MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Guild Wars 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321 |
Strona 164 z 484 |
Autor: | Dana [ 3 mar 2012, 18:06 ] |
Tytuł: | |
Ok. http://youtu.be/cJElU9kftwA wvw w tle. |
Autor: | Dana [ 4 mar 2012, 16:28 ] |
Tytuł: | |
Guild Wars 2: Norn Levelling Part 1 - Mining Help |
Autor: | ShadeKnight [ 4 mar 2012, 21:05 ] |
Tytuł: | |
Jeśli wierzyć pogłoskom już wkrótce można się spodziewać premiery GW2 - a mianowicie pod koniec kwietnia / na początek maja. Podobno ma to być kolejna próba NCsoftu na pogrążenie TERA online od znienawidzonego Blue Hole Studio. W takim układzie chłopaki z ArenaNet musieliby ostro się sprężyć. ![]() W razie gdyby nie zdążyli z całym kontentem to mogliby np. dać Sylvari czy Asura jako DLC już po premierze. Zważając na "gejowość" tych ras myślę, że wyszło by to grze na dobre. |
Autor: | Gokulo [ 4 mar 2012, 21:06 ] |
Tytuł: | |
Lol |
Autor: | Kabraxis [ 4 mar 2012, 21:11 ] |
Tytuł: | |
ShadeKnight napisał(a): Jeśli wierzyć pogłoskom już wkrótce można się spodziewać premiery GW2 - a mianowicie pod koniec kwietnia / na początek maja. Podobno ma to być kolejna próba NCsoftu na pogrążenie TERA online od znienawidzonego Blue Hole Studio. W takim układzie chłopaki z ArenaNet musieliby ostro się sprężyć.
![]() W razie gdyby nie zdążyli z całym kontentem to mogliby np. dać Sylvari czy Asura jako DLC już po premierze. Zważając na "gejowość" tych ras myślę, że wyszło by to grze na dobre. Z takim slabym trollingiem to wypierdalaj na gry-online czy innego pudelka lol. |
Autor: | Atherius [ 4 mar 2012, 21:58 ] |
Tytuł: | |
Odsyłasz go do miejsce, gdzie się sam udzielasz ? Dziwne. :] |
Autor: | sula [ 4 mar 2012, 22:05 ] |
Tytuł: | |
Jakieś wieści na temat kiedy się okaże kto się do bety dostał? |
Autor: | Lorath [ 4 mar 2012, 22:29 ] |
Tytuł: | |
ShadeKnight napisał(a): W razie gdyby nie zdążyli z całym kontentem to mogliby np. dać Sylvari czy Asura jako DLC już po premierze. Zważając na "gejowość" tych ras myślę, że wyszło by to grze na dobre.
![]() |
Autor: | Gokulo [ 5 mar 2012, 08:34 ] |
Tytuł: | |
Lista czesci run z gry: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Rune YARR! :lol: Cytuj: +10% magic find
+20% might duration +15% magic find 5% chance to shout Yarr and grant might to nearby allies when hit. (cooldown: 10s) +25% magic find +5% chance to summon a Parrot. (cooldown: 90s) |
Autor: | Wedge [ 5 mar 2012, 09:37 ] |
Tytuł: | |
Akurat kto wygra pojedynek Tera vs Gw2 jest prawie oczywiste ![]() |
Autor: | Turbot [ 5 mar 2012, 10:14 ] |
Tytuł: | |
Te rasy nie są pedalskie tylko stworzone z myślą o małym odsetku "płci pięknej" grającej w mmo |
Autor: | Dana [ 5 mar 2012, 11:32 ] |
Tytuł: | |
Guild Wars 2: Norn Levelling Part 2 - Hot Springs Wrestling |
Autor: | Lorath [ 5 mar 2012, 11:32 ] |
Tytuł: | |
pieniek82 napisał(a): Te rasy nie są pedalskie tylko stworzone z myślą o małym odsetku "płci pięknej" grającej w mmo
co do silvari to się nie wypowiem ale asure można spokojnie stworzyć takiego jak w gw1 gdzie przypominały skrzyżowanie chupacabry z "szarym" obcym. Średnio atrakcyjne dla płci pięknej. |
Autor: | Undmeen [ 5 mar 2012, 13:58 ] |
Tytuł: | |
Nie ma co narzekać, przynajmniej to nie są półnagie 8 latki albo tłuste bobry. |
Autor: | Turbot [ 5 mar 2012, 14:37 ] |
Tytuł: | |
fakt wygladaja o niebo lepiej niz pandy bobry i buldogi nie wspominając o pozywce dla pedofilii |
Autor: | ShadeKnight [ 5 mar 2012, 17:28 ] |
Tytuł: | |
pieniek82 napisał(a): fakt wygladaja o niebo lepiej niz pandy bobry i buldogi nie wspominając o pozywce dla pedofilii
Kwestia gustu, bobry akurat są cool. Wracając do GW2 - jak sobie pomyślę, że grając np. Normem jakieś chomiki będą mi przebiegać między nogami na PvP to porażka. Chłopaki z AN robią grę e-sport PvP i dają taką dysproporcję wielkości postaci... "what were they thinking?" - skończy się, że najlepsze teamy na PvP będą grać w 90% Asurami. ![]() |
Autor: | sula [ 5 mar 2012, 17:55 ] |
Tytuł: | |
nie wiem czy było : Pamiętajcie aby naprawiać swoje zbroję ![]() http://www.youtube.com/watch?v=zGNSuIqv ... age#t=922s @up Przypadkiem GW2 nie jest jednak tab based ? Ma trochę actiony combat , z unikami ale jest 'lock-on-target' nie tak jak w TERA - także hitbox się jakby mniej liczy? ALe ja w sumie się na e-sportcie zbyt dobrze nie znam a tym bardziej na takim jak w GW2 także może się myle. |
Autor: | Kabraxis [ 5 mar 2012, 18:29 ] |
Tytuł: | |
ShadeKnight napisał(a): pieniek82 napisał(a): fakt wygladaja o niebo lepiej niz pandy bobry i buldogi nie wspominając o pozywce dla pedofilii Kwestia gustu, bobry akurat są cool. Wracając do GW2 - jak sobie pomyślę, że grając np. Normem jakieś chomiki będą mi przebiegać między nogami na PvP to porażka. Chłopaki z AN robią grę e-sport PvP i dają taką dysproporcję wielkości postaci... "what were they thinking?" - skończy się, że najlepsze teamy na PvP będą grać w 90% Asurami. ![]() Hitbox jest takiej samej wielkosci niezaleznie od rasy. I wystarczy. Kolizji postaci nie ma wiec tak czy siak ktokolwiek bedzie ci mogl "przebiec miedzy nogami". Pozatym sorry ale wlasnie o to chodzi zeby byly roznice miedzy rasami, klasami i skilami - wtedy PvP jest ciekawe. W takiej DOTA tez masz 100 zupelnie roznych hero rozniacych sie wielkoscia, animacjami, kolorem a jakos nikt nie narzeka ze warstwa e-sportowa na tym cierpi. TBH to jest wrecz przeciwnie. Sula - nie, GW2 nie jest TAB based, chociaz TABtargeting jest w grze (i bardzo dobrze ze jest). Mimo wszytko nawet jak masz target "zlockowany" to i tak trafiasz wtedy jak trafisz "fizycznie" w hitboxa. Z tym ze po stargetowaniu celu TABem wlaczaja sie jakies ulatwiacze (autoface dla ranged?). Z tym ze i tak mozesz dowolnie uskakiwac przed projectiles poniewaz nie sa one "naprowdzane" na cel. |
Autor: | iniside [ 5 mar 2012, 18:37 ] |
Tytuł: | |
sticky target jest. Ale to dziala bardziej jak focus. Np. przy walce wrecz jest uwzgledniany swing uderzenia i mozna trafic wrogow dookola, jak masz cel sfocusowany to trafiasz tylko w niego. |
Autor: | sula [ 5 mar 2012, 18:44 ] |
Tytuł: | |
@Kabra Ok ty za info Mi tam pasi ,ja 'pełnego' action i celownika nie potrzebuję ,zresztą samo to jaki jest dokładnie system (full tab-based ,hybryda czy full action z celowaniem) nie jest wyznacznikiem dla mnie - ważne jak jest zrobiony. Można mieć mega fun w dobrze zrobionym tradycyjnym full tab/sticky target a nie mieć w full action jeżeli jest źle zrobiony. Na odwrót oczywiście też ![]() Walka w GW2 wygląda po filmikach dobrze - także ten element będzie raczej funem. I spoko. |
Strona 164 z 484 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |