MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 199 z 484

Autor:  Mendol [ 23 mar 2012, 21:45 ]
Tytuł: 

taka sama chujowa :)

Autor:  Lorath [ 23 mar 2012, 21:47 ]
Tytuł: 

K, kumpela z gildii mnie wpuscila na pol godzinki ("Ale nie dluzej bo ja bede grala CAAAALE 3 doby!"). W sumie niewiele pogralem tyle co postac stworzyc i troche pobiegac.

Wydajnosc faktycznie kuleje. i7 2700k, 580 gtx, 8gb ramu... jakies 30-40 fps przy maksie wszystkiego i bez AA z zejsciami do 15 w niektorych momentach. Mysle ze w retailu bedzie jednak lepiej. Nie pierwsza gra ktora optymalizacje robi na koncu cyklu produkcji.

Slizgania sie postaci jakiegos tragicznego nie zauwazylem. Gra sie bardzo sympatycznie i od samego poczatku znacznie ciekawiej niz w TERA. Postacie meskie u ludzi sa faktycznie dosc 'gladkie'... taki Jude Law czy Di Caprio by tam pasowal za mlodszych lat idealnie (gdyby zarl codzien sterydy) ale zeby jakos super azjatyckie byly... nie. Jak ktos chce zakapiorem typu Mickey Rourke grac to zrobi sobie norna :P

A tak. Pety rangera sa do dupy.

Autor:  sula [ 23 mar 2012, 21:49 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
A teraz niech ktoś powie jak wydajnosc nz GeForcach. Jakieś tam sradeony mnie nie interesuja ;s.
Cytuj:
Ps. przydało by się ,żeby zaczeli w końcu robić 64-bitowe klienty , ponoć 64-bitowa wersja WoW-a (jest taki w becie) ma lepsze fps-y. Niedużo ,ale zawsze i co najważniejsze największa różnica jest w minimalnych fps.

Zeby 64-bity mialy sens, trzeba odpowiednio przepisac wiekszosc kodu. Szkoda czasu. Lepiej niech sie zajmą optymalizacją wielowątkowści, tak zeby silnik wykonywał jak najwięcej procesów jednoczesnie.


Nie zawsze. W zasadzie wiekszość kodu nie trzeba. Co nie znaczy ,że nie jest to pracochłonne. I nie mówiłem tego odnośnie GW2 ,tylko bardziej ogólnie.

Całe szczęście Atom-y przeszły w końcu na 64-bity i to są chyba ostatnie procki PC-owe ,które nie były 64-bit to może coś się ruszy ,że standardem będą 64-bity.

Bo o ile nie jest to dramatyczne różnica ( z wyjątkami) to czasem zauważalna różnica.

Autor:  iniside [ 23 mar 2012, 21:53 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
iniside napisał(a):
A teraz niech ktoś powie jak wydajnosc nz GeForcach. Jakieś tam sradeony mnie nie interesuja ;s.
Cytuj:
Ps. przydało by się ,żeby zaczeli w końcu robić 64-bitowe klienty , ponoć 64-bitowa wersja WoW-a (jest taki w becie) ma lepsze fps-y. Niedużo ,ale zawsze i co najważniejsze największa różnica jest w minimalnych fps.

Zeby 64-bity mialy sens, trzeba odpowiednio przepisac wiekszosc kodu. Szkoda czasu. Lepiej niech sie zajmą optymalizacją wielowątkowści, tak zeby silnik wykonywał jak najwięcej procesów jednoczesnie.


Nie zawsze. W zasadzie wiekszość kodu nie trzeba. Co nie znaczy ,że nie jest to pracochłonne. I nie mówiłem tego odnośnie GW2 ,tylko bardziej ogólnie.

Całe szczęście Atom-y przeszły w końcu na 64-bity i to są chyba ostatnie procki PC-owe ,które nie były 64-bit to może coś się ruszy ,że standardem będą 64-bity.

Bo o ile nie jest to dramatyczne różnica ( z wyjątkami) to czasem zauważalna różnica.

Moze i tak. Poprostu kiedyś czytałem na blogu (albo wywiad, nie pamietam), dlaczego nie robi sie 64-bit gier. Lakonicznie mozna to strescic do "bo i tak nie ma wiekszej różnicy".
Oczywiscie są 64-bitowe binarki, ale jedyna roznica w stosunku do 32 bitow jest wieksza ilosc ramu jakie mogą zagospodarować. Co ma sens w czasie samego developmentu.

Autor:  Ravushimo [ 23 mar 2012, 21:55 ]
Tytuł: 

Na szybko - nie ma wiekszej roznicy w performance w teksturach, shaderach itp ale cienie przynajmniej u mnie zabijaly prawie 2x fpsy. Jak ktos gra na tym serwerze Karhun czy jakos tak to piszcie pw i dam inva do gildii.

Autor:  wodny [ 23 mar 2012, 21:59 ]
Tytuł: 

Te adresy na ekranie to zabezpieczenie przed wyciekami? :lol:

Autor:  Burster [ 23 mar 2012, 22:00 ]
Tytuł: 

Jak wbić na wvwvw? Ethernal battlegrounds?

Autor:  wodny [ 23 mar 2012, 22:06 ]
Tytuł: 

W ogóle nie chcę krakać, ale coś czuję, że nie poprawią problemów z wydajnością. Skoro każdy ma takie problemy to jakoś słabo to widzę. Taka "TERA" śmigała mi, że aż miło. Ciekawe jak będzie z "GW2". Śmiesznie by było gdyby zaliczyli faila przez problemy z wydajnością. :-?

Autor:  Atherius [ 23 mar 2012, 22:15 ]
Tytuł: 

W swtor mi się lepiej grało na początku.
Przepraszam. :(

Autor:  Lorath [ 23 mar 2012, 22:17 ]
Tytuł: 

SWTORa mi sie lepiej ogladalo od poczatku, w gw2 mi sie lepiej gralo (przez cale 20 minut :lol: ).

Autor:  Atherius [ 23 mar 2012, 22:19 ]
Tytuł: 

Przez 20 min to można postać robić a nie pograć. :)

Autor:  Burster [ 23 mar 2012, 22:20 ]
Tytuł: 

Dupy nie urywa. Warrior na 80lvl w pvp ze strzelbami biega :roll:

To po kiego w tej grze engineer?

Autor:  wodny [ 23 mar 2012, 22:22 ]
Tytuł: 

Burster napisał(a):
Dupy nie urywa. Warrior na 80lvl w pvp ze strzelbami biega :roll:

No to jak wystrzelisz z tej strzelby to może urwie. :roll:

Autor:  iniside [ 23 mar 2012, 22:23 ]
Tytuł: 

Burster napisał(a):
Dupy nie urywa. Warrior na 80lvl w pvp ze strzelbami biega :roll:

Nie ma to jak sie przyczepić do urozmaicenia :roll:

Autor:  sula [ 23 mar 2012, 22:30 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Moze i tak. Poprostu kiedyś czytałem na blogu (albo wywiad, nie pamietam), dlaczego nie robi sie 64-bit gier. Lakonicznie mozna to strescic do "bo i tak nie ma wiekszej różnicy".
Oczywiscie są 64-bitowe binarki, ale jedyna roznica w stosunku do 32 bitow jest wieksza ilosc ramu jakie mogą zagospodarować. Co ma sens w czasie samego developmentu.


http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/3881711856

Cytuj:
For the 32-bit client, I'm seeing about these numbers:

Min. FPS: 15.445
Max. FPS: 582.523
Avg. FPS: 194.103


The 64-bit client is producing these framerates:

Min. FPS: 27.231
Max. FPS: 596.547
Avg. FPS: 196.362


W WoW-ie (co nie znaczy ,że w innych grach wyniki nie mogą być gorsze albo lepsze):
W średnich i max fps-ach różnicy nie ma w zasadzie.

W mimimalnych jednak skok jest prawie dwukrotny a to może się przyczynić do zwiększenia komfortu gry - w końcu to najbardziej odczuwamy. Nie wtedy kiedy nam średni fps z 50 do 40 spadnie , tylko te momenty kiedy dps dramatycznie spada do bardzo niskich wartości bo dużo ludzi , bo dużo się dzieję ,etc

Cytuj:
Fwiw My crappy laptop gets about 18-22 fps on average idling in Org with the 32bit client and only bartender installed. I tried the 64bit client with no addons and was getting 26-30fps in IoC.
I totally understand that anecdotal evidence is pointless but it was enough of an improvement to get me stoked for the live release of the 64bit version.



Dobra wielowątkowość i umiejętność korzystania przez grę wydajnie z wszystkich rdzeni + po prostu dobry zoptymalizowany kod jest pewnie ważniejszy ,ale imo jednak warto by w końcu zacząć na 64-bit przechodzić imo jednak jakieś tego profity są.


Drugą stroną jest to ,że faktycznie dzisiejsze programy skompilowane pod 64-bity z powodu tego JAK kod jest pisany nie wykorzystują możliwości i tu trzeba by pisać aplikacje od nowa ,ale nawet bez tego jakieś gainy są.

Jedynym mi znanym wyj. są programy do kompresji / dekompresi - 64 bitowe dostają olrzymiego kopa ,ale gdzieś czytałem ,że to z jakiegoś względu łatwo jest zrobić.

Autor:  wodny [ 23 mar 2012, 22:34 ]
Tytuł: 

Pety są do dupy? No mieli je poprawić. Ja pierdzielę. Kim ja będę grał?! :o

Autor:  Atherius [ 23 mar 2012, 22:35 ]
Tytuł: 

Mega zabugowane, albo gdzieś się zakleszczą albo stoją sobie obok i nie walczą. Poza tym animacja i sam wygląd średnio.

Autor:  sula [ 23 mar 2012, 22:36 ]
Tytuł: 

Hmm ciekawe tu potęga filmików 'oficjalnych' czy tam 'autoryzowanych' się pokazuje , bo tam to dobrze wyglądało zazwyczaj.

A jak pety Necro?

Autor:  Burster [ 23 mar 2012, 22:36 ]
Tytuł: 

Animacja peta (niedźwiadka) wygląda jak przyspieszona x4.

Powiem szczerze, że po tych 4-5h gry.. nie chce mi się więcej grać. Porównując GW2 i TERE, którą widziałem tylko na filmikach to wolałbym grać w nią. Idę spać. Narka.

Autor:  Deshroom [ 23 mar 2012, 22:42 ]
Tytuł: 

coś mi spadło postanowienie na temat 10 kwietnia :wink:

Strona 199 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team