mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 14:14 
Cytuj  
Jeżeli chcesz grać tylko WvWvW to rzeczywiście za długo ,dlatego też mój kometarz o tym ,że levele się powinno w cholerę wyrzucić i zastąpić czymś co nie daje aż takiej różnicy jak teraz lvl 1 vs max level. Było kilka gier które z nienajgorszym skutekiem tak zrobiły , poza tym jest tona gotowych systemów które można kupic lub zaadoptować do mmo.

Po prostu ta mechanika leveli się imo zużyła dawno temu.

Z tym ,że są dwie rzeczy:

a) nie trzeba mieć max levelu ,żeby WvWvW grać na pewno szczególnie na początku a chyba zamierzasz grać od początku , będą tłumy ludzi na niskich levelach tam

b) tak to jest w grach w które łączą silne pvp z silnym pve - nie da się pogodzić ludzi którzy chca grać albo tylko jedno albo drugie - zawsze jakieś kompromisy są potrzebne


Wiesz mnie by to tam szczypało jak by było szybciej xp - GW2 to nie ten typ mmorpg ,żeby mi zależało na długim levelowaniu - może być i szybciej ,ale sporo osób by płakało. Patrz punkt b)


Ostatnio edytowano 25 mar 2012, 14:16 przez sula, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 14:15 
Cytuj  
kilka godzin 9ty lvl? to w uj wolno.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 14:16 
Cytuj  
sula napisał(a):
Szybkość to pojęcie względne heh

Dla mnie to leci szybko ,ale imo tu przydał by się inny system progresu bo te fajne eventy będą świecić pustkami jak się wyludnią low i mid level zony jakiś czas po release...


To imo będzie jeszcze bardziej kłuło w oczy niż w przypadku standardowych quest hubów.

Naprawdę powinni spuścić ten system rodem z D&D dawno w kiblu.

Nie wyludnia sie, bo z tego co widzialem, to rewardy za kazdy event sa w gruncie rzeczy bardzo podobne.

Niektorzy moga dojsc do wniosku ze lepiej robic 4 mniejsze eventy w low-level zonie i dostac podobny reward do robienia wiekszo w high-level.

Wlasciwie to ja osobiscie nie widze zadnego logicznego powodu dla istnienia leveli w GW2. Bo zrobili praktycznie wszystko aby wyeleminowac ich znaczenie..
Jedyne co daja level to skill pointy na skile.
W kazdym innym przypadku postac i tak jest skalowana w dol albo w gore aby ja dostosowac do aktualnego contentu. Jak dla mnie troche przekombinowali w fazie projektowania tutaj i naprawde dziwi mnie ze tego nie zmienili..

Level w GW2 jedyna jaka daja przewage to ilosc skili.
Cała reszta i tak jest bolsterowana.
Bardzo sie chlopaki (imo) napracowali zeby zminimalizowac wplyw leveli, zamiast je w wyjebac poprostu.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 14:20 
Cytuj  
Po prostu się boją wyrzucić. Devsi / wydawcy ,etc ogólnie.

Duża część graczy nie wie nawet ,że może być mmorpg czy nawet single rpg bez leveli. Nigdy czegoś takiego nie spotkali i dla nich rpg = levele.


Poza tym każdy nowy element system to ryzyko ,że w praniu się okaże chujowe albo ,że któraś z grup graczy tego nie polubi ,etc

Podejrzewam ,że projektowanie takiego systemu i jego implementacja też by była bardziej czasochłonna i kosztowna.

Co nie zmienia ,że nie powinno ich być i powinny być zastąpione czymś innym.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 14:22 
Cytuj  
no i te skille w wvwvw w chuj daja, dlatego nie da sie grac samego wvwvw, bo po tygodniu, dwoch bedzie mozna gowno zrobic.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 14:31 
Cytuj  
Nie widzę nic przeciwko by sobie pogrywać wvw od dnia 0.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 14:35 
Cytuj  
w pierwszym dniu tez nie widze.
widzialem za to juz roznice pomiedzy levelem 8 a 20 w wwww.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 14:41 
Cytuj  
Ale przecież 1v1 tam nie będzie. Raczej grupa vs grupa lub zerg vs zerg, gdzie poziomowo ludzi będą wymieszani.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 14:44 
Cytuj  
@Dana

Mendolowi chodzi o to ,że on chcę grać WvWvW tylko i wyłącznie. A nie grać WvWvW i robić eventy i arenki i dungeony.

No tylko to są wymagania do innego typu gry po prostu. Do jakiejś gry w której jest tylko walka i siege ,etc

Wiadomo było od początku ,że to mmorpg i ,że wszystkie elementy w tej grze będą ze sobą połaczone , a nie ,że będzie to pakiet 4-5 mini gierek bez wpływu na siebie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 14:46 
Cytuj  
Aha, a nie zdobywa się w WvW expa i karmy za zdobywanie punktów ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 14:46 
Cytuj  
nie chodzilo mi wcale o to, przestan wymyslac :)
levelowanie mialo byc szybkie i bezbolowe - a nie jest.

dana - zdobywa sie ale w takim tempie, ze mija sie to z celem imo.


ale wvwvw mi sie podoba wiec bede sie meczyl rowniez w pve, zeby miec wiekszy fun w www.
gdyby nie www to gw2 nie byloby zadna rewelacja.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 14:49 
Cytuj  
Juz teraz nie ma zbyt latwo w WvWvW gdy kolesie wychodza z elitkami (ktore sie odblokowuje na 30 poziomie), co jak co ale jak sobie biegalismy w malej grupce vs mala grupka i guardianik uzyl swojej elitki ze ma tam kilka healujacych aoe spelli (nie pamietam nazwy) to bylo dla nas gg niestety. Teraz to co chwila jakiegos licha widze :<

Plus za to pvp lobby gdzie ma sie 80 poziom i mozna testowac wszystkie skille i uklady, nie wiem tylko skad dodatkowe bronie wziac tam.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 14:50 
Cytuj  
Top prawda że leveling curwę można doszlifować, ale dla mnie levelowanie było bez bólowe :)

Prawie jak Skyrim, exploracja terenu i robienie "questów" co się nawiną.

Kod:
ze ma tam kilka healujacych aoe spell


Ach, wiedziałem że coś takiego będzie miało miejsce.


Ostatnio edytowano 25 mar 2012, 14:51 przez Dana, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 14:50 
Cytuj  
@Mendol

No to sorry ,źle zrozumiałem.

Co do levelowania to dla mnie z tego co narazie widać jest szybkie i bezproblemowe ,no ale ja po prostu mniejszy nacisk mam na WvWvW także wcale nie mówie ,że ty nie masz ze swojego punktu widzenia racji.

Mi się po prostu nie śpieszy i WvWvW to nie jedyny powód dla którego będę grał. Jakby to był jedyny /prawie jedyny powód to też pewnie byłbym zirytowany trochę.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 14:54 
Cytuj  
artur ja znalazlem bronie po prawej stronie po schodach jak sie wchodzi.
jest armor i weapon merchant tam i daja za free bronie i armorki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 14:55 
Cytuj  
Ale ten gear działa tylko w "battlegroundach" ?

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 14:56 
Cytuj  
Tak, na wvwvw wchodzisz ze swoim crapem

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 14:57 
Cytuj  
sula napisał(a):
Po prostu się boją wyrzucić. Devsi / wydawcy ,etc ogólnie.

Duża część graczy nie wie nawet ,że może być mmorpg czy nawet single rpg bez leveli. Nigdy czegoś takiego nie spotkali i dla nich rpg = levele.


Poza tym każdy nowy element system to ryzyko ,że w praniu się okaże chujowe albo ,że któraś z grup graczy tego nie polubi ,etc

Podejrzewam ,że projektowanie takiego systemu i jego implementacja też by była bardziej czasochłonna i kosztowna.

Co nie zmienia ,że nie powinno ich być i powinny być zastąpione czymś innym.


Nie jestem taki pewny czy zaprojektowanie systemu bez leveli jest trudniejsze niz przystosowywanie leveli, tak zeby dzialaly jakby ich nie bylo ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 14:59 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
nie chodzilo mi wcale o to, przestan wymyslac :)
levelowanie mialo byc szybkie i bezbolowe - a nie jest.

Bezbolowe to akurat pojecie wzgledne. Mi sie podobało.
Ale wiecej bede mogl powiedziec jak pogram >30h.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 15:01 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Nie jestem taki pewny czy zaprojektowanie systemu bez leveli jest trudniejsze niz przystosowywanie leveli, tak zeby dzialaly jakby ich nie bylo ;p.

Technicznie to może i nie jest trudniejsze ,ale designowo jak najbardziej.

Przy braku leveli musisz masie graczy którzy bez leveli nie grali nigdy w rpg wyjaśnić co / jak / gdzie i po co. Przekonać ,że tak jest lepiej. + zaprojektować cały system tak ,żeby dobrze działał , wkomponowywał się w świat , był jakoś zbalansowany choć trochę , moby i ogólnie całe PvE tak zaprojektować ,żeby był jakiś progres ale ,żeby pozio trudności był w odpowiednich miejscach odpowiedni ,etc

Nie mówiąc o tym ,że większość devsów którzy pracowali przy jakiś mmorpg czy nawet single rpg produkcjach to nigdy nie pracowali przy grze bez leveli lol.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.