sula napisał(a):
Szybkość to pojęcie względne heh
Dla mnie to leci szybko ,ale imo tu przydał by się inny system progresu bo te fajne eventy będą świecić pustkami jak się wyludnią low i mid level zony jakiś czas po release...
To imo będzie jeszcze bardziej kłuło w oczy niż w przypadku standardowych quest hubów.
Naprawdę powinni spuścić ten system rodem z D&D dawno w kiblu.
Nie wyludnia sie, bo z tego co widzialem, to rewardy za kazdy event sa w gruncie rzeczy bardzo podobne.
Niektorzy moga dojsc do wniosku ze lepiej robic 4 mniejsze eventy w low-level zonie i dostac podobny reward do robienia wiekszo w high-level.
Wlasciwie to ja osobiscie nie widze zadnego logicznego powodu dla istnienia leveli w GW2. Bo zrobili praktycznie wszystko aby wyeleminowac ich znaczenie..
Jedyne co daja level to skill pointy na skile.
W kazdym innym przypadku postac i tak jest skalowana w dol albo w gore aby ja dostosowac do aktualnego contentu. Jak dla mnie troche przekombinowali w fazie projektowania tutaj i naprawde dziwi mnie ze tego nie zmienili..
Level w GW2 jedyna jaka daja przewage to ilosc skili.
Cała reszta i tak jest bolsterowana.
Bardzo sie chlopaki (imo) napracowali zeby zminimalizowac wplyw leveli, zamiast je w wyjebac poprostu.