MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 216 z 484

Autor:  Bloodleaf [ 26 mar 2012, 10:32 ]
Tytuł: 

Nie śledzę już od jakiegoś czasu twitta fw2 , wiadomo już jak HoM ma być powiązany z GW2?

Autor:  Lorath [ 26 mar 2012, 12:40 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Lorath napisał(a):
iniside napisał(a):
Lorath napisał(a):
Dana napisał(a):
Z długiego łuku zadajesz większe obrażenia czym dalej jesteś od celu. Możesz także strzelać w ruchu.


Tylko pierwszy skill zalezy od odleglosci. A ze mozna w ruchu to oczywiste. Mimo wszystko cieniutko.

E tam. Nauczysz sie grac to bedzie lepiej.
AFAIR w GW2 ranger tez nie byl rozpierdalatorem.


Mi nie chodzi o to ze slabo w porownaniu z innymi klasami tylko ze luk slabo w porownaniu z mieczem 2 recznym u rangera. Miecz robi ze 2x damage luku. Albo co najmniej 50% wiecej.

To nie zmienia tego co napisalem ;s.


Nie zmienia. Ale to co napisales nie odnosi sie do mojego posta na ktorego odpowiadales. I dlugi i krotki luk powinny IMO miec podbity damage o jakies 30-40% a 2 reczny miecz obnizony.

Autor:  Mendol [ 26 mar 2012, 12:41 ]
Tytuł: 

to napisz to na forum bety, a nie tutaj.

Autor:  candidoser [ 26 mar 2012, 12:41 ]
Tytuł: 

http://www.reddit.com/r/Guildwars2
dla tych co nie mieli szczescia sprawdzic organoleptycznie;)

Autor:  Lorath [ 26 mar 2012, 12:48 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
to napisz to na forum bety, a nie tutaj.


Gdybym byl beta testerem to bym napisal :P

Autor:  Dana [ 26 mar 2012, 15:25 ]
Tytuł: 

GW2 Beta - Thief Gameplay & Dynamic Events

Autor:  iniside [ 26 mar 2012, 16:24 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
iniside napisał(a):
Lorath napisał(a):
iniside napisał(a):
Lorath napisał(a):
Dana napisał(a):
Z długiego łuku zadajesz większe obrażenia czym dalej jesteś od celu. Możesz także strzelać w ruchu.


Tylko pierwszy skill zalezy od odleglosci. A ze mozna w ruchu to oczywiste. Mimo wszystko cieniutko.

E tam. Nauczysz sie grac to bedzie lepiej.
AFAIR w GW2 ranger tez nie byl rozpierdalatorem.


Mi nie chodzi o to ze slabo w porownaniu z innymi klasami tylko ze luk slabo w porownaniu z mieczem 2 recznym u rangera. Miecz robi ze 2x damage luku. Albo co najmniej 50% wiecej.

To nie zmienia tego co napisalem ;s.


Nie zmienia. Ale to co napisales nie odnosi sie do mojego posta na ktorego odpowiadales. I dlugi i krotki luk powinny IMO miec podbity damage o jakies 30-40% a 2 reczny miecz obnizony.

Rence ;/
Jak sobie wyobrazasz zeby Longbow mial taki sam dmg jak dwureczny miecz. (czy tam na odwrót). Luk ma duzy zasieg i robi duzy AOE dmg.
Z dwurecznym mieczem zeby miec taki dmg, musisz wpasc w grupe wrogow i przezyc, bo ta bron nie zapewnia zadnej przezywalnosci.

JEst dobrze. O ewntualnych zmianach bedzie mozna mowic po 6+ miesicach od premiery.
Ja wiem ze wy macie takie i takie odczucia. Ale oni nie robią tego na zasadzie "tutaj sobie odejmiemy bo to nie wyglada ok". Tylko mają rozpisane wartosci w excelowych arkuszach gdzie widać na pierwszy rzut oka gdzie wystepuje brak balansu.

Doprawdy. AN to nie Blizzard w WoW..

Autor:  Mendol [ 26 mar 2012, 16:30 ]
Tytuł: 

przesadzasz powoli inside ;)

Autor:  Dana [ 26 mar 2012, 16:34 ]
Tytuł: 

Ale ma po części rację. Trzeba wyjść z mentalności archetypów. Ranger nie jest klasą "Zasięgową", a łuk nie jest jego główną bronią.

Autor:  Kole0 [ 26 mar 2012, 16:39 ]
Tytuł: 

swoja droga pvp dla was bylo satysfakcjonujace? bo ja cholera pogralem z godzine te arenki i tyle. nie mialem ochoty grac dluzej jak ta godzine bo mnie znudzilo - ot takie napierdalanie skillami offcooldown. system dodgowania tez mocno sredni - raz ze double tap cholernie nie wygodny do wykonania w biegu, a dwa to sama mechanika tez taka srednio fajna do gry, gdzie pociski za nami skrecaja.


no i faktycznie - przejrzystosc skilli to jest tragedia

Autor:  Mendol [ 26 mar 2012, 16:40 ]
Tytuł: 

dana: no ale to napisalem juz wczesniej, ze dla mnie ranger jest git.
zgadzam sie z inside'm ale troche juz przesadza :)

kole0: tak, bylo. i double tap nawet mi sie udawalo zrobic :P


a co jest nie tak z 'przejrzystoscia' skilli?
jak gralem engi i zrobilem 9 level to bez problemu znalem skille.
jak wzialem mesmera/ele/rangera/warriora na arenki to faktycznie nie mialem pojecia co robie bo nagle doszlo w uj skilli, ktore trzeba POZNAC.

Autor:  iniside [ 26 mar 2012, 16:43 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
przesadzasz powoli inside ;)

NIe przesadzam. Stwierdzam fakty.
Jaki jest sens poronywac dlugi luk ktory ma jakis kosmiczny zasieg i mocne aoe, z dwurecznym mieczem, ktory co prawda tez ma mocne aoe, ale zeby go uzyc musisz wbiec w grupe wrogow. Co w polaczeniu z brakiem healerow, i malych mozliwosci defensowynych takie dwurecznego miecza, bedzie sie konczyc szybkim zgonem ?

Nie wspominam juz o tym, ze ranger moze zakladac rozne cony na odleglosc.

Cytuj:
ot takie napierdalanie skillami offcooldown.

Wlasnie. Jak gracze ogarną, że skile łącza sie w comba i przestana napierdalac 1-2-3-4-5 to pojadą takich prosów którzy tylko wala jak nie ma Cd :lol: :lol: :lol:

Powtórze to. Wasz błąd polega na tym, ze traktujecie te gre jak zwykle MMO, ze zwyklym combatem mmo.

To jest realtime'owa wersja Magic The Gathering, wymieszana lekko z shooterem.

Cytuj:
a co jest nie tak z 'przejrzystoscia' skilli?

Nic. Kole0 to poprostu pro-player aren z wowa (jak ci redita), który nie potrafił ogarnąć, że używanie skili w GW2 nie polega na walnie od 1 do 5 kiedy tylko nie ma cd. :roll:

Autor:  Keii [ 26 mar 2012, 16:55 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
swoja droga pvp dla was bylo satysfakcjonujace? bo ja cholera pogralem z godzine te arenki i tyle.

I naprawdę się dziwisz? To jakbyś zaczął grać w WoWa od battlegroundów/aren na PTRze premadem na 80 - wszystkie skille odkryte etc.

Autor:  Arturnik [ 26 mar 2012, 16:56 ]
Tytuł: 

Akurat ma racje ze walczy sie troche jak we wrath of heroes.

Autor:  Lorath [ 26 mar 2012, 17:41 ]
Tytuł: 

Nie jestem przekonany. Bo o ile teoretycznie wiem co masz na mysli Iniside i rozumiem filizofie developerska za tym stojaca to po grze rangerem, jestem dosc mocno zawiedziony 'feelem' tej klasy. Po prostu atakom ranged rangerow brakuje 'kopa'. Czuje ze o wiele skuteczniejszy w tej roli bylby warek ze strzelba. Coz, moze wynika to z niedomagajacych petow...

Autor:  EloNis [ 26 mar 2012, 17:47 ]
Tytuł: 

Lorath - skończ waść, wstydu oszczędź. Ranger jest jedną z najbardziej OP klas na chwilę obecną. Longbow z autoataku w porywach do 2,5k crituje, z Rapid Fire też ładny dmg, do tego odrzut, ładne aoe i osłabienie z 3ki. Tak jak Iniside pisał, Ranger ma największy zasięg w grze z longbowa więc nie może mieć dmgu takiego jak z 2h sworda, bo to już w ogóle byłoby OP. Warek to pizda niestety, może nie tak jak engi ale jest tak na drugim miejscu w tierze mięs armatnich. Oby to jak najszybciej zmienili bo ma potencjał.

Autor:  Dana [ 26 mar 2012, 17:49 ]
Tytuł: 

Guild Wars 2: Human, Norn and Charr Elite Skills

Autor:  Lorath [ 26 mar 2012, 17:59 ]
Tytuł: 

EloNis napisał(a):
Lorath - skończ waść, wstydu oszczędź. Ranger jest jedną z najbardziej OP klas na chwilę obecną. Longbow z autoataku w porywach do 2,5k crituje, z Rapid Fire też ładny dmg, do tego odrzut, ładne aoe i osłabienie z 3ki. Tak jak Iniside pisał, Ranger ma największy zasięg w grze z longbowa więc nie może mieć dmgu takiego jak z 2h sworda, bo to już w ogóle byłoby OP. Warek to pizda niestety, może nie tak jak engi ale jest tak na drugim miejscu w tierze mięs armatnich. Oby to jak najszybciej zmienili bo ma potencjał.


No widac kto czym chcial mainowac. Ja rangerem ty warriorem. Dear devs please nerf rock. Paper is fine. Signed: scissors :P To daj jeszcze wartosci atakow warriora ze strzelba. Tylko kill shota nie zapomnij doliczyc :P

Ladna OP klasa kurde ktorej glowny mechanizm klasowy stoi z boku i nic nie robi 90% czasu :P O OP klasach to pogadaj z elemele ktory potrafi 5-6k ci zdjac jednym atakiem.

Autor:  candidoser [ 26 mar 2012, 18:06 ]
Tytuł: 

gra jeszcze nie wyszla, a tu juz placz o buffy i nerfy?;)

Autor:  Lorath [ 26 mar 2012, 18:12 ]
Tytuł: 

Nie ja zaczalem o OP klasach :P

Strona 216 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team