MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 203 z 484

Autor:  sula [ 24 mar 2012, 10:36 ]
Tytuł: 

No premiery to nie będzie przed premierą D3 przecież.

Będzie jakiś Event 20 kwietnia , potem pewnie jakiś kolejny w maju ,etc
Jak po premierze D3 nie zamierzasz grać , to w najlepszym razie 5-6 dni gry kupisz w gorszym 1 weekend.

Autor:  Ravushimo [ 24 mar 2012, 10:37 ]
Tytuł: 

Tbh jesli ma byc 1 kilkudniowy event w miesiacu to osobiscie nie mam zadnego cisnienia by kupowac preorder. Wole poczekac kilka miesiecy, poczytac czy poprawia wydajnosc i zamowic 2-3 miechy przed premiera zeby sprawdzic czy faktycznie na moim sprzecie chodzi lepiej.

Autor:  candidoser [ 24 mar 2012, 10:46 ]
Tytuł: 

press event byl na innym buildzie? Bo tam chyba takiej padaki (jak przestawiacie) z performance nie bylo...
Albo mieli jakies potwory high endowe.

Autor:  Ravushimo [ 24 mar 2012, 10:47 ]
Tytuł: 

Czesc dziennikarzy pisala ze performance jest slaby.

Autor:  Atherius [ 24 mar 2012, 10:48 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
No premiery to nie będzie przed premierą D3 przecież.

Będzie jakiś Event 20 kwietnia , potem pewnie jakiś kolejny w maju ,etc
Jak po premierze D3 nie zamierzasz grać , to w najlepszym razie 5-6 dni gry kupisz w gorszym 1 weekend.


A myślałem, że 20-tego - ktoś rzucił taką datę, widzisz tak się interesuję. :>
Najważniejszą rzeczą w tej chwili do poprawy jest performance, reszta to szlify itp. Jeśli to się nie zmieni w retailu to mają pozamiatane.

Autor:  candidoser [ 24 mar 2012, 10:55 ]
Tytuł: 

20tego to bedze beta z pre-purchase

Autor:  Arturnik [ 24 mar 2012, 10:56 ]
Tytuł: 

Musze sie zgodzic z Ravushimo, na poczatku mi sie bardzo podobalo, no ale im pozniej to w sumie jedyne co mi sie chce grac to WvWvW, ktore jest ok, tylko ze od 30v30 juz fps jest tragiczny, wiec nie wyobrazam sobie wiecej ludzi.
Eventy i te serduszka to naprawde nie jest zadna rewolucja, ot nie musisz tylko quest givera odwiedzac
Na story mode definitywnie najszybciej sie leveluje, w porownaniu do WvWvW w ktorym levelek leci jak krew z nosa, ale poza unlockiem utility skilli i tych elitek to chyba parcia na level nie ma i dobrze.

No i walka jest super, jak dla mnie tak wlasnie powinna wygladac walka w terze

Autor:  Lorath [ 24 mar 2012, 10:56 ]
Tytuł: 

http://www.wartower.de/artikel/artikel.php?id=630

Chlopak jedzie po mikrotranzakcjach ze iskry leca...

Autor:  sula [ 24 mar 2012, 11:06 ]
Tytuł: 

Ja wiem czy jedzie? Hejtu tam nie ma i z sensem piszę imo i w dodatku na przykładach...

Autor:  Piaskowy [ 24 mar 2012, 11:18 ]
Tytuł: 

Nie moje :P

Guild Wars: GW2 Beta - Explorable Dungeon

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... IM2rAK0Q-8

Autor:  Lorath [ 24 mar 2012, 11:32 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Ja wiem czy jedzie? Hejtu tam nie ma i z sensem piszę imo i w dodatku na przykładach...


Mialem raczej na mysli ze rozbiera system platnosci na drobne kawaleczki i pokazuje ile tam potencjalnie syfu sie moze zgromadzic...

Autor:  sula [ 24 mar 2012, 11:46 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
sula napisał(a):
Ja wiem czy jedzie? Hejtu tam nie ma i z sensem piszę imo i w dodatku na przykładach...


Mialem raczej na mysli ze rozbiera system platnosci na drobne kawaleczki i pokazuje ile tam potencjalnie syfu sie moze zgromadzic...

Ano.

Smutne jest tylko to że bazuje na leakach i to wiarygodnych czyli tym co jest bardzo duża szansa (a powiedziałbym ,że z jakimiś kosmetycznymi zmianami to granicząca z pewnością) ,że tak ten system będzie wyglądał.

Jednak jak sobie przejrzałem sklepik z GW1 i inną filozofię jego działania - to wolę sklepik z GW1 niż z GW2 dużo bardziej.

Ten z GW1 jest unikalny a ten z GW2 przypomina po prostu sklepik z jakiejś f2p / freemium gry.

Autor:  Niah [ 24 mar 2012, 11:52 ]
Tytuł: 

przestań znów smucić o sklepikach

Autor:  Keii [ 24 mar 2012, 11:56 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Ten z GW1 jest unikalny a ten z GW2 przypomina po prostu sklepik z jakiejś f2p / freemium gry.

Do ciągnięcia GW2 potrzebny jest większy przychód, bo to regularne mmo, a nie Diablo z miastem zamiast czata.

Autor:  Mendol [ 24 mar 2012, 11:58 ]
Tytuł: 

arturnik wpadlbys na venta pozniej i wyjasnil mniej wiecej o co biega w tym wvwvw bo troche chaos :)

Autor:  sula [ 24 mar 2012, 12:00 ]
Tytuł: 

Keii napisał(a):
sula napisał(a):
Ten z GW1 jest unikalny a ten z GW2 przypomina po prostu sklepik z jakiejś f2p / freemium gry.

Do ciągnięcia GW2 potrzebny jest większy przychód, bo to regularne mmo, a nie Diablo z miastem zamiast czata.

Z tym się nie kłóce.

Autor:  wodny [ 24 mar 2012, 12:07 ]
Tytuł: 

Keii napisał(a):
sula napisał(a):
Ten z GW1 jest unikalny a ten z GW2 przypomina po prostu sklepik z jakiejś f2p / freemium gry.

Do ciągnięcia GW2 potrzebny jest większy przychód, bo to regularne mmo, a nie Diablo z miastem zamiast czata.

No to jest oczywiste. Ja na przykład zamierzam płacić tylko za jakiś nowy content typu dodatkowe lochy i inne takie. No i pudełkowe dodatki. Jakieś kapelusze i stroje mnie nie jarają. Strata kasy, ale na pewno znajdą się tacy, którzy kupią. Te boosty różnego rodzaju to chyba dla prawdziwych leni skoro krzywa leveli po pewnym czasie staje się prawie płaska. Czytałem różne wypowiedzi i widzę, że ludzie potrafią wydać 3 stówy na miesiąc w takim sklepiku. Masakra. :)

Autor:  sula [ 24 mar 2012, 12:19 ]
Tytuł: 

Pytanie z innej beki do testerów:

- podejrzewam ,że beta jest na US serwerach - jak z pingiem , lagiem , etc

Wiadomo ,że home-serwer sobie jakiś w EU wybiorę ,ale już można coś powiedzieć nt. 'network code' i jak sobie radzi gra pod tym wzlędem.

Autor:  Ravushimo [ 24 mar 2012, 12:33 ]
Tytuł: 

W sumie nie wiem czy nie ma serwerow dla EU osobnych bo lagow jako takich nie odczulem, dzisiaj rano jak sie zalogowalem to kilka minut faktycznie cos czulem ze jest opoznienie na skillach, ale po chwili bylo juz ok. Wczoraj jak byl przeciez najwiekszy ruch to lagow kompletnie przynajmniej z mojej strony nie bylo.

Pogralem troche thiefem i ta postacia planowalem pograc w retailu, ale zrobilem sobie tez Necromancera i gra mi sie nim duzo przyjemniej - fajne skille, spore mozliwosci, pety co prawda slabiutkie, ale jednak przydaja sie w niektorych story questach w ktorym bez nich ginalem po kilka razy.

Autor:  sula [ 24 mar 2012, 12:35 ]
Tytuł: 

Jest in-game 'wskaźnik' latency i packet-losta? Czy nie szukałeś?

Strona 203 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team