie bedzie tylko wiecej. Przypuszczam ze jednak dobija do zapowiadanych 2k graczy (po 500 na mape). RIFT z lepsza grafika pociagnal w becie event w noob zonie z ~700 graczami naraz a zony sa raczej w RIFT mniejsze niz w GW2.

No i rzeczywiscie ogladajac filmiki to cisnie sie az mysl ze cap playerow na serwer musi byc duuuuuzzzyyyy bo swiat jest sporawy. Zreszta mapy WvW tez sa "sporawe" i one beda funkcjonowac jak normalne mapy PvE, czyli moby, eventy i gathering tez tam beda - taka troche "gra w grze" i jak chcesz to mozesz z The Mists nie wylazic wogole - imho czad.


"Edit: BTW większość MMO ostatnich lat ma limity dużo niższe niż 4k osób online w danym momencie, bliżej 2k bym obstawiał, a później stoisz w kolejce. (WoW ma chyba 2.5k? A nowsze gry raczej mają mniej niż więcej)"

No ilosc ludzi na serwerach takich gier jak RIFT czy TOR (na MAX ofc) to rozczarowanie lekkie. Choc RIFT ma chyba wiecej duzo "capa" niz TOR, ktory jeszcze troche to bylby jak Battlefield (64 graczy). :)
WoW mial chyba tez wiecej ludzi na serwerach w podstawce niz teraz (subiektywne odczucie).


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2012, 15:40 
Cytuj  
Ktoś zadał sobie trudu i zliczył po pierwszym miesiącu ile jest ludzi na basilisku, wyszło w godzinach szczytu ponad 3k, więc jest podobnie jak w innych grach.
Problem zawsze jest taki że 3k graczy online oznacza jakieś 3-5x więcej kont przypisanych do serwera, i po premierze każdy co założył konto gra dużo i się serwery zapychają, w takim stabilnym wow-ie kolejki pojawiają się przy nowych patchach i dodatkach, nawet czasami w weekendy.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2012, 15:55 
Cytuj  
W GW2 masz możliwość zmiany serwera więc wątpię aby wszyscy się pchali jak w innych MMO na najbardziej zapchany.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2012, 16:02 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
W GW2 masz możliwość zmiany serwera więc wątpię aby wszyscy się pchali jak w innych MMO na najbardziej zapchany.

W GW2 mozesz grac kiedy czekasz w kolejce. Wiech pchanie sie na najbardziej zapchany serwer ma sens ;p.

IMO cap na WvW to będzie okolo 2k osób. (500 na mape). Napewno lezy to w granicach ich technicznych mozliwosci, skoro doszli do 300 osob.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 25 lut 2012, 16:17 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=EthBosPEjLM

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2012, 16:22 
Cytuj  
Robo napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=EthBosPEjLM


Piekne. Jedynie na co bym narzekal to ze mogloby byc troche wiecej trawki na ziemi w niektorych miejscach takich jak las itp....
Za to artystycznie i klimatycznie 11/10. A nawet 12. :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2012, 16:24 
Cytuj  
Guild Wars 2 Beta: Mesmer Spotlight

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2012, 16:39 
Cytuj  
Robo napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=EthBosPEjLM


no to juz lepiej niz to pvp video ;p


_________________
.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 25 lut 2012, 17:07 
Cytuj  
http://i.imgur.com/A0Tj0.jpg
http://www.dyndesign.com/GW/mapGWtyriaE ... verlay.jpg

Crystal Desert nie będzie dostępne po releasie.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 25 lut 2012, 17:40 
Cytuj  
To pierwsze to mapa GW2 tak?
To fajnie, akurat prophercies lubilem najbardziej ze wszystkich czesci.

**

Posty: 316
Dołączył(a): 10.05.2008
Offline
PostNapisane: 25 lut 2012, 18:23 
Cytuj  
To pierwsze to mapa gw1 z zaznaczonymi zmianami w porównaniu z mapą gw2. Zresztą wystarczyć sobie przerzucać oba obrazki, żeby widzieć o co chodzi.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 lut 2012, 18:29 
Cytuj  
Tej drugiej mapy to się większej nie dało?

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 25 lut 2012, 18:39 
Cytuj  
embe napisał(a):
Jednego nie rozumie, jeśli trzymamy się nazwy serwer i tego co już jesteśmy przyzwyczajeni przez wiele lat w grach mmo, to mówimy o 2-4k osób online.
No i teraz mamy to całe pvp między trzema serwerami gdzie mamy limity graczy, czyli są kolejki itd, więc pytanie ( nie oczekuje odpowiedzi od was ) co z resztą chętnych na pvp w grze, która ma być nastawiona na pvp ?
Czy te osoby mają stać w kolejce, a może włączać kompa w południe by załapać się na wieczorna grę pvp ?

Teraz będę zgadywał
( może już to było gdzieś powiedziane ale czytając dyskusje raczej nie ).
Najbardziej prawdopodobne jest że oni nie będą stawiać osobnych serwerów, tylko stworzą clustery mieszczące np 400 graczy online, co da jakieś 2k graczy przypisanych do takiego "serwera" ( oczywiście nie w okolicach premiery tylko jak się ustabilizuje i opadnie hype ).

Jeśli tak to zrobią to by była rewelacja od strony technicznej, wydajności takich serwerów, jak i dla graczy, którzy by mogli wreszcie nie być anonimowi, mogli by z dużym prawdopodobieństwem uczestniczyć we wszystkim co jest w grze.

Ciekaw jestem jak to faktycznie będzie zrobione ale jeśli tak jak pisałem to mogę zacisnąć zęby i powiedzieć "grafika nie jest ważna".


Przede wszystkim, nie liczyłabym że wszyscy będą zainteresowani WvW. Masa, masa graczy GW to ludzie grający tylko PvE pomimo, że jedynka była zdecydowanie bardziej nastawiona na PvP.

Zresztą, nawet w takim WAR, który był niby mocno nastawiony na RvR już po 2 miesiącach wyglądało to tak, że w sporej gildii, i to niby PvP, na PvP więcej niż dwa party ludzi po prostu nie dało się zebrać. Ogromna większość stawiała się tylko dwa razy w tygodniu na 2 godziny na obowiązkowe rajdy po RvR, żeby sobie pozergować. Szybko się okazało, że część bardziej kochała Warhammera na papierze, a nie wtedy, gdy faktycznie trzeba iść i kogoś złoić.

Hardkorowi gracze PvP z GW są nastawieni na rankingowe areny. Sam tryb WvW jest przez devsów traktowany jako casual PvP z jak najmniejszą barierą wejścia, gdzie można po prostu dobrze się pobawić.
To coś czego w GW nie było (bo AB naprawdę ciężko nazwać PvP) i baaaardzo wątpię, żeby pokaźny procent graczy siedział tam non-stop.
Na pewno będzie sporo osób zainteresowanych tym trybem, ale nie ma co tego demonizować.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.