MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 194 z 484

Autor:  Kaczy [ 23 mar 2012, 17:34 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
no na razie troche chaos z questami i quest logiem.


A Ty juz doszedles do tego gdzie qest log jest ? :D

Autor:  Mendol [ 23 mar 2012, 17:35 ]
Tytuł: 

quest logiem to tego nazwac nie mozna raczej za bardzo imo.

Autor:  iniside [ 23 mar 2012, 17:43 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
quest logiem to tego nazwac nie mozna raczej za bardzo imo.

No bo w tej grze nie ma questow. Jest tylko story line ktory jest zapisywany w "quest logu". A tak to trzeba poprostu biegać po świecie i szukać. Albo szukać gości z gwiazdka(AFAIK) na glowa i oni pokazuja gdzie dzieją sie atm jakies eventy.

Main story line maja inne oznaczenie nad lbem, ale nie wiem jakie.

Autor:  Burster [ 23 mar 2012, 17:48 ]
Tytuł: 

Do PvP są wszystkie skille odblokowane... i jest tego cholernie mało. Jedyne co zmienia ustawienie skilli to broń jaką trzymamy w łapie. Inne skille są z 2h staffem, inne z 1h staffem + daggerem, inne z 2x dagger.

Fraps.

A co do skilli to chodziło mi o to, że nie da się ustawić sobie na pasku tego co chcesz bo to zależy od trzymanej w łapach broni. Więc nie dość, że trzeba będzie skakać pomiędzy 4 żywiołami (u elementalisty) to dodatkowo dojdzie żonglowanie broniami.

Autor:  Kaczy [ 23 mar 2012, 17:51 ]
Tytuł: 

Moze oni polozyli teraz te serwery bo nie da sie main qesta u charrow zrobic...cholera wie.

Z tymi qestami to tak jak inside pisze.Bardziej polega to na bieganiu po swiecie i wtedy wyskakuje jakies info ze cos tam trzeba zrobic + pasek postepu danego qesta.

Z tymi eventami jest troche inaczej.Wyskakuje info ze jest blisko jakis event i wtedy na mapce - po kliknieciu "m" - jest pokazany obszar na ktorym ten event sie dzieje + opis w prawym gornym rogu.

Autor:  EloNis [ 23 mar 2012, 17:53 ]
Tytuł: 

tylko że masz 4 atunementy i z tego wszystkiego musisz comba strzelac. wydaje sie ich malo ale tak na prawde jest tego od groma, szczegolnie przez to ze nie ma makr.

tośmy się nagrali, jakiś patch wpuszczają :/ ale trzeba przyznać. gra im wyszła genialna.

Autor:  Kaczy [ 23 mar 2012, 17:53 ]
Tytuł: 

A skad wiesz ze patch?

Autor:  sula [ 23 mar 2012, 17:55 ]
Tytuł: 

Burster napisał(a):
U mnie na configu:

HD4850 512
Quad q6600 2,4Ghz
4GB ram
win xp

Mam w terenie ok 25 klatek
Podczas PvP ok 15-20

To z frapsem czy jest wbudowany licznik w grę?

Czy "na oko" ?

Autor:  Dana [ 23 mar 2012, 17:56 ]
Tytuł: 

Burster napisał(a):
Jedyne co zmienia ustawienie skilli to broń jaką trzymamy w łapie. Inne skille są z 2h staffem, inne z 1h staffem + daggerem, inne z 2x dagger.


Obrazek

Autor:  iniside [ 23 mar 2012, 17:58 ]
Tytuł: 

k4czy napisał(a):
Moze oni polozyli teraz te serwery bo nie da sie main qesta u charrow zrobic...cholera wie.

Z tymi qestami to tak jak inside pisze.Bardziej polega to na bieganiu po swiecie i wtedy wyskakuje jakies info ze cos tam trzeba zrobic + pasek postepu danego qesta.

Z tymi eventami jest troche inaczej.Wyskakuje info ze jest blisko jakis event i wtedy na mapce - po kliknieciu "m" - jest pokazany obszar na ktorym ten event sie dzieje + opis w prawym gornym rogu.

Jedno i drugie jest eventem. Z tym, ze niektórym eventy sa mniejsze i w sumie nazwijmy to casual a inne (meta eventy) a duze i czesto obejmuja spora czesc zony.
Tradycyjnych questow jako takich nie ma. Poza personal story line. Z oczywistych powodow.

Tak czy inaczej. Dobrze, ze jest tak jak mialo byc. Jak mi doejabli tradycyjne questy to bym ich kurwa spalił.

A co do ilosci skili. Nie bede ocenial bo nie gram.
Ale >wydaje< mi sie, ze wzgledu na brak makr, modow i fakt, ze roznych botujaco makrujacych nielegalnie najpewnie będą scigać, walka bardziej polega na szybkim przelczaniu sie pomiedzy 10 albo 20( elementalista) skilami i pomyslanym uzyciu kolejnych 5 (czyt. na zrecznosci), niz jak w GW1, gdzie skili bylo setki (czesto ledwie sie roznicych od siebie), z walka odbywala sie glownie przy ukladaniu skili, a potem odpowednim timingu.

edit:
Pozatym kolejne skile będą w dodatkach. Na czyms trzeba zarabiać no nie ? ;s.

Autor:  Gokulo [ 23 mar 2012, 18:03 ]
Tytuł: 

Oj, Utility i Epic skille sie ustawia samemu :P

Autor:  EloNis [ 23 mar 2012, 18:05 ]
Tytuł: 

k4czy napisał(a):
A skad wiesz ze patch?


bo już kilka mb mi ściągnęło.


@up

możesz sobie zmienić je (w structured pvp, w pve tylko jeśli masz na co).

Autor:  Burster [ 23 mar 2012, 18:06 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Burster napisał(a):
U mnie na configu:

HD4850 512
Quad q6600 2,4Ghz
4GB ram
win xp

Mam w terenie ok 25 klatek
Podczas PvP ok 15-20

To z frapsem czy jest wbudowany licznik w grę?

Czy "na oko" ?


Fraps. Cienie wyłączone, shader na medium, bez AA, textury medium.

A co do skilli to chodziło mi o to, że nie da się ustawić sobie na pasku tego co chcesz bo to zależy od trzymanej w łapach broni. Więc nie dość, że trzeba będzie skakać pomiędzy 4 żywiołami (u elementalisty) to dodatkowo dojdzie żonglowanie broniami.

Autor:  Gokulo [ 23 mar 2012, 18:08 ]
Tytuł: 

Burster napisał(a):
A co do skilli to chodziło mi o to, że nie da się ustawić sobie na pasku tego co chcesz bo to zależy od trzymanej w łapach broni. Więc nie dość, że trzeba będzie skakać pomiędzy 4 żywiołami (u elementalisty) to dodatkowo dojdzie żonglowanie broniami.


I o to wlasnie w tym chodzi :)

Autor:  sula [ 23 mar 2012, 18:08 ]
Tytuł: 

No na tym polega ta gra m.in.

W 'klasycznym' mmorpg ,ustawiasz 30 skilli odpowiednio na paskach i w sporej części są makra ,choć całe szczęście nie we wszystkich , tu masz kilka ale musisz często się przełączać.

Autor:  candidoser [ 23 mar 2012, 18:08 ]
Tytuł: 

Burster, patrzyles moze jak gra korzysta z rdzeni? Jak je obciaza?

Autor:  EloNis [ 23 mar 2012, 18:10 ]
Tytuł: 

@Burster

elementalista nie może zmieniać broni.

mi na AMD Phenom II 2x 3.1ghz, 4gb ram i GeForce 9800GT 1gb chodzi na ultra (na dużych eventach trochę ścina ale na pvp da się tak grać bardzo fajnie).

Autor:  Burster [ 23 mar 2012, 18:11 ]
Tytuł: 

candidoser napisał(a):
Burster, patrzyles moze jak gra korzysta z rdzeni? Jak je obciaza?


Nie patrzyłem na rdzenie.

Tak jak pisałem wyżej:

- bez AA,
- textury medium,
- shader medium,
- terrain high,
- cienie OFF,

Zmiana shadera na low, tekstur albo terenu nic płynności nie dała.

Tak, że na moim konfigu w mieście jest niegrywalne i PvP też raczej ciężko ogarniać.

Autor:  sula [ 23 mar 2012, 18:14 ]
Tytuł: 

Jest szansa ,że mamy pierdolonego kabla na forum:

http://www.guildwars2guru.com/forum/how ... ml?t=32495

Autor:  candidoser [ 23 mar 2012, 18:17 ]
Tytuł: 

no bez jaj:( to chyba jakis przykry zart...

Strona 194 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team