MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Guild Wars 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321 |
Strona 194 z 484 |
Autor: | Kaczy [ 23 mar 2012, 17:34 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): no na razie troche chaos z questami i quest logiem.
A Ty juz doszedles do tego gdzie qest log jest ? ![]() |
Autor: | Mendol [ 23 mar 2012, 17:35 ] |
Tytuł: | |
quest logiem to tego nazwac nie mozna raczej za bardzo imo. |
Autor: | iniside [ 23 mar 2012, 17:43 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): quest logiem to tego nazwac nie mozna raczej za bardzo imo.
No bo w tej grze nie ma questow. Jest tylko story line ktory jest zapisywany w "quest logu". A tak to trzeba poprostu biegać po świecie i szukać. Albo szukać gości z gwiazdka(AFAIK) na glowa i oni pokazuja gdzie dzieją sie atm jakies eventy. Main story line maja inne oznaczenie nad lbem, ale nie wiem jakie. |
Autor: | Burster [ 23 mar 2012, 17:48 ] |
Tytuł: | |
Do PvP są wszystkie skille odblokowane... i jest tego cholernie mało. Jedyne co zmienia ustawienie skilli to broń jaką trzymamy w łapie. Inne skille są z 2h staffem, inne z 1h staffem + daggerem, inne z 2x dagger. Fraps. A co do skilli to chodziło mi o to, że nie da się ustawić sobie na pasku tego co chcesz bo to zależy od trzymanej w łapach broni. Więc nie dość, że trzeba będzie skakać pomiędzy 4 żywiołami (u elementalisty) to dodatkowo dojdzie żonglowanie broniami. |
Autor: | Kaczy [ 23 mar 2012, 17:51 ] |
Tytuł: | |
Moze oni polozyli teraz te serwery bo nie da sie main qesta u charrow zrobic...cholera wie. Z tymi qestami to tak jak inside pisze.Bardziej polega to na bieganiu po swiecie i wtedy wyskakuje jakies info ze cos tam trzeba zrobic + pasek postepu danego qesta. Z tymi eventami jest troche inaczej.Wyskakuje info ze jest blisko jakis event i wtedy na mapce - po kliknieciu "m" - jest pokazany obszar na ktorym ten event sie dzieje + opis w prawym gornym rogu. |
Autor: | EloNis [ 23 mar 2012, 17:53 ] |
Tytuł: | |
tylko że masz 4 atunementy i z tego wszystkiego musisz comba strzelac. wydaje sie ich malo ale tak na prawde jest tego od groma, szczegolnie przez to ze nie ma makr. tośmy się nagrali, jakiś patch wpuszczają :/ ale trzeba przyznać. gra im wyszła genialna. |
Autor: | Kaczy [ 23 mar 2012, 17:53 ] |
Tytuł: | |
A skad wiesz ze patch? |
Autor: | sula [ 23 mar 2012, 17:55 ] |
Tytuł: | |
Burster napisał(a): U mnie na configu:
HD4850 512 Quad q6600 2,4Ghz 4GB ram win xp Mam w terenie ok 25 klatek Podczas PvP ok 15-20 To z frapsem czy jest wbudowany licznik w grę? Czy "na oko" ? |
Autor: | Dana [ 23 mar 2012, 17:56 ] |
Tytuł: | |
Burster napisał(a): Jedyne co zmienia ustawienie skilli to broń jaką trzymamy w łapie. Inne skille są z 2h staffem, inne z 1h staffem + daggerem, inne z 2x dagger.
![]() |
Autor: | iniside [ 23 mar 2012, 17:58 ] |
Tytuł: | |
k4czy napisał(a): Moze oni polozyli teraz te serwery bo nie da sie main qesta u charrow zrobic...cholera wie.
Z tymi qestami to tak jak inside pisze.Bardziej polega to na bieganiu po swiecie i wtedy wyskakuje jakies info ze cos tam trzeba zrobic + pasek postepu danego qesta. Z tymi eventami jest troche inaczej.Wyskakuje info ze jest blisko jakis event i wtedy na mapce - po kliknieciu "m" - jest pokazany obszar na ktorym ten event sie dzieje + opis w prawym gornym rogu. Jedno i drugie jest eventem. Z tym, ze niektórym eventy sa mniejsze i w sumie nazwijmy to casual a inne (meta eventy) a duze i czesto obejmuja spora czesc zony. Tradycyjnych questow jako takich nie ma. Poza personal story line. Z oczywistych powodow. Tak czy inaczej. Dobrze, ze jest tak jak mialo byc. Jak mi doejabli tradycyjne questy to bym ich kurwa spalił. A co do ilosci skili. Nie bede ocenial bo nie gram. Ale >wydaje< mi sie, ze wzgledu na brak makr, modow i fakt, ze roznych botujaco makrujacych nielegalnie najpewnie będą scigać, walka bardziej polega na szybkim przelczaniu sie pomiedzy 10 albo 20( elementalista) skilami i pomyslanym uzyciu kolejnych 5 (czyt. na zrecznosci), niz jak w GW1, gdzie skili bylo setki (czesto ledwie sie roznicych od siebie), z walka odbywala sie glownie przy ukladaniu skili, a potem odpowednim timingu. edit: Pozatym kolejne skile będą w dodatkach. Na czyms trzeba zarabiać no nie ? ;s. |
Autor: | Gokulo [ 23 mar 2012, 18:03 ] |
Tytuł: | |
Oj, Utility i Epic skille sie ustawia samemu :P |
Autor: | EloNis [ 23 mar 2012, 18:05 ] |
Tytuł: | |
k4czy napisał(a): A skad wiesz ze patch?
bo już kilka mb mi ściągnęło. @up możesz sobie zmienić je (w structured pvp, w pve tylko jeśli masz na co). |
Autor: | Burster [ 23 mar 2012, 18:06 ] |
Tytuł: | |
sula napisał(a): Burster napisał(a): U mnie na configu: HD4850 512 Quad q6600 2,4Ghz 4GB ram win xp Mam w terenie ok 25 klatek Podczas PvP ok 15-20 To z frapsem czy jest wbudowany licznik w grę? Czy "na oko" ? Fraps. Cienie wyłączone, shader na medium, bez AA, textury medium. A co do skilli to chodziło mi o to, że nie da się ustawić sobie na pasku tego co chcesz bo to zależy od trzymanej w łapach broni. Więc nie dość, że trzeba będzie skakać pomiędzy 4 żywiołami (u elementalisty) to dodatkowo dojdzie żonglowanie broniami. |
Autor: | Gokulo [ 23 mar 2012, 18:08 ] |
Tytuł: | |
Burster napisał(a): A co do skilli to chodziło mi o to, że nie da się ustawić sobie na pasku tego co chcesz bo to zależy od trzymanej w łapach broni. Więc nie dość, że trzeba będzie skakać pomiędzy 4 żywiołami (u elementalisty) to dodatkowo dojdzie żonglowanie broniami.
I o to wlasnie w tym chodzi :) |
Autor: | sula [ 23 mar 2012, 18:08 ] |
Tytuł: | |
No na tym polega ta gra m.in. W 'klasycznym' mmorpg ,ustawiasz 30 skilli odpowiednio na paskach i w sporej części są makra ,choć całe szczęście nie we wszystkich , tu masz kilka ale musisz często się przełączać. |
Autor: | candidoser [ 23 mar 2012, 18:08 ] |
Tytuł: | |
Burster, patrzyles moze jak gra korzysta z rdzeni? Jak je obciaza? |
Autor: | EloNis [ 23 mar 2012, 18:10 ] |
Tytuł: | |
@Burster elementalista nie może zmieniać broni. mi na AMD Phenom II 2x 3.1ghz, 4gb ram i GeForce 9800GT 1gb chodzi na ultra (na dużych eventach trochę ścina ale na pvp da się tak grać bardzo fajnie). |
Autor: | Burster [ 23 mar 2012, 18:11 ] |
Tytuł: | |
candidoser napisał(a): Burster, patrzyles moze jak gra korzysta z rdzeni? Jak je obciaza?
Nie patrzyłem na rdzenie. Tak jak pisałem wyżej: - bez AA, - textury medium, - shader medium, - terrain high, - cienie OFF, Zmiana shadera na low, tekstur albo terenu nic płynności nie dała. Tak, że na moim konfigu w mieście jest niegrywalne i PvP też raczej ciężko ogarniać. |
Autor: | sula [ 23 mar 2012, 18:14 ] |
Tytuł: | |
Jest szansa ,że mamy pierdolonego kabla na forum: http://www.guildwars2guru.com/forum/how ... ml?t=32495 |
Autor: | candidoser [ 23 mar 2012, 18:17 ] |
Tytuł: | |
no bez jaj:( to chyba jakis przykry zart... |
Strona 194 z 484 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |