MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 209 z 484

Autor:  Lorath [ 24 mar 2012, 21:01 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
NIe zgadzam sie. Skile lacza w comba. Np. u warriora albo thiefa sa one oczywiste (wcisnij 2-3-4 na przyklad).
Kazdy skill dodaje dodatkowy con, sztuka polega na tym, aby uzyc skili w takiej kolejnosci aby zmaksymalizowac ich efektywnosc.
Swaping broni ma tu za zadanie (tylko i wylacznie) utrudnić robienie wlasnie takich comb.


Niech sie lacza - swietnie. Nic przeciwko. Problem w tym ze masz przestoje miedzy uzyciem skilli. A mnie sie to osobiscie nie podoba.

Autor:  Burster [ 24 mar 2012, 21:05 ]
Tytuł: 

Fajne są te bronie, które elementalista może przywołać. Są 2 sztuki tak, że ktoś z drużyny może sobie pożyczyć.

Autor:  Deshroom [ 24 mar 2012, 21:06 ]
Tytuł: 

Może komuś się znudziło i pożyczy na pół godziny czy 15 minut nawet? Chciałbym zobaczyć czy lapek daje rade przed preorderem..

Z góry dziękuje :wink:

Autor:  iniside [ 24 mar 2012, 21:08 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
iniside napisał(a):
NIe zgadzam sie. Skile lacza w comba. Np. u warriora albo thiefa sa one oczywiste (wcisnij 2-3-4 na przyklad).
Kazdy skill dodaje dodatkowy con, sztuka polega na tym, aby uzyc skili w takiej kolejnosci aby zmaksymalizowac ich efektywnosc.
Swaping broni ma tu za zadanie (tylko i wylacznie) utrudnić robienie wlasnie takich comb.


Niech sie lacza - swietnie. Nic przeciwko. Problem w tym ze masz przestoje miedzy uzyciem skilli. A mnie sie to osobiscie nie podoba.

Znaczy masz cd na Swap broni. Szczerze ? Cienko widze jak by tego nie bylo. Bo calosc jest zbalansowana z zalozeniem ze bedziesz musial przelaczac te bronie ;p.

Cytuj:
Ciekawe bo w GW1 grałem z pół roku i tamten system był całkowicie inny. Najbardziej pamiętam robienie buildu elementalisty 4fun, którego na PvP nie mogła zabić 4 osobowa drużyna, chyba, ze mieli ogarniętego mesmera.

Tylko pol roku ? ;p

Tak. Buildy skili w GW2 sa bardziej ograniczone (co imo będzie zmieniać wraz z expansionami kiedy bedzie dochodzic wiecej skili).
Z drugiej strony to co jest teraz latwiej balansowac i musisz sie wykazac swoim wlasnym skile przy korzystaniu (wiecej action). GW1 to byl praktycznie pure CCG, gdzie walke wygrywales jeszcze na etapie planowanie. Pozniej to juz tylko bylo
a) perfekcyjne wykonanie zalozonego buildu
b) nawet nie perfekcyjne bo combo skili bylo tak ulozone ze przeciwna druzyna nawet nie wiedziala co ja spotkalo.
Np. jeszcze na poczatku istnienia GW1 byl build na necro team, w ktorym cala druzyna wyaknczala sie na poczatku a jeden necrus summonowal mase petow ktore potem atakowaly przeciwnik booom, wrogi team ujebany w 20s i pewnie w szoku ze maja tylko jednego przeciwnika ;p.

Cytuj:
Wchodziłeś na GvG i nigdy nie wiedziałeś co cię czeka, jakie sety skilli będą mieli przeciwnicy itp. A tutaj kiedy mogę sobie podczas walki żąglować wszystkimi skillami. Not fun anymore, zbyt arcadowe.

Teraz tez nie wiesz co cie czeka, bo nie wiesz jak beda grac gracze ktorych spotkasz. Pozniej w GW mozna juz bylo z grubsza przewidziec co bedzie patrzac na sama kompozycje klas wroga.
Teraz juz ci sie to nie uda. Tak wiesz jakie skile maja klasy, ale tych skili mozna uzywac w bardziej kreatywny sposob.

Cytuj:
Może komuś się znudziło i pożyczy na pół godziny czy 15 minut nawet? Chciałbym zobaczyć czy lapek daje rade przed preorderem..

Z góry dziękuje

Powiedz co masz w tym lapku to ci powiem, jak nikt nie da ci pograc. Pozatym premiera pewnie w grudniu wiec, nie ma sie co bac na zapas ;p.

Autor:  Kaczy [ 24 mar 2012, 21:09 ]
Tytuł: 

To jeszcze jako wlasciciel prosze o udostepnienie dla desha na tyle ile potrzebuje , dogadaj sie Desh z Lorathem i Sula.Prosze wiecej juz nie meczyc.Dane wysylam do Desha.

Autor:  Deshroom [ 24 mar 2012, 21:11 ]
Tytuł: 

k4czy napisał(a):
To jeszcze jako wlasciciel prosze o udostepnienie dla desha na tyle ile potrzebuje , dogadaj sie Desh z Lorathem i Sula.Prosze wiecej juz nie meczyc.Dane wysylam do Desha.
Dzieki !

Autor:  Kole0 [ 24 mar 2012, 21:15 ]
Tytuł: 

Ey, ludzie k4czego - czy jakos tak mega w nocy, kolo 3-4tej ktos z was ma zamiar grac ?


PS. naprawde nie ma nikogo innego, kto moglby jeszcze uzyczyc konta? nie chce mi sie wierzyc, ze gracie 24h ;<.

Autor:  Kaczy [ 24 mar 2012, 21:15 ]
Tytuł: 

Tylko pamietajcie o tym ewentualnym czasie jeszcze dla mnie :D

Gdybym nie mial zamiaru grac wogole to walne posta na forum ze all for U :D

Autor:  iniside [ 24 mar 2012, 21:18 ]
Tytuł: 

O jeszcze jedna rzecz w GW2 mi sie podoba. Kamera. Ktos wkoncu skopiowal pomysl Epica z GoW (looolll po tylu latach), ze jak sie patrzy z gory na postac to kamera przysuwa sie do plecow. Dzieki czemu postac nie stoi na srodku ekranu.

Was that hard ?

Autor:  Burster [ 24 mar 2012, 21:20 ]
Tytuł: 

Na forum bety dotyczącym PvP ludzie mocno narzekają na to, że wystarczy przejmować tylko punkty aby wygrywać mecz, nawet kosztem unikania walki tylko biegania na capa.

Konstrukcja map jest imo zbyt zamknięta, nie ma za dużo przestrzeni tylko, pełno schodów, stromych ścieżek, budynków itp.

Autor:  Kaczy [ 24 mar 2012, 21:20 ]
Tytuł: 

Kamera jak dla mnie troche za blisko postaci , moze to jakims addonem zmienia czy koemda jak w WoWie.

Zajebiste w kamerze jest to jak wlazlem do jakies pochylej lokacji to bardzo fajnie sie ona ustawia i ma sie wrazenie ze rzeczywiscie postac chodzi po bardzo nie rownym terenie.

Autor:  iniside [ 24 mar 2012, 21:22 ]
Tytuł: 

Wlascieie nie tyle za blisko postaci, co za blisko ziemi. Mozna o to spamowac feedback to pewnie kwestia zmiany jednej zmiennej.

Autor:  Deshroom [ 24 mar 2012, 21:24 ]
Tytuł: 

Ja już dostałem też od Niaha wiec mi styknie tylko powiedzcie jak PVP odpalić żeby jakiś tłok się zrobił itp.

Ogólnie na GT555M spokojnie chodzi na maxie bez cieni. (40 FPS)

Jak się zapisać na PVP

Autor:  Kaczy [ 24 mar 2012, 21:25 ]
Tytuł: 

Wciskasz H .

Autor:  Burster [ 24 mar 2012, 21:25 ]
Tytuł: 

H i druga ikonka od końca.

Autor:  Deshroom [ 24 mar 2012, 21:34 ]
Tytuł: 

Ta dzięki.
W PVP chodzi na poziomie 40-50 FPS na GT555M przy włączonych medium detalach, bez cieni, ale z AA. (może i na high to niuanse są i beta wiec nie ma co grzebać zbytnio)

O grze nie mam pojęcia ale chodzi to kupie :wink:

Dziki K4czy, dzięki Niah.

Autor:  Kole0 [ 24 mar 2012, 21:41 ]
Tytuł: 

halo halo, ponawiam zapytanie. czy ktos z druzyny k4czego bedzie gral kolo 3-4tej w nocy dzis?

Autor:  wodny [ 24 mar 2012, 21:44 ]
Tytuł: 

Miałem możliwość pogrania sobie przez kilka godzin. :)

Grafika - ładniejszego MMO nie widziałem. Pod względem technicznym nie jest źle. Oczywiście są bugi i różnego rodzaju niedociągnięcia. W niektóre obiekty poszła naprawdę spora dawka poligonów. Mimo wszystko liczę jednak na poprawę wydajności.

Muzyka - jakoś w tym całym zawirowaniu nie zwracałem na nią większej uwagi. Nie drażniła mnie.

Walka na lądzie - no i to mi się podoba. Jest ciut wolna, ale jakby była szybsza to chaos na polu bitwy przyprawiałby o zawrót głowy. Jeżeli ktoś sikał nad systemem walki zaprezentowanym w "TERA" to po zagraniu w "GW2" z pewnością nasra w gacie. Postacie reagują bardzo dobrze na wszelkie polecenia. Możliwość używania większości umiejętności w ruchu to coś naprawdę fajnego. Przypomina to walki z gier akcji. Możliwość turlania się jest rozwiązana poprawnie i pozwala na unikanie wrogich ataków ze 100% skutecznością. Umiejętności są po prostu cacy. Grałem Rangerką. 2 toporki to moc.

Walka w wodzie - pokonałem takiego wielkiego drake'a na 10 levelu. Dał mi się we znaki. Walka w wodzie jest bardzo dynamiczna. Zdecydowanie na plus, bo to coś nowego w MMO. Nie trzeba martwić się o powietrze. Rangerka strzelała harpunami niczym z karabinu maszynowego, ale w końcu to gra a nie rzeczywistość.

Pety - porażka!!! Głupie, ciągle giną, słabo reagują na komendy. Są bardzo przydatne kiedy nasza postać zostaje powalona. Wtedy szybko ressujemy peta i liże nasze rany. Dobrze, że pet bez życia biega za nami. Pety muszą naprawdę zostać poprawione. Na razie to taka kula u nogi Rangera. Trochę pomaga i bardzo wkurza.

Eventy - na razie wykonywałem te najprostsze. Przynieś, wynieś i pozamiataj. Podoba mi się, że gracz nie jest wodzony za nos. Zwiedzanie świata jest lepiej rozwiązane niż w innych MMO, w które grałem. Czuć, że świat żyje. Może nie brałem udziału w evencie, który miał wielki wpływ na świat, ale to co ujrzałem na plus. Coś nowego. Czaszki mi nie rozwaliło, ale nie jest źle.

Głosy - super. Teraz fani "SWTOR" mogą se w pupę schować argument z podkładaniem głosów u postaci na wielką skalę, bo w "GW2" jest to samo.

Personal Story - nie skupiałem się zbytnio, bo takie coś to zostawię sobie na przyszłą betę lub na premierę gry. Dostałem możliwość dokonania 2 wyborów jak na razie. Nie wiem do końca jak mają się do dalszej historii.

Grywalność - super! Super! Super! Skakałem jak wariat jak dowiedziałem się, że dzisiaj będzie mi dane zagrać w "GW2. Tego się nie spodziewałem. Są bugi, niektóre głosy jeszcze nie są podłożone, wydajność kuleje, czasy ładowania przy korzystaniu z teleportów mogłyby być krótsze. Mimo wszystko grało mi się świetnie. Oczywiście to zasługa tego, że po takim długim czekaniu w końcu mogłem zagrać. Także zaślepienie jest. Na pewno.


Podsumowania nadszedł czas.

Plusy:
- grafika
- walka na lądzie i pod wodą
- grywalność
- eventy
- głosy postaci
- design świata i postaci, czuć prawdziwy kunszt
- system powalenia
- możliwość wskrzeszania petów, NPC i innych graczy
- budowa gry zachęca do zwiedzania świata
- używanie elementów otoczenia w walce

Minusy:
- pety
- wydajność
- respawn potworów (no z tym trochę przesadzili, niekiedy potwory biorą się dosłownie z tyłka)
- chaos na polu bitwy (pewnie kwestia ogrania wchodzi tutaj w grę)
- gra ma mało wspólnego z "GW"
- postać porusza się ciut za wolno

To tyle. :)

Autor:  Highlander [ 24 mar 2012, 22:05 ]
Tytuł: 

a pedalskosc wystepuje? ;p

Autor:  Lorath [ 24 mar 2012, 22:08 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
a pedalskosc wystepuje? ;p


Nie martw sie - jak sie postarasz to mozesz sobie emo biebera stworzyc jesli ci tak zalezy :P

Strona 209 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team