MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 153 z 484

Autor:  sula [ 26 lut 2012, 00:31 ]
Tytuł: 

Plutonka napisał(a):
Tak jak pisze iniside, różni ludzie, różne oczekiwania - a jeden WoW już jest. No i pierdyliard jego klonów.

Dokładnie. I dlatego powinny być różne rodzaje mmorpg-ów (pomijam tu indie scene która takie dostarczała). I w stylu WoW , I e-sport / competetive instanced PvP w stylu GW2, i jeszcze inne. Powtarzam się wiem :wink:


Korzystając z okazji - zapytam - jakaś strona z dobrze opracowanym Lore i Historią Świata GW2 ? Bo tam mineło od Gw kilkaset lat niby right?

Autor:  iniside [ 26 lut 2012, 00:34 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Przecież i tak zawsze grasz sam to co za różnica, czy są inni gracze czy nie, równie dobrze mogli to być npc albo ai i byś się nie zorientował. :)

Nie gram sam. Gram z innymi ludzmi na serwerze. Im ich wiecej w jednym miejscu (i im wiecej cos w tym miejscu robi), tym lepsze mmo.

@up
http://wiki.guildwars.com/wiki/Main_Page

http://guildwars.wikia.com/wiki/Main_Page

Autor:  Lorath [ 26 lut 2012, 00:38 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
6mln sprzeedanych pudelek GW ktore nie mialo raidow, ani wogole nic wspolnego z WoWem ;p.


Tak tak. Znam ta spiewke. Tez rzucam te liczby w twarz kazdemu kto powie cos przeciw GW :lol:

Cytuj:
O wowdebili to ja sie nie boje. GW ma znacznie bardziej fanatyczne community, i juz wiem kto bedzie zmieszany z blotem :D.


Mi tu nie chodzi o fanatyczne community. SW tez ma fanatyczne community.

Cytuj:
Ja bym predzej WoWa i SWTOR nazwal singleplayerem w realiach MMO ;s.


Bo unikasz tego co napisalem (choc z TORem sie w 100% zgadzam). Dla fanow PVE GW2 bedzie mialo poczatek i koniec. I to w ciagu 1-3 miesiecy. Tak jak SWTOR. Tak jak single. Jak juz napisalem - mnie to nie przeszkadza. Taki model gry. Natomiast smiac mi sie chce, i nie mam zamiaru sie z tym kryc, za kazdym razem gdy goscie z ANet robia uniki i zwody w tej kwestii podczas wywiadow. I szkoda mi ludzi ktorzy sie na tak nakrecony hype nabiora.

Autor:  iniside [ 26 lut 2012, 00:41 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):

Bo unikasz tego co napisalem (choc z TORem sie w 100% zgadzam). Dla fanow PVE GW2 bedzie mialo poczatek i koniec. I to w ciagu 1-3 miesiecy. Tak jak SWTOR. Tak jak single. Jak juz napisalem - mnie to nie przeszkadza. Taki model gry. Natomiast smiac mi sie chce, i nie mam zamiaru sie z tym kryc, za kazdym razem gdy goscie z ANet robia uniki i zwody w tej kwestii podczas wywiadow.

Piszesz głupoty. Twierdzisz zatem, ze Jeden raid na patch, to nie jest poczatek i koniec ? Przeciez to jest bardziej powtarzalne, chore i nudne, niż eventy w GW2. Jeśli powiedzmy 500 eventow to początek i koniec. To jak nazwać jeden raid co 3 miesiace ? Koniec przed początekiem ? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Luddzie z AN nie robia zadnych unikow. Dokladnie powiedzieli jak będzie wyglądać PvE w tej grze:
a) Dynamiczne Eventy
b) 5 osobowe instancje.

To ze ludzie jak ostatni skretyniali debile oczekuje kolejne kalki WoWa i SAMI JA SOBIE DOPOWIADAJA, to naprawde nie wina gosci z AN, bo oni juz jasno powiedzieli jak bedzie wygladac PvE w GW2. Deal with it.

Autor:  sula [ 26 lut 2012, 00:55 ]
Tytuł: 

Lorath-owi chodzi chyba o to ,że ludzie grający w mmorpg głównie dla zorganizowanego (czyli najczęściej oznaczającego instancjowane) PvE - to przyjdą wylevelują , zrobią wszystkie dungeony po kilka razy i zaczną powoli odchodzić.

---

W WoW i podobnych mają jeszcze wymagające mocno rajdy na których z wyjątkiem jakiś tam mega-hardcorowych top gildii , to inni mają tygodnie a w dawnych czasach to miesiące prób ,żeby 'beat the content' (nie mówiąc o zamierzchłych czasach niektórych gier gdzie było to jeszcze bardziej hardcore niż w WoW).

Z tym chodzi o początek i koniec chyba. Pobity wszystkie dungeony i brak gearu to wygrindzenia = koniec dla nich.


------

Nie oceniam. Każdy lubi co innego i niech gra w to co mu sprawia przyjemność.
Sam nie lubię grać w rajdowych gildiach / aliansach z ostrymi regulacjami , zasadami ,etc nastawionymi na jak najszybszy progress rajdów.

Najwięcej to byłem w takim dość casualowym aliansie raz w jednej grze - tzn. dłużej bo ładnych kilka miechów (ale tam mogłem sobie odpuszczać rajdy np.) ,bo próbwałem kilka razy i jednak odrzucało mnie od bardziej hardcorowych rajdowych grup.

-------

No ,ale nic tak tylko gwoli wtrącenia małych 2 groszy :wink:

Mi tam brak rajdów nie przeszkadza - bo nie tego głównie szukam.
Tzn, jakby były to nic złego by nie było i mógłbym jakiś zrobić od święta - jak nie ma ani jednego to też żaden minus dla mnie.

Autor:  Lorath [ 26 lut 2012, 01:31 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Piszesz głupoty. Twierdzisz zatem, ze Jeden raid na patch, to nie jest poczatek i koniec ? Przeciez to jest bardziej powtarzalne, chore i nudne, niż eventy w GW2. Jeśli powiedzmy 500 eventow to początek i koniec.
To jak nazwać jeden raid co 3 miesiace ? Koniec przed początekiem ? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Zapominasz dodac ze owe eventy choc w niektorych przypadkach bardzo widowiskowe i pomyslowe nie beda stanowic jakiegos specjalnego wyzwania bo musza byc do zrobienia dla masowki i sa tu contentem bedacym zamiennikiem dla klasycznych questow a nie tym co sie robi kiedy juz sie przez questy przebije. I tak, uwazam, ze jak trzasne te 500 eventow (te ciekawsze moze 2-4 razy) i zrobie 5-osobowki to bede mniej wiecej w tym samym miejscu czasowo jak po 1000-1500 klasycznych questach i paru 5-osobowkach w innych MMO. Now what? PvP or get lost.

A ten rajd z 6-8 bossami z ktorego sie nabijasz, o ile bedzie odpowiednio zbalansowany, to dla przecietnej rajd grupy (nie dla top 10 hardkore madafakas mieszkajacych w dziewictwie w piwnicy starych) bedzie miesiac czy 2 zabawy.

Cytuj:
Luddzie z AN nie robia zadnych unikow.


Ludzenie rajderow tym ze DE beda funkcjonowac dla nich jako challenging content uznaje za unik.

Cytuj:
To ze ludzie jak ostatni skretyniali debile oczekuje kolejne kalki WoWa i SAMI JA SOBIE DOPOWIADAJA, to naprawde nie wina gosci z AN, bo oni juz jasno powiedzieli jak bedzie wygladac PvE w GW2. Deal with it.


Ja nie sadze ze ludzie oczekuja kalki wowa. Wygodnie tak myslec bo wtedy kazdemu zarzutowi mozna przypiac metke wowdebil i olac. Ludziom jak najbardziej marzy sie nowa odkrywcza gra MMO (bo ile do k... nedzy mozna grac w 1 i ta sama gre), ktora jednak zapewni im rozrywke PVE tak dlugotrwala i wymagajaca jak rajdowanie dawniej gdy wow byl swiezy i odkrywczy (bo byl ich pierwszym MMO). No i tego sie nie doczekaja w GW2.

Autor:  Piszpan [ 26 lut 2012, 01:40 ]
Tytuł: 

lol gw2 to taki lol z opcja junglowania solo v moby (pve) cala reszta to ciagle lol tylko widok 3 osoby.

Autor:  Kole0 [ 26 lut 2012, 01:42 ]
Tytuł: 

to sie MOBA nazywa... i tyczy sie to tylko aren pvp.

Autor:  Goatus [ 26 lut 2012, 01:48 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
Ludzenie rajderow tym ze DE beda funkcjonowac dla nich jako challenging content uznaje za unik.


Czemu twierdzisz że na kilkaset DE nie może być paru(nastu) które naprawdę wymagają większej zorganizowanej grupy, i np będzie tak że ludzie nie będą w stanie zrobić ich przez dłuższy czas.

Naprawdę zrobić taki content to nie problem, jeżeli AN uzna że potrzebuje paru betonowych ścian w które ludzie będą walić łbami długie tygodnie to takie ściany będą i tyle.

A to że na niektórych serverach gracze nie będą mogli zrobić tego miesiącami bo akurat nie ma kilku ogarniętych gildi to cóż... shit happens. Zawsze można przecież skoczyć na inny server, no i jest masa innych rzeczy do roboty.

Autor:  Piszpan [ 26 lut 2012, 01:52 ]
Tytuł: 

nie bardzo rozumiem sens contentu pve gdzie nie liczy sie sprzet tylko czysto skill w grze typu e-sport a'la starcraft. jest ok fajnie tak jak pisalem wyzej taki solo jungle lol. i nie rozumiem czemu nie bedzie setow na pvp za siakies pkt z tych aren.

Autor:  Kole0 [ 26 lut 2012, 02:02 ]
Tytuł: 

bo dzieki temu bedzie zachowany balans i kazdy bedzie mial rowne szasne, a za punkciki z pvp bedzie mozna sobie unikalne skiny armorow zalatwic, tak wiec /flex zostanie.

a w Pve bedzie gear normalnie zdobywany, tak samo jak w RvRvR z tego co wiem bedzie granie w swoim gearze, natomiat wbijajac na areny pvp kazdy ma staty takie same, ale inny wyglad.

Autor:  Bloodleaf [ 26 lut 2012, 04:50 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
Mozesz pomarzyc. Beda tam a po miesiacu zaczna mieszac GW2 z blotem na kazdym dostepnym forum.


Niech mieszają, GW1 jakoś to nie zaszkodziło że kupa ludu mieszała z błotem, nadal jest bardzo duża populacja in-game.
Szczerze to ja mam nadzieję że właśnie takie ludki zniechęcą się raz,dwa do Guild Warsów.

Autor:  iniside [ 26 lut 2012, 09:34 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Zapominasz dodac ze owe eventy choc w niektorych przypadkach bardzo widowiskowe i pomyslowe nie beda stanowic jakiegos specjalnego wyzwania bo musza byc do zrobienia dla masowki i sa tu contentem bedacym zamiennikiem dla klasycznych questow a nie tym co sie robi kiedy juz sie przez questy przebije. I tak, uwazam, ze jak trzasne te 500 eventow (te ciekawsze moze 2-4 razy) i zrobie 5-osobowki to bede mniej wiecej w tym samym miejscu czasowo jak po 1000-1500 klasycznych questach i paru 5-osobowkach w innych MMO. Now what? PvP or get lost.

A ten rajd z 6-8 bossami z ktorego sie nabijasz, o ile bedzie odpowiednio zbalansowany, to dla przecietnej rajd grupy (nie dla top 10 hardkore madafakas mieszkajacych w dziewictwie w piwnicy starych) bedzie miesiac czy 2 zabawy.

No widzisz. Mnie arcy ciekawy raid w instancji nudzil poo 3 razie. Ile mozna robic to samo ? Eventy moze i będą takie same, ale zieki nieprzwidywalnosci ile i jacy ludzie wezmą w nim udział, zawsze będzie to jednak coś troche nowego.

No w innych mmo robisz 1500 quest i now what ? farm itemki albo spierdalaj ? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Fascynujące//

Cytuj:
Ja nie sadze ze ludzie oczekuja kalki wowa. Wygodnie tak myslec bo wtedy kazdemu zarzutowi mozna przypiac metke wowdebil i olac. Ludziom jak najbardziej marzy sie nowa odkrywcza gra MMO (bo ile do k... nedzy mozna grac w 1 i ta sama gre), ktora jednak zapewni im rozrywke PVE tak dlugotrwala i wymagajaca jak rajdowanie dawniej gdy wow byl swiezy i odkrywczy (bo byl ich pierwszym MMO). No i tego sie nie doczekaja w GW2.

Sam sobie zaprzeczasz. Czyli oczekuja oskryptowany, zamkniętych raidów, w której mogą sie sami ze sobą dotykać po pisiorkach :lol: :lol: :lol: :lol:
Cytuj:
nie bardzo rozumiem sens contentu pve gdzie nie liczy sie sprzet tylko czysto skill w grze typu e-sport a'la starcraft. jest ok fajnie tak jak pisalem wyzej taki solo jungle lol. i nie rozumiem czemu nie bedzie setow na pvp za siakies pkt z tych aren.

Dla zabawy ? Czy ludzie, jeszcze graja for fun, czy tylko dla itemkow i server first ?

Autor:  Dana [ 26 lut 2012, 09:47 ]
Tytuł: 

Niektórych bawi zbieranie itemków.

Autor:  Bloodleaf [ 26 lut 2012, 09:47 ]
Tytuł: 

Dokładnie, pvp się lata dla funu a nie po to żeby szpanowac kupką pixeli w main city na idlu.

Autor:  Mendol [ 26 lut 2012, 09:49 ]
Tytuł: 

tomu lubi szpanowac i dobierac kolorki :)
blood zreszta tez :P

Autor:  iniside [ 26 lut 2012, 09:56 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Niektórych bawi zbieranie itemków.

Oj nie udawaj, ze nie wiesz co mialem na myśli ;p.

Autor:  Niah [ 26 lut 2012, 10:03 ]
Tytuł: 

Każdego bawi "ubieranie laleczki", ale nie tak w hardcorowych wydaniu jak było to w wowie. Nawet w Darkfallu i EVE masz to.

Autor:  Kabraxis [ 26 lut 2012, 10:06 ]
Tytuł: 

PvP amory to sa skiny, wogole wiekszosc itemkow bedzie w GW2 funkcjonowalo jako "skiny" - podobne staty a inny wyglad.

Ale juz czuje rage wowidiotow jak ta gra wyjdzie. NO bo jakto bez raidow i jakim cudem moj itemek na 80lvl ma takie same staty jak itemek kolegi z lvl 10? hehehe bedzie drama mocna.

A co do ubierania laleczki i kolorowania a potem flexowania to mysle ze 184 czesci wizualne setow PvP do oblokowania (razy 3 bo dla kazdego armor type sa inne) oraz opnad 400 kolorow barwnikow zadowoli kazdego.

http://www.arena.net/blog/live-and-let- ... dye-system

Wazna rzecz jesli chodzi o unlocki... wszytkkie sa per account a nie per character. Wie jak cos odblokujesz to jzu masz an all postaciach dostepne. Tak samo achievementy sa account wide.

No i fajna ciekawostka, teoretyzowana mapka z zonami (choc dosc dokladna pewnie);

Obrazek

Co cieszy? Dwie pelne i zupelnie od siebie odrebne sciezki 1-80 wiec co najmniej dwie postacie bez powtarzania contentu mozna zrobic. Cieszy takze duzo zon i ogolna wielkosc swiata (spekulacyjnie co najmniej wielkosc WoW'a vanilla).
Nie chce jeszcze bardziej fanbojowac ale ludzie wieszczacy jak na sile dodane i "lajtowe" bedzie PvE w tej grze (Sula min.) moga sie mocno zdziwic. :P Bo zapowiada sie to bardzo dobrze tbh.
I uprzedzajac pytania - to co nie jest w kwadratach nie jest w grze na launch choc koles raczej pominal jedna czy dwie zony.

Autor:  candidoser [ 26 lut 2012, 10:08 ]
Tytuł: 

Czyli w structured pvp gear nie ma w ogole stat-ow?
Do WvWvW wchodzimy ze swoim gearem. Tam statsy sa?

Strona 153 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team