MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 214 z 484

Autor:  iniside [ 25 mar 2012, 15:04 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
iniside napisał(a):
Nie jestem taki pewny czy zaprojektowanie systemu bez leveli jest trudniejsze niz przystosowywanie leveli, tak zeby dzialaly jakby ich nie bylo ;p.

Technicznie to może i nie jest trudniejsze ,ale designowo jak najbardziej.

Przy braku leveli musisz masie graczy którzy bez leveli nie grali nigdy w rpg wyjaśnić co / jak / gdzie i po co. Przekonać ,że tak jest lepiej. + zaprojektować cały system tak ,żeby dobrze działał , wkomponowywał się w świat , był jakoś zbalansowany choć trochę , moby i ogólnie całe PvE tak zaprojektować ,żeby był jakiś progres ale ,żeby pozio trudności był w odpowiednich miejscach odpowiedni ,etc

Nie mówiąc o tym ,że większość devsów którzy pracowali przy jakiś mmorpg czy nawet single rpg produkcjach to nigdy nie pracowali przy grze bez leveli lol.

Ale to nie jest problem projektowania mechaniki, tylko PRu uswiadomiajacego graczaom, ze nas system jest the best a inni sux D:.

Edit.
Nie trzeba daleko szukać, wystarczy sprawdzić system HERO ktory w zalozeniu ma byc bezlevelowy (tzn. jest bo podreczniki mozna kupic). Cryptic w swojej spanialosci dozucil mu levele w Champions Online (??).

Tak naprawde to system bez leveli od levelowego nie rozni sie tak bardzo. Poprostu w levelach mamy widoczny progress (wiecej hp, wiecej tego i wiecej tamtego). Bez leveli progress jest bardziej przerozczysty (postac nie staje sie silnijesza o x dmg i y hp, ale dlatego ze zdobywa nowe passywne i aktywne moce). Wokol zdobywania tych mocy mozna zbudowac progress conentu. Tak to przynajmniej widze.
Itemki tez sa mocami. Maja mało statów(w sensie nie ma +900 str a gorszy itemek ma +500 str), ale dodają passywne i aktywne skile albo bezposrednio modyfikuja zdobyte moce.

Ja sobie taki system zawsze rozpisywalem jako połączenie Doty, HERO i DnD.

Autor:  Dana [ 25 mar 2012, 15:08 ]
Tytuł: 

Ja nie mam nic przeciwko lewelom w WvW, przynajmniej daje to namiastkę Open PvP, którego nie uświadczymy już nigdy w mainstreamowych mmo zapewne.

Autor:  sula [ 25 mar 2012, 15:16 ]
Tytuł: 

E no ale open pvp też może być przecież bez leveli...
Imo nie chodzi o to ,że ma nie być różnicy między nową a nie-nową postacią. Bo ma być imo.

Tylko ,żeby mechanika tej 'inności' czy nawet przewagi była inna i nie tak duża i debilna jak to levele robią.

Jak się nie ma jakiegoś 'systemu wyrównującego' to w normalnej grze z levelami level 5 levelowi 25 może zrobić jeden wielki ch** a tak nie powinno być.

Imo postać na odpowiedniku max levela powinna być w stanie maksymalnie np. 3-4 graczy z nowymi postaciami pokonać ,a nie tak jak teraz ,że psotać na max levelu (przy braku jakiś mechanizmów niwelujących) jest bogiem dla postaci na lvl 1 i taka postać mogła by wpaść w tłum stu postaci na 1 levelu i bez ryzyka kosić je jak łany zboża.


@inside

Ja to wiem , ty to wiesz , ale wydawcy / devsi nie chcą ryzykować jak widać.
Sam podałeś przykład Cryptica który na siłę levele dorzucił mimo ,że bzdura to była.

Autor:  Niah [ 25 mar 2012, 15:49 ]
Tytuł: 

Nie wiem czym grać w retailu, a zagrałem tylko dwoma klasami :/

Autor:  Bloodleaf [ 25 mar 2012, 16:55 ]
Tytuł: 

Niah napisał(a):
Nie wiem czym grać w retailu, a zagrałem tylko dwoma klasami :/


Tak jak ja, wszystkim :)

Autor:  Dana [ 25 mar 2012, 17:16 ]
Tytuł: 

Nie masz slotów na wszystkie. Będziesz musiał dopłacić :)

Autor:  Bloodleaf [ 25 mar 2012, 17:19 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Nie masz slotów na wszystkie. Będziesz musiał dopłacić :)


W GW1 dokupiłem 12 slotów, myślę że w dwójce też trochę zaszaleje ;)

Autor:  Mendol [ 25 mar 2012, 17:28 ]
Tytuł: 

no tez mam ten problem, bo w sumie fajnie mi sie gra paroma klasami.
martwi mnie tylko ten inzynierek, ale moze pozniej bedzie bardziej przydatny w www.

Autor:  wodny [ 25 mar 2012, 18:38 ]
Tytuł: 

Może ktoś nie będzie grał w nocy, co? :P :P :P

Autor:  Arturnik [ 25 mar 2012, 18:54 ]
Tytuł: 

a do kiedy ten test trwa?

Autor:  wodny [ 25 mar 2012, 19:25 ]
Tytuł: 

Arturnik napisał(a):
a do kiedy ten test trwa?

Do jutra rano o ile się nie mylę. :)

Autor:  Lorath [ 25 mar 2012, 21:25 ]
Tytuł: 

Ja mam pewne watpliwosci co do Rangerow. Pomijajac juz pety. Co za dziwaczne zbalansowanie broni w tej klasie jest. Luki wypadaja bardzo cieniutko w damage'u w porownaniu do miecza 2recznego. Liczylem ze ataki z lukow beda mialy porzadnego kopa a tu dosc slabiutko... :/

Autor:  Dana [ 25 mar 2012, 21:34 ]
Tytuł: 

Z długiego łuku zadajesz większe obrażenia czym dalej jesteś od celu. Możesz także strzelać w ruchu.

Autor:  Mendol [ 25 mar 2012, 22:30 ]
Tytuł: 

ja na levelu 3 rangerkiem w www zadawalem fajny dmg ze swojego low lvl luku.

Autor:  Lorath [ 25 mar 2012, 22:48 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Z długiego łuku zadajesz większe obrażenia czym dalej jesteś od celu. Możesz także strzelać w ruchu.


Tylko pierwszy skill zalezy od odleglosci. A ze mozna w ruchu to oczywiste. Mimo wszystko cieniutko.

Autor:  iniside [ 25 mar 2012, 23:05 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
Dana napisał(a):
Z długiego łuku zadajesz większe obrażenia czym dalej jesteś od celu. Możesz także strzelać w ruchu.


Tylko pierwszy skill zalezy od odleglosci. A ze mozna w ruchu to oczywiste. Mimo wszystko cieniutko.

E tam. Nauczysz sie grac to bedzie lepiej.
AFAIR w GW2 ranger tez nie byl rozpierdalatorem. Ale za to.. Wkurwiał nieziemsko, jak robil snare, interupty, itp. rzeczy.
Jeśli w GW2 design rangera jest podobny to bedzie wkurwial jeszcze bardziej bo combat polega w wiekszej mierze na ruszaniu sie a ranger to ruszanie utrudnia :D.

Autor:  Kole0 [ 26 mar 2012, 00:03 ]
Tytuł: 

ci co maja a nie graja - rzuccie kontami, i tak rano bedzie po wszystkim ;(.

Autor:  Dana [ 26 mar 2012, 00:14 ]
Tytuł: 

Tylko żeby nie trzepali za pożyczanie kont :)

Autor:  Kole0 [ 26 mar 2012, 03:28 ]
Tytuł: 

szczerze jak narazie moje wrazenia jesli chodzi o pvp to bieda. taki warhammer wrath of heroes tylko lepiej zrobiony.

Autor:  Lorath [ 26 mar 2012, 07:01 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Lorath napisał(a):
Dana napisał(a):
Z długiego łuku zadajesz większe obrażenia czym dalej jesteś od celu. Możesz także strzelać w ruchu.


Tylko pierwszy skill zalezy od odleglosci. A ze mozna w ruchu to oczywiste. Mimo wszystko cieniutko.

E tam. Nauczysz sie grac to bedzie lepiej.
AFAIR w GW2 ranger tez nie byl rozpierdalatorem.


Mi nie chodzi o to ze slabo w porownaniu z innymi klasami tylko ze luk slabo w porownaniu z mieczem 2 recznym u rangera. Miecz robi jakies 2x damage luku. Albo co najmniej 50% wiecej.

Strona 214 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team