MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

GW2 miesiąc po premierze
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=41728
Strona 3 z 6

Autor:  JarreK [ 6 paź 2012, 23:21 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

zaboleq i tu się mylisz :) To kwestia podejścia i do gier ( to moje hobby a nie życie) Mam 35+ lat żonę, dziecko prace i jakoś to wszystko potrafię pogodzić. Zresztą na tym forum jestem od 2004 a że mało pisze, cóż nie ma co dawać pożywki trollom- wole czytać tylko.

Autor:  Bloodleaf [ 7 paź 2012, 08:28 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Postaram się więc nie wylać pomyj na twą głowę.

JarreK napisał(a):
GW2 pretenduje do bycia mmo ale imo pve jest tylko dodatkiem


Czyli MMO może być tylko gra która ma porządnie zrobione PvE?

Cytuj:
" rewolucyjnym mmo , pogromcą wowa"


Nie widziałem żeby Anet gdzieś tak pisało ale mogę być zaślepiony przez moje klapki na oczach i nie zauważyłem.

Cytuj:
GW2 jak pisałem imo nie jest złą ale do bycia mmo jej bardzo daleko


Nadal nie wiem co wg ciebie decyduje czy gra jest prawdziwym MMO czy nie.

Cytuj:
Brak open pvp to jak dla mnie porażka na maxa


To było wiadomo przed premierą.

Cytuj:
po wbiciu 80 nie pozostaje nic do roboty


Jest jeżeli nie potrzebujesz marchewki na kiju.

Cytuj:
Zero endgamu na maxymalnym lvl


Pisaliśmy o tym i można było to wyczytać że tzw "end game " w GW2 zaczyna się na lvl1 i potem nic nowego nie dochodzi, ludzie wesoło to zignorowali nazywając nas fanbojami.


Cytuj:
Arena narzuciła nawet formy farmy do której musi się gracz dostosować albo nie dostanie karmy lub dropu.


Rozumiem że te "prawdziwe" MMO nie narzucają jakiejkolwiek formy farmy w tzw "end game" dostajesz punkciki/dropy itd itp bez jakiejkolwiek "farmy".


Cytuj:
Pierwszą swoją 80 robiłem 2 tygodnie, drugą 80 cztery dni....


To chyba jest normalne w każdym MMO że pierwszą postać robi się o wiele dłużej an następne dużo krócej skoro wiesz co i jak i lecisz z levelem nie zwracając uwagi na poboczne rzeczy.

Cytuj:
Naprawdę przez miesiąc grania spędziłem mnóstwo czasu na wvwvw (kompletny zerg, brak balansu pomiędzy postaciami melee a range)


Ale czego się spodziewałeś po WvWvW? Biegania zroganizowanymi 5 osobowymi squadami i spotykanie takich samych na battlefield po czym nawiązywanie taktycznej walki? A oczywistym było to że w zerg vs zerg to będzie tak wyglądać jeżeli chodzi o postacie melle vs ranged.

Cytuj:
arenkami-które tak naprawdę poza nowy skrinami gearu nic więcej nie dają.


Było wiadomo że w GW2 nie będzie marchewek na kiju.

Cytuj:
przed premierą nie interesowałem się zbytnio


Szkoda bo zaoszczędziło by ci to kasy i rozczarowań tak jak wielu innym.

Cytuj:
Ktoś napisał ze "formą zboczenia jest farmienie tych wszystkich matsów na legendarkę ,która poza wyglądem nie daje kompletnie nic" Zgadzam się w 200 % mija się z celem robienie jak dla mnie tysiąca rzeczy w tej grze


Po raz kolejny to było wiadomo przed premierą że nie będzie marchewki na kiju tylko farmienie/zdobywanie nowych skinów do broni/armoru.

Poważnie nie spodziewałem się że tylu ludzi POTRZEBUJE motywacji w grze nie potrafiąc znaleźć sobie zajęcia/celu w grze, nie zrozumcie mnie źle ja się bardzo cieszę że wydaliście pieniądze na GW2 więcej kasy - lepszy rozwój gry w przyszłości i nie martwię się o was bo na rynku jest wiele gier MMO oferujących end game w postaci rajdu na "koszyk kota w butach" w celu zdobycia łyżki do butów +1 żeby można było rajdować "posiadłość królewny Śnieżki i siedmiu krasnoludków" w celu zdobycia kilofa +2 w celu... itd
i mieć motywację w postaci kończącego się niedługo abonamentu i groźbie nie zabrania na kolejny rajd jeżeli się tego sprzętu mieć nie będzie.

Pozdrawiam was ciepło i idę się męczyć i farmić w GW2 o/

Autor:  iniside [ 7 paź 2012, 08:36 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

MMO.
Massive - jest.
Multiplayer - jest.
Online - jest.
Wiec nie bardzo wiem gdzie tam nie ma MMO.

To jakby powiedzieć, że CS nie jest multiplayer, bo nie ma presitant unlockow nowych broni :wtf:

Autor:  lordyp [ 7 paź 2012, 09:38 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

@JarreK

półtora miesiąca od premiery- 2x 80, 100 mapy, każda 3 sety, zdobycze spvp, WvWvW

chłopie ty zrozum- żadna gra teraz tobie nie przypadnie do gustu na dłużej niż miesiąc- z takim stylem grania
ty po prostu sam sobie obrzydzasz gry - to tak jakby ktoś lubił jeść gofry ze śmietaną i zjadł naraz 40- przy tym 40 stwierdzi , że te gofry wcale nie takie dobre - to proste tu nie ma nic skomplikowanego
ja tam gram jakoś 4 godz dziennie 1x 80 z 2 setami, teraz trochę bawię się altem i mam na nim 34 lvl ! , do tego kilka postaci na lvl 5-8, mapy na mainie 62 %, jeszcze crafty itp i tak ogólnie dużo przede mną- easy i już

i tak z ciekawości- jak się wbija "normalnie" 80 lvl w 4 dni??

Autor:  wodny [ 7 paź 2012, 09:49 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Grając 24 na dobę? :D

Autor:  lamoon [ 7 paź 2012, 10:00 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

wodny napisał(a):
Grając 24 na dobę? :D


I tak pewnie by nie wystarczyło

Autor:  JarreK [ 7 paź 2012, 10:29 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Nigdzie nie napisałem że gw jest złą grą, ba wręcz napisałem że jest dobrą tylko że ..nudną bez recepty na dalsze granie.Może z czasem ta gra się rozwinie bo dopiero jest na rynku 2 miechy. Odnośnie grania każdy gra jak umie i jak lubi. Zawsze tak grałem i starałem się grać efektywnie .Jeśli ktoś lubi latać przez miesiąc na low lvl i oglądać kwiatki w grze i zachody słońca to jego sprawa.Nie mi to oceniać.

Autor:  Bloodleaf [ 7 paź 2012, 10:39 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Ale mógłbyś napisać dlaczego GW2 nie jest prawdziwym MMO, bardzo mnie to interesuje.

Autor:  Teo [ 7 paź 2012, 11:23 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Bez przesady, ja tu przed premierą pisałem że ta gra nie jest pełną gębą mmo, a jednak przekonałem się grając że nic tej grze nie brakuje, oczywiście przyzwyczajeni do siedzenia w orgri i czekania na tele do insta mogą płakać że nie ma takiego endgame, tyle razy już było wcześniej to powtarzane, a jednak kolejna osoba to przytacza, przecież to jest banalne do zrozumienia.

Autor:  Bierzgal [ 7 paź 2012, 16:07 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Hmm, ja nie włączyłem GW2 od ok tygodnia. Co ciekawe nie widzę w tym nic złego. Gdyby to było jakiekolwiek inne mmo to sam abonament by mnie dosłownie przymuszał mentalnie do grania (trudno by się pieniądze marnowały prawda?). A tutaj? Lajcik. Tydzień czy miesiąc przerwy? No problem. Włączę kiedy najdzie mnie ochota. A w sumie powoli mnie znów nachodzi. Raz np. Borderlands 2 i War of the Roses, innym razem GW2.
Prawda taka, że gdy się za coś płaci to mamy w tych głupich głowach taki mały niewidzialny przymus by grać. Bo nie dość, że idzie na to kasa to jeszcze czas ucieka. Nie powie mi nikt, że nie logował się czasem do jakiegoś abonamentowego mmo automatycznie a dopiero potem zastanawiał się co ma ochotę zrobić. Abonamentu można nie lubić ale jest on w pewnym sensie siłą tytułów, które go mają.

Btw. nie rozumiem całej tej rozmowy o endgame. Co takiego jest np. w takim WoWie? Robisz level, dobijasz max, i co? Idziesz na insty i na PvP. A co niby robisz w GW2? Idziesz, levelujesz, dobijasz max lv. Instancje sa? Są. PvP jest? Jest. Różnica jest taka, że można dodatkowo jeszcze pobiegać po low lv lokacjach. Co z tego, że w WoWie jest pińcet instancji. 95% z nich nie ma nic wspólnego z endgamem, są cześcią levelowania. Na max wszyscy chodzą do jednej/dwóch. No to tu jest 8. Różnią się co najwyżej poziomem trudności.

Autor:  Bloodleaf [ 7 paź 2012, 16:20 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Bierzgal napisał(a):
Co takiego jest np. w takim WoWie? Robisz level, dobijasz max, i co? Idziesz na insty i na PvP. A co niby robisz w GW2?


Jest taka różnica że w WoW zdobywanie kolejnego +1 do statsu daje ci ten cudowny progress postaci tego nie ma w GW2 i jak widać tego bardzo brakuje wielu aby mogli czerpać z gry fun.

Autor:  Falangista [ 7 paź 2012, 16:36 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Interesuje mnie głównie PvP da się w ten sposób sprawnie lvlowac czy trzeba napierdalać "epickie" questy?

Autor:  Szamotula [ 7 paź 2012, 16:56 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Bloodleaf napisał(a):
Bierzgal napisał(a):
Co takiego jest np. w takim WoWie? Robisz level, dobijasz max, i co? Idziesz na insty i na PvP. A co niby robisz w GW2?


Jest taka różnica że w WoW zdobywanie kolejnego +1 do statsu daje ci ten cudowny progress postaci tego nie ma w GW2 i jak widać tego bardzo brakuje wielu aby mogli czerpać z gry fun.


Nie. Roznica jest taka, ze w WoWie content na max lvlu jest mniej lub wiecej wymagajacy, podczas gdy w gw2 okreslenie wymagajacy wogle nie istnieje. W dupie mam, ze wyfarmienie legendara zajmuje grube tygodnie, w dupie mam tez to, ze zrobienie full mapy zajmuje sporo czasu, skoro caly ten czas sprzedam na facerollowaniu banalnego contentu.
Tak samo jak sa ludzie, ktorzy grajac w singleplayery zawsze zaczynaja gre na najwyzszym poziomie trudnosci, tak samo sa ludzie ktorych nie bawi granie w mmo, ktore nie oferuje wyzwania, czy rywalizacji na przyzwoitym poziomie
Zreszta dobrym przykladem sa challenge mode'y w Pandalandii teraz, czyli ostatni poziom trudnosci jesli chodzi o 5man dungeony. Jedyne co dostajesz to KOSMETYCZNY gear i na dodatek nie da sie tego contentu outgearowac, bo wchodzac na takie wyzwanie automatycznie twoj gear jest skalowany w dol do wartosci jaka tam sobie przyjal Blizzard.
I guess what? Ludzie napierdalaja to az milo, mimo ze nie dostana +1 do statsa. A wiesz dlaczego? Bo sa leaderboardsy, bo jest rywalizacja i przedewszystkim jest wyzwanie.

Autor:  Bierzgal [ 7 paź 2012, 17:05 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Falangista napisał(a):
Interesuje mnie głównie PvP da się w ten sposób sprawnie lvlowac czy trzeba napierdalać "epickie" questy?

Można levelować na WvW. O ile idzie wam dobrze to jest za to tona XP. Gorzej jak nikt akurat nie walczy lub dostajecie w skórę. Na sPvP zaś nie dostaje się xp, dostaje się glory.

Autor:  Bloodleaf [ 7 paź 2012, 17:52 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Szamotula napisał(a):
Nie. Roznica jest taka, ze w WoWie content na max lvlu jest mniej lub wiecej wymagajacy


Fakt jest strasznie wymagający.

Robo napisał(a):
Ziolo napisał(a):
Instanty troche zjebane jak dla mnie, bo w zasadzie sie steamroluje. Wpadasz nakurwiasz i w sumie tyle. Nie odczuwam zadnej epickosci ani dreszczyku emocji. Bosowie padaja jak szmaty. No ale podejrzewam ze dopiero HC cos wiecej pokaza.


Heroici niczym się praktycznie nie różnią. Dalej przez wszystko się przechodzi z zamkniętymi oczami.


No chyba że takie np hm to nie jest end game content w WoW no ale skoro to dla ciebie takie wyzwanie to jak dla mnie luzik ja mam swoje własne wyzwania w GW2 nie potrzebowałem żeby gra mnie do tego czy tamtego zmuszała i tyle, zresztą tobie i tak GW2 się nie podobało od początku :)

Autor:  Szamotula [ 7 paź 2012, 18:00 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Wlasnie po raz kolejny jebnales mega faila pokazujac jak malo wiesz i jak chujowo rozumiesz tekst pisany. Gj

Autor:  zaboleq [ 7 paź 2012, 18:08 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Ehh a ja właśnie dalej farmię CoF i Araha :P. W Wowie takiego funu nie miałem jak tutaj z explo mode :D.


Szamotuła, ja w WoWa grałem kilka lat. I sorry, ale obecnie WoW to dno, które żyje tylko dzięki temu, że to świat Warcrafta i każdy pocinał warka jako rts albo czytał książki. Dodatki coraz słabsze, w sensie casualizacja wowa zabrała mu to co nalepsze. Obecnie gra polega na siedzeniu w ogri i tp do insta - to nazywasz tym end game? No i cinematic Pandalandi to móby byc puszczany na jakimś kanale dla dzieci :).


Nie jestem idiotą i swój rozum mam. Sam sobie wyznaczam cele w danej grze. Jak ktoś chce grać inaczej to niech wraca do WoW albo azjatyckich grind-mmo.

Autor:  Bloodleaf [ 7 paź 2012, 18:35 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Szamotula napisał(a):
Wlasnie po raz kolejny jebnales mega faila pokazujac jak malo wiesz i jak chujowo rozumiesz tekst pisany. Gj


Ty za to znów pokazałeś jak szybko kończą ci się twoje tzw "argumenty" przy czym ja nie musiałem uciekać się do inwektyw aby ci odpisać.

Autor:  Teo [ 7 paź 2012, 19:09 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

on nie widzi różnicy miedzy wow i innymi grami, więc dyskusja troszkę kiepska, jakoś nie kojarze sobie by gw2 miało mieć pve i endgame, wiedziałem o tym przy zakupie gry, a jak widać wielu nie, czyli nie czytają info o grze

Autor:  iniside [ 7 paź 2012, 19:19 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Bo naprawde było mówine do znudzenia, że pve w GW2 będzie łatwe i nie wymagajace. Ze w grze nie bedzie endgame. Ze level 80 niczym sie nie bedzie roznil od level 1.
Ale jakoś nikt tego nie czytał i sie zawiedli, na tym ze oczekiwali czegos innego.
W GW2 gra sie dla samego grania. I dobrze. Powinny być gry w które sie gra, bo jest to przyjemne a nie w które sie nakurwia ostro dla szatana scigajac jakiś odgórny cel ;o.

In before. W dodatkach nic sie nie zmieni. W patchach nic sie nie zmieni. Będą co najwyżej tweakowac to co jest. I dobrze bo troche tweaków jest potrzebne.

Strona 3 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team