MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 151 z 484

Autor:  blasz [ 25 lut 2012, 03:09 ]
Tytuł: 

Podobnie było w GW1, mesmer na początku wyglądał niepozornie - jak gracze poznali jego możliwości w teamie to był to zazwyczaj klucz do zwyciesta w pvp.
Pamietam swoj rekord z RA blisko 100 zwyciestw z rzedu na r/me, gdzie 1 czar mesa zabijal kazdego castera, a za mnie walczyl pet :)

Autor:  Bloodleaf [ 25 lut 2012, 10:06 ]
Tytuł: 

Cytuj:
When you kill someone you get gold or even sometimes items. There is no PvP armor in WvW, its just armor.


To w końcu jak jest z tymi pvp-itemz o których ktoś pisał?

Tylko na arenkach będzie czy jak?


Wie ktoś moze jak ma byc HoM linkowany do GW2, przez mail na którym było zakładane gw1 czy przez ncsoft master acc?

Autor:  iniside [ 25 lut 2012, 10:18 ]
Tytuł: 

No itemy pvp beda mialy inny wyglad ;p. A jemu pewnie chodzi o to ze nie bedzie zadnych debilnych pomyslow w stylu staty pvp albp pve na itemach..

A na arenach, kazdy bedzie mial te same itemy, wiec to niejako bedzie pvp gear ;p.

Autor:  wodny [ 25 lut 2012, 10:24 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Wie ktoś moze jak ma byc HoM linkowany do GW2, przez mail na którym było zakładane gw1 czy przez ncsoft master acc?

Posiadanie NCsoft MA na pewno nie będzie potrzebne. :)

Autor:  Lorath [ 25 lut 2012, 11:39 ]
Tytuł: 

Tak sobie teraz pomyslalem ze powinienem byl wybrac jezyk niemiecki zapisujac sie do bety (a jeszcze lepiej francuski... ale niestety tego nie znam). Zapewne jakies 90% zapisanych wybralo angielski. Z innym jezykiem szanse bylyby wyzsze... No coz.

I fajna stronka: http://gw2videos.com/ wszystko w 1 miejscu.
Human ranger w PvP: http://www.youtube.com/watch?v=8SO2OXA84Qk

Autor:  Teo [ 25 lut 2012, 14:27 ]
Tytuł: 

Jednego nie rozumie, jeśli trzymamy się nazwy serwer i tego co już jesteśmy przyzwyczajeni przez wiele lat w grach mmo, to mówimy o 2-4k osób online.
No i teraz mamy to całe pvp między trzema serwerami gdzie mamy limity graczy, czyli są kolejki itd, więc pytanie ( nie oczekuje odpowiedzi od was ) co z resztą chętnych na pvp w grze, która ma być nastawiona na pvp ?
Czy te osoby mają stać w kolejce, a może włączać kompa w południe by załapać się na wieczorna grę pvp ?

Teraz będę zgadywał
( może już to było gdzieś powiedziane ale czytając dyskusje raczej nie ).
Najbardziej prawdopodobne jest że oni nie będą stawiać osobnych serwerów, tylko stworzą clustery mieszczące np 400 graczy online, co da jakieś 2k graczy przypisanych do takiego "serwera" ( oczywiście nie w okolicach premiery tylko jak się ustabilizuje i opadnie hype ).

Jeśli tak to zrobią to by była rewelacja od strony technicznej, wydajności takich serwerów, jak i dla graczy, którzy by mogli wreszcie nie być anonimowi, mogli by z dużym prawdopodobieństwem uczestniczyć we wszystkim co jest w grze.

Ciekaw jestem jak to faktycznie będzie zrobione ale jeśli tak jak pisałem to mogę zacisnąć zęby i powiedzieć "grafika nie jest ważna".

Autor:  Goatus [ 25 lut 2012, 15:24 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Jednego nie rozumie, jeśli trzymamy się nazwy serwer i tego co już jesteśmy przyzwyczajeni przez wiele lat w grach mmo, to mówimy o 2-4k osób online.
No i teraz mamy to całe pvp między trzema serwerami gdzie mamy limity graczy, czyli są kolejki itd, więc pytanie ( nie oczekuje odpowiedzi od was ) co z resztą chętnych na pvp w grze, która ma być nastawiona na pvp ?


Poza WvW są jeszcze BG i Areny jeżeli chodzi o PvP, no i nigdy nie będzie tak że 100% ludzi będących online akurat będzie chciało robić WvW/PvP.

Co nie zmienia faktu że na pewno jakieś kolejki dadzą, w tej sesji z wczoraj z odpowiedziami na pytania było coś na ten temat wspomniane, że będą starali się dać możliwe duży cap na WvW, i jakąś formę kolejkowania.

TBH inaczej się tego nie da rozwiązać skoro tak to w fazie projektowania wymyślili że na każde 3 servery przypada tylko jedna mapa (podzielona na 4 zony) WvW w danym momencie. Z tego co wywnioskowałem co 2 tygodnie serwery które ze sobą walczą mogą się zmienić, więc pewnie jest jakiś globalny system punktacji serverów tak żeby słabe servery nie były zestawiane z mocnymi etc.

Co do populacji to właśnie myślę że będzie większa per server niż w standardowych MMO, świat jest naprawdę duży, i żeby uniknąć problemów z brakiem ludzi w zonach co uniemożliwi robienie dynamicznych eventów, world bossów etc muszą dać spory cap.


Edit: BTW większość MMO ostatnich lat ma limity dużo niższe niż 4k osób online w danym momencie, bliżej 2k bym obstawiał, a później stoisz w kolejce. (WoW ma chyba 2.5k? A nowsze gry raczej mają mniej niż więcej)

Autor:  Kabraxis [ 25 lut 2012, 15:32 ]
Tytuł: 

Co do CAPA na WvW to narazie w testach mieli max 300 osob na jednej mapie i zero crashy czy innych problemow wiec w retailu i becie bedzie tylko wiecej. Przypuszczam ze jednak dobija do zapowiadanych 2k graczy (po 500 na mape). RIFT z lepsza grafika pociagnal w becie event w noob zonie z ~700 graczami naraz a zony sa raczej w RIFT mniejsze niz w GW2.

No i rzeczywiscie ogladajac filmiki to cisnie sie az mysl ze cap playerow na serwer musi byc duuuuuzzzyyyy bo swiat jest sporawy. Zreszta mapy WvW tez sa "sporawe" i one beda funkcjonowac jak normalne mapy PvE, czyli moby, eventy i gathering tez tam beda - taka troche "gra w grze" i jak chcesz to mozesz z The Mists nie wylazic wogole - imho czad.


"Edit: BTW większość MMO ostatnich lat ma limity dużo niższe niż 4k osób online w danym momencie, bliżej 2k bym obstawiał, a później stoisz w kolejce. (WoW ma chyba 2.5k? A nowsze gry raczej mają mniej niż więcej)"

No ilosc ludzi na serwerach takich gier jak RIFT czy TOR (na MAX ofc) to rozczarowanie lekkie. Choc RIFT ma chyba wiecej duzo "capa" niz TOR, ktory jeszcze troche to bylby jak Battlefield (64 graczy). :)
WoW mial chyba tez wiecej ludzi na serwerach w podstawce niz teraz (subiektywne odczucie).

Autor:  Teo [ 25 lut 2012, 15:40 ]
Tytuł: 

Ktoś zadał sobie trudu i zliczył po pierwszym miesiącu ile jest ludzi na basilisku, wyszło w godzinach szczytu ponad 3k, więc jest podobnie jak w innych grach.
Problem zawsze jest taki że 3k graczy online oznacza jakieś 3-5x więcej kont przypisanych do serwera, i po premierze każdy co założył konto gra dużo i się serwery zapychają, w takim stabilnym wow-ie kolejki pojawiają się przy nowych patchach i dodatkach, nawet czasami w weekendy.

Autor:  Bloodleaf [ 25 lut 2012, 15:55 ]
Tytuł: 

W GW2 masz możliwość zmiany serwera więc wątpię aby wszyscy się pchali jak w innych MMO na najbardziej zapchany.

Autor:  iniside [ 25 lut 2012, 16:02 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
W GW2 masz możliwość zmiany serwera więc wątpię aby wszyscy się pchali jak w innych MMO na najbardziej zapchany.

W GW2 mozesz grac kiedy czekasz w kolejce. Wiech pchanie sie na najbardziej zapchany serwer ma sens ;p.

IMO cap na WvW to będzie okolo 2k osób. (500 na mape). Napewno lezy to w granicach ich technicznych mozliwosci, skoro doszli do 300 osob.

Autor:  Robo [ 25 lut 2012, 16:17 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=EthBosPEjLM

Autor:  Kabraxis [ 25 lut 2012, 16:22 ]
Tytuł: 

Robo napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=EthBosPEjLM


Piekne. Jedynie na co bym narzekal to ze mogloby byc troche wiecej trawki na ziemi w niektorych miejscach takich jak las itp....
Za to artystycznie i klimatycznie 11/10. A nawet 12. :)

Autor:  Dana [ 25 lut 2012, 16:24 ]
Tytuł: 

Guild Wars 2 Beta: Mesmer Spotlight

Autor:  Highlander [ 25 lut 2012, 16:39 ]
Tytuł: 

Robo napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=EthBosPEjLM


no to juz lepiej niz to pvp video ;p

Autor:  Robo [ 25 lut 2012, 17:07 ]
Tytuł: 

http://i.imgur.com/A0Tj0.jpg
http://www.dyndesign.com/GW/mapGWtyriaE ... verlay.jpg

Crystal Desert nie będzie dostępne po releasie.

Autor:  Arturnik [ 25 lut 2012, 17:40 ]
Tytuł: 

To pierwsze to mapa GW2 tak?
To fajnie, akurat prophercies lubilem najbardziej ze wszystkich czesci.

Autor:  Jelcyn [ 25 lut 2012, 18:23 ]
Tytuł: 

To pierwsze to mapa gw1 z zaznaczonymi zmianami w porównaniu z mapą gw2. Zresztą wystarczyć sobie przerzucać oba obrazki, żeby widzieć o co chodzi.

Autor:  sula [ 25 lut 2012, 18:29 ]
Tytuł: 

Tej drugiej mapy to się większej nie dało?

Autor:  Plutonka [ 25 lut 2012, 18:39 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Jednego nie rozumie, jeśli trzymamy się nazwy serwer i tego co już jesteśmy przyzwyczajeni przez wiele lat w grach mmo, to mówimy o 2-4k osób online.
No i teraz mamy to całe pvp między trzema serwerami gdzie mamy limity graczy, czyli są kolejki itd, więc pytanie ( nie oczekuje odpowiedzi od was ) co z resztą chętnych na pvp w grze, która ma być nastawiona na pvp ?
Czy te osoby mają stać w kolejce, a może włączać kompa w południe by załapać się na wieczorna grę pvp ?

Teraz będę zgadywał
( może już to było gdzieś powiedziane ale czytając dyskusje raczej nie ).
Najbardziej prawdopodobne jest że oni nie będą stawiać osobnych serwerów, tylko stworzą clustery mieszczące np 400 graczy online, co da jakieś 2k graczy przypisanych do takiego "serwera" ( oczywiście nie w okolicach premiery tylko jak się ustabilizuje i opadnie hype ).

Jeśli tak to zrobią to by była rewelacja od strony technicznej, wydajności takich serwerów, jak i dla graczy, którzy by mogli wreszcie nie być anonimowi, mogli by z dużym prawdopodobieństwem uczestniczyć we wszystkim co jest w grze.

Ciekaw jestem jak to faktycznie będzie zrobione ale jeśli tak jak pisałem to mogę zacisnąć zęby i powiedzieć "grafika nie jest ważna".


Przede wszystkim, nie liczyłabym że wszyscy będą zainteresowani WvW. Masa, masa graczy GW to ludzie grający tylko PvE pomimo, że jedynka była zdecydowanie bardziej nastawiona na PvP.

Zresztą, nawet w takim WAR, który był niby mocno nastawiony na RvR już po 2 miesiącach wyglądało to tak, że w sporej gildii, i to niby PvP, na PvP więcej niż dwa party ludzi po prostu nie dało się zebrać. Ogromna większość stawiała się tylko dwa razy w tygodniu na 2 godziny na obowiązkowe rajdy po RvR, żeby sobie pozergować. Szybko się okazało, że część bardziej kochała Warhammera na papierze, a nie wtedy, gdy faktycznie trzeba iść i kogoś złoić.

Hardkorowi gracze PvP z GW są nastawieni na rankingowe areny. Sam tryb WvW jest przez devsów traktowany jako casual PvP z jak najmniejszą barierą wejścia, gdzie można po prostu dobrze się pobawić.
To coś czego w GW nie było (bo AB naprawdę ciężko nazwać PvP) i baaaardzo wątpię, żeby pokaźny procent graczy siedział tam non-stop.
Na pewno będzie sporo osób zainteresowanych tym trybem, ale nie ma co tego demonizować.

Strona 151 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team