MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dyskusja ogolna - o wszystkim i o niczym.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=41521
Strona 19 z 25

Autor:  tomugeen [ 17 wrz 2012, 17:53 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna - o wszystkim i o niczym.

Co tak ludzie wyprzedaja juz to GW?

Autor:  Szamotula [ 17 wrz 2012, 18:10 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna - o wszystkim i o niczym.

Farin napisał(a):
Co do progresu w GW2 - pewnie dodadzą dungeona(może nawet dwa :] ) dopiero za jakiś miesiąc albo dwa.


Spoko, ja nie mowie ze to ma byc na juz, tylko mam nadzieje ze mechanike zmienia - teraz jest taki znosny medium mode, ale trzeba walnac insta kilkadziesiat razy, natomiast ja bym to widzial w taki sposob, ze inst jest mega trudny, ale nagradza za jednorazowe przejscie. No i przede wszystkim mechaniki, ktore wymuszaja posiadani supportive buildow itp - nie ma tankow/healerow, ale to nie znaczy ze nie mozna wprowadzic jakis random conditionow, ktore zabijaja jesli nie zostaja zdispelowane po ilus tam sekundach, czy tez spelli, ktore musza zostac zreflectowane/interruptowane.

tldr - brakuje finezji w tych dungeonach.

Autor:  Farin [ 17 wrz 2012, 19:10 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna - o wszystkim i o niczym.

Szamotula napisał(a):
Farin napisał(a):
Co do progresu w GW2 - pewnie dodadzą dungeona(może nawet dwa :] ) dopiero za jakiś miesiąc albo dwa.


Spoko, ja nie mowie ze to ma byc na juz, tylko mam nadzieje ze mechanike zmienia - teraz jest taki znosny medium mode, ale trzeba walnac insta kilkadziesiat razy, natomiast ja bym to widzial w taki sposob, ze inst jest mega trudny, ale nagradza za jednorazowe przejscie. No i przede wszystkim mechaniki, ktore wymuszaja posiadani supportive buildow itp - nie ma tankow/healerow, ale to nie znaczy ze nie mozna wprowadzic jakis random conditionow, ktore zabijaja jesli nie zostaja zdispelowane po ilus tam sekundach, czy tez spelli, ktore musza zostac zreflectowane/interruptowane.

tldr - brakuje finezji w tych dungeonach.

Trochę sobie pofolgowałeś jakbyś się urodził dzisiaj :P
Dali taki poziom trudności w dungeonach aby trochę zabawy mieli gracze hard i casual - czyli jak największa grupa ludzi była zadowolona. Z tym że nigdy nie da się przewidzieć jak trudny dla masta graczy może być dana rzecz - więc aby wyśrodkować dali kilka poziomów łatwiejsze instancje. Po miesiącu albo dwóch jak już obliczą sobie dla jakiej grupy(i jak licznej) dana rzecz jest łatwa/trudna , wtedy coś dadzą. Czy to cię zadowoli czy nie to już inna para kaloszy.
A byłbym zapomniał. Trzeba zaznaczyć, że na start nie mogą dać najlepszych rzeczy aby za szybko nie wypaść z dobrego skalowania się rzeczy.

Autor:  TobiAlex [ 17 wrz 2012, 19:35 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna - o wszystkim i o niczym.

Farin napisał(a):
Szamotula napisał(a):
Farin napisał(a):
Co do progresu w GW2 - pewnie dodadzą dungeona(może nawet dwa :] ) dopiero za jakiś miesiąc albo dwa.


Spoko, ja nie mowie ze to ma byc na juz, tylko mam nadzieje ze mechanike zmienia - teraz jest taki znosny medium mode, ale trzeba walnac insta kilkadziesiat razy, natomiast ja bym to widzial w taki sposob, ze inst jest mega trudny, ale nagradza za jednorazowe przejscie. No i przede wszystkim mechaniki, ktore wymuszaja posiadani supportive buildow itp - nie ma tankow/healerow, ale to nie znaczy ze nie mozna wprowadzic jakis random conditionow, ktore zabijaja jesli nie zostaja zdispelowane po ilus tam sekundach, czy tez spelli, ktore musza zostac zreflectowane/interruptowane.

tldr - brakuje finezji w tych dungeonach.

Trochę sobie pofolgowałeś jakbyś się urodził dzisiaj :P
Dali taki poziom trudności w dungeonach aby trochę zabawy mieli gracze hard i casual - czyli jak największa grupa ludzi była zadowolona. Z tym że nigdy nie da się przewidzieć jak trudny dla masta graczy może być dana rzecz - więc aby wyśrodkować dali kilka poziomów łatwiejsze instancje. Po miesiącu albo dwóch jak już obliczą sobie dla jakiej grupy(i jak licznej) dana rzecz jest łatwa/trudna , wtedy coś dadzą. Czy to cię zadowoli czy nie to już inna para kaloszy.
A byłbym zapomniał. Trzeba zaznaczyć, że na start nie mogą dać najlepszych rzeczy aby za szybko nie wypaść z dobrego skalowania się rzeczy.


Ta, pod jednym warunkiem - że to, co się dostaje z dungeonów jest tego warte. Ja wczoraj zrobiłem z pugami AC story i szczerze, jeżeli w explorabre mam dostawać takie rewardy (z bossa wypadł biały item, ze skrzyń nie dość, że się dostaje gówniany sprzęt to jeszcze w dodatku nie jest dostosowany do mojego obecnego poziomu) to już więcej do takiego dungeona nie pódję. Na chwilę obecną, dla mnie, dungeony to rysa na diamencie jakim jest GW2. O idiotycznym wręcz poziomie trudności nie wspomnę (nie - to co jest to nie jest wyzwanie, to zwyczaje sztucznie zawyżony poziom trudności).

Autor:  iniside [ 17 wrz 2012, 19:41 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna - o wszystkim i o niczym.

Explorable mode robi sie w praktyce tylko dla tokenow i koncowego rewardu.
Takkie CoF można zrushować w 20min i na koniec dostaje sie 35 silver i kupe expa.

Poleca mocne buffy na explorable mode. Bo niektóre ścieżki są łatwiejsze niż story mode.

Autor:  TobiAlex [ 17 wrz 2012, 19:47 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna - o wszystkim i o niczym.

iniside napisał(a):
Explorable mode robi sie w praktyce tylko dla tokenow i koncowego rewardu.
Takkie CoF można zrushować w 20min i na koniec dostaje sie 35 silver i kupe expa.

Poleca mocne buffy na explorable mode. Bo niektóre ścieżki są łatwiejsze niż story mode.


Cóż, na szybkim expie to mi akurat nie zależy :lol: a co do 35 srebrnych - jedna rundka po ternie startowym - gatherning (ok. 20 minut), wszystko do trade post (sprzedawane pod zamówienia graczy, czyli od razu po wystawieniu) i mam ok. 60 srebnych.

Autor:  Bloodleaf [ 17 wrz 2012, 20:28 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna - o wszystkim i o niczym.

tomugeen napisał(a):
Co tak ludzie wyprzedaja juz to GW?



Bo są już za starzy ;)

A serio to wielu oczekiwało czego innego, ja nadal gram i nadal mi się podoba, szczególnie na WvW.

Autor:  candidoser [ 18 wrz 2012, 07:02 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna - o wszystkim i o niczym.

tomugeen napisał(a):
Co tak ludzie wyprzedaja juz to GW?


Boo... to zla gra byla...

Autor:  Atherius [ 18 wrz 2012, 07:09 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna - o wszystkim i o niczym.

Dużo osób nie przetestowało do końca gry w betach i liczyli na pełnowartościowego themeparka, albo po prostu przeliczyli się ze swoim zapałem.

Autor:  iniside [ 18 wrz 2012, 07:51 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna - o wszystkim i o niczym.

http://www.youtube.com/watch?v=Tk8QPtZ6Q44

Autor:  Arturnik [ 22 wrz 2012, 12:41 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna - o wszystkim i o niczym.

Postanowilem sobie po przerwie jeszcze polatac pve - chce zdobyc/wynajac kogos do craftniecia set exoticow, czytalem jakiegos guide - kupilem w miare tani sprzet do mf% (nie wiem ile mam dokładnie bo nie da sie chyba sprawdzic - jeśli da to powiedzcie jak) łącznie z żarciem mam ok. 58%-65% - no i jest napisane żeby:

- farmić eventy/dużo mobów i szukać żółtego itema wśród mobów
- żółty itemek salvagnąć za pomocą master/mystic kita żeby zwiększyć możliwość uzyskania glob of ectoplasm
- uzbierać 35+ tych globów i wtedy można komuś dać secik wycraftnąć.

- alternatywnie kupować tanie żółte lvl 70-80 na TP i próbować salvagować glob of ectoplasm z nich (odpada, jestem biedny i mnie nie stać)

Poza tym czytałem też że exotiki dostaje się za zone completion oraz ewentualnie z dropu (b. mała szansa).

Ogólnie prawdziwe są te informacje? to są najlepsze sposoby uzyskania tych itemków?

Aha dungeonki odpadają dla mnie, zrobiłem arah story mode i się przeraziłem jak nudna jest to zabawa.

Autor:  Huragan [ 30 wrz 2012, 20:20 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

to pewnie zaboleq :)

Autor:  zaboleq [ 30 wrz 2012, 21:16 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Kabraxis napisał(a):
Nie

Wymieklem na ~60lvlu. PvP nie gralem ze wzgledu na performance.

Powod quitu? Ogolna miernota gry w porownaniu z jedynka (przede wszystkim progres postaci i skill system), groteskowe PvE (zerg fest powtarzajacych sie do bolu eventow, ktore nie wplywaja na zupelnie nic... ogolnie wole questy), crapowaty i nudny craft (chyba najgorszy z all themeparkow), ograniczenia spowodowane brakiem abonamentu (drop rate min matsow) i mechaniki majace cie skierowac do zakupu gemow w IS (proby ukrocenia grindu (i podobno botow) poprzez DRy na drop i nagrody), zero alternatywnych activities w grze oprocz bicia mobow, 'rewolucyjne' zmiany w gatunku ktore de facto nie wprowadzaja zupelnie nic nowego a powoduje tylko jego dalsze uproszczenie (usunecie Holy Trinity).

Ogolnie slabo.

Najbardzej wkurwiajaca rzecz? W tej grze masz ZERO wolnosci... wlasciwie mozesz tylko napierdalac moby i to w dokladnie taki sposob w jaki chce ArenaNet bo inaczej nie dostaniesz dropa i bedziesz dostawal 40 karmy za event. Ogolnie JAY WILSON all over again.
Powrot do RIFTa, w ktorym moge grac jak chce i robic co chce i mam pierdyliard rzeczy do roboty po graniu trzy tygodnie w GW2 i nakurwianiu tych samych rodzajow mobkow w kazdej zonie (centaury lolz... 5 zon z centaurami! GZ!) oraz gdzie system rozwoju postaci nie jest na poziomie Diablo 3 byl... odswiezajacy.

Ogolnie mam nadzieje ze inne MMO nie zaczna na mase kopiowac pomyslow z GW2 bo jesli tak ma wygladac 'rewolucja' w gatunku (bo GW2 jest chyba najplytszym i najmniej rozbudowanym themeparkiem na rynku - i biore tu pod uwage stan WoW'a LOTRO i RIFTA w dzien premiery) to czas umierac. :)

PS. Konto zostawiam... jak pojda w dobra strone i dopracuja te eventy i potweakuja rzeczy, dodadza wiecej broni i skilli to moze za rok cos z tego fajnego bedzie.


Kabra pls, sprzedaj konto, nie postuj tutaj więcej bo znowu flejm spowodujesz swoimi miernymi wypocinami, znawco tematu.
Za zarobione pieniądze zmodernizuj kompa - taka moja dobra rada.

Autor:  zaboleq [ 30 wrz 2012, 21:17 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Chyba Kabra.

Autor:  Kabraxis [ 30 wrz 2012, 21:24 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Pisalem ci juz ostatnio ale widze ze nie dotarlo - spierdalaj z tego forum cziterze.
I to jest jedyna moja odpowiedz jaka tutaj dostaniesz.

To jest temat z wrazeniami i pytaniem czy grasz wiec to sa moje wrazenia i odpowiedz na pytanie... i kurwa nikt nie ma z tym problemu tylko jak zwykle ty. SPIERDALAJ bo jak zwykle nie masz absolutnie nic ciekawego do powidzenia i jestes nudny do bolu z tym czepianiem sie mnie (zwlaszcza ze jakbys nie zauwazyl mam na ciebie wyjebane i tak pisze). THX.

Autor:  Kabraxis [ 30 wrz 2012, 21:38 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Napisze tylko, ze mam nadzieje ze dostaniesz w koncu permbana i przestaniesz nas raczyc swoim szambem (takim jak tutaj).

Napisalem swoje, wiecej o tej grze atm napisac sie nie da za bardzo, wiec zostawiam was z zabolkiem z zyczeniem zebyscie za bardzo nie przesmierdli glupota i wrodzonym cziterstwem.

Autor:  zaboleq [ 30 wrz 2012, 22:15 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Kabraxis napisał(a):
Napisze tylko, ze mam nadzieje ze dostaniesz w koncu permbana i przestaniesz nas raczyc swoim szambem (takim jak tutaj).

Napisalem swoje, wiecej o tej grze atm napisac sie nie da za bardzo, wiec zostawiam was z zabolkiem z zyczeniem zebyscie za bardzo nie przesmierdli glupota i wrodzonym cziterstwem.


Powtarzasz się. Dla mnie to Ty robisz szambo wtrącając wszędzie swoje niepotrzebne nikomu mądrości. Wrodzone cziterstwo i głupota :D. Haha, mówi to osoba, która nie ma życia poza kompem i redtube. Przykre to kabra niestety.

Żeby nie było, jutro napisz tutaj coś konstruktywnego.

Mój ton wobec kabry wynika z jego częstych flejmerskich wypowiedzi. Jestem na nie uczulony jak co niektórzy.

Autor:  Kabraxis [ 30 wrz 2012, 22:42 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

embe napisał(a):
może jakaś blokada dla kabraxisa na dział GW ?


Moze jaks blokada dla wannabe cenzorow na forum?

No i jesli az tak co poniektorych moja opinia razi to ja czekam na sprostowanie w ktorym monencie pisze nieprawde o GW2. :) hehe... najlepiej to zabolek niech napisze to sie kazdy posmieje. Mozemy zrobic zaklady po ilu wyrazach skonczy pisac o grze i zacznie o mnie 'prywatnie'. ;)

Sorry m8s ale jak ludzie tu po miechu qiotowali rifta i pisali jaki to nie chujowy i fail czy wczesniej jeszcze LOTRO czy AOC czy 'wstasw dowolna gre mmo' itd... to nikt im jakos nie bronil pisac. Ogarnijcie sie.

Prawda w oczy kole jak to mowia. :)

Autor:  Razoth [ 30 wrz 2012, 23:12 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

embe napisał(a):
może jakaś blokada dla kabraxisa na dział GW ?


A dlaczego Kabraxis, który wyraził swoją subiektywną opinię popartą argumentami w temacie do tego przeznaczonym ma dostać bana?

To już prędzej zaboleq, którego poprzednie bany nic nie nauczyły i w dalszym ciągu jedyne co potrafi to wjebać się do topica z wycieczkami osobistymi i prowokować flame.

Kurwa zrozumiałbym, gdyby to był jakiś gimnazjalista z problemem dojrzewania, ale jak sobie pomyślę, że te farmazony wypisuje dorosły człowiek to serio się smutno robi.



Postaram się to bardziej zobrazować, żeby dotarło do niektórych:

Pytanie Arturnika:

Arturnik napisał(a):
Jak tam wrażenia po pierwszym miesiącu?
Jeszcze ankietka żeby nie było.


Odpowiedź zabolqa:


zaboleq napisał(a):
Kabra pls, sprzedaj konto, nie postuj tutaj więcej bo znowu flejm spowodujesz swoimi miernymi wypocinami, znawco tematu.
Za zarobione pieniądze zmodernizuj kompa - taka moja dobra rada.


Jak długo jeszcze ten idiota będzie miał wolną rękę w zamienianiu dowolnego topica w szambo swoimi spierdolonymi flame postami, bo nie może przecierpieć gdy ktoś źle mówi o grze w którą aktualnie gra (albo gra za niego komputer)?

Mam nadzieję, że do tematu wpadnie Mendol i wyczyści ten syf, który powstał. Sam jestem zainteresowany żywotnością i oceną gry z każdej (nie ważne czy pozytywnej czy negatywnej) perspektywy, a nie prywatnymi wojenkami debila, który wszędzie musi się wpierdolić nie mając nic do powiedzenia.

Autor:  Huragan [ 1 paź 2012, 00:40 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2

Czemu Kabra? On akurat w przeciwienstwie do ciebie nie uzywa botow w grach.

Strona 19 z 25 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team