MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 18 z 484

Autor:  wodny [ 18 sie 2010, 15:36 ]
Tytuł: 

Materiał o przerywnikach filmowych:
http://www.youtube.com/watch?v=uAlf0-THkCU :)

Autor:  Lorath [ 18 sie 2010, 15:36 ]
Tytuł: 

Shatterer robi wrazenie :o

Autor:  wodny [ 18 sie 2010, 16:13 ]
Tytuł: 

Kolejny filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=Y_VsBO_avW8

Wrażenia z gry:
http://au.pc.ign.com/articles/111/1113687p1.html
http://www.unthinkable.biz/home/article ... ild-wars-2

Autor:  wodny [ 18 sie 2010, 21:14 ]
Tytuł: 

Kolejne filmiki numer 238832832:
http://www.glimpsedog.com/content/347-e ... otage.html
http://www.youtube.com/watch?v=8Tz7-9d9ABk

Ikonki:
http://farm5.static.flickr.com/4095/489 ... 4f0e_o.jpg

Autor:  Atherius [ 18 sie 2010, 21:19 ]
Tytuł: 

Nie wiem jak wy, ale czuć mi trochę aionem i to nie jest komplement. Animacja z gw1 średnio mi pasiła, tutaj widzę lata laska i podskakuję radośnie jakby miała kutonga w pupie, takie słodkie i beztroskie. :]

Mam nadzieję, że dadzą triala tak jak w jedynce, bo w ciemno to już w żadnym mmo nie utopię kasy.

Autor:  Kabraxis [ 18 sie 2010, 22:09 ]
Tytuł: 

Ej wogole gdie sie podzial z forum dzial o GW? jestem pewny ze kiedys byl...
zostal usuniety? Why?
Wnioskuje o przywrocenie go spowrotem!!!! eloelo

Autor:  wodny [ 18 sie 2010, 22:22 ]
Tytuł: 

Kolejny filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=YQK1Jdxw1y4 (początek nowy, reszta była)

Trochę informacji o nekromancie:
http://www.tentonhammer.com/events/game ... -confirmed

Autor:  Razoth [ 18 sie 2010, 22:29 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
Kolejny filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=YQK1Jdxw1y4 (początek nowy, reszta była)


Ale to musi zajebiście wyglądać w hi-ress ingame. No i rzucanie spelli w biegu - win. :)

Autor:  wodny [ 18 sie 2010, 22:42 ]
Tytuł: 

Urywki z gry - nowe + francuska gadanina:
http://www.youtube.com/watch?v=NwP8Du_wbsI :)

Autor:  Viracept [ 18 sie 2010, 22:43 ]
Tytuł: 

Ehh to tylko ja czy animacje są lekko mówiąc koślawe ? :har:

V.

Autor:  Kabraxis [ 18 sie 2010, 22:47 ]
Tytuł: 

Heh rzucanie spelli w biegu to 100% wina.
Nie wiedzielem ze sa dialogi (lub pseudo dialogi) = kolejny win.
Miesto wyglada oblednie - nawet na tej crapowatej jakosci.

Ja narazie 90% rzeczy, ktore widzilem to win. Nie spodziewalem sie takiego rozmachu, az tak ladnej grafy i takiego dopracowania (animacje itd...)

Win Win Win. :P

"Ehh to tylko ja czy animacje są lekko mówiąc koślawe ?"
To zalezy do zego porownujesz. Do Assasins Creed? To tak. Do innych MMO? Imho sa na poziomie. podobalo mi sie np jak ta babeczka spadla z murku to zrobila przewrot po upadku - fajne.

"While many of the defining mechanics of necromancers in the original Guild Wars have made a return, the profession has been completely reimagined and features some incredibly cool gameplay. For example, as you use the different skills slotted on your bar, you’ll begin building up a health resource which allows you to enter a wraith-like state. In this state you gain access to a new set of potent skills, such as a powerful AoE ability. This state only lasts as long as your health resource holds out, but the cool thing here is that you can exit the wraith form at any time and doing so will return you to your original location. It’s almost like a perfect marriage of necromancers and assassin’s Shadow Step abilities in the original GW, only you get to do all sorts of damage to your enemy while in this state before returning.

Pets are also back, and this time you’ll even have some in the mix that are persistent rather than having the limited lifespans of the original. The wraith state even comes complete with a temporary (and very powerful) pet that can be summoned and used so long as the wraith state is active. And if exploding corpses and making pet bombs is your thing, fear not, as those will also be staples of the class."


Maly przyklad kreatywnosci tych kolezkow przy tworzeniu skilli/mechanik do klas. To tylko jedna klasa i pare skilli opisanych a kals bedzie 8 (?) i skilli pewnie z kilkaset jak w jedynce.

Cant wait tbh. :)

Autor:  iniside [ 18 sie 2010, 22:55 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Ehh to tylko ja czy animacje są lekko mówiąc koślawe ? :har:

V.

Animacje sa na pozimie innych MMO. A w kazdym razie sa plynne, a nie skaczace jak w WAR ;p.

Jak juz mowilem dla mnie pure win. Szoda tylko, tak dobitnie zrezygnowali ze starej mechaniki (szybko hp i mp regen), co widac na gameplayu,.

edit:
polecam wejsc na guildwars.pl i przeczytac komentarze do newsa. Zobaczycie co to znaczy pure whine i drama ;p.

Autor:  Viracept [ 18 sie 2010, 23:06 ]
Tytuł: 

Trochę ciężko ocenić bo jakość filmików marna, ale jak dla mnie to postacie biegają z metrowym kijem w pupie, przynajmniej ludzie. Tak czepiam się. Poza tym git.

edit. pure win topic http://www.guildwars.pl/forum/viewtopic.php?t=44402

V.

Autor:  Kabraxis [ 18 sie 2010, 23:07 ]
Tytuł: 

http://www.gram.pl/news_8QfrJO,1_GC_201 ... ars_2.html

3 filmiki w tym character creation i intro wprowadzajace dla elementalisty (Rasa, klasa plus jakies perki albo specjalizacje - slaba jakosc to nie wiem). Jak dla mnie designersko/wizualny majstersztyk.

A tu kanal YT z tona filmikow (pewnie sie beda powtarzac z tymi co tu juz byly podawane):

http://www.youtube.com/user/sebqpl88#p/ ... F3AD6EEE62

Jeblem sobie to tworzenie chara w 720p i tam sie odpowiada na pytania jak w Morrowindzie wybierajac po kolei szkole magii, miejsce urodzenia/wychowania (jak w Dragon Age), boga ktory ci blogoslawi i sposob roztrzygania konfliktow (silowy, umyslowy, itdd...).
Na koncu gra wyjebuje ci biografia postaci (pewnie ukladana z losowych zdan przypisanych do odpowiednich wyborow), ktora "podpisujesz" wpisujac wybierane imie chara piekna "pisana" gotycka czcionka. :)
LOL zajebisty pomysl i w sumie fajnie wykonany, ciekawe czy ma to jakiekolwiek odzwierciedlenie w grze pozniej.
Dla PvE freakow (czyli w sumie dla mnie) fajny bajer.

Autor:  wodny [ 18 sie 2010, 23:19 ]
Tytuł: 

Obrazek - zakończenie eventu:
http://img341.imageshack.us/img341/5666/41323.jpg

Wygląda podobnie jak zakończenie PQ w "Warhammer Online" - skrzynka z nagrodami. Na dodatek każdy gracz otrzymuje - punkty doświadczenia, karmę (można wymienić na usługi lub przedmioty) i złoto. :)

Autor:  Kabraxis [ 18 sie 2010, 23:23 ]
Tytuł: 

Zastanawia mnie ile tych eventow bedzie jak w grze ma nie byc normalnych questow. W WARZE PQ byly calkiem fajnym ale totalnie zle wykorzystanym pomyslem ale pomyslem DODATKOWYM. Tu to ma byc glowny bajer.

Autor:  wodny [ 18 sie 2010, 23:29 ]
Tytuł: 

W wywiadzie z końca kwietnia autorzy wspominali o 1500-1600 eventach. Liczba ta oczywiście mogła się zwiększyć przez te kilka miesięcy. :)

Autor:  Razoth [ 18 sie 2010, 23:59 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Szoda tylko, tak dobitnie zrezygnowali ze starej mechaniki (szybko hp i mp regen), co widac na gameplayu,.


No to jest fail. Mogli przynajmniej dać szybki regen off-combat.

Autor:  Lorath [ 19 sie 2010, 00:16 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Nie wiem jak wy, ale czuć mi trochę aionem i to nie jest komplement. Animacja z gw1 średnio mi pasiła, tutaj widzę lata laska i podskakuję radośnie jakby miała kutonga w pupie, takie słodkie i beztroskie. :]


Ja tam bym nic nie mial przeciwko poruszaniu sie postaci ludzkich jak postacie z Aiona. Asmodianskie postacie z Aiona. Z drugiej strony obecne animacje nie sa nawet zblizone do horroru jakim byl sposob biegania Elyosow (mezczyzn) wiec nie jest zle :P

Animacje Charrow (i wogole caly ich design) uwazam za najbardziej udane z MMO jakie do tej pory widzialem. Rewelacja. Odnosze wrecz wrazenie ze sa ZA dobre. ANet sam sobie strzela w stope. Ludzkie postacie wypadaja przy nich mizernie. Wrazenie poglebia fakt ze w demkach postacie ludzkie sa na 1 levelach, z 2-3 skillami do dyspozycji i poubierane w niepozorne, nijakie ciuszki.

Autor:  raggnarok [ 19 sie 2010, 01:00 ]
Tytuł: 

Najfajniejsze jest w tym wszystkim, ze nie bedzie abonamentu :) Mam tylko nadzieje, ze bedzie fajna historia.
Druga sprawa. Na litosc boska, przestancie pod wzgledem graficznym porownywac GW2 z WoWem, ktory ma 6 lat. Dodatki nic drastycznie tu nie zmienia, bo engine jest wciaz ten sam.

Strona 18 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team