MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Guild Wars 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321 |
Strona 216 z 484 |
Autor: | Bloodleaf [ 26 mar 2012, 10:32 ] |
Tytuł: | |
Nie śledzę już od jakiegoś czasu twitta fw2 , wiadomo już jak HoM ma być powiązany z GW2? |
Autor: | Lorath [ 26 mar 2012, 12:40 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Lorath napisał(a): iniside napisał(a): Lorath napisał(a): Dana napisał(a): Z długiego łuku zadajesz większe obrażenia czym dalej jesteś od celu. Możesz także strzelać w ruchu. Tylko pierwszy skill zalezy od odleglosci. A ze mozna w ruchu to oczywiste. Mimo wszystko cieniutko. E tam. Nauczysz sie grac to bedzie lepiej. AFAIR w GW2 ranger tez nie byl rozpierdalatorem. Mi nie chodzi o to ze slabo w porownaniu z innymi klasami tylko ze luk slabo w porownaniu z mieczem 2 recznym u rangera. Miecz robi ze 2x damage luku. Albo co najmniej 50% wiecej. To nie zmienia tego co napisalem ;s. Nie zmienia. Ale to co napisales nie odnosi sie do mojego posta na ktorego odpowiadales. I dlugi i krotki luk powinny IMO miec podbity damage o jakies 30-40% a 2 reczny miecz obnizony. |
Autor: | Mendol [ 26 mar 2012, 12:41 ] |
Tytuł: | |
to napisz to na forum bety, a nie tutaj. |
Autor: | candidoser [ 26 mar 2012, 12:41 ] |
Tytuł: | |
http://www.reddit.com/r/Guildwars2 dla tych co nie mieli szczescia sprawdzic organoleptycznie;) |
Autor: | Lorath [ 26 mar 2012, 12:48 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): to napisz to na forum bety, a nie tutaj.
Gdybym byl beta testerem to bym napisal |
Autor: | Dana [ 26 mar 2012, 15:25 ] |
Tytuł: | |
GW2 Beta - Thief Gameplay & Dynamic Events |
Autor: | iniside [ 26 mar 2012, 16:24 ] |
Tytuł: | |
Lorath napisał(a): iniside napisał(a): Lorath napisał(a): iniside napisał(a): Lorath napisał(a): Dana napisał(a): Z długiego łuku zadajesz większe obrażenia czym dalej jesteś od celu. Możesz także strzelać w ruchu. Tylko pierwszy skill zalezy od odleglosci. A ze mozna w ruchu to oczywiste. Mimo wszystko cieniutko. E tam. Nauczysz sie grac to bedzie lepiej. AFAIR w GW2 ranger tez nie byl rozpierdalatorem. Mi nie chodzi o to ze slabo w porownaniu z innymi klasami tylko ze luk slabo w porownaniu z mieczem 2 recznym u rangera. Miecz robi ze 2x damage luku. Albo co najmniej 50% wiecej. To nie zmienia tego co napisalem ;s. Nie zmienia. Ale to co napisales nie odnosi sie do mojego posta na ktorego odpowiadales. I dlugi i krotki luk powinny IMO miec podbity damage o jakies 30-40% a 2 reczny miecz obnizony. Rence ;/ Jak sobie wyobrazasz zeby Longbow mial taki sam dmg jak dwureczny miecz. (czy tam na odwrót). Luk ma duzy zasieg i robi duzy AOE dmg. Z dwurecznym mieczem zeby miec taki dmg, musisz wpasc w grupe wrogow i przezyc, bo ta bron nie zapewnia zadnej przezywalnosci. JEst dobrze. O ewntualnych zmianach bedzie mozna mowic po 6+ miesicach od premiery. Ja wiem ze wy macie takie i takie odczucia. Ale oni nie robią tego na zasadzie "tutaj sobie odejmiemy bo to nie wyglada ok". Tylko mają rozpisane wartosci w excelowych arkuszach gdzie widać na pierwszy rzut oka gdzie wystepuje brak balansu. Doprawdy. AN to nie Blizzard w WoW.. |
Autor: | Mendol [ 26 mar 2012, 16:30 ] |
Tytuł: | |
przesadzasz powoli inside |
Autor: | Dana [ 26 mar 2012, 16:34 ] |
Tytuł: | |
Ale ma po części rację. Trzeba wyjść z mentalności archetypów. Ranger nie jest klasą "Zasięgową", a łuk nie jest jego główną bronią. |
Autor: | Kole0 [ 26 mar 2012, 16:39 ] |
Tytuł: | |
swoja droga pvp dla was bylo satysfakcjonujace? bo ja cholera pogralem z godzine te arenki i tyle. nie mialem ochoty grac dluzej jak ta godzine bo mnie znudzilo - ot takie napierdalanie skillami offcooldown. system dodgowania tez mocno sredni - raz ze double tap cholernie nie wygodny do wykonania w biegu, a dwa to sama mechanika tez taka srednio fajna do gry, gdzie pociski za nami skrecaja. no i faktycznie - przejrzystosc skilli to jest tragedia |
Autor: | Mendol [ 26 mar 2012, 16:40 ] |
Tytuł: | |
dana: no ale to napisalem juz wczesniej, ze dla mnie ranger jest git. zgadzam sie z inside'm ale troche juz przesadza kole0: tak, bylo. i double tap nawet mi sie udawalo zrobic a co jest nie tak z 'przejrzystoscia' skilli? jak gralem engi i zrobilem 9 level to bez problemu znalem skille. jak wzialem mesmera/ele/rangera/warriora na arenki to faktycznie nie mialem pojecia co robie bo nagle doszlo w uj skilli, ktore trzeba POZNAC. |
Autor: | iniside [ 26 mar 2012, 16:43 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): przesadzasz powoli inside NIe przesadzam. Stwierdzam fakty. Jaki jest sens poronywac dlugi luk ktory ma jakis kosmiczny zasieg i mocne aoe, z dwurecznym mieczem, ktory co prawda tez ma mocne aoe, ale zeby go uzyc musisz wbiec w grupe wrogow. Co w polaczeniu z brakiem healerow, i malych mozliwosci defensowynych takie dwurecznego miecza, bedzie sie konczyc szybkim zgonem ? Nie wspominam juz o tym, ze ranger moze zakladac rozne cony na odleglosc. Cytuj: ot takie napierdalanie skillami offcooldown. Wlasnie. Jak gracze ogarną, że skile łącza sie w comba i przestana napierdalac 1-2-3-4-5 to pojadą takich prosów którzy tylko wala jak nie ma Cd Powtórze to. Wasz błąd polega na tym, ze traktujecie te gre jak zwykle MMO, ze zwyklym combatem mmo. To jest realtime'owa wersja Magic The Gathering, wymieszana lekko z shooterem. Cytuj: a co jest nie tak z 'przejrzystoscia' skilli?
Nic. Kole0 to poprostu pro-player aren z wowa (jak ci redita), który nie potrafił ogarnąć, że używanie skili w GW2 nie polega na walnie od 1 do 5 kiedy tylko nie ma cd. |
Autor: | Keii [ 26 mar 2012, 16:55 ] |
Tytuł: | |
Kole0 napisał(a): swoja droga pvp dla was bylo satysfakcjonujace? bo ja cholera pogralem z godzine te arenki i tyle.
I naprawdę się dziwisz? To jakbyś zaczął grać w WoWa od battlegroundów/aren na PTRze premadem na 80 - wszystkie skille odkryte etc. |
Autor: | Arturnik [ 26 mar 2012, 16:56 ] |
Tytuł: | |
Akurat ma racje ze walczy sie troche jak we wrath of heroes. |
Autor: | Lorath [ 26 mar 2012, 17:41 ] |
Tytuł: | |
Nie jestem przekonany. Bo o ile teoretycznie wiem co masz na mysli Iniside i rozumiem filizofie developerska za tym stojaca to po grze rangerem, jestem dosc mocno zawiedziony 'feelem' tej klasy. Po prostu atakom ranged rangerow brakuje 'kopa'. Czuje ze o wiele skuteczniejszy w tej roli bylby warek ze strzelba. Coz, moze wynika to z niedomagajacych petow... |
Autor: | EloNis [ 26 mar 2012, 17:47 ] |
Tytuł: | |
Lorath - skończ waść, wstydu oszczędź. Ranger jest jedną z najbardziej OP klas na chwilę obecną. Longbow z autoataku w porywach do 2,5k crituje, z Rapid Fire też ładny dmg, do tego odrzut, ładne aoe i osłabienie z 3ki. Tak jak Iniside pisał, Ranger ma największy zasięg w grze z longbowa więc nie może mieć dmgu takiego jak z 2h sworda, bo to już w ogóle byłoby OP. Warek to pizda niestety, może nie tak jak engi ale jest tak na drugim miejscu w tierze mięs armatnich. Oby to jak najszybciej zmienili bo ma potencjał. |
Autor: | Dana [ 26 mar 2012, 17:49 ] |
Tytuł: | |
Guild Wars 2: Human, Norn and Charr Elite Skills |
Autor: | Lorath [ 26 mar 2012, 17:59 ] |
Tytuł: | |
EloNis napisał(a): Lorath - skończ waść, wstydu oszczędź. Ranger jest jedną z najbardziej OP klas na chwilę obecną. Longbow z autoataku w porywach do 2,5k crituje, z Rapid Fire też ładny dmg, do tego odrzut, ładne aoe i osłabienie z 3ki. Tak jak Iniside pisał, Ranger ma największy zasięg w grze z longbowa więc nie może mieć dmgu takiego jak z 2h sworda, bo to już w ogóle byłoby OP. Warek to pizda niestety, może nie tak jak engi ale jest tak na drugim miejscu w tierze mięs armatnich. Oby to jak najszybciej zmienili bo ma potencjał.
No widac kto czym chcial mainowac. Ja rangerem ty warriorem. Dear devs please nerf rock. Paper is fine. Signed: scissors To daj jeszcze wartosci atakow warriora ze strzelba. Tylko kill shota nie zapomnij doliczyc Ladna OP klasa kurde ktorej glowny mechanizm klasowy stoi z boku i nic nie robi 90% czasu O OP klasach to pogadaj z elemele ktory potrafi 5-6k ci zdjac jednym atakiem. |
Autor: | candidoser [ 26 mar 2012, 18:06 ] |
Tytuł: | |
gra jeszcze nie wyszla, a tu juz placz o buffy i nerfy?;) |
Autor: | Lorath [ 26 mar 2012, 18:12 ] |
Tytuł: | |
Nie ja zaczalem o OP klasach |
Strona 216 z 484 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |