MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Guild Wars 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321 |
Strona 213 z 484 |
Autor: | sula [ 25 mar 2012, 14:14 ] |
Tytuł: | |
Jeżeli chcesz grać tylko WvWvW to rzeczywiście za długo ,dlatego też mój kometarz o tym ,że levele się powinno w cholerę wyrzucić i zastąpić czymś co nie daje aż takiej różnicy jak teraz lvl 1 vs max level. Było kilka gier które z nienajgorszym skutekiem tak zrobiły , poza tym jest tona gotowych systemów które można kupic lub zaadoptować do mmo. Po prostu ta mechanika leveli się imo zużyła dawno temu. Z tym ,że są dwie rzeczy: a) nie trzeba mieć max levelu ,żeby WvWvW grać na pewno szczególnie na początku a chyba zamierzasz grać od początku , będą tłumy ludzi na niskich levelach tam b) tak to jest w grach w które łączą silne pvp z silnym pve - nie da się pogodzić ludzi którzy chca grać albo tylko jedno albo drugie - zawsze jakieś kompromisy są potrzebne Wiesz mnie by to tam szczypało jak by było szybciej xp - GW2 to nie ten typ mmorpg ,żeby mi zależało na długim levelowaniu - może być i szybciej ,ale sporo osób by płakało. Patrz punkt b) |
Autor: | candidoser [ 25 mar 2012, 14:15 ] |
Tytuł: | |
kilka godzin 9ty lvl? to w uj wolno. |
Autor: | iniside [ 25 mar 2012, 14:16 ] |
Tytuł: | |
sula napisał(a): Szybkość to pojęcie względne heh
Dla mnie to leci szybko ,ale imo tu przydał by się inny system progresu bo te fajne eventy będą świecić pustkami jak się wyludnią low i mid level zony jakiś czas po release... To imo będzie jeszcze bardziej kłuło w oczy niż w przypadku standardowych quest hubów. Naprawdę powinni spuścić ten system rodem z D&D dawno w kiblu. Nie wyludnia sie, bo z tego co widzialem, to rewardy za kazdy event sa w gruncie rzeczy bardzo podobne. Niektorzy moga dojsc do wniosku ze lepiej robic 4 mniejsze eventy w low-level zonie i dostac podobny reward do robienia wiekszo w high-level. Wlasciwie to ja osobiscie nie widze zadnego logicznego powodu dla istnienia leveli w GW2. Bo zrobili praktycznie wszystko aby wyeleminowac ich znaczenie.. Jedyne co daja level to skill pointy na skile. W kazdym innym przypadku postac i tak jest skalowana w dol albo w gore aby ja dostosowac do aktualnego contentu. Jak dla mnie troche przekombinowali w fazie projektowania tutaj i naprawde dziwi mnie ze tego nie zmienili.. Level w GW2 jedyna jaka daja przewage to ilosc skili. Cała reszta i tak jest bolsterowana. Bardzo sie chlopaki (imo) napracowali zeby zminimalizowac wplyw leveli, zamiast je w wyjebac poprostu. |
Autor: | sula [ 25 mar 2012, 14:20 ] |
Tytuł: | |
Po prostu się boją wyrzucić. Devsi / wydawcy ,etc ogólnie. Duża część graczy nie wie nawet ,że może być mmorpg czy nawet single rpg bez leveli. Nigdy czegoś takiego nie spotkali i dla nich rpg = levele. Poza tym każdy nowy element system to ryzyko ,że w praniu się okaże chujowe albo ,że któraś z grup graczy tego nie polubi ,etc Podejrzewam ,że projektowanie takiego systemu i jego implementacja też by była bardziej czasochłonna i kosztowna. Co nie zmienia ,że nie powinno ich być i powinny być zastąpione czymś innym. |
Autor: | Mendol [ 25 mar 2012, 14:22 ] |
Tytuł: | |
no i te skille w wvwvw w chuj daja, dlatego nie da sie grac samego wvwvw, bo po tygodniu, dwoch bedzie mozna gowno zrobic. |
Autor: | Dana [ 25 mar 2012, 14:31 ] |
Tytuł: | |
Nie widzę nic przeciwko by sobie pogrywać wvw od dnia 0. |
Autor: | Mendol [ 25 mar 2012, 14:35 ] |
Tytuł: | |
w pierwszym dniu tez nie widze. widzialem za to juz roznice pomiedzy levelem 8 a 20 w wwww. |
Autor: | Dana [ 25 mar 2012, 14:41 ] |
Tytuł: | |
Ale przecież 1v1 tam nie będzie. Raczej grupa vs grupa lub zerg vs zerg, gdzie poziomowo ludzi będą wymieszani. |
Autor: | sula [ 25 mar 2012, 14:44 ] |
Tytuł: | |
@Dana Mendolowi chodzi o to ,że on chcę grać WvWvW tylko i wyłącznie. A nie grać WvWvW i robić eventy i arenki i dungeony. No tylko to są wymagania do innego typu gry po prostu. Do jakiejś gry w której jest tylko walka i siege ,etc Wiadomo było od początku ,że to mmorpg i ,że wszystkie elementy w tej grze będą ze sobą połaczone , a nie ,że będzie to pakiet 4-5 mini gierek bez wpływu na siebie. |
Autor: | Dana [ 25 mar 2012, 14:46 ] |
Tytuł: | |
Aha, a nie zdobywa się w WvW expa i karmy za zdobywanie punktów ? |
Autor: | Mendol [ 25 mar 2012, 14:46 ] |
Tytuł: | |
nie chodzilo mi wcale o to, przestan wymyslac ![]() levelowanie mialo byc szybkie i bezbolowe - a nie jest. dana - zdobywa sie ale w takim tempie, ze mija sie to z celem imo. ale wvwvw mi sie podoba wiec bede sie meczyl rowniez w pve, zeby miec wiekszy fun w www. gdyby nie www to gw2 nie byloby zadna rewelacja. |
Autor: | Arturnik [ 25 mar 2012, 14:49 ] |
Tytuł: | |
Juz teraz nie ma zbyt latwo w WvWvW gdy kolesie wychodza z elitkami (ktore sie odblokowuje na 30 poziomie), co jak co ale jak sobie biegalismy w malej grupce vs mala grupka i guardianik uzyl swojej elitki ze ma tam kilka healujacych aoe spelli (nie pamietam nazwy) to bylo dla nas gg niestety. Teraz to co chwila jakiegos licha widze :< Plus za to pvp lobby gdzie ma sie 80 poziom i mozna testowac wszystkie skille i uklady, nie wiem tylko skad dodatkowe bronie wziac tam. |
Autor: | Dana [ 25 mar 2012, 14:50 ] |
Tytuł: | |
Top prawda że leveling curwę można doszlifować, ale dla mnie levelowanie było bez bólowe ![]() Prawie jak Skyrim, exploracja terenu i robienie "questów" co się nawiną. Kod: ze ma tam kilka healujacych aoe spell
Ach, wiedziałem że coś takiego będzie miało miejsce. |
Autor: | sula [ 25 mar 2012, 14:50 ] |
Tytuł: | |
@Mendol No to sorry ,źle zrozumiałem. Co do levelowania to dla mnie z tego co narazie widać jest szybkie i bezproblemowe ,no ale ja po prostu mniejszy nacisk mam na WvWvW także wcale nie mówie ,że ty nie masz ze swojego punktu widzenia racji. Mi się po prostu nie śpieszy i WvWvW to nie jedyny powód dla którego będę grał. Jakby to był jedyny /prawie jedyny powód to też pewnie byłbym zirytowany trochę. |
Autor: | Mendol [ 25 mar 2012, 14:54 ] |
Tytuł: | |
artur ja znalazlem bronie po prawej stronie po schodach jak sie wchodzi. jest armor i weapon merchant tam i daja za free bronie i armorki. |
Autor: | Dana [ 25 mar 2012, 14:55 ] |
Tytuł: | |
Ale ten gear działa tylko w "battlegroundach" ? |
Autor: | Arturnik [ 25 mar 2012, 14:56 ] |
Tytuł: | |
Tak, na wvwvw wchodzisz ze swoim crapem |
Autor: | iniside [ 25 mar 2012, 14:57 ] |
Tytuł: | |
sula napisał(a): Po prostu się boją wyrzucić. Devsi / wydawcy ,etc ogólnie.
Duża część graczy nie wie nawet ,że może być mmorpg czy nawet single rpg bez leveli. Nigdy czegoś takiego nie spotkali i dla nich rpg = levele. Poza tym każdy nowy element system to ryzyko ,że w praniu się okaże chujowe albo ,że któraś z grup graczy tego nie polubi ,etc Podejrzewam ,że projektowanie takiego systemu i jego implementacja też by była bardziej czasochłonna i kosztowna. Co nie zmienia ,że nie powinno ich być i powinny być zastąpione czymś innym. Nie jestem taki pewny czy zaprojektowanie systemu bez leveli jest trudniejsze niz przystosowywanie leveli, tak zeby dzialaly jakby ich nie bylo ;p. |
Autor: | iniside [ 25 mar 2012, 14:59 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): nie chodzilo mi wcale o to, przestan wymyslac
![]() levelowanie mialo byc szybkie i bezbolowe - a nie jest. Bezbolowe to akurat pojecie wzgledne. Mi sie podobało. Ale wiecej bede mogl powiedziec jak pogram >30h. |
Autor: | sula [ 25 mar 2012, 15:01 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Nie jestem taki pewny czy zaprojektowanie systemu bez leveli jest trudniejsze niz przystosowywanie leveli, tak zeby dzialaly jakby ich nie bylo ;p.
Technicznie to może i nie jest trudniejsze ,ale designowo jak najbardziej. Przy braku leveli musisz masie graczy którzy bez leveli nie grali nigdy w rpg wyjaśnić co / jak / gdzie i po co. Przekonać ,że tak jest lepiej. + zaprojektować cały system tak ,żeby dobrze działał , wkomponowywał się w świat , był jakoś zbalansowany choć trochę , moby i ogólnie całe PvE tak zaprojektować ,żeby był jakiś progres ale ,żeby pozio trudności był w odpowiednich miejscach odpowiedni ,etc Nie mówiąc o tym ,że większość devsów którzy pracowali przy jakiś mmorpg czy nawet single rpg produkcjach to nigdy nie pracowali przy grze bez leveli lol. |
Strona 213 z 484 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |