MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 213 z 484

Autor:  sula [ 25 mar 2012, 14:14 ]
Tytuł: 

Jeżeli chcesz grać tylko WvWvW to rzeczywiście za długo ,dlatego też mój kometarz o tym ,że levele się powinno w cholerę wyrzucić i zastąpić czymś co nie daje aż takiej różnicy jak teraz lvl 1 vs max level. Było kilka gier które z nienajgorszym skutekiem tak zrobiły , poza tym jest tona gotowych systemów które można kupic lub zaadoptować do mmo.

Po prostu ta mechanika leveli się imo zużyła dawno temu.

Z tym ,że są dwie rzeczy:

a) nie trzeba mieć max levelu ,żeby WvWvW grać na pewno szczególnie na początku a chyba zamierzasz grać od początku , będą tłumy ludzi na niskich levelach tam

b) tak to jest w grach w które łączą silne pvp z silnym pve - nie da się pogodzić ludzi którzy chca grać albo tylko jedno albo drugie - zawsze jakieś kompromisy są potrzebne


Wiesz mnie by to tam szczypało jak by było szybciej xp - GW2 to nie ten typ mmorpg ,żeby mi zależało na długim levelowaniu - może być i szybciej ,ale sporo osób by płakało. Patrz punkt b)

Autor:  candidoser [ 25 mar 2012, 14:15 ]
Tytuł: 

kilka godzin 9ty lvl? to w uj wolno.

Autor:  iniside [ 25 mar 2012, 14:16 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Szybkość to pojęcie względne heh

Dla mnie to leci szybko ,ale imo tu przydał by się inny system progresu bo te fajne eventy będą świecić pustkami jak się wyludnią low i mid level zony jakiś czas po release...


To imo będzie jeszcze bardziej kłuło w oczy niż w przypadku standardowych quest hubów.

Naprawdę powinni spuścić ten system rodem z D&D dawno w kiblu.

Nie wyludnia sie, bo z tego co widzialem, to rewardy za kazdy event sa w gruncie rzeczy bardzo podobne.

Niektorzy moga dojsc do wniosku ze lepiej robic 4 mniejsze eventy w low-level zonie i dostac podobny reward do robienia wiekszo w high-level.

Wlasciwie to ja osobiscie nie widze zadnego logicznego powodu dla istnienia leveli w GW2. Bo zrobili praktycznie wszystko aby wyeleminowac ich znaczenie..
Jedyne co daja level to skill pointy na skile.
W kazdym innym przypadku postac i tak jest skalowana w dol albo w gore aby ja dostosowac do aktualnego contentu. Jak dla mnie troche przekombinowali w fazie projektowania tutaj i naprawde dziwi mnie ze tego nie zmienili..

Level w GW2 jedyna jaka daja przewage to ilosc skili.
Cała reszta i tak jest bolsterowana.
Bardzo sie chlopaki (imo) napracowali zeby zminimalizowac wplyw leveli, zamiast je w wyjebac poprostu.

Autor:  sula [ 25 mar 2012, 14:20 ]
Tytuł: 

Po prostu się boją wyrzucić. Devsi / wydawcy ,etc ogólnie.

Duża część graczy nie wie nawet ,że może być mmorpg czy nawet single rpg bez leveli. Nigdy czegoś takiego nie spotkali i dla nich rpg = levele.


Poza tym każdy nowy element system to ryzyko ,że w praniu się okaże chujowe albo ,że któraś z grup graczy tego nie polubi ,etc

Podejrzewam ,że projektowanie takiego systemu i jego implementacja też by była bardziej czasochłonna i kosztowna.

Co nie zmienia ,że nie powinno ich być i powinny być zastąpione czymś innym.

Autor:  Mendol [ 25 mar 2012, 14:22 ]
Tytuł: 

no i te skille w wvwvw w chuj daja, dlatego nie da sie grac samego wvwvw, bo po tygodniu, dwoch bedzie mozna gowno zrobic.

Autor:  Dana [ 25 mar 2012, 14:31 ]
Tytuł: 

Nie widzę nic przeciwko by sobie pogrywać wvw od dnia 0.

Autor:  Mendol [ 25 mar 2012, 14:35 ]
Tytuł: 

w pierwszym dniu tez nie widze.
widzialem za to juz roznice pomiedzy levelem 8 a 20 w wwww.

Autor:  Dana [ 25 mar 2012, 14:41 ]
Tytuł: 

Ale przecież 1v1 tam nie będzie. Raczej grupa vs grupa lub zerg vs zerg, gdzie poziomowo ludzi będą wymieszani.

Autor:  sula [ 25 mar 2012, 14:44 ]
Tytuł: 

@Dana

Mendolowi chodzi o to ,że on chcę grać WvWvW tylko i wyłącznie. A nie grać WvWvW i robić eventy i arenki i dungeony.

No tylko to są wymagania do innego typu gry po prostu. Do jakiejś gry w której jest tylko walka i siege ,etc

Wiadomo było od początku ,że to mmorpg i ,że wszystkie elementy w tej grze będą ze sobą połaczone , a nie ,że będzie to pakiet 4-5 mini gierek bez wpływu na siebie.

Autor:  Dana [ 25 mar 2012, 14:46 ]
Tytuł: 

Aha, a nie zdobywa się w WvW expa i karmy za zdobywanie punktów ?

Autor:  Mendol [ 25 mar 2012, 14:46 ]
Tytuł: 

nie chodzilo mi wcale o to, przestan wymyslac :)
levelowanie mialo byc szybkie i bezbolowe - a nie jest.

dana - zdobywa sie ale w takim tempie, ze mija sie to z celem imo.


ale wvwvw mi sie podoba wiec bede sie meczyl rowniez w pve, zeby miec wiekszy fun w www.
gdyby nie www to gw2 nie byloby zadna rewelacja.

Autor:  Arturnik [ 25 mar 2012, 14:49 ]
Tytuł: 

Juz teraz nie ma zbyt latwo w WvWvW gdy kolesie wychodza z elitkami (ktore sie odblokowuje na 30 poziomie), co jak co ale jak sobie biegalismy w malej grupce vs mala grupka i guardianik uzyl swojej elitki ze ma tam kilka healujacych aoe spelli (nie pamietam nazwy) to bylo dla nas gg niestety. Teraz to co chwila jakiegos licha widze :<

Plus za to pvp lobby gdzie ma sie 80 poziom i mozna testowac wszystkie skille i uklady, nie wiem tylko skad dodatkowe bronie wziac tam.

Autor:  Dana [ 25 mar 2012, 14:50 ]
Tytuł: 

Top prawda że leveling curwę można doszlifować, ale dla mnie levelowanie było bez bólowe :)

Prawie jak Skyrim, exploracja terenu i robienie "questów" co się nawiną.

Kod:
ze ma tam kilka healujacych aoe spell


Ach, wiedziałem że coś takiego będzie miało miejsce.

Autor:  sula [ 25 mar 2012, 14:50 ]
Tytuł: 

@Mendol

No to sorry ,źle zrozumiałem.

Co do levelowania to dla mnie z tego co narazie widać jest szybkie i bezproblemowe ,no ale ja po prostu mniejszy nacisk mam na WvWvW także wcale nie mówie ,że ty nie masz ze swojego punktu widzenia racji.

Mi się po prostu nie śpieszy i WvWvW to nie jedyny powód dla którego będę grał. Jakby to był jedyny /prawie jedyny powód to też pewnie byłbym zirytowany trochę.

Autor:  Mendol [ 25 mar 2012, 14:54 ]
Tytuł: 

artur ja znalazlem bronie po prawej stronie po schodach jak sie wchodzi.
jest armor i weapon merchant tam i daja za free bronie i armorki.

Autor:  Dana [ 25 mar 2012, 14:55 ]
Tytuł: 

Ale ten gear działa tylko w "battlegroundach" ?

Autor:  Arturnik [ 25 mar 2012, 14:56 ]
Tytuł: 

Tak, na wvwvw wchodzisz ze swoim crapem

Autor:  iniside [ 25 mar 2012, 14:57 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Po prostu się boją wyrzucić. Devsi / wydawcy ,etc ogólnie.

Duża część graczy nie wie nawet ,że może być mmorpg czy nawet single rpg bez leveli. Nigdy czegoś takiego nie spotkali i dla nich rpg = levele.


Poza tym każdy nowy element system to ryzyko ,że w praniu się okaże chujowe albo ,że któraś z grup graczy tego nie polubi ,etc

Podejrzewam ,że projektowanie takiego systemu i jego implementacja też by była bardziej czasochłonna i kosztowna.

Co nie zmienia ,że nie powinno ich być i powinny być zastąpione czymś innym.


Nie jestem taki pewny czy zaprojektowanie systemu bez leveli jest trudniejsze niz przystosowywanie leveli, tak zeby dzialaly jakby ich nie bylo ;p.

Autor:  iniside [ 25 mar 2012, 14:59 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
nie chodzilo mi wcale o to, przestan wymyslac :)
levelowanie mialo byc szybkie i bezbolowe - a nie jest.

Bezbolowe to akurat pojecie wzgledne. Mi sie podobało.
Ale wiecej bede mogl powiedziec jak pogram >30h.

Autor:  sula [ 25 mar 2012, 15:01 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Nie jestem taki pewny czy zaprojektowanie systemu bez leveli jest trudniejsze niz przystosowywanie leveli, tak zeby dzialaly jakby ich nie bylo ;p.

Technicznie to może i nie jest trudniejsze ,ale designowo jak najbardziej.

Przy braku leveli musisz masie graczy którzy bez leveli nie grali nigdy w rpg wyjaśnić co / jak / gdzie i po co. Przekonać ,że tak jest lepiej. + zaprojektować cały system tak ,żeby dobrze działał , wkomponowywał się w świat , był jakoś zbalansowany choć trochę , moby i ogólnie całe PvE tak zaprojektować ,żeby był jakiś progres ale ,żeby pozio trudności był w odpowiednich miejscach odpowiedni ,etc

Nie mówiąc o tym ,że większość devsów którzy pracowali przy jakiś mmorpg czy nawet single rpg produkcjach to nigdy nie pracowali przy grze bez leveli lol.

Strona 213 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team