MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 21 z 484

Autor:  Atherius [ 19 sie 2010, 19:55 ]
Tytuł: 

Źle nie jest, tylko żeby zamiast tego moba coś bardziej ludzkiego było. :]

Autor:  Vercin [ 19 sie 2010, 20:13 ]
Tytuł: 

Niezle . Jakos wykonania na poziomie wow a modele , animacje skille i walka jak przystalo na mmorpg nastepnej genracji. Duzo fajnych szczegolow typu jak ktos stoi z ze staffem to opiera sie o niego a nie trzyma niczym miecz.
Sliczne lokacje i wogole grafika. Martwi mnie tylko ze widze duzo ekranow loadingu. Lubie jak swiat jest ciagly a nie podzielony na jakies zony miedzy ktorymi uszczesliwiaja nas loadingami.

Autor:  Kabraxis [ 19 sie 2010, 20:25 ]
Tytuł: 

Loading jest chyba tylko na poczatku i przy fast travel. W takim np. WoWie tez jest (przejscia miedzy dodatkami, portale, respawn na cmentarzu, instance, itp...) Wlasciwie w kazdej grze jakikolwiek teleport na wieksza odleglosc to ogladanie ekranu loading.

Na stronce pisza ze chca aby ich persistent world sprawial wrazenie jak najbardziej otwartego, ogramnego i zywego wiec pozostaje miec nadzieje ze streaming danych przy tym poziomie grafy bedzie na tyle dobry aby uniknac loadingu miedzy zonami przy podrozy z buta.

Autor:  Vercin [ 19 sie 2010, 20:36 ]
Tytuł: 

No mam nadzieje w sumie to musialym zobaczyc w grze jak to wygalda i kiedy dokladnie sa loadingi. W wowie sa miedzy kontynetami ale w obrebie jednego kontynentu mozna spbie biegac godzinami i nie uswiadczysz ani jednego.
Teleportow nie lubie a taki lot na orzelku w wowie zrobil na mnie ogromne wrazenie. W warhammerze zrobili w takiej sytuacji jakas animacje i loading jak tu tez bedzie na zasadzie loadingu to dla mnie minus.
Moze to czasem upierdliwe ze trzeba wsiasic na orzelka i gdzies leciec pare minut ale mi sie to podba takie rozwiazanie bardziej. Zrezta nawet przy lataniu miedyz kontynentami w wowie jakos klimatycznie to zrobione jest bo wsiadasz na statek , zepa i widzisz jak odlatujesz a pozniej przylatujesz na miejsce.

no ale nie twierdze ze to jakis mega wazny ficzer ale dla mnie poprwia odbior gry i zwieksza wrazenie ze jestesmy w jakims wielkim swiecie a nie w grze skaldajacej sie z n lokacji.

I jeszcze jedna sprawa premiera jest zapewne dosc odlegla a gra wyglada juz tak dobrze . Swietnie to rokuje:P

Autor:  Razoth [ 19 sie 2010, 20:48 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
No mam nadzieje w sumie to musialym zobaczyc w grze jak to wygalda i kiedy dokladnie sa loadingi. W wowie sa miedzy kontynetami ale w obrebie jednego kontynentu mozna spbie biegac godzinami i nie uswiadczysz ani jednego.


W instancjach są loadingi?

Autor:  Vercin [ 19 sie 2010, 20:54 ]
Tytuł: 

No sa ale w obrebie kontynentu mozesz podrozowac/robic questy na mouncie czy korzystajac z fruwakow itp nie uswiadczajac ani jednego przez pare godzin.

Autor:  Bloodleaf [ 20 sie 2010, 07:38 ]
Tytuł: 

A czy już może wiadomo jak ma wyglądać system gildii/alliance w GW2 , bo mój cały allaince z jedynki już tylko zaciera ręce żeby się przenieść do dwójeczki ( ca 950 luda :P )

Jak dla mnie to to co już pokazali wystarczy , i jeżeli poprawią błędy z jedynki a dużo na to wskazuje to mam super hype, szkoda tylko że odeszli od takiego systemu skilli jaki jest teraz, no i nie będzie dual class w dwójeczce.

Autor:  iniside [ 20 sie 2010, 07:57 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
A czy już może wiadomo jak ma wyglądać system gildii/alliance w GW2 , bo mój cały allaince z jedynki już tylko zaciera ręce żeby się przenieść do dwójeczki ( ca 950 luda :P )

Jak dla mnie to to co już pokazali wystarczy , i jeżeli poprawią błędy z jedynki a dużo na to wskazuje to mam super hype, szkoda tylko że odeszli od takiego systemu skilli jaki jest teraz, no i nie będzie dual class w dwójeczce.

"we don't have any details yet" "We are still working on it".

Tak w skrocie ja premiery wczesniej niz w 2012 bym nie oczekiwal ;e.

Autor:  Quetzacotl [ 20 sie 2010, 08:01 ]
Tytuł: 

I bardzo dobrze, ze odeszli. Brak monkow, 5 osobowe teamy, kazdy ma swoj heal - to jest siłą dwójki imo. Sram na jakies tam pve smaczki, bo i tak wszyscy beda grindowac bez sensu itemy , ktore w pvp masz na starcie ;f

Autor:  MagPS [ 20 sie 2010, 08:03 ]
Tytuł: 

Quetzacotl napisał(a):
5 osobowe teamy


i to ma być na plus? 6!

Autor:  Plutonka [ 20 sie 2010, 08:11 ]
Tytuł: 

Z jednej strony nic nie oglosili odnosnie PvP, ale z drugiej, jeden dev wypowiedział się jakiś czas temu, że 'aktualną metą w rozgrywkach w studio są warriorzy z łukami' (czy jakoś tak) co wskazywaloby, że PvP też już w jest w konkretnym stadium zaawansowania.

Stawiam, że po doświadczeniach z GW, kiedy to po paru latach przyznali się do porażki idei jednolitych skilli i na PvE i na PvP, dostaniemy odmienne skillbary na te dwa tryby rozrywki. Z linka parę postów wyżej wynika też, że nawet energia będzie miała na PvP trochę inną mechanikę.

Jeśli chodzi o gildie - gdzieś czytałam, że odchodzą od pomysłu gildia na konto i przechodzą do standardowego - gildia na postać.

Autor:  iniside [ 20 sie 2010, 08:14 ]
Tytuł: 

A wywiadzie na gw2guru mowili, ze nad PvP pracuja rownolegle. Ale pewnie beda swiadymi jak wzna czescia gry jest PvP woeleli nie pokazywac tego co maja, bo i po co zniechecac graczy, jakas niedopracowana wersja ? :E

Cytuj:
Jeśli chodzi o gildie - gdzieś czytałam, że odchodzą od pomysłu gildia na konto i przechodzą do standardowego - gildia na postać.

Glupie. Mi sie wlasnie to podobalo, konto bylo przypisane. Nie bylo problemu z altami ;/.

Autor:  Lorath [ 20 sie 2010, 09:42 ]
Tytuł: 

Plutonka napisał(a):
Z jednej strony nic nie oglosili odnosnie PvP


Nie no, cos tam oglosili. Maja byc areny i WvW. Areny to wiadomo a WvW:

http://wiki.guildwars2.com/wiki/World_PvP

Autor:  Plutonka [ 20 sie 2010, 09:57 ]
Tytuł: 

Czytałam to wszystko - wyraziłam się trochę nieprecyzyjnie. Miałam na myśli to, że nie mieliśmy okazji jeszcze niczego zobaczyć - i choć znamy ogólne założenia, nie wiemy jednak prawie nic konkretnie.

Autor:  Bloodleaf [ 20 sie 2010, 11:37 ]
Tytuł: 

Quetzacotl napisał(a):
I bardzo dobrze, ze odeszli. Brak monkow, 5 osobowe teamy, kazdy ma swoj heal - to jest siłą dwójki imo. Sram na jakies tam pve smaczki, bo i tak wszyscy beda grindowac bez sensu itemy , ktore w pvp masz na starcie ;f


Uhmm ale ja o monkach nic nie piszę tylko o systemie skilli jaki jest teraz a jaki ma być w dwójce :)

Co do gildia/postać to kupa imo...:S , ten system który jest teraz jest świetny no i jak masz kogoś na ignore to masz całe jego konto a teraz pewnie trzeba będzie każdego alta delikwenta też blokować...

Autor:  Kabraxis [ 20 sie 2010, 12:47 ]
Tytuł: 

Z Twittera:
Kod:
#GuildWars2 live demo (and a surprise) in 30mins and Q&A with Designer&Writer Jeff Grubb in 1h. Send us your Q&A questions! ~S


Bedzie moze wiecej info. Plus ciekwawe co to za niespodzianka. :)
data premiery w tym roku? Hehehe

Autor:  Robo [ 20 sie 2010, 13:00 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Bedzie moze wiecej info. Plus ciekwawe co to za niespodzianka. :)
data premiery w tym roku? Hehehe


Albo chociaż jakaś zapowiedź closed bety ;p.

Autor:  Kabraxis [ 20 sie 2010, 13:08 ]
Tytuł: 

Z nowszych newsow.

Nagroda dla najlepszej gry Online targow gamescom 2010 dla ofc Guild Wars 2. Pokonali min. co w sumie nie dziwne World Of Warcraft Cataclysm, ktore rowniez bylo nominowane. /cieszenie buly. :)

Grats ArenaNET.

Plus dosc zabawne bylo jak ogladalem live streama i jak zaczynala sie (zaraz po prezenstacji GW) prezentacja Aiona ludzie wychodzili ostentacyjnie. :)

Autor:  Lorath [ 20 sie 2010, 13:14 ]
Tytuł: 

SWTORa przebili. A ze fanatycy Aiona krzywo patrza na GW2 to oczywiste. Gracze MMO to tacy fundamentalisci religijni. Moj bog jest wiekszy niz twoj. A jak twierdzisz inaczej to jestes smiertelny wrog.

Autor:  Warsung [ 20 sie 2010, 13:14 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Z nowszych newsow.

Nagroda dla najlepszej gry Online targow gamescom 2010 dla ofc Guild Wars 2. Pokonali min. co w sumie nie dziwne World Of Warcraft Cataclysm, ktore rowniez bylo nominowane. /cieszenie buly. :)

Co do GW2 to jest tyle obietnic ze sie w sumie nie dziwie. Po wyjsciu bety moze sie okazac ze z czesci zrezygnuja bo a to serwery nie wyrabiaja a to ludziom wszystko skacze i wywala.

Strona 21 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team