mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 07:01 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
iniside napisał(a):
Lorath napisał(a):
Dana napisał(a):
Z długiego łuku zadajesz większe obrażenia czym dalej jesteś od celu. Możesz także strzelać w ruchu.


Tylko pierwszy skill zalezy od odleglosci. A ze mozna w ruchu to oczywiste. Mimo wszystko cieniutko.

E tam. Nauczysz sie grac to bedzie lepiej.
AFAIR w GW2 ranger tez nie byl rozpierdalatorem.


Mi nie chodzi o to ze slabo w porownaniu z innymi klasami tylko ze luk slabo w porownaniu z mieczem 2 recznym u rangera. Miecz robi ze 2x damage luku. Albo co najmniej 50% wiecej.

To nie zmienia tego co napisalem ;s.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 07:10 
Cytuj  
tylko zeby walic mieczem musisz wpasc w przeciwnika.
co dla rangera dosc czesto konczy sie strzalem w czape.
nie wspominajac o tym, ze w www ranged klasy beda odpowiedzialne za obrone zamkow.

no i w koncu jakis cel ta beta miala.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 07:15 
Cytuj  
Polecam poczytać:
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Ranger

Każda broń w "GW2" ma trochę inne zastosowanie. Po to jest na przykład żonglowanie miedzy 2 zestawami broni by dostosowywać się w biegu do sytuacji panującej na polu bitwy. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 07:26 
Cytuj  
iniside napisał(a):
E tam. Nauczysz sie grac to bedzie lepiej.
AFAIR w GW2 ranger tez nie byl rozpierdalatorem. Ale za to.. Wkurwiał nieziemsko, jak robil snare, interupty, itp. rzeczy.
Jeśli w GW2 design rangera jest podobny to bedzie wkurwial jeszcze bardziej bo combat polega w wiekszej mierze na ruszaniu sie a ranger to ruszanie utrudnia :D.


Ale nawet w GW1 ( ;) ) nakładanie ruptów rangerem z longbowem graniczyło z cudem, trzeba było mieć szybszą broń o mniejszym zasięgu.
Jak wygląda dmg z krótszych łuków w porównaniu do long bow, sprawdzał ktoś?


_________________
Mam leniwe szare komórki.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 08:21 
Cytuj  
Bawił się ktoś w crafting? :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 08:55 
Cytuj  
wiadomo ilu graczy bedzie na strone w www?

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 09:06 
Cytuj  
jesli dobrze pamietam, to mialoby byc to 4 mapy po 300 osob w kazdej. Wiec na strone wychodzi po 100. Zgadza sie?

http://mmorpg.org.pl/news/zobacz/Redakc ... ild-Wars-2
(co poczytania przy sniadanku)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 09:08 
Cytuj  
no wlasnie nie rozumiem jakie 4 mapy?
czyli www bedzie podzielone na 4 'instancje'?

candi: artykul troche z dupy. bo to na co oni narzekaja - to my tez.
tylko np. nikt z nich nie wspomina o www, ktore mnie przekonalo do zakupu.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 09:11 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no wlasnie nie rozumiem jakie 4 mapy?
czyli www bedzie podzielone na 4 'instancje'?


no tak, nie pamiętasz jak musiałeś korzystać z teleportów żeby przejść do innej części www?


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 09:12 
Cytuj  
no na to wychodzi, ze bedzie to podzielone.

"In terms of numbers, each map can support up to 300 players. With four maps, this means up to 1200 players may be in a single match at a given time."

http://wiki.guildwars2.com/wiki/World_versus_World

artykul, ktory wkleilem to raczej do posmiania sie. Oceny 8/10, "ale jeszcze sie zastanowie, czy kupie";)


Ostatnio edytowano 26 mar 2012, 09:14 przez candidoser, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 09:14 
Cytuj  
hm. czyli bedziemy sie naparzac na srodkowej mapie o wielki zamek, plus do tego 3 miejsca startowe?
no dobra 300 to tez nie jest zle, ale myslalem, ze moze bedzie troche wiecej.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 09:15 
Cytuj  
te 300 osob to teoretycznie minimum jakie sobie zalozyli. Pewnie beda probowac wiecej. A co im z tego wyjdzie to sie zobaczy.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 09:20 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
hm. czyli bedziemy sie naparzac na srodkowej mapie o wielki zamek, plus do tego 3 miejsca startowe?
no dobra 300 to tez nie jest zle, ale myslalem, ze moze bedzie troche wiecej.

Autorzy obiecali, że ten limit może się jeszcze podnieść. :)


"TERA" ma ładniejszą grafikę niż "GW2"? Dobre. Serio. Mnie grafika w "GW2" rozwaliła. Jest po prostu pięknie. Czuć, że ten świat został zrobiony przez grupę ludzi z pasją i wszystko zostało ręcznie poustawiane. Nie śmierdzi mi tutaj jakimś losowym edytorem map. Wiadomo, że jest to tylko podrasowany silnik z "GW", ale jednak wpakowany w oprawę kupę efektów i poligonów. Bardzo ładna woda, promienie światła, światło odbijające się od blachy, efekty czarów i wiele innych. To lekkie rozmycie ekranu jeszcze bardziej uplastycznia oprawę. Ja jestem zachwycony. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 09:36 
Cytuj  
Kilka słów więcej na temat GW2 / bety.


Coś co mnie zirytowało. Kur.. znowu kolejne mmorpg ,w którym nie ma 'dymków' z tekstem nad postacią gracza. Nawet opcjonalnie nie idzie czegoś takiego zaznaczyć...

Tym bardziej to boli ,że system Eventów zachęca do interakcji ,a jednak /local czy /whisper to nie to samo.
Mega minus imo. Chyba ,że do nich dotrze i to dodadzą przed retailem ,ale coś wątplie :/

Tym bardziej ,że same 'dymki' mają zaimplementowane tylko gracze nie mogą z tego korzystać samodzielnie.


=============

Co do samej bety.

Wbiłem 10 lvl Nekromancerem , odblokowałem wszystkie skille wszystkich broni i przeszedłem kilka faz nad tą klasą od 'może być, przez 'meh' do 'te fajna nawet'.

Klasa imo ze sporymi możliwościami ,tylko poza formą Licha to damage słabiutki - tzn. wiadomo potem już się pewnych knifów' nauczyłem / odkryłem ,żeby zwiększać ale mimo wszystko taki warek z 2h jak wpadnie to robi duuużo więcej ,no ale to chyba normalne.


Otwarty świat i eventy / questy są spoko , wiadomo są momenty gdzie jest słabiej i wręcz nudno ,ale jak mówię to norma i jeszcze nie miałem mmorpg-a żeby tak nie było. Czasem mogłoby być tylko trochę trudniej.
Choć na plus mogę zaliczyć ,że czasem udało mi się zginąć :P
W 2 miejsach to nawet było w miarę 'trudno'.

Byle tylko nie znerfili...

WvWvW wygląda na spoko zabawę ,ale wydajność zabija fun jednak :/
Dużo nie przetestowałem z tego względu + brak czasu.

Arenki - jak normalnie takich rzeczy nie lubię w mmorpg-ach ,to tu jest inny 'feel' i gra się fajnie. Thief strasznie irytuje , szczególnie jak biegają dwójkami :roll

Mapki są spoko , dosyć proste ,ale wiadomo Arenki to ogólnie jest prosty typ zabawy , już teraz imo są gotowe do release o ile nie planują jakiś tam features dodać. Żadnych bugów w tym miejscu gry nie widziałem.

Tylko mam nadzieję ,że dodadzą choćby 1-2 więcej na premierę ,bo 3 to trochę mało jednak.

Balans jest ok. Tzn. wiadomo wydaje mi się ,że jedne klasy vs. jakieś inne specyficzne lepiej "działają" ,ale raz ,że mi to nie przeszkadza gdyż ja jestem zawsze za balansem grupa vs grupa a nie 1vs1 ,a dwa ,że nie ma tak ,że się "nie da" wygrać , po prostu z jednymi było ciężej z drugimi lżej - poza tym kwestia doświadczenia - bo co można po 2h na Arenach powiedzieć huh?

Ogólnie kupuje tu decyzja podjęta ,z minusów:

- brak "dymków' i ogólnie możliwości 'mówienia w zasięgu głosu'

- wydajność

- rzeczy takie jak dropujące skrzynki z random lootem gdzie kluczyki są w sklepiku (ok pewnie dropią w grze też tylko skrzynek mi dropneło kilka a klucza ani jednego) - rzeczy takie jak to potrafią mi skutecznie obrzydzić granie - tym bardziej jeżęli by się okazało ,że Arena.net / NCSoft byliby "chciwi".




Tak btw ponoć się beta skończyła już.


Ostatnio edytowano 26 mar 2012, 09:39 przez sula, łącznie edytowano 1 raz
******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 09:37 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
hm. czyli bedziemy sie naparzac na srodkowej mapie o wielki zamek, plus do tego 3 miejsca startowe?


te miejsca startowe sa rownie duze jak srodkowa mapa, my (czerwoni) wczoraj po nich latalismy po niebieskim swiecie mala grupa i zajmowalismy supply campy i towery podczas gdy 90% niebieskiego zergu byla skupiona na srodkowej mapie

nie wiem jakie sa korzysci z zajecia tego zamku w danym swiecie, ale podejrzewam ze tak sie "wygrywa" to WvWvW :wink:

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 09:40 
Cytuj  
Są jakieś 'supply points' , jak zlootowałem jakąś lamę czy coś takiego jak szło z zapasami to mojej drużynie wskoczyło parę tych supply points ,ale pojęcia nie wiem co to może dawać :wink:

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 09:45 
Cytuj  
Żeby wybudować katapultę, balistę itp musisz mieć przy sobie supply points, a do wybudowania trebeusza potrzebujesz już 100 (10 x 10 osób)


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 09:46 
Cytuj  
Za pomocą supply można budować machiny obleznicze. Jest limit po 10 supply na osobę, a żeby zbudować machiny obleznicze potrzeba od 20 do 200 chyba, więc trzeba wspólnie budować ;)

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 09:48 
Cytuj  
Faktycznie - teraz pamiętam ubiłem i zlootowałem tą "lamę" pod zamkiem (trochę trwało nawet w kilka osób - sporo hp) właśnie oblężenie robilismy i w zasadzie szybko po zlootowaniu tych 'supply points' ktoś zaczął konstruować jakaś maszynę oblężniczą nawet pobiegłem pomóc ,ale nie dowiedziałem się co to miało być bo kontratak nas odrzucił od bramy : lol

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 09:55 
Cytuj  
do naprawy bram w keepach tez sa potrzebne.
a po zdobyciu keepa troche czasu mija zanim sie odbuduje supply point.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.